SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:22 schreef NoXia het volgende:
Alanna Masterson zwangert.![]()
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat er geen zombie uitkomt.
Nope daar is een apart topic voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:53 schreef JeMoeder het volgende:
Kunnen we hier ook terecht voor Fear The Walking Dead? Pilot is twee dagen geleden uitgezonden. Ga hem zometeen kijken
Edit: laat maar, de zoekfunctie liet me in de steek, zie het topic nu gewoon staan
tv zenders niet maar die reviews hebben de aflevering ook zonder reclame gezien mag ik toch aannemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:28 schreef OMG het volgende:
Natuurlijk is dat inclusief reclames. Ik heb TV zenders nog nooit een lengte zien noemen zonder reclame.
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:34 schreef Zipportal het volgende:
Geloof er geen zak van .IMDB zegt gewoon 44 minuten. Geen reclame voelt als een lange aflevering zeker?
quote:Hypable had advance access to the apocalypse drama’s 90-minute premiere episode which airs next Sunday, October 11, and we weren’t disappointed by what we saw.
http://www.hypable.com/walking-dead-season-6-review/
Ik ben gehyped, al vind ik het noemen van het aantal walkers wel een beetje treurig over komenquote:
Doe dan 650.000 walkersquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben gehyped, al vind ik het noemen van het aantal walkers wel een beetje treurig over komen.
Die 90 minuten voor Amerika kan ik mij van vorig seizoen nog herinnerden. Dat is met reclame.quote:
Rick.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of gewoon 1! Wie willen we dood hebben dan?
Op m'n DVR is er voor de aflevering gewoon anderhalf uur te vinden, van 9 tot half 11.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:34 schreef Zipportal het volgende:
Geloof er geen zak van .IMDB zegt gewoon 44 minuten. Geen reclame voelt als een lange aflevering zeker?
De afsluiting van Seizoen 5 heb ik nog op mijn PC staan. 61 minuten. Ook zo'n zogenaamde extra lange afleveringquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:41 schreef OMG het volgende:
[..]
Op m'n DVR is er voor de aflevering gewoon anderhalf uur te vinden, van 9 tot half 11.
Carol! Sinds het eerste seizoen al. Elke aflevering weer hoop ik dat ze wordt opgevreten... maar nee hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of gewoon 1! Wie willen we dood hebben dan?
Daar heb je net zo veel kans op als dat die dwerg uit Game of Thrones wordt geschreven.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:47 schreef Stranger het volgende:
Ik zou er ook niet rouwig om zijn als Daryl er eens wordt uitgeschreven.
Joh. Dat zeg ik ook. Als er ergens wordt gemeld dat iets anderhalf uur op TV duurt, dan kun je er toch wel vanuit gaan dat het inclusief reclame is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De afsluiting van Seizoen 5 heb ik nog op mijn PC staan. 61 minuten. Ook zo'n zogenaamde extra lange aflevering. Benieuwd of Seizoen 6 nu echt 90 min is. Ik denk het niet. Want 9 uur staat de aflevering Amerikaanse tijd gepland en om 10:30: Talking Dead. Alles met reclames dus.
nouja het kan wel. Een aflevering duurt 40 minuten, dus maal 2 houd je 10 minuten reclame overquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:57 schreef OMG het volgende:
[..]
Joh. Dat zeg ik ook. Als er ergens wordt gemeld dat iets anderhalf uur op TV duurt, dan kun je er toch wel vanuit gaan dat het inclusief reclame is.
Een normale aflevering duurt korter, dus dit is gewoon een extra lange aflevering.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De afsluiting van Seizoen 5 heb ik nog op mijn PC staan. 61 minuten. Ook zo'n zogenaamde extra lange aflevering. Benieuwd of Seizoen 6 nu echt 90 min is. Ik denk het niet. Want 9 uur staat de aflevering Amerikaanse tijd gepland en om 10:30: Talking Dead. Alles met reclames dus.
Als een TV zender opzettelijk inkomsten uit reclameblokken tijdens een populaire serie wil missen, dan is dat wel een mogelijkheid, ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nouja het kan wel. Een aflevering duurt 40 minuten, dus maal 2 houd je 10 minuten reclame over
allemaal doemdenkenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 18:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Als een TV zender opzettelijk inkomsten uit reclameblokken tijdens een populaire serie wil missen, dan is dat wel een mogelijkheid, ja.
Ja hoor, slacht het meest interessante personage afquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:24 schreef MAHL het volgende:
Benieuwd naar het nieuwe seizoen... Hoop wel dat het eens gebeurt dat er niet opeens irrationele beslissingen worden genomen of domme psycho's in de groep komen om wat drama te creëren. Oh en Carol mag wel dood.
Dat zou de keuze om nog te blijven kijken wel een stuk gemakkelijker maken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:24 schreef MAHL het volgende:
Benieuwd naar het nieuwe seizoen... Hoop wel dat het eens gebeurt dat er niet opeens irrationele beslissingen worden genomen of domme psycho's in de groep komen om wat drama te creëren. Oh en Carol mag wel dood.
Kan er ook niets aan doen dat ik haar irritant vind, ze kijkt en doet gewoon steeds zo zuurquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja hoor, slacht het meest interessante personage af![]()
En nog 2 dagen tot seizoen 6
als er 1 personage is die zuur kijkt is michonnequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan er ook niets aan doen dat ik haar irritant vind, ze kijkt en doet gewoon steeds zo zuur
Die mag ook wel dood ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als er 1 personage is die zuur kijkt is michonne
dankjewel evert <3quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 19:51 schreef Evertjan het volgende:
Luister allemaal naar Wolfrolf hij heeft er verstand van
Waarom moeten ze elkaar kruisen? De laatste 2 afleveringen van FTWD moeten we nog kijken trouwens.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Fear twd staat tot TWD? Gaan die lijnen elkaar ergens kruizen? Zijn het echt losstaand verhaallijnen? Steeds zoek ik aanwijzingen die leiden naar TWD maar helaas
Volgens mij is en blijft het losstaand. Ook geen crossovers heb ik ergens gelezen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Fear twd staat tot TWD? Gaan die lijnen elkaar ergens kruizen? Zijn het echt losstaand verhaallijnen? Steeds zoek ik aanwijzingen die leiden naar TWD maar helaas
De lijnen van Fear the Walking Dead lijken me alleen met TWD te kunnen kruisen als FTWD ineens een sprong naar het "heden" in TWD maakt. Voorlopig is het gewoon TWD ten tijde van de uitbraak met niet heel erg verrotte zombies.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alle zes episodes zijn toch uit?quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom moeten ze elkaar kruisen? De laatste 2 afleveringen van FTWD moeten we nog kijken trouwens.
Die komen er ook niet, zoals bekend werd gemaakt voordat de eerste aflevering werd uitgezonden.quote:Op zondag 11 oktober 2015 16:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ja, dat werkte voor mij ook niet echt. Zit je er net lekker in, gaan ze weer over naar zwart/wit. Beetje jammer.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:11 schreef Staaf het volgende:
Heel irritant met die flashbacks en flashforwards door elkaar. Ben benieuwd hoe het verder gaat!
Ik moest ook aan Gabriel denken, aangezien hij ook al eens het hek open heeft gelaten. Maar het zou zomaar een ander persoon / andere groep kunnen zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:46 schreef Mirel het volgende:
Of Gabriel die hulp nodigt heeft ofzo of iets aan het uitspoken is https://www.reddit.com/r/(...)e_again_post/cvwizzp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een vooruitgang ten opzichte van die boot bij Fear TWD van vorige weekquote:Op maandag 12 oktober 2015 15:13 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon nog slechter dan die onderzeeër in Lost.
Zelfs in Mega Shark of Sharknado zit nog betere cgi..quote:Op maandag 12 oktober 2015 15:13 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon nog slechter dan die onderzeeër in Lost.
Nee man, sorry. Wachten op de BluRay!quote:Op maandag 12 oktober 2015 16:42 schreef PizzametKebab het volgende:
Iemand een linkje waar je de aflevering kan kijken? Popcorntime werkt bij niet en heb geen Fox,
Heerlijke 1e aflevering inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2015 19:59 schreef YellowBlacks het volgende:
een erg goeie aflevering. Vooral die flashbacks zorgde ervoor, dat je wat meer achtergrond info krijgt over de nieuwe karakters en bepaalde relaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |