SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je aan Fylax komt, kom je aan heel FOK!quote:
Ay carambaquote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je aan Fylax komt, kom je aan heel FOK!
Ik krijg hier echt rillingen van.quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Mount Moon, maar elke grot eigenlijk wel.
[..]
[ afbeelding ]
Dankjulliezeerquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, zal ik nog een lekker dominos pizzaatje voor mezelf bestellen?
Je gaat het er morgen toch weer af sporten dus dat kan prima.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Een leuke quote van Kendrick, bijvoorbeeld:quote:
Morgen hou ik even een dagje rust denk ik. Ik voel me echt of ik mn piemeltje in een kut gescheurd heb joh, wat een spierpijnquote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat het er morgen toch weer af sporten dus dat kan prima.
WEL PICS MAKEN.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Ze komen met auto brengen als het hard regentquote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een leuke quote van Kendrick, bijvoorbeeld:
I wave a few bottles, then I watch em all flock, all the girls wanna play Baywatch
Ja, hot and spicy.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Altijd perfect pepperoni. Jullie hebben me overgehaald.quote:
Je moeder jokes zijn zo 2013.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik zou doen. 'ik heb gehoord dat je moeder een hoer is, maar dat kan niet want ze is lelijk'
Altijd large met alles natuurlijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd perfect pepperoni. Jullie hebben me overgehaald.
Volgende vraag: medium of large?
Wel een medium doen hoor, anders krijg je veel te veel foute calorieën binnen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Large in je eentjequote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent moet je het gewoon goed doen en voor large gaanquote:Op maandag 27 juli 2015 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga er klaar voor zittenquote:Op maandag 27 juli 2015 20:49 schreef timmmmm het volgende:
Turkije vs IS een complot?
Met de steun van Triggershot
Soms moet je je even laten gaan, specuzurekutquote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nee, moet je weer 3x zo vaak naar de sportschool.
Schiet ook niet op.
Timmmm is gewoon zo verknocht aan die lekkere pizza's dat hij het sporten er voor over heeft, ik vind het mooi.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja nee, moet je weer 3x zo vaak naar de sportschool.
Schiet ook niet op.
Je kan ook gewoon een glaasje water drinken.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Soms moet je je even laten gaan, specuzurekut
Hartaanval is wel erg yolo.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Soms moet je je even laten gaan, specuzurekut
Niks mis mee. Dood gaan we toch wel. Is het geen tumor, dan is het wel een hartaanval. Ik ben er sowieso van overtuigd dat ik de 40 niet ga halenquote:
Hoezo de 40 niet dan?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dood gaan we toch wel. Is het geen tumor, dan is het wel een hartaanval. Ik ben er sowieso van overtuigd dat ik de 40 niet ga halen
Wat een pessimismequote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niks mis mee. Dood gaan we toch wel. Is het geen tumor, dan is het wel een hartaanval. Ik ben er sowieso van overtuigd dat ik de 40 niet ga halen
That's the spiritquote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zei ik ook steeds 10 jaar geleden.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een enigszins random gekozen getal. Het kan ook 35 zijn. 50 zal het niet worden denk ikquote:
Ja dat snap ik maar meer van, eet je zo ongezond/rook je/drink je veel dan.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, dat is een enigszins random gekozen getal. Het kan ook 35 zijn. 50 zal het niet worden denk ik
Ik ga volgende week doodquote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar meer van, eet je zo ongezond/rook je/drink je veel dan.
Wat?quote:Op maandag 27 juli 2015 20:57 schreef Viro het volgende:
Die crip he, die ga ik zo hard armpit fucken
Ik zou graag nee op allemaal zeggen, maar met die largepizza heb ik het wel een beetje verpest denk ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar meer van, eet je zo ongezond/rook je/drink je veel dan.
Ah oke dan valt het vast wel mee allemaal.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou graag nee op allemaal zeggen, maar met die largepizza heb ik het wel een beetje verpest denk ik.
Roken doe ik in ieder geval niet en zoveel drink ik nooit. Enkel bij gelegenheden en dan nog niet buitensporig veel
quote:Op maandag 27 juli 2015 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet wel, haar oksel insmeren met baby olie en dan hulksmashen met mijn pener.
XTCquote:Op maandag 27 juli 2015 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil wel eens drugs gebruiken, maar ik durf niet.
Bedankt voor het schijnen van je lichtje op mijn leven. Je kent me gelukkig goed genoeg om daar uitspraken over te kunnen doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah oke dan valt het vast wel mee allemaal.
Ja doe maar niet, zonder van de geplande bruiloftquote:
Dit klinkt best naar.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet wel, haar oksel insmeren met baby olie en dan hulksmashen met mijn pener.
Nou sorry hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt voor het schijnen van je lichtje op mijn leven. Je kent me gelukkig goed genoeg om daar uitspraken over te kunnen doen.
Paardenkut
Nou nou nou nou nouquote:Op maandag 27 juli 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt voor het schijnen van je lichtje op mijn leven. Je kent me gelukkig goed genoeg om daar uitspraken over te kunnen doen.
Paardenkut
Dat is dus voor niemand leuk. Dat soort dingen doe je thuis maarquote:Op maandag 27 juli 2015 21:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nou sorry hoorDacht ik doe eens vriendelijk.
Strak plan, dan doe ik mee en zorg ik voor de pinda's.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel tijdens de warming up kringrukken en fristi drinken
En Crip lijkt dit ook wel wat?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist, vaginale orgasmes zijn zo 2014
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zijn vast wel mensen hier die hebben geëxperimenteerd met drugs
Je moet zijn posts ook niet lezen.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:01 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nou sorry hoorDacht ik doe eens vriendelijk.
Blijf maar pessimistisch doen, is goed voor je.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is dus voor niemand leuk. Dat soort dingen doe je thuis maar
Coca cola met een actie code?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:05 schreef timmmmm het volgende:
Of een wijntje. Wat zal ik doen bij de pizza?
Wel in juiste gaatje gooien hequote:Op maandag 27 juli 2015 21:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Strak plan, dan doe ik mee en zorg ik voor de pinda's.
Ik ben niet zo van de cola. Ik dirnk eigenlijk vrijwel alleen maar water, soms eens een sapje maar zeer zeer zelden frisdrankquote:Op maandag 27 juli 2015 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien je die cola wel thuis toch?
En welke was beste?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah, ben meer van wiet, hasj, lsd, paddos.
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voor jouw verjaardag moeten we echt jouw leeftijd in aantal cola flesjes geven
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben gewoon haram achter de rits hoor, flauwekul allemaal
...quote:
Een tattoo op je pener is wel baas, ik heb er zelf FTW! op laten zetten.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:19 schreef Viro het volgende:
[..]
Geschoren ballen met een tattoo en eikelpiercing?
Voordat ze weer gekke dingen van ons gaan denken ...quote:Op maandag 27 juli 2015 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb geen jongens. Hoopte dat jullie dit wisten.
Waar is Trigger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Zeg schedel, waarom gebruikte je niet gewoon mijn bericht in je Turkenverhaaltje over die wapensmokkel? Erdogan wil redacteur levenslang opsluitenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Fylax als trampstamp op zijn onderrug 'heb jij je pedopas wel bij?' getattoeerd heeft
Pas maar aan. Heb al die links, behalve de eerste twee, van rimmershot gekregen en overgenomenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg schedel, waarom gebruikte je niet gewoon mijn bericht in je Turkenverhaaltje over die wapensmokkel? Erdogan wil redacteur levenslang opsluiten
Check.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Pas maar aan. Heb al die links, behalve de eerste twee, van rimmershot gekregen en overgenomen
hier?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb geen jongens. Hoopte dat jullie dit wisten.
Waar is Trigger?
Ik heb een beetje honger nuquote:Op maandag 27 juli 2015 21:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er heerlijk hartaanval uit, zou er zo 3 van eten.
Ik heb het gehoord. Waarom denkt ze dat?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Wisten jullie trouwens dat wij Anne Frank vermoord hebben?
En wist je dat Poetin Blatter een Nobelprijs gunt omdat het allemaal echt waar heul niet corrupt is.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Wisten jullie trouwens dat wij Anne Frank vermoord hebben?
Roseanne Barr: 'Dutch killed Anne Frank'quote:Op maandag 27 juli 2015 21:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord. Waarom denkt ze dat?
Zegt de ene corrupte tegen de ander.... Leuk nieuwsavondje zoquote:Op maandag 27 juli 2015 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wist je dat Poetin Blatter een Nobelprijs gunt omdat het allemaal echt waar heul niet corrupt is.
Die jodenhaat doe je maar in een Triggerkaas topic ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
Maar als we zo gaan beginnen kunnen we haar ook verwijten dat zij Jezus vermoord heeft, met haar haakneus
Gast, blijf bij de les, ik ben weer bekeerd.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die jodenhaat doe je maar in een Triggerkaas topic ja.
Oke.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Roseanne Barr: 'Dutch killed Anne Frank'
Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat die site waar ze het over heeft bijzonder eng is. En Nederland stond natuurlijk bol van de collaborateurs.
Maar als we zo gaan beginnen kunnen we haar ook verwijten dat zij Jezus vermoord heeft, met haar haakneus
Oh sorryquote:Op maandag 27 juli 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, blijf bij de les, ik ben weer bekeerd.
Nu maken we samen Erdoganhaatberichtenquote:Op maandag 27 juli 2015 21:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, blijf bij de les, ik ben weer bekeerd.
Nooit.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh sorryMisschien moet je gewoon een topic maken elke keer dat je bekeert?
Huh, wat heb ik gemist, je vroeg wat links om een ander kant van Erdogan te belichten?quote:Op maandag 27 juli 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu maken we samen Erdoganhaatberichten
Daar hielp hij mij lekker al veel eerder meequote:Op maandag 27 juli 2015 21:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu maken we samen Erdoganhaatberichten
Rozillah!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Roseanne moeten ze eens in haar kut schoppen.
Laatst weer gezien, CC zit dat soms te herhalen.quote:
even serieus, wtf is dit danquote:Zoals de oplettende lezer ongetwijfeld niet ontgaan is, zijn Turkije en Islamitische Staat sinds korte tijd in een hevige oorlog verwikkeld. Deze ontwikkeling komt, als we de Turkse overheid mogen geloven, door aanslagen die IS in Turkije heeft gepleegd, waarbij een soldaat omkwam.
Ook in Turkije bestaan er echter complotdenkers die daar allemaal niets van geloven. Erdogan, Turkije's Glorieuze Leider, heeft het land jaren afzijdig gehouden in de oorlog met IS. Nu opeens is Turkije het fanatiekst van alle landen. Ho ho, nee nee, dat moeten we niet zomaar geloven. Hier op FOK! leest u de WAARHEID (volgens de complotdenkers).
Laten we beginnen bij het begin. Begin vorig jaar lekten gesprekken van een vergadering tussen onder anderen het hoofd van de Turkse geheime dienst en de minister van Buitenlandse Zaken naar buiten. Hierin wordt letterlijk gezegd dat een 'false flag' creëren een optie is. Het hoofd van de geheime dienst zegt hier: 'Als het moet, stuur ik vier man Syrië in om een raket op Turkije af te vuren. Zo maak ik een reden voor een oorlog.' Geheel toevallig werd na dit lek YouTube tijdelijk afgesloten in Turkije.
Dit is zeker niet de eerste keer geweest dat Erdogan in opspraak komt door afluisterschandalen. Eerder dat jaar lekte een tape naar buiten waarin Erdogan zijn zoon opdroeg zich te ontdoen van geheime fondsen. Dit terwijl er juist een groot corruptieonderzoek tegen hem aan de gang was. Dit mocht ome Erdo echter niet deren, volgens hem was dat allemaal nep en onderdeel van een complot om hem te ondermijnen. Maar dit even terzijde, terug naar de Ware reden van de oorlog.
De suggestie dat Turkije best wel een aanval op eigen bodem uit zou willen voeren, om een excuus te hebben voor een oorlog in Syrië is dus gedaan door de Turkse geheime dienst zelf. Er is echter nog meer gebeurd om dit aannemelijk te maken. Turkije is er namelijk ook nog eens op betrapt wapens naar Syrie te smokkelen. Waren die wapens voor rebellen daar? Of om toch die uitlokkingsaanval, die false flag, te plegen?!?!
Zo werd aan alle kanten de druk op Erdogan opgevoerd. Hij sloeg terug zoals alleen Erdogan dat kan; het ligt allemaal aan iedereen behalve Erdogan zelf. Zo wil volgens de invloedrijke geestelijke Fethullah Gulen een paralelle staat in Turkije en is de Koerdse politieke partij, de HDP, slechts het schoothondje van de PKK en wil eigenlijk iedereen niets anders dan hem ondermijnen.
Deze oorlog komt Erdogan dus bijzonder goed uit. Zo kan hij de aandacht van zichzelf en zijn eigen falen afleiden, waar veel oppositiestemmen om zijn aftreden schreeuwden en hij afgelopen verkiezingen voor het eerst een lichte nederlaag leed én zo heeft hij een excuus om naast IS die dekselse Koerden die maar niet gewoon willen doen wat hij zegt aan te pakken. De PKK wordt immers veel harder aangepakt dan de IS. Daarbij heeft Turkije dus eerder laten zien geen enkele morele bezwaren te hebben tegen het in scène zetten van een aanval.
Geloven jullie het officiële Turkse verhaal nog?
Gilbert Gottfried is echt een hele rare man. Je moet een de engelse jouw vrouw mijn vrouw met hem kijkenquote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatst weer gezien, CC zit dat soms altijd, maar dan ook echt een miljard keer per week te herhalen.
BNW komt naar je toe deze zomer.. Welke mongool heeft dat nou weer geschreven?quote:
Ze herhalen mij een beetje te veel. Is er eindelijk geen kutserie op dan is het wel een herhaling.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laatst weer gezien, CC zit dat soms te herhalen.
Vast geen Anatolische Aziaat.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
BNW komt naar je toe deze zomer.. Welke mongool heeft dat nou weer geschreven?
Oh, dat wil ik wel zien.. ga ik even een notitie van maken.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gilbert Gottfried is echt een hele rare man. Je moet een de engelse jouw vrouw mijn vrouw met hem kijken
Oh, ik ben dus gestopt met hem standaard op CC zetten toen ze alles veel te veel gingen herhalen.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze herhalen mij een beetje te veel. Is er eindelijk geen kutserie op dan is het wel een herhaling.
Ik moet weer eens gaan beginnen met series en films aan te schaffen want het is momenteel gewoon 3 x kut op TV. Maar ik stel dat steeds uit, ik heb nog heel wat wat ik moet uitcontroleren.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus gestopt met hem standaard op CC zetten toen ze alles veel te veel gingen herhalen.
Dat is alweer een tijdje terug.
Mja, Tim vraagt wat linkjes over Erdogan om voor de verandering eens een positief bericht te plaatsen over Erdogan, zie je ineens zoietsquote:Op maandag 27 juli 2015 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou interessant te doen?
Films en series aanschaffenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet weer eens gaan beginnen met series en films aan te schaffen want het is momenteel gewoon 3 x kut op TV. Maar ik stel dat steeds uit, ik heb nog heel wat wat ik moet uitcontroleren.
Een paar jaar geleden konden er nog positieve berichten over worden geschreven, nu niet echt meerquote:Op maandag 27 juli 2015 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, Tim vraagt wat linkjes over Erdogan om voor de verandering eens een positief bericht te plaatsen over Erdogan, zie je ineens zoiets
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, Tim vraagt wat linkjes over Erdogan om voor de verandering eens een positief bericht te plaatsen over Erdogan, zie je ineens zoiets
Mja prima, maar lul dan ook niet zo slap dat je een positief geluid gaat laten horen.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden konden er nog positieve berichten over worden geschreven, nu niet echt meer
Ik ken jullie conversatie erover niet dus daar ga ik me er ook niet in mengenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja prima, maar lul dan ook niet zo slap dat je een positief geluid gaat laten horen.
Een positief geluid over Erdolf?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja prima, maar lul dan ook niet zo slap dat je een positief geluid gaat laten horen.
Anders had je toch nooit meegewerkt, lijkt me niet zo gek ditquote:Op maandag 27 juli 2015 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja nogmaals, snap echt wel dat je geen fan van hem bent, noch hoef je dat te zijn, maar ga het dan ook niet zo brengen.quote:
Je had het kunnen proberen, voortaan kan je het wel vergeten.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Anders had je toch nooit meegewerkt, lijkt me niet zo gek dit
Doet LTKDV dat?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja nogmaals, snap echt wel dat je geen fan van hem bent, noch hoef je dat te zijn, maar ga het dan ook niet zo brengen.
boehoequote:Op maandag 27 juli 2015 22:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je had het kunnen proberen, voortaan kan je het wel vergeten.
Ik ben louter positief doch licht cynisch over het regime van deze moderne dictatorquote:
Precies.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
Oh, Triggerstengel dacht dat hij ging meewerken aan een positief bericht over Erdolf maar het werd dit?
Ja het gaat even niet om jou, paardenlul.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer redenen dan alleen de pageviews.
Verder heb ik niet echt problemen met de wat oudere items op Facebook, vond het wel grappig om m'n oude blogjes terug te zien.
Ga haten omdat ik reageer p je topic.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja het gaat even niet om jou, paardenlul.
Ik jou ook.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:18 schreef Fokker89 het volgende:
Heb die jongen toch wel een beetje gemist.
Wel een lesje geweest idd.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dan ga je dat niet nog een keer doen natuurlijk.
Ik kwam even kijken hoe het was, maar blijkbaar heeft nog steeds iedereen zonnesteek.quote:
Volgende keer trapt ie er gewoon weer in hoor, als ie ook maar even denkt dat hij zijn propaganda kan verspreidenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dan ga je dat niet nog een keer doen natuurlijk.
Het is de wind.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken hoe het was, maar blijkbaar heeft nog steeds iedereen zonnesteek.
Slecht nieuws over Erdolf is natuurlijk ook nieuws.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer trapt ie er gewoon weer in hoor, als ie ook maar even denkt dat hij zijn propaganda kan verspreiden
Dat zal het zijn.quote:
Ik ook, en heb stiekem toch die 2 biefstukken (wat er eerst 1 was) opgegeten.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Ik heb inmiddels gewoon weer honger ook, klotezooi.
Volgens mij is het makkelijker een positief bericht over Erdogan te schrijven dan hier naar te kijkenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
Straks maar eens even een item maken over de nieuwe televisieserie I am Cait.
dat ook ja.quote:
ja, is goed met jouquote:Op maandag 27 juli 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer trapt ie er gewoon weer in hoor, als ie ook maar even denkt dat hij zijn propaganda kan verspreiden
Ja ik heb ook alle lever opgemaakt. Had eerst de helft gedaan.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, en heb stiekem toch die 2 biefstukken (wat er eerst 1 was) opgegeten.
Oh nee hoor, leuke serie.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is het makkelijker een positief bericht over Erdogan te schrijven dan hier naar te kijken
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:18 schreef Fylax het volgende:
Straks maar eens even een item maken over de nieuwe televisieserie I am Cait.
Wacht maar tot de agenten van Ankara voor je deur staan.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Specu altijdquote:
Ik denk eerder dat zij er bij jou een punt aan maakt.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens eindigen met een punt.
Ik denk eerder een wokkel.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zij er bij jou een punt aan maakt.
Variërend van 'Wie?' tot 'dit boeit werkelijk waar helemaal niemand' en 'quote:Op maandag 27 juli 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, Caitlyn Jenner berichten geven best wel wat reacties.
Mwah .. maar ga je gang hoor.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, Caitlyn Jenner berichten geven best wel wat reacties.
quote:
Ik ook, wij hebben te weinig gegeten vanavond.quote:
Dit kan je op diverse manieren lezenquote:Op maandag 27 juli 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zij er bij jou een punt aan maakt.
Dat was ook wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit kan je op diverse manieren lezen![]()
Ik wel, al jaren de kast niet uitgeweest, de olie is inmidels ouder dan Fylax.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb geen eens een frituurpan.
Moet ik ook niet hebben, want alle lucht blijft hangen hier.
Fijn dat je me verwelkomt.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Antoine, fijn dat je er weer bent.
Luister je nu een leuk liedje?quote:
Geen idee, is het iets met vogeltjes?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jazeker. Je raadt nooit welk mooi nummer!
Ohquote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, Snoop Dogg zingt meestal niet over vogeltjes.
Welk model?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zou graag de Steinway Lyngdorf willen horen.
Snoop Dogg .. echt?quote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nee, Snoop Dogg zingt meestal niet over vogeltjes.
Nog nooit gehad, wel een keer de bami, dat was echt bagger.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen. Heel af en toe heb ik er zin in.
Vroeger had Iglo wel goeie, maar die bestaat niet meer.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag ook nasi uit de diepvries in de supermarkt.
Setje met 2xS15 en 2xP210 (sub) = 2.2 systeem. Ik las daar over, schijnt geweldig te zijn.quote:
Normaal niet m'n ding, maar ik hoorde net een leuk riedeltje van emquote:[..]
Snoop Dogg .. echt?
Gelukkig heb ik dat gat in de markt kunnen vullen.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger had Iglo wel goeie, maar die bestaat niet meer.
Klopt jaquote:Op maandag 27 juli 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vroeger had Iglo wel goeie, maar die bestaat niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |