Als jij hier voor het eerst komt kijken en niet op de hoogte bent van wat ik de Turkse staat allemaal verwijt mbt de behandeling van de Koerden, wat ik keer op keer tot in details hierheen uiteen heb gezet met historische voorbeelden moet je het echt niet bij komen daarmee, als je daar niets van weet.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:29 schreef vermist het volgende:
[..]
Steunen door middel van woorden natuurlijk.Maar als jij eigenlijk de bombardementen van Turkije veroordeelt, wat totaal niet blijkt uit je reacties hier, mag je het ook zeggen hoor.
Ik zie jou in dit topic nu de bombardementen van Turkije verdedigen maar nogmaals als je ze eigenlijk veroordeelt mag je het zeggen. Van je eventuele verwijten aan de Turkse staat over de behandeling van Koerden ben ik inderdaad niet op de hoogte maar het lijkt me ook niet gelijk staan aan de bombardementen veroordelen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jij hier voor het eerst komt kijken en niet op de hoogte bent van wat ik de Turkse staat allemaal verwijt mbt de behandeling van de Koerden, wat ik keer op keer tot in details hierheen uiteen heb gezet met historische voorbeelden moet je het echt niet bij komen daarmee, als je daar niets van weet.
Hoe steun / juich ik bombardementen precies toe volgens jou?
Doe eens een linkje, quote, voorbeeld waar ik de bombardementen verdedig, steun of toejuich. Als je dat niet kan, koop aub een bril.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:36 schreef vermist het volgende:
[..]
Ik zie jou in dit topic nu de bombardementen van Turkije verdedigen maar nogmaals als je ze eigenlijk veroordeelt mag je het zeggen. Van je eventuele verwijten aan de Turkse staat over de behandeling van Koerden ben ik inderdaad niet op de hoogte maar het lijkt me ook niet gelijk steun aan de bombardementen veroordelen.
Hoorde dat ze binnenkort Crimea gaan bevrijdden van die Kozakken en Russen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:33 schreef Nintex het volgende:
Wanneer gaat Turkije bombardementen uitvoeren in Oekraine dan kunnen we alles in 1 topic stoppen.
Ze brengen de subplots (Irak/Syrie/Koerden/ISIS) zo wel bij elkaar.
Nee ze moeten de Oeigoeren bevrijden van die Chinezen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:38 schreef Djibril het volgende:
[..]
Hoorde dat ze binnenkort Crimea gaan bevrijdden van die Kozakken en Russen.
Aint gonna happen, Mother Russia heeft haar eigen Mujahideen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:38 schreef Djibril het volgende:
[..]
Hoorde dat ze binnenkort Crimea gaan bevrijdden van die Kozakken en Russen.
Nee, de Azeri’s van de Armenen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:39 schreef primakov het volgende:
[..]
Nee ze moeten de Oeigoeren bevrijden van die Chinezen.
De Assyriërs van de Koerdenquote:
Bijna al je posts in de twee topics over dit ontwerp bestaan uit het verdedigen van de Turkse positie, leek me dan logisch dat je de bombardementen ook steunt. Excuses als je ze eigenlijk veroordeelt.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Doe eens een linkje, quote, voorbeeld waar ik de bombardementen verdedig, steun of toejuich. Als je dat niet kan, koop aub een bril.
https://www.washingtonpos(...)021381a75_story.htmlquote:Op maandag 27 juli 2015 23:42 schreef primakov het volgende:
[..]
De Assyriërs van de KoerdenWat is btw je bron voor de inlichtingen mbt de plekken van de PKK kampen in Irak dat die afkomstig zijn van de VS en Israel?
Zoals?quote:Op maandag 27 juli 2015 23:44 schreef vermist het volgende:
Bijna al je posts in de twee topics over dit ontwerp bestaan uit het verdedigen van de Turkse positie
Toen hij met zijn vrouw en dochtertje op stap was, hahaha ik zei het al, ze zijn nog minder waard dan een sigarettenpeuk die pkk'ers..quote:Op maandag 27 juli 2015 22:47 schreef Slayage het volgende:
weer een turkse oldaat doodgeschoten in zijn auto terwijl zijn vrouw als bijrijder naast hem zat. zijn vrouw is licht gewond geraakt
http://www.diken.com.tr/m(...)z-hayatini-kaybetti/
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 27 juli 2015 21:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Even serieus, waar komt dat soort onzin vandaan? Ik zeg onzin omdat de PKK is begonnen met de aanvallen.
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ondertussen deed de PKK lief en zei "Sorry, onze fout" en deed verder niets? Wie heeft de eerste aanvallen gedaan sinds het bestand en waarom zegt de PKK dan nu pas dat Turkije het bestand aan het verbreken is en niet met al die voorbeelden die jij noemt?
quote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Huidige scenario is als volgt:
- PKK executeert Turkse agenten en eist ook de aanslagen op
- Turkije reageert met bombardementen
- PKK verwijt Turkije het verbreken van het bestand nav de bombardementen.
Ik hoopte al dat je daarmee als voorbeeld zou komen, daar mijn antwoord in mijn hoofd al klaar stond. Wat je daar leest is de chronologische inconsistentie van een claim aan de kaak stellen. Namelijk dat het krom is dat de PKK Turkije verwijt het bestand in gevaar te brengen, als het zelf voor die bombardementen en voor het maken van deze verwijten zelf al aanslagen heeft opgeëist.quote:
Jij verdedigt daarmee de Turkse positie gezien de PKK een hele andere chronologie heeft, jij zegt dat de PKK begonnen is met aanvallen terwijl de PKK zelf wat anders is.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik hoopte al dat je daarmee als voorbeeld zou komen, daar mijn antwoord in mijn hoofd al klaar stond. Wat je daar leest is de chronologische inconsistentie van een claim aan de kaak stellen. Namelijk dat het krom is dat de PKK Turkije verwijt het bestand in gevaar te brengen, als het zelf voor die bombardementen en voor het maken van deze verwijten zelf al aanslagen heeft opgeëist.
Je moet wel heel creatief lezen als je denkt dat ik daarmee Fuck Yeah Go Turkey Go zeg.
Thnx, zo te lezen bepaalt de VS idd welke info er wordt toegespeeld aan Turkije.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:45 schreef Djibril het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)021381a75_story.html
http://www.rferl.org/cont(...)_fight/24383897.html
Maarja de Turken zeggen weer dat Israel(grote boeman van MO die je moet bashen om je achterban te paaien) informatie doorgeeft aan de PKK.
http://mondoweiss.net/201(...)he-kurdish-group-pkk
lol, Ik verdedig / steun daarmee de Turkse positie, jij denkt dat als het andersom is dat ik het niet chronologisch inconsistent zou vindenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:02 schreef vermist het volgende:
[..]
Jij verdedigt daarmee de Turkse positie gezien de PKK een hele andere chronologie heeft, jij zegt dat de PKK begonnen is met aanvallen terwijl de PKK zelf wat anders is.
Ik zei steunen/verdedigen, niet vieren.
Jij zegt:quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik verdedig / steun daarmee de Turkse positie, jij denkt dat als het andersom is dat ik het niet chronologisch inconsistent zou vinden? Wanneer Turkije eerst zou aanvallen, het opeisen en daarna de Koerden zou verwijten het bestand te riskeren, zou ik daarmee de Koerdische positie verdedigen? Gast ff serieus.
Daarmee verdedig je toch echt de Turkse positie, de PKK zegt dat Turkije is begonnen met aanvallen.quote:Ik zeg onzin omdat de PKK is begonnen met de aanvallen.
Ben blij dat je het allemaal snapt. Erg creatief ook allemaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:09 schreef vermist het volgende:
[..]
Jij zegt:
[..]
Daarmee verdedig je toch echt de Turkse positie, de PKK zegt dat Turkije is begonnen met aanvallen.
Nee, met de versie van de volgorde en gebeurtenissen die jij hanteert steun je de Turkse positie, niet omdat je het op basis van die versie chronologisch inconsistent zou vinden.
Tja, als jij om je eigen positie heen draait.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben blij dat je het allemaal snapt. Erg creatief ook allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |