Ik heb nog nooit een standbeeld om coke horen roepen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:05 schreef _Kate_C_ het volgende:
En anders kan Ferry ook nog zijn oude werk als "levend standbeeld" oppakken, lekker rustig.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Helemaal
Kan-ie daarna weer zielig doen bij Ome Albert in Boelefloep en hebben wij opnieuw ons portie leedvermaak
Die kop van die gozerquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef _Kate_C_ het volgende:
Exclusief beeldmateriaal van het afscheidsfeestje van onze grote kleine vriend:
[ afbeelding ]
Op die foto lijkt hij te vragen: "heb jij mijn coke gezien?"quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:07 schreef _Kate_C_ het volgende:
Exclusief beeldmateriaal van het afscheidsfeestje van onze grote kleine vriend:
[ afbeelding ]
Staat mij ook bij dat hij eerst ontslagen was maar hij bleek zo populair dat ze hem weer terug gehaald hebben met dat Smuldorado en later Robin verhaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens een artikel uit 2001 zou het geen ontslag zijn geweest, maar was het tijdelijke vertrek van Post omwille van de flexwet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef PeterKelder het volgende:
Seizoen 13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het oude huis van Laura zo te zien. Wanneer is dat decor verbouwd? Ik kan me alleen het nieuwe maar herinneren, maar ook de entree van Barbara. En hoe zat die verbouwing in elkaar? Altijd als ik dat oude decor zie vraag ik me af hoe je dat nieuwe daarin moet passen. Ineens zit de keuken bij de trap en is er een kick-ass raam in de woonkamer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt er wel of geen fan van zijn, maar deze familie Fischer vond ik gewoon leuk.
Na een aantal weken in seizoen 10 was er ineens een andere set. Werd geen reden voor aangegeven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:25 schreef Japepk het volgende:
[..]
In het oude huis van Laura zo te zien. Wanneer is dat decor verbouwd? Ik kan me alleen het nieuwe maar herinneren, maar ook de entree van Barbara. En hoe zat die verbouwing in elkaar? Altijd als ik dat oude decor zie vraag ik me af hoe je dat nieuwe daarin moet passen. Ineens zit de keuken bij de trap en is er een kick-ass raam in de woonkamer.
Doodzonde dat die 2 decors (Huize Laura en Huize Barbara) ooit moesten verdwijnen omwille van de vernieuwing. Zelfs Huize Bouwhuis nu voelt standaard aan.
Toen waren ze nog leuk ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt er wel of geen fan van zijn, maar deze familie Fischer vond ik gewoon leuk.
Deze Morris zat er veel te kort in .....quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:55 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Naar aanleiding van die opmerking werd dit topic in het leven geroepen: ONZ / Paint hier die Ferry in marktkleding (maar iets anders mag ook)
[..]
En deze user had blijkbaar een glazen bol![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:42 schreef Frey het volgende:
[..]Ik snap nog steeds niet hoe de Huize Alberts was verbouwd.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yasmin...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over dingen die niet helemaal kloppen:Inderdaad best vreemd, afl 2446.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |