abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:50:37 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154748073
Nog geen seizoen 14 te zien op Bol. Wel een scheurkalender en een verjaardagskalender.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 29 juli 2015 @ 22:52:02 #177
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_154748149
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef Frey het volgende:
Nog geen seizoen 14 te zien op Bol. Wel een scheurkalender en een verjaardagskalender.
Die scheurkalender wil ik misschien wel..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_154748588
En seizoen 13 is voltooid :)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 29 juli 2015 @ 23:02:33 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154748601
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:52 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Die scheurkalender wil ik misschien wel..
Die van de laatste paar seizoenen als wc papier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_154748627
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef Frey het volgende:
Nog geen seizoen 14 te zien op Bol. Wel een scheurkalender en een verjaardagskalender.
Die verjaardagskalender komt er bij mij niet in :N



Teveel rotkoppen op de voorkant :r :r :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 29 juli 2015 @ 23:14:18 #181
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154749053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die verjaardagskalender komt er bij mij niet in :N

[ afbeelding ]

Teveel rotkoppen op de voorkant :r :r :r
Ook niet de speciale uitgave?

Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154749174
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Frey het volgende:

[..]

Ook niet de speciale uitgave?

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Hm, nu begin ik toch te twijfelen :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154750102
Wanneer begint het weer?
pi_154751173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer begint het weer?
Ergens begin september volgens mij.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 30 juli 2015 @ 00:21:07 #185
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_154751889
Ik las dat het op maandag 31 augustus weer begint.

Tot die tijd wachten we in spanning af, hoe het nieuwe seizoen verder zal gaan. ;)
pi_154752822
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]

Je kunt er wel of geen fan van zijn, maar deze familie Fischer vond ik gewoon leuk. _O_
In deze periode kwamen ze net binnen en dat hebben ze goed aangepakt. Ze werden heel rustig en timide geïntroduceerd. Charlie sprong er wel bovenuit, maar kreeg voldoende tegengas van Barbara en in lichte mate van Morris.

Ik vond -in tegenstelling tot de meesten- Jef al snel in de sul van het gezin veranderen in vergelijking tot zijn 2 eerdere gezinnen. Ook Barbara irriteerde me op bepaalde punten behoorlijk. Ik moet bekennen dat er naar te kijken viel totdat Valerie kwam. Vlak hierna kwam weer Morris#2 en weer vlak hierna kwam permanent de Lieke-Charlie.

De negatieve manier waarin ze in mijn optiek vanaf toen gingen domineren staat wat dat betreft in een schril contrast met de getoonde foto ;)
Een heer met stijl
pi_154753078
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 21:44 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet hoe de Huize Alberts was verbouwd.........
Ik heb de box niet maar wat ik me kan herinneren is dat Jef het kwam goedmaken met Robert in decor#1.
In de volgende aflevering zaten ze in decor#2 met geen enkele referentie aan de verbouwing.

Ik dacht destijds dat de makers dat gedaan hadden vanwege 'De Garage', dat decor technisch handiger was. Later achteraf dacht ik dat ze het gedaan hadden omdat dit zo sneller werd geaccepteerd als Laura's huis en decor#1 toch meer deed denken aan het huis van Robert èn Laura (al heeft Robert ook nog kort in decor #2 gewoond).

Volgens mij heeft PeterKelder ooit eens uitgelegd dat bij het oude decor steeds met wanden geschoven moest worden omdat het eigenlijk aan 3 kanten open moest kunnen omdat daar camera's moesten kunnen staan. En misschien omdat het toch nog steeds uit bordkarton bestond.

Jammer vond ik het ook, omdat de indeling nadien nauwelijks meer klopte. Bij de Rozenboom decor#2 kon je decor#1 nog goed herkennen qua indeling ;)
Een heer met stijl
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 30 juli 2015 @ 01:01:07 #188
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_154753150
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 23:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Die verjaardagskalender komt er bij mij niet in :N

[ afbeelding ]

Teveel rotkoppen op de voorkant :r :r :r
Prima wc papier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 30 juli 2015 @ 02:26:28 #189
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_154754550
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb de box niet maar wat ik me kan herinneren is dat Jef het kwam goedmaken met Robert in decor#1.
In de volgende aflevering zaten ze in decor#2 met geen enkele referentie aan de verbouwing.

Ik dacht destijds dat de makers dat gedaan hadden vanwege 'De Garage', dat decor technisch handiger was. Later achteraf dacht ik dat ze het gedaan hadden omdat dit zo sneller werd geaccepteerd als Laura's huis en decor#1 toch meer deed denken aan het huis van Robert èn Laura (al heeft Robert ook nog kort in decor #2 gewoond).

Volgens mij heeft PeterKelder ooit eens uitgelegd dat bij het oude decor steeds met wanden geschoven moest worden omdat het eigenlijk aan 3 kanten open moest kunnen omdat daar camera's moesten kunnen staan. En misschien omdat het toch nog steeds uit bordkarton bestond.

Jammer vond ik het ook, omdat de indeling nadien nauwelijks meer klopte. Bij de Rozenboom decor#2 kon je decor#1 nog goed herkennen qua indeling ;)
Box heb ik geloof ik ook niet (en if so heb ik hem nog niet geopend _O-) maar in een eerder deel heeft Frey of PeterKelder ook screenshots van de switch tussen de twee afleveringen laten zien. Jef komt binnen in de oude gang in de ene aflevering, zitten in de nieuwe huiskamer in de volgende. _O-

Wat betreft de verbouwing van de Rozenboom naar Rozenboom-decor #2 was het vooral mooi gedaan dat ze eerst enkele afleveringen (een week, twee weken?) geen enkele scène in De Rozenboom draaiden en een paar karakters het liet hebben over 'of de verbouwing in de Rozenboom al opschoot'. De eer van de eerste scène in het nieuwe kloffie was voor Frits en Hannie (als ik me niet vergis) waarbij Frits iets zei in de trand van "Zo, dat is mooi geworden!" :) Subtiel en toch hintend.

Net zoals dat raam van Hotel Dendermonde dat de eerste week verkeerd om zat (zodat de kijkers voortaan wisten wat dit nieuwe decor voorstelde) en aan het eind van deze introductie-periode, aan het eind van een scène Anita tegen een glasmonteur horen uitleggen; "Zie je, dat raam zit verkeerd om, de naam moet naar buiten." :D

Overigens momentjes als deze dat een database'je niet zou misstaan, handig om na te kijken _O-
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 30 juli 2015 @ 09:10:47 #190
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_154757031
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb de box niet maar wat ik me kan herinneren is dat Jef het kwam goedmaken met Robert in decor#1.
In de volgende aflevering zaten ze in decor#2 met geen enkele referentie aan de verbouwing.

Ik dacht destijds dat de makers dat gedaan hadden vanwege 'De Garage', dat decor technisch handiger was. Later achteraf dacht ik dat ze het gedaan hadden omdat dit zo sneller werd geaccepteerd als Laura's huis en decor#1 toch meer deed denken aan het huis van Robert èn Laura (al heeft Robert ook nog kort in decor #2 gewoond).

Volgens mij heeft PeterKelder ooit eens uitgelegd dat bij het oude decor steeds met wanden geschoven moest worden omdat het eigenlijk aan 3 kanten open moest kunnen omdat daar camera's moesten kunnen staan. En misschien omdat het toch nog steeds uit bordkarton bestond.

Jammer vond ik het ook, omdat de indeling nadien nauwelijks meer klopte. Bij de Rozenboom decor#2 kon je decor#1 nog goed herkennen qua indeling ;)
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de eerste set, maar ik ben de 2e set wel weer wat meer gaan waarderen. Het was toch vaak gezellig bij Laura. In de eerste helft van seizoen 13 met Dennis, Daantje en Milan in huis en mensen als Benjamin en Robert die vaak langskwamen. En het was ook een perfecte setting voor het kerstfeest in 2004. Jammer dat het huis uiteindelijk helemaal is verdwenen...

quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In deze periode kwamen ze net binnen en dat hebben ze goed aangepakt. Ze werden heel rustig en timide geïntroduceerd. Charlie sprong er wel bovenuit, maar kreeg voldoende tegengas van Barbara en in lichte mate van Morris.

Ik vond -in tegenstelling tot de meesten- Jef al snel in de sul van het gezin veranderen in vergelijking tot zijn 2 eerdere gezinnen. Ook Barbara irriteerde me op bepaalde punten behoorlijk. Ik moet bekennen dat er naar te kijken viel totdat Valerie kwam. Vlak hierna kwam weer Morris#2 en weer vlak hierna kwam permanent de Lieke-Charlie.

De negatieve manier waarin ze in mijn optiek vanaf toen gingen domineren staat wat dat betreft in een schril contrast met de getoonde foto ;)
Zoals ik al vaker gezegd heb, had Aukje echt dat kinderlijke over zich heen. Als Aukje een irritante scène speelde, dan vond ik het grappig. Bij Lieke werd het later vooral ergernis. Wat dat betreft lag het zeker ook aan de actrice.

Ik vond het ook leuk dat Morris in seizoen 11 nog een paar keer terugkwam. Vooral de laatste keer toen Barbara en Charlie helemaal waren ingepakt door David, maar Morris hem niet vertrouwde. En vooral die laatste scène met Jef waar Morris wat geëmotioneerd tegen hem zei dat hij meer een vader voor hem geweest was dan David. ^O^ _O_
Groot was de teleurstelling toen anderhalf jaar later ineens een andere Morris kwam opdraven...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_154757248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef Koosnaam het volgende:
Ik las dat het op maandag 31 augustus weer begint.

Tot die tijd wachten we in spanning af, hoe het nieuwe seizoen verder zal gaan. ;)
thx! Ik kon het nergens vinden
pi_154757595
Een heer met stijl
pi_154759426
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154760183
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154761249
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 09:10 schreef Frey het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de eerste set, maar ik ben de 2e set wel weer wat meer gaan waarderen. Het was toch vaak gezellig bij Laura. In de eerste helft van seizoen 13 met Dennis, Daantje en Milan in huis en mensen als Benjamin en Robert die vaak langskwamen. En het was ook een perfecte setting voor het kerstfeest in 2004. Jammer dat het huis uiteindelijk helemaal is verdwenen...

[..]

Zoals ik al vaker gezegd heb, had Aukje echt dat kinderlijke over zich heen. Als Aukje een irritante scène speelde, dan vond ik het grappig. Bij Lieke werd het later vooral ergernis. Wat dat betreft lag het zeker ook aan de actrice.

Ik vond het ook leuk dat Morris in seizoen 11 nog een paar keer terugkwam. Vooral de laatste keer toen Barbara en Charlie helemaal waren ingepakt door David, maar Morris hem niet vertrouwde. En vooral die laatste scène met Jef waar Morris wat geëmotioneerd tegen hem zei dat hij meer een vader voor hem geweest was dan David. ^O^ _O_
Groot was de teleurstelling toen anderhalf jaar later ineens een andere Morris kwam opdraven...
Het is denk ik die combinatie van factoren die ze zo onuitstaanbaar maakte, er waren ineens 4 Fischers in plaats van 2. Van die 4 waren er ook nog eens 2 gerecast en ze haalden het slechtst in elkaar naar boven. Ik erger me dus al standaar iets meer aan de Fischers dan jullie, maar na de komst van Valerie -Morris is er hier nog niet- merk ik al dat het de kant op gaat die ik me herriner. Ik heb laatst de spoilers van seizoen 14 gelezen en dat wordt heel veel Barbara-Charlie(Lieke)-Valerie.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:14 schreef GTSTFreakje het volgende:
Seizoen 7:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achteraf zou het misschien leuker zijn als ze hem een soort Mark de Moor/Mickey Lammers einde hadden gegeven. Gewoon afscheid nemen van iedereen en zijn eigen weg gaan, maarja hij was natuurlijk met Roos.
Een heer met stijl
pi_154761992
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Box heb ik geloof ik ook niet (en if so heb ik hem nog niet geopend _O-) maar in een eerder deel heeft Frey of PeterKelder ook screenshots van de switch tussen de twee afleveringen laten zien. Jef komt binnen in de oude gang in de ene aflevering, zitten in de nieuwe huiskamer in de volgende. _O-
Dat zijn screenshots van Frey, ik heb seizoen 10 niet ;)

quote:
Wat betreft de verbouwing van de Rozenboom naar Rozenboom-decor #2 was het vooral mooi gedaan dat ze eerst enkele afleveringen (een week, twee weken?) geen enkele scène in De Rozenboom draaiden en een paar karakters het liet hebben over 'of de verbouwing in de Rozenboom al opschoot'.
Dit klopt niet: in afl. 970 was er nog gewoon een scène in Rozenboom-decor #1 met Frits, Dian en Hannie:



En in afl. 971 (qua tijdsbestek van het verhaal zo'n 24 uur later) was er een gloednieuwe Rozenboom, met (en dat klopt wel) Frits en Hannie:



quote:
De eer van de eerste scène in het nieuwe kloffie was voor Frits en Hannie (als ik me niet vergis) waarbij Frits iets zei in de trand van "Zo, dat is mooi geworden!" :) Subtiel en toch hintend.
Dat klopt ook, en let vooral dan even op de houding van Frits die wat aarzelend in de deuropening staat en om zich heen kijkt met een blik van "Wat ís dit? Zit ik hier wel goed?!" _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_154765278
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zijn screenshots van Frey, ik heb seizoen 10 niet ;)

[..]

Dit klopt niet: in afl. 970 was er nog gewoon een scène in Rozenboom-decor #1 met Frits, Dian en Hannie:

[ afbeelding ]

En in afl. 971 (qua tijdsbestek van het verhaal zo'n 24 uur later) was er een gloednieuwe Rozenboom, met (en dat klopt wel) Frits en Hannie:

[ afbeelding ]

[..]

Dat klopt ook, en let vooral dan even op de houding van Frits die wat aarzelend in de deuropening staat en om zich heen kijkt met een blik van "Wat ís dit? Zit ik hier wel goed?!" _O-
Dat ging ook vrij plotseling, maar er werd tenminste naar gerefereerd. Wat ook wel mooi is dat het AA&F decor rond die tijd ook veranderde, maar hier kwamen voortdurens klussers in beeld die aan boren en verbouwen waren. ;)

Qua indeling is die AA&F verbouwing overigens net als bij de Rozenboom ook nog wel te bevatten, als je kijkt vanuit AA&F decor#1. De plek van Sylvia en Janine was nog steeds min of meer tegenover het kantoor van Robert en Jef, hun kamer leek dan ook nauwelijks veranderd. Hoe vanaf daar naar de camera van Suzanne en Daniël kwam was nooit helemaal goed te zien, maar het zou in de nieuwe indeling kunnen kloppen. Alleen de balie is verzet (waar de balie eerst was is nu open ruimte rond die printer) en de lift (die nooit open en dicht ging) is verdwenen. ;)
Een heer met stijl
pi_154765786
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Box heb ik geloof ik ook niet (en if so heb ik hem nog niet geopend _O-) maar in een eerder deel heeft Frey of PeterKelder ook screenshots van de switch tussen de twee afleveringen laten zien. Jef komt binnen in de oude gang in de ene aflevering, zitten in de nieuwe huiskamer in de volgende. _O-

Dat was Frey ;)

Zie hier zijn post:

SHO / GTST #544: Opgelapt lijk, kijk eens in de spiegel wijf!
Een heer met stijl
pi_154765898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 13:28 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat zijn screenshots van Frey, ik heb seizoen 10 niet ;)

[..]

Dit klopt niet: in afl. 970 was er nog gewoon een scène in Rozenboom-decor #1 met Frits, Dian en Hannie:

[ afbeelding ]

En in afl. 971 (qua tijdsbestek van het verhaal zo'n 24 uur later) was er een gloednieuwe Rozenboom, met (en dat klopt wel) Frits en Hannie:

[ afbeelding ]

[..]

Dit klopt wel, ze hoeven toch niet in dezelfde zaal of ruimte te dineren? Misschien zaten ze toen in een andere ruimte.
pi_154766112
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:39 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dit klopt wel, ze hoeven toch niet in dezelfde zaal of ruimte te dineren? Misschien zaten ze toen in een andere ruimte.
In die tijd had de Rozenboom gewoon 1 zaal, bovendien zei Hannie 'wat is het mooi geworden', dit duidt er wel op dat het eerdere decor er niet meer is. Overigens verliep de overgang van de Rozenboom hotelkamer niet synchroon met die van de eetzaal weet ik nog.

Apart is dat met die verbouwing de Rozenboom ook compleet ander personeel heeft gekregen en een ander exterieur. ;)
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')