Hooguit een BH'er.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je SCH een BN'er vind ligt die lat wel erg laag.
Dat doet ie zelf al. Wees niet bang. Ik wil je wel PMenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als journalist is ie iig beter in Nederlands dan jij.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ken je hem buiten FOK! ?quote:
Oeh, wat een lelijke zin.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als journalist is ie iig beter in Nederlands dan jij.
Toch betrokken bij een radioprogramma waar niemand echt naar luistert? Wat lage lat voor een BN'erquote:
quote:Het nieuwe seizoen Zomergasten is zondagavond met 789.000 kijkers van start gegaan op NPO 2, goed voor bijna 14 procent marktaandeel. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. De aflevering met de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb bezorgt Zomergasten de meest bekeken aflevering sinds 2013. In dat jaar passeerden twee afleveringen de 800.000-grens: die met Wouter Bos (820.000) en die met Hans Teeuwen (812.000).
Vorig jaar stelde Zomergasten vanwege de relatief onbekende gasten flink teleur. Toen trok de meest bekeken aflevering, die met ‘wiskundemeisje’ Ionica Smeets, 663.000 kijkers.
Gemiddeld keken er vorig jaar 485.000 mensen naar Zomergasten. In 2013 lag dat gemiddelde nog op 646.000.
Met Aboutaleb heeft Zomergasten dit jaar gelijk zijn bekendste gast gehad. Later dit seizoen zijn Peter Buwalda, Simone van Saarloos, Adriaan Geuze, Annejet van der Zijl en Damiaan Denys nog te gast.
Zomergasten was de nummer vier op prime time. De top drie bestaat uit Eén tegen 100 met 1,5 miljoen kijkers (24 procent) op NPO 1, Studio Tour met 1,2 miljoen kijkers (20 procent) op NPO 1 en Tussen Kunst en Kitsch met 1,1 miljoen kijkers (18 procent) op NPO 1.
Bron
[/quote]quote:Op maandag 27 juli 2015 10:43 schreef Karina het volgende:
Om even terug te komen op gisteravond, de kijkcijfers waren in ieder geval prima:
[..]
Dat zeker. En het gebrek aan concurrentie op de andere zenders.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou er een correlatie zijn tussen kijkcijfers en het weer?
Weet jij nog wat voor weer het vorig jaar was tijdens de eerste uitzending? Maar zou kunnen inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou er een correlatie zijn tussen kijkcijfers en het weer?
Ik dacht dat de Vpro blij was met hele lage kijkcijfers omdat het dan een erg goed programma is.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zeker. En het gebrek aan concurrentie op de andere zenders.
Maar mooi dat het goed bekeken is, want zelfs de VPRO zal niet blij geweest zijn met de kijkcijfers van vorig jaar.
Als je de uitzend data nog weet kan je het hier nakijkenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet jij nog wat voor weer het vorig jaar was tijdens de eerste uitzending? Maar zou kunnen inderdaad.
Zoiets moet je mij niet vragen want dan ga ik het meteen uitzoekenquote:Op maandag 27 juli 2015 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je de uitzend data nog weet kan je het hier nakijken
www.knmi.nl/klimatologie/daggegevens/index.cgi
Leuke link, wat was het weer op een bepaalde datum
Bekendste kinderboekenrecensent ook op de radio in programma's die jij niet beluisterd en woordvoerder in de media voor de NCRVquote:Op maandag 27 juli 2015 10:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch betrokken bij een radioprogramma waar niemand echt naar luistert? Wat lage lat voor een BN'er
FB / Leuk idee geopperd door Tomatenboer.....quote:Op maandag 27 juli 2015 10:42 schreef Mike het volgende:
Dit wordt allemaal wel heel erg offtopic. Graag dit topic de plek houden voor Zomergasten.
Wat een slechte rechtse "grap".quote:Op maandag 27 juli 2015 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik dacht dat de Vpro blij was met hele lage kijkcijfers omdat het dan een erg goed programma is.
Deze lieden staan toch niet op de lijst van zomergasten 2015???quote:Op maandag 27 juli 2015 10:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Harm Kuipers
Lodewijk de Waal
PF Thomése
Eric Schreurs
Hein de Kort
Remco Campert
Aart Staartjes
Sascha de Boer
Thomas Lepeltak
Hummie van der Tonnenkreek
Ruud Hendriks
Berry van Aerle
Ik vond het ook vrij saai, moest met Ghandi alleen hieraan denken.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:16 schreef tong80 het volgende:
Kijkcijfers zeggen niks.
Joepie de Poepie had geloof ik de hoogste kijkcijfers.
Zelden me zo verveeld. De open deuren wilden maar niet dicht gaan.
Het kan ook net anders vallen qua vakanties e.d. Dat gecombineerd met al of niet aantrekkelijke gasten en het weer kan veel schelen.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets moet je mij niet vragen want dan ga ik het meteen uitzoekenHet was inderdaad beter weer:
Het weer op zondag 20 juli 2014 te De Bilt
Gemiddelde 22.1 °C
Maximum 27.2 °C
Maar goed kijken of de cijfers zo blijven of dat het volgende week inkakt.
Het was tenenkrommend. Het was politieke correcte prietpraat. Hij deed hetzelfde als dat ie Wilders verweet. Hij praat wollig. Vreselijk. Alles binnen de grenzen van het betamelijke. In een TV-Programma Wilders aanvallen.quote:Op maandag 27 juli 2015 11:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het ook vrij saai, moest met Ghandi alleen hieraan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |