Wie heeft je die onzin op de mouw gespeld?quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:26 schreef Donnis het volgende:
[..]
Insecten voelen geen pijn, ze hebben geen hersenen dus te primitief om dat te ervaren.
quote:Elk insect heeft de volgende inwendige organen: hersenen, darmkanaal, uitscheidingsorganen (buizen van Malphigi), eierstok, buisvormig hart, buikzenuw (streng).
Omdat iets groter en beroemd is. En daarnaast ga je niet blij met een dode mol op facebook staan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 06:52 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vraag me ook af of de ophef net zo groot was geweest als het betreffende dier geen leeuw was. Als meneer een of andere lelijke molrat had geschoten met dezelfde bedreigde status hadden maar weinig mensen er over gezegd...
Volkomen onzin. Net als dat vissen geen pijn zouden voelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 03:26 schreef Donnis het volgende:
[..]
Insecten voelen geen pijn, ze hebben geen hersenen dus te primitief om dat te ervaren.
Euh Jawel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:17 schreef mastertephon het volgende:
En daarnaast ga je niet blij met een dode mol op facebook staan.
Dat is dan een debiel. En mollen mag je gewoon vangen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Euh Jawel.
Oud collega van mij postte vol trots dat hij eindelijk de mol n zijn tuin had gevangen, stond breed lachend met het dode dier op de foto.
Zolang ze zich niet in een reservaat bevinden wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:21 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat is dan een debiel. En mollen mag je gewoon vangen.
Ik neem aan dat de man niet in een mollenreservaat woonde. Voor het gemak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet in een reservaat bevinden wel.
Mollen hebben wel een bijzonder vacht trouwens.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:37 schreef Molurus het volgende:
[..]
Zolang ze zich niet in een reservaat bevinden wel.
Nee, maar als we de vergelijking dan toch doortrekken naar deze leeuw, in reservaten geldt algemeen dit:quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:37 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de man niet in een mollenreservaat woonde. Voor het gemak.
Dat ben ik met je eens. Gewoon afblijven van bepaalde dieren en zeker in reservaten. Ik ben in west afrika in zo'n jaag kamp geweest buiten ht seizoen. Er zat helemaal NIETS meer aan dieren. Je ziet meer dieren op de Veluwe.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Nee, maar als we de vergelijking dan toch doortrekken naar deze leeuw, in reservaten geldt algemeen dit:
"Take only pictures, leave only footprints."
Of je nou een muis doodtrapt of een leeuw doodschiet, in reservaten mag dat allebei niet.
Het gebied waar dit artikel over gaat ben ik geweest... daar wemelt het echt van het groot wild. Namibie enzo schijnt inderdaad vrij kaal te zijn. Maar naarmate je verder oost trekt zie je steeds meer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:42 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Gewoon afblijven van bepaalde dieren en zeker in reservaten. Ik ben in west afrika in zo'n jaag kamp geweest buiten ht seizoen. Er zat helemaal NIETS meer aan dieren. Je ziet meer dieren op de Veluwe.
Er zijn hele mooie gebieden in Afrika met veel wild. Ik heb het jammer genoeg nog nooit gezien. De grote 5 bijv. Ik schrok in Burkina en Benin van het gebrek aan dieren. Ook kleine dieren zoals vogels.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:00 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het gebied waar dit artikel over gaat ben ik geweest... daar wemelt het echt van het groot wild. Namibie enzo schijnt inderdaad vrij kaal te zijn. Maar naarmate je verder oost trekt zie je steeds meer.
Sorry was om half 4, wat ik bedoelde te zeggen was: te primitieve hersenen om pijn te ervaren want geen zenuwstelsel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:12 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Wie heeft je die onzin op de mouw gespeld?
Van Wikipedia:
[..]
Wat dat betreft kan ik je *zeker* aanraden een keer het oosten te gaan bekijken. Het is net alsof je in een dierentuin rondloopt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:02 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er zijn hele mooie gebieden in Afrika met veel wild. Ik heb het jammer genoeg nog nooit gezien. De grote 5 bijv. Ik schrok in Burkina en Benin van het gebrek aan dieren. Ook kleine dieren zoals vogels.
Wat ik me van Facebook kan herinneren leverde dat vast een aantal "wie is de mol" grapjes op?quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Euh Jawel.
Oud collega van mij postte vol trots dat hij eindelijk de mol n zijn tuin had gevangen, stond breed lachend met het dode dier op de foto.
Dat wil ik zeker eens gaan doen. Rwanda valt daar toch ook onder? Daar ga ik wel heen over enige tijd. Het lijkt mij geweldig om te zien in het wild......al is het dan in beschermde parken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik je *zeker* aanraden een keer het oosten te gaan bekijken. Het is net alsof je in een dierentuin rondloopt.
Wij hebben echt *alles* gezien wat je maar zou kunnen willen zien. Tot en met wilde honden en gorilla's.
Geen idee, 2seconden kijken en doorscrollen. Beetje hoe ik FB beleef.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik me van Facebook kan herinneren leverde dat vast een aantal "wie is de mol" grapjes op?
Gewoon niet doen dus......lijkt mij dan jouw advies.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Geen idee, 2seconden kijken en doorscrollen. Beetje hoe ik FB beleef.
Ben geėmigreerd en gebruik het om met de vrienden en familie in Nederland in contact te blijven. Mensen die teveel rotzooi posten daarvan schrap ik dat er zooi van hen moet worden weergegeven, werkt prima.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:20 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dus......lijkt mij dan jouw advies.
Ik heb ook veel familie in het buitenland en woonde er zelf lange tijd. Maar Facebook brengt dan welk voordeel? Bij ons is en was het Skype/e-mail/Facetime/fax/telefoon.....quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ben geėmigreerd en gebruik het om met de vrienden en familie in Nederland in contact te blijven. Mensen die teveel rotzooi posten daarvan schrap ik dat er zooi van hen moet worden weergegeven, werkt prima.
Waar woon je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:21 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ben geėmigreerd en gebruik het om met de vrienden en familie in Nederland in contact te blijven. Mensen die teveel rotzooi posten daarvan schrap ik dat er zooi van hen moet worden weergegeven, werkt prima.
Rwanda zit inderdaad ook in die hoek. Wij zijn zelf in Oeganda en Tanzania geweest (onder meer). Maar dat is daar vlak naast.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:19 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Dat wil ik zeker eens gaan doen. Rwanda valt daar toch ook onder? Daar ga ik wel heen over enige tijd. Het lijkt mij geweldig om te zien in het wild......al is het dan in beschermde parken.
Het voordeel van veelvuldig luchtig contact en wat op de hoogte blijven, dat iedereen opbellen en Videochatten vind ikzelf een gruwel, met fb blijf je lekker soepel wat op de hoogte.quote:Op donderdag 30 juli 2015 15:23 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Ik heb ook veel familie in het buitenland en woonde er zelf lange tijd. Maar Facebook brengt dan welk voordeel? Bij ons is en was het Skype/e-mail/Facetime/fax/telefoon.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |