IJzersterke godwin.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat heel erg veel mensen vonden dat de joden het er zelf naar gemaakt hebben, dus dit argument is m.i. niet zo heel sterk.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar op een totaal andere manier dan jij. Ik neem vrijheid als uitgangspunt. De vrijheid die wij in de westerse wereld in een paar eeuwen tijd hebben opgebouwd en die verankerd is in de grondwet - voor iedere inwoner van ons land. Ongeacht afkomst, religie of andere vorm van overtuiging. Iemand die aan die vrijheden wil komen, heeft aan mij ook een slechte. Ik vertik het alleen om ze preventief in hokjes te stoppen.
Wat opvalt, is dat er steeds wordt gekozen voor termen als "deporteren", "etnische zuivering". Alles om maar een Tweede Wereldoorlog - Srebrenica-sausje over de discussie te gooien.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:26 schreef Wespensteek het volgende:
Als een meerderheid voor etnische zuivering is moeten we het maar gewoon doen?
Jouw Godwin is anders onder elk niveau. Je moet je kapot schamen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er was een tijd dat heel erg veel mensen vonden dat de joden het er zelf naar gemaakt hebben, dus dit argument is m.i. niet zo heel sterk.
Een limiet stellen aan import is een etnische zuivering? Que?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als een meerderheid voor etnische zuivering is moeten we het maar gewoon doen?
Sorry, je verdedigt een eigen standpunt over een quotum voor het aantal moslims in Nederland, in eerste instantie ongeveer 150.000 minder dan hier nu wonen. Daarnaast wil je vijf procent, tienduizenden dus, van de Nederlandse moslimpopulatie deporteren.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat opvalt, is dat er steeds wordt gekozen voor termen als "deporteren", "etnische zuivering". Alles om maar een Tweede Wereldoorlog - Srebrenica-sausje over de discussie te gooien.
In de werkelijkheid is geen van beiden aan de orde. De Denen willen in meerderheid een begrenzing op het percentage moslims in hun land. De helft van de Denen vindt een grens van 5 procent een goed idee. Zoals je hier kunt lezen, is de omvang van de moslimpopulatie daar nu nog minder dan 5 procent. Van mensen deporteren is dus geen sprake; ze willen alleen een stop op de komst van nog meer migranten.
Kijk, als ik hier nou die 7 procent zat te verdedigen die überhaupt geen moslims wil, dan snapte ik nog iets van jullie hysterische geraaskal over "deportatie" en "etnische zuivering". Maar guess what: dat standpunt vind ik zelf ook verwerpelijk en verdedig ik dus ook helemaal niet.
Maar ga vooral lekker door met framen.
En dat zal dan ook uiteindelijk de ondergang zijn van de Westerse Wereld zoals je die kent.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
I couldn't care less. De grenzen sluiten voor een specifieke groep en afwijkende wetten opstellen voor bepaalde groepen is bij mij ver over de grens. Vrijheid voor sommigen beperken om vrijheid voor anderen te behouden is, in deze vorm, een offer dat ik niet wil maken.
#wegmetonsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat zal dan ook uiteindelijk de ondergang zijn van de Westerse Wereld zoals je die kent.
De plannen van elfje staan je wel aan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jouw Godwin is anders onder elk niveau. Je moet je kapot schamen.
Deze vrijheid wordt door moslimradicalen gretig misbruikt om stukje bij beetje meer invloed naar zich toe te trekken. Misschien moet je eens wat vaker artikelen lezen over probleemwijken waar een veel groter percentage van de bevolking moslim is. Al heel gauw gelden daar compleet andere weten en regelsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar op een totaal andere manier dan jij. Ik neem vrijheid als uitgangspunt. De vrijheid die wij in de westerse wereld in een paar eeuwen tijd hebben opgebouwd en die verankerd is in de grondwet - voor iedere inwoner van ons land. Ongeacht afkomst, religie of andere vorm van overtuiging. Iemand die aan die vrijheden wil komen, heeft aan mij ook een slechte. Ik vertik het alleen om ze preventief in hokjes te stoppen.
Kan je dat ook uitleggen? Hoe gaat discriminatie door de overheid op basis van geloof onze westerse wereld redden? Voor zover ik weet lag dat principe deels aan de basis van de grootste aanval op onze beschaving in de vorige eeuw.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dat zal dan ook uiteindelijk de ondergang zijn van de Westerse Wereld zoals je die kent.
Hoe de FUCK krijg jij het voor elkaar om met zo'n hersenkronkel dit te herleiden naar mijn mening over het standpunt van Elftlettterig. Echt, wat de fuck gast, wat is dit voor simpelheid.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De plannen van elfje staan je wel aan?
Want DS4 is hier realistischer dan hij.
Ik had geen andere mening van je verwacht. We zullen zien of je er over 25 jaar nog zo over denkt als je dochter op straat wordt lastiggevallen omdat ze niet bedekt genoeg rondloopt...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:40 schreef Janneke141 het volgende:
I couldn't care less. De grenzen sluiten voor een specifieke groep en afwijkende wetten opstellen voor bepaalde groepen is bij mij ver over de grens. Vrijheid voor sommigen beperken om vrijheid voor anderen te behouden is, in deze vorm, een offer dat ik niet wil maken.
Ik zou het einde van de Westerse wereld inluiden omdat we jaarlijks een aantal asielzoekers opnemen eerder als trollen willen bestempelen, maar soit.quote:
De omvang van de Islam in West-Europa indammen. Dat is wat anders dan enkel de groei tegengaan waar je het eerder om had. Hier zijn je deportaties echt voor nodig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze vrijheid wordt door moslimradicalen gretig misbruikt om stukje bij beetje meer invloed naar zich toe te trekken. Misschien moet je eens wat vaker artikelen lezen over probleemwijken waar een veel groter percentage van de bevolking moslim is. Al heel gauw gelden daar compleet andere weten en regels
In Nederland zie je de eerste symptomen ook al. De rellen in de Schilderswijk waren een mooi voorbeeld. Naar de politie wilde het tuig niet luisteren. Buurtvaders, met hesjes van de moskee om, moesten de boel tot bedaren brengen. Daar luisteren de jongeren wél naar, want dat zijn immers moslims. Of wat te denken van de Ibn Ghaldoun-school, een salafistisch bolwerk waar leerlingen haat richting de westerse samenleving kregen aangeleerd.
Het is bijzonder naïef om te denken dat de vrijheid in westerse landen een optimum bereikt door vrij baan te geven aan de islam. Het tegenovergestelde is namelijk waar. Moslimradicalen misbruiken die vrijheid gretig. Je zult de omvang van de islam in West-Europa moeten indammen en je zult bovendien moeten inzetten op betere integratie en krachtige bestrijding van religieus extremisme.
In zekere zin is het een catch 22.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
More drama please.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had geen andere mening van je verwacht. We zullen zien of je er over 25 jaar nog zo over denkt als je dochter op straat wordt lastiggevallen omdat ze niet bedekt genoeg rondloopt...
Nee dat willen ze niet ze willen maximaal 5% moslims. Dat betekent dus dat het aantal moslims beperkt moet blijven en dus moeten die geregistreerd worden. Daarnaast moet er iets worden gedaan als die grens wordt overschreden door migratie, bekering, geboorte of sterven.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
ze willen alleen een stop op de komst van nog meer migranten.
Preciesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:51 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vraag me af wie dan de huur betaalt van de woning.
Ik ga niet mee in je doemdenken. Sorry, poging mislukt.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had geen andere mening van je verwacht. We zullen zien of je er over 25 jaar nog zo over denkt als je dochter op straat wordt lastiggevallen omdat ze niet bedekt genoeg rondloopt...
Vrij eenvoudig. Je valt enkel degene aan die, terechte, vraagtekens stelt bij wat elfje bepleit. De standpunten van elfje zelf laat je links liggen. Of was dat net bewust?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe de FUCK krijg jij het voor elkaar om met zo'n hersenkronkel dit te herleiden naar mijn mening over het standpunt van Elftlettterig. Echt, wat de fuck gast, wat is dit voor simpelheid.
Ik heb gewoon wat beter opgelet bij geschiedenis vermoed ik.quote:
Ja. Het binnenhalen en faciliteren van mensen die niet zijn opgegroeid met de Westerse normen en waarden (vrijheid in woord en geschrift, vrijheid van meningsuiting en geloof, etcetera etcetera), welke deze normen en waarden ook nog eens niet onderschrijven noch hierin geloven, zorgt ervoor dat ons systeem zoals we dat kennen van binnenuit vanzelf zal omvallen. Haal genoeg mensen binnen die hier niet in geloven en het is simpelweg een feit; democratie is geen lang leven meer beschoren.quote:
Ja, want dat is dan ook precies wat ik zeg. Jezus Christus te paard gast, doe eens niet zo simpel.quote:Hoe gaat discriminatie door de overheid op basis van geloof onze westerse wereld redden? Voor zover ik weet lag dat principe deels aan de basis van de grootste aanval op onze beschaving in de vorige eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |