Er zit in hittentit inder mn oto giddimme...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:58 schreef megamandy het volgende:
Dat verhaal van die ooggetuige is zo subjectief als ik weet niet watheeft haar de bus in zien lopen, daarna komt de politie haar meenemen en daarna gaat hij denken "ooh ze had een mits op, ze wilde zeker niet herkend worden! Daarom was ze zo schichterig"
Jaja
Als je ergens weg probeert te komen lijkt me dat idd een goede keuze.... misschien had de beste man, om de politie te bellen, z'n bus ook gelijk stil kunnen zetten in het zicht van het huis waar ze gezeten had.quote:
het is maar goed dat jij de ooggetuige niet bent. Je had er vast een sterk verhaal van gemaakt dat ze huilend afscheid nam van haar 41-jarige 'daniel' en lachend de bus in staptequote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:02 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er zit in hittentit inder mn oto giddimme...
Hoezo niet? Als je van een camping wegloopt, een dag erna nog met je ouders belt, een poosje later met een muts en capuchon dicht over je hoofd getrokken in een bus gaan zitten wil je niet herkend worden... omdat je dondersgoed weet hoe laat het is...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je probeert weg te komen uit een vreemde situatie en dan wordt de bus door twee mannen staande gehouden en die vragen of jij Lisa bent....
Als je je al niet lekker veilig voelt ga je geen "ja" antwoorden...
Ik had snel een ander meisje meegenomen natuurlijk.. iedereen had zn aandacht bij haar...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:05 schreef Rucola het volgende:
[..]
het is maar goed dat jij de ooggetuige niet bent. Je had er vast een sterk verhaal van gemaakt dat ze huilend afscheid nam van haar 41-jarige 'daniel' en lachend de bus in stapte
En voorlopig gaat ze ook niet naar huis....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je van een camping wegloopt, een dag erna nog met je ouders belt, een poosje later met een muts en capuchon dicht over je hoofd getrokken in een bus gaan zitten wil je niet herkend worden... omdat je dondersgoed weet hoe laat het is...
Dus..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Daarbij had die ooggetuige haar dus ook niet herkend...
Dat hoeft niet aangezien ik in hetzelfde dorp woon en het echt niemand hier wat boeitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ga jij tegen de menigte met fakkels en hooivorken zeggen dat het slechts een verdachte is? Dan lynchen ze jou ook!
Toen de politie haar al stond te ondervragen of ze Lisa was ja....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus..wel:
Ooggetuige: 'En toen besefte ik opeens: dit is dé Lisa'
Maar toen kwam de politie ook al de bus in
Dat vraag ik me af, over het algemeen heb je in die dorpen niet in 5 minuten een politieauto.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef vaneiges het volgende:
Iemand moet haar herkend hebben want anders was de politie niet getipt. Of stond die daar al te posten? (denk het niet)
Als ze er al waren dan zaten ze al op het spoor en hadden ze haar net zo goed voordat ze in de bus stapte kunnen aanspreken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, over het algemeen heb je in die dorpen niet in 5 minuten een politieauto.
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat ze gevonden is aan de hand van haar telefoon. Misschien in de omschrijving van een filmpje op de telegraaf?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef vaneiges het volgende:
Iemand moet haar herkend hebben want anders was de politie niet getipt. Of stond die daar al te posten? (denk het niet)
Ze had de dag na de verdwijning nog contact gehad, mobiel getraceerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:13 schreef vaneiges het volgende:
Dat ligt er dus aan.... in de bus kan ze en niet wegrennen en iemand die haar bij de bushalte in de gaten houdt ziet, afhankelijk van de afstand tussen haar opstaphalte en het moment van staande houden, niet gelijk dat de bus staande gehouden is, en helemaal niet waarom.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Als ze er al waren dan zaten ze al op het spoor en hadden ze haar net zo goed voordat ze in de bus stapte kunnen aanspreken.
denk dat het een bezorgde oom is ja, vandaar dat hij is opgepakt en z'n huis wordt doorzocht.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:19 schreef vaneiges het volgende:
Een telefoon is vrij nauwkeurig te peilen en ze hebben geen inval gedaan om haar te ontzetten.
Is de man van 41 dan misschien een bekende van de familie? Een familielid?
Waarom hebben ze geen inval gedaan dan volgens jou toen zij nog binnen zat?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:20 schreef Rucola het volgende:
[..]
denk dat het een bezorgde oom is ja, vandaar dat hij is opgepakt en z'n huis wordt doorzocht.
ik weet het niet, miss kwamen de gegevens pas later, miss wisten ze t nier zeker, ik was er niet bij. Maar positief kan dit niet zijn en dat weet je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:22 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Waarom hebben ze geen inval gedaan dan volgens jou toen zij nog binnen zat?
Dat zegt allemaal niets want los van de verklaringen van het meisje en de man zullen ze uitgebreid onderzoek doen naar eventuele sporen in dat huis.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:20 schreef Rucola het volgende:
[..]
denk dat het een bezorgde oom is ja, vandaar dat hij is opgepakt en z'n huis wordt doorzocht.
Het is iig niet iemand die heel goed contact met de ouders van haar had.. daarom kan hij dat contact met haar wel hebben..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:20 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Ik vind het raar dat ze haar niet veel eerder bevrijd hebben als ze tegen haar zin vastgehouden zou zijn.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:23 schreef Rucola het volgende:
[..]
ik weet het niet, miss kwamen de gegevens pas later, miss wisten ze t nier zeker, ik was er niet bij. Maar positief kan dit niet zijn en dat weet je zelf ook wel.
Precies,die kans is er maar 1 keer.. ongeacht wat er precies gebeurt is.. het is wel handig als je zaken uit kan sluiten door hard bewijs.. wat uiteraard voor en tegen je kan worden gebruiktquote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niets want los van de verklaringen van het meisje en de man zullen ze uitgebreid onderzoek doen naar eventuele sporen in dat huis.
oke, dan heeft ze een leuke tijd gehad en dan wist de politie al veel langer dat ze bij die vent was, maar lieten ze haar daar gewoon idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:25 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Ik vind het raar dat ze haar niet veel eerder bevrijd hebben als ze tegen haar zin vastgehouden zou zijn.
o oke, dus als je opgepakt bent en je huis wordt doorzocht dan zegt dat helemaal niks en dat kan dus zomaar. Weet ik dat ook weer, ik leer hier wel veel dingen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niets want los van de verklaringen van het meisje en de man zullen ze uitgebreid onderzoek doen naar eventuele sporen in dat huis.
1 telefoontje naar meld misdaad anoniem is voldoende inderdaad (van de zotte eigenlijk)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Rucola het volgende:
[..]
o oke, dus als je opgepakt bent en je huis wordt doorzocht dan zegt dat helemaal niks en dat kan dus zomaar. Weet ik dat ook weer, ik leer hier wel veel dingen moet ik zeggen.
Want als ze daar wel mededelingen over zouden doen dan zou iedereen ook gelijk weten dat er sprake is geweest van seksueel contact, anders is een medisch onderzoek niet nodig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef vaneiges het volgende:
Ze is in goede gezondheid aangetroffen en er is geen mededeling gedaan van medisch onderzoek alleen van ondervraging.
In het kader van het onderzoek is het zelfs heel logisch, verklaringen zijn onbetrouwbaar, kunnen elkaar tegenspreken en kunnen veranderen. Als er dus een verdachte is zal er sporen onderzoek gedaan worden, ook bij onttrekking aan het ouderlijk gezag zullen ze willen weten waar het meisje is geweest en heeft geslapen, dus sporenonderzoek.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Rucola het volgende:
[..]
o oke, dus als je opgepakt bent en je huis wordt doorzocht dan zegt dat helemaal niks en dat kan dus zomaar. Weet ik dat ook weer, ik leer hier wel veel dingen moet ik zeggen.
Was dat profiel van hem dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:36 schreef Rucola het volgende:
Hij heeft z'n fake naam (Daniel) wel enigszins laten lijken op z'n echte naam (Danny), creepy.
Het elders opgevangen worden voor onbepaalde tijd staat volgens deze omschrijving los van het nog verhoord worden.quote:"Ze wordt elders opgevangen. Het is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren", aldus de politie.
Het meisje wordt ook nog verhoord om duidelijk te krijgen wat er met haar is gebeurd.
Een andere getuige zegt ,,Zo achteraf bekeken heb ik de indruk dat Lisa is ontsnapt,''quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze had een capuchon diep over haar gezicht.. die ooggetuige zei: alsof ze niet herkend wilde worden..
Daar maak ik uit op dat ze dus wel wist dat heel NL opzoek was..
Of Danny D. achter dat account zat is nog onduidelijk.quote:
En dan naar de bushalte lopen om dan doodleuk de bus te pakken..?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Een andere getuige zegt ,,Zo achteraf bekeken heb ik de indruk dat Lisa is ontsnapt,''
http://www.ed.nl/algemeen(...)ht-1.5116197#content
Zag ze er niet uit alsof ze zo uit bed gestapt is? Mss gedrogeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan naar de bushalte lopen om dan doodleuk de bus te pakken..?
Maar nog wel kunnen bellen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:01 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Zag ze er niet uit alsof ze zo uit bed gestapt is? Mss gedrogeerd?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:50 schreef Bayswater het volgende:
Als ik funda zo lees zijn het 5 apart verhuurde kamers boven dat gesloten kinderdagverblijf. Met een gemeenschappelijke keuken en badkamer. De kamer met het dakterras was pas 1,5 week verhuurd.
http://www.funda.nl/huur/(...)9-de-boomgaard-2-k1/
http://www.jaap.nl/te-huu(...)1/14170030/overzicht
Lol.. nee jij verzint niets met je account.. en op mijn vraag of dat verzonnen was reageer je niet..quote:
Dus er is iemand die vraagt of ze gedrogeerd was toen ze in de bus zat en dan zeg jij dat ze heeft gebeld, terwijl dat dagen van tevoren was.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lol.. nee jij verzint niets met je account.. en op mijn vraag of dat verzonnen was reageer je niet..![]()
![]()
Ze heeft een dag nadat ze wegliep nog gebeld..
Oh je weet ook het tijdstip dat ze gedrogeerd was..?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dus er is iemand die vraagt of ze gedrogeerd was toen ze in de bus zat en dan zeg jij dat ze heeft gebeld, terwijl dat dagen van tevoren was.
Ik haak af hier, adieu
Ik weet helemaal niks, maar jij blijkbaar wel. Dat is het mooie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh je weet ook het tijdstip dat ze gedrogeerd was..?![]()
Fijne avond nog hoorrr
Je verzint zelfs dat je afhaakt...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, maar jij blijkbaar wel. Dat is het mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |