o oke, dus als je opgepakt bent en je huis wordt doorzocht dan zegt dat helemaal niks en dat kan dus zomaar. Weet ik dat ook weer, ik leer hier wel veel dingen moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:24 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niets want los van de verklaringen van het meisje en de man zullen ze uitgebreid onderzoek doen naar eventuele sporen in dat huis.
1 telefoontje naar meld misdaad anoniem is voldoende inderdaad (van de zotte eigenlijk)quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Rucola het volgende:
[..]
o oke, dus als je opgepakt bent en je huis wordt doorzocht dan zegt dat helemaal niks en dat kan dus zomaar. Weet ik dat ook weer, ik leer hier wel veel dingen moet ik zeggen.
Want als ze daar wel mededelingen over zouden doen dan zou iedereen ook gelijk weten dat er sprake is geweest van seksueel contact, anders is een medisch onderzoek niet nodig.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:28 schreef vaneiges het volgende:
Ze is in goede gezondheid aangetroffen en er is geen mededeling gedaan van medisch onderzoek alleen van ondervraging.
In het kader van het onderzoek is het zelfs heel logisch, verklaringen zijn onbetrouwbaar, kunnen elkaar tegenspreken en kunnen veranderen. Als er dus een verdachte is zal er sporen onderzoek gedaan worden, ook bij onttrekking aan het ouderlijk gezag zullen ze willen weten waar het meisje is geweest en heeft geslapen, dus sporenonderzoek.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:29 schreef Rucola het volgende:
[..]
o oke, dus als je opgepakt bent en je huis wordt doorzocht dan zegt dat helemaal niks en dat kan dus zomaar. Weet ik dat ook weer, ik leer hier wel veel dingen moet ik zeggen.
Was dat profiel van hem dan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:36 schreef Rucola het volgende:
Hij heeft z'n fake naam (Daniel) wel enigszins laten lijken op z'n echte naam (Danny), creepy.
Het elders opgevangen worden voor onbepaalde tijd staat volgens deze omschrijving los van het nog verhoord worden.quote:"Ze wordt elders opgevangen. Het is nog niet bekend hoe lang dit gaat duren", aldus de politie.
Het meisje wordt ook nog verhoord om duidelijk te krijgen wat er met haar is gebeurd.
Een andere getuige zegt ,,Zo achteraf bekeken heb ik de indruk dat Lisa is ontsnapt,''quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ze had een capuchon diep over haar gezicht.. die ooggetuige zei: alsof ze niet herkend wilde worden..
Daar maak ik uit op dat ze dus wel wist dat heel NL opzoek was..
Of Danny D. achter dat account zat is nog onduidelijk.quote:
En dan naar de bushalte lopen om dan doodleuk de bus te pakken..?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:49 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Een andere getuige zegt ,,Zo achteraf bekeken heb ik de indruk dat Lisa is ontsnapt,''
http://www.ed.nl/algemeen(...)ht-1.5116197#content
Zag ze er niet uit alsof ze zo uit bed gestapt is? Mss gedrogeerd?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dan naar de bushalte lopen om dan doodleuk de bus te pakken..?
Maar nog wel kunnen bellen?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:01 schreef vaneiges het volgende:
[..]
Zag ze er niet uit alsof ze zo uit bed gestapt is? Mss gedrogeerd?
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 22:50 schreef Bayswater het volgende:
Als ik funda zo lees zijn het 5 apart verhuurde kamers boven dat gesloten kinderdagverblijf. Met een gemeenschappelijke keuken en badkamer. De kamer met het dakterras was pas 1,5 week verhuurd.
http://www.funda.nl/huur/(...)9-de-boomgaard-2-k1/
http://www.jaap.nl/te-huu(...)1/14170030/overzicht
Lol.. nee jij verzint niets met je account.. en op mijn vraag of dat verzonnen was reageer je niet..quote:
Dus er is iemand die vraagt of ze gedrogeerd was toen ze in de bus zat en dan zeg jij dat ze heeft gebeld, terwijl dat dagen van tevoren was.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:05 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lol.. nee jij verzint niets met je account.. en op mijn vraag of dat verzonnen was reageer je niet..![]()
![]()
Ze heeft een dag nadat ze wegliep nog gebeld..
Oh je weet ook het tijdstip dat ze gedrogeerd was..?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:07 schreef Rucola het volgende:
[..]
Dus er is iemand die vraagt of ze gedrogeerd was toen ze in de bus zat en dan zeg jij dat ze heeft gebeld, terwijl dat dagen van tevoren was.
Ik haak af hier, adieu
Ik weet helemaal niks, maar jij blijkbaar wel. Dat is het mooie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Oh je weet ook het tijdstip dat ze gedrogeerd was..?![]()
Fijne avond nog hoorrr
Je verzint zelfs dat je afhaakt...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:09 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niks, maar jij blijkbaar wel. Dat is het mooie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |