Houd op met onzin verkopen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Weet je wel hoe blij en opgelucht ik was toen ik hoorde dat Lisa gevonden was?
Ik ben eens getuige van een aanrijding geweest. De dader bood mij geld aan om te verklaren dat de voetganger die hij aanreed plotseling overstak. Hier ben ik natuurlijk niet op ingegaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waren dan geen ooggetuigen hè....
Mensen die in de bus zaten wel, maar goed, als jij denkt dat ze helemaal niet bang was dan moet je dat zelf weten.
Ik heb heel veel medeleven met Lisa, meer dan met haar ouders.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:41 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Houd op met onzin verkopen.
En je verneukt weer eens een topic
Ze had natuurlijk iedereen kunnen aanspreken... ze wist ook dat heel NL naar haar uitkeek, daar had ze zich op gekleedquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet alleen niet waarom natuurlijk... terwijl het pas willen toegeven dat ze Lisa is als de politie zichzelf legitimeert en zegt dat ze veilig is, wel een redelijke indicatie is waarom ze niet herkend wilde worden.
Staat niet in de berichtgeving, maar als men wel wist dat het laat op de avond of in de vroege ochtend was geweest dan had men het waarschijnlijk niet op "in de nacht" gehouden.quote:
Je hebt zelfs iets tegen die ouders bedoel je, niet zo chique.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb heel veel medeleven met Lisa, meer dan met haar ouders.
Het was al licht, en de eerste bus reed al.. (of bijna)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat niet in de berichtgeving, maar als men wel wist dat het laat op de avond of in de vroege ochtend was geweest dan had men het waarschijnlijk niet op "in de nacht" gehouden.
Whut?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:42 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk iedereen kunnen aanspreken... ze wist ook dat heel NL naar haar uitkeek, daar had ze zich op gekleed
In de vroege ochtend dus, ben benieuwd waar dat gestaan heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het was al licht, en de eerste bus reed al.. (of bijna)
De exacte tijd moet ik ook opzoeken, maar het was zeker een midden in de nacht..
Ze had een capuchon diep over haar gezicht.. die ooggetuige zei: alsof ze niet herkend wilde worden..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut?
Ze had zich waar op gekleed? En hoe weet jij dat ze wist dat heel NL naar haar uitkeek?
Staat wel ergens in het topic... geen idee waar btwquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
In de vroege ochtend dus, ben benieuwd waar dat gestaan heeft.
Of ze probeerde zich te verstoppen voor iemand, misschien iemand voor wie ze op de vlucht was?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze had een capuchon diep over haar gezicht.. die ooggetuige zei: alsof ze niet herkend wilde worden..
Daar maak ik uit op dat ze dus wel wist dat heel NL opzoek was..
Dit.... of voor mensen die degene voor wie ze op de vlucht was zouden helpen....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Of ze probeerde zich te verstoppen voor iemand, misschien iemand voor wie ze op de vlucht was?
Oh enne omdat ze pas na herhaaldelijk vragen zei wie ze was, terwijl ze eerst ontkende dat ze lisa heette..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whut?
Ze had zich waar op gekleed? En hoe weet jij dat ze wist dat heel NL naar haar uitkeek?
Ja want verkrachte 13 jarige meisjes denken rationeel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Lisa zat alleen in de bus, vlak bij de aangehouden man. Of de beste man haar naar de bus heeft gebracht durf ik niet te zeggen, maar als het een enge man was waarbij ze ontsnapt was zou ze toch niet volkomen relaxed in de bus stappen, maar op straat al iemand aanschieten.
Dan had ze gewoon iemand kunnen aanspreken..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Of ze probeerde zich te verstoppen voor iemand, misschien iemand voor wie ze op de vlucht was?
gelukkig dat we jou hebben. Jij weet alles altijd zo goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dan had ze gewoon iemand kunnen aanspreken..
Best wel he..?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:57 schreef Rucola het volgende:
[..]
gelukkig dat we jou hebben. Jij weet alles altijd zo goed.
Ja, je probeert weg te komen uit een vreemde situatie en dan wordt de bus door twee mannen staande gehouden en die vragen of jij Lisa bent....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh enne omdat ze pas na herhaaldelijk vragen zei wie ze was, terwijl ze eerst ontkende dat ze lisa heette..
Eens. De buschauffeur bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat kan jij je goed verplaatsen in bange meisjes van 13 zegquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Daarbij had die ooggetuige haar dus ook niet herkend...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:58 schreef megamandy het volgende:
Dat verhaal van die ooggetuige is zo subjectief als ik weet niet watheeft haar de bus in zien lopen, daarna komt de politie haar meenemen en daarna gaat hij denken "ooh ze had een mits op, ze wilde zeker niet herkend worden! Daarom was ze zo schichterig"
Jaja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |