Dat zekerquote:Op zondag 26 juli 2015 19:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou en, hij heeft een P4 achter zijn naam staan!!!
Wat de fuck zeik je danquote:Op zondag 26 juli 2015 19:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zoals Sjemmert ook al zei, hij kon ook even van zijn 'normale' racelijn af gaan. Juist om erger te voorkomen. Maar hij bleef juist zijn racelijn houden (wat wel zijn goedrecht is)
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:44 schreef Geralt het volgende:
Ow crap; ik had de laatste post zie ik nu
Thanks voor het nieuwe deel openen
Ben ik met je eens, maar als ,2 nergens op slaat, slaat ,4 dan ook nergens op? En ,6 of,8? Waar leg je dan de grens?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar neemt niet weg dat het nergens op slaat.
Ze moeten hem wel hebben hé, of zijn er nog meer van dit soort strafpunten gegeven vandaag?quote:
Straf was prima op z'n plaats geweest, maar 3 strafpunten is weer lichtelijk overdreven voor zo'n kleine overtreding. Voor 5km te hard krijg je toch ook een hogere boete dan voor 1km te hard?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar als ,2 nergens op slaat, slaat ,4 dan ook nergens op? En ,6 of,8? Waar leg je dan de grens?
De regels zijn er en die grens ligt er. Al zou hij er ,001 langzamer geweest zijn. Het mag niet. Dus straf.
Je weet dat hij daar zit en de bocht zo snel mogelijk uit probeert te accelererenquote:Op zondag 26 juli 2015 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ruimte geven aan wie? Ricciardo was aan de andere kant van wereld. Nee, dit slaat nergens op. Ruimte geven aan iemand die niet naast je zit en er ook nooit echt naast gezeten heeft is natuurlijk belachelijk.
Ja, maar het gaat om centimeters. Ze schatten het net verkeerd in, en dat is duur omdat ze geen marge laten maar elke centimer willen. Het is een beetje als pennywise, poundfoolish, ze willen een meter winnen door zo scherp mogelijk te rijden, en daardoor verliezen ze kilometers. Dat geldt ook voor Rosberg.quote:Je kunt trouwens het ook net zo goed omdraaien. Ricciardo maakt de super aggressieve move en ramt vervolgens Rosberg aan de achterkant. Waarom zou het niet logischer zijn dat hij degene is die moet liften om Rosberg niet te raken? Hij zat gewoon achter Rosberg en had alles kunnen voorkomen door gewoon te liften.
huh? daar kreeg hij toch een DT penalty voor?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Max reed achter de SC 1:41.804 terwijl de minimale tijd 1:42 is. Daar krijgt hij dan 3 strafpunten voor
Maldonado 2 voor zijn crash met Perezquote:Op zondag 26 juli 2015 19:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel hebben hé, of zijn er nog meer van dit soort strafpunten gegeven vandaag?
Eh, nee. Hij miste de apex volledig. Vandaar dat Rosberg er ook gewoon meteen weer voor zit. Dit is ook eigenlijk niets nieuws. Er was helemaal niets raars, Ricciardo doet een krankzinnige poging die nooit van z'n leven zou lukken, Rosberg ontwijkt en neemt verder normaal de bocht. Dat gebeurt ook wel vaker, tot zover niets vreemds. Ricciardo heeft op dat moment dit gevecht verloren maar kan het niet laten om toch zijn vleugel er in te steken. In elke andere situatie zou dit gewoon verlopen zijn zonder kleerscheuren. Dit zagen we bijvoorbeeld vaak in bocht 2 in Oostenrijk. Iemand remt laat, schiet door en wint geen plaats. Hier gebeurt gewoon hetzelfde dus is er voor Rosberg geen enkele reden om ook maar iets anders te doen.quote:
Thanks, dat is wel bizar jaquote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maldonado 2 voor zijn crash met Perez
Hamilton 2 voor zijn contact met Ricciardo
Kvyat 2 voor afsnijden
Het veroorzaken van een crash levert dus minder op dan 0.2s te hard rijden[ afbeelding ]
Ja ja leuk hoor allemaal die centimetertjesquote:Op zondag 26 juli 2015 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je weet dat hij daar zit en de bocht zo snel mogelijk uit probeert te accelereren
[..]
Ja, maar het gaat om centimeters. Ze schatten het net verkeerd in, en dat is duur omdat ze geen marge laten maar elke centimer willen. Het is een beetje als pennywise, poundfoolish, ze willen een meter winnen door zo scherp mogelijk te rijden, en daardoor verliezen ze kilometers. Dat geldt ook voor Rosberg.
Zat RIC bij insturen voor ROS of niet ?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat de fuck zeik je dan? Als het zijn goed recht is zit Ricciardo dus fout.
Godverdomme, ik kan moeilijk geloven dat mensen zo verblind zijn. Laat ik het nog een keer zeggen: Rosberg maakte geen actie. Geen blok, geen 'knijpen', helemaal niets. Dat was namelijk ook niet nodig, hij zat er gewoon voor.
De suggestie dat hij maar 'aan de kant moet gaan' is natuurlijk belachelijk. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Ten eerste alleen al omdat daar totaal geen reden voor was en ten tweede omdat je daarmee aangeeft dat divebombs zoals deze effectief zijn.
Was achter de SC.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die VSC is er ter bescherming van de marshalls. De straf vind ik logisch.
Dat Bottas diezelfde ronde 1:37 reed doet er niet toe natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook die is er ter bescherming van de marshalls en vind ik de straf logisch.
Dan moeten ze die ook maar een straf geven.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Bottas diezelfde ronde 1:37 reed doet er niet toe natuurlijk.
Iedereen 3 strafpunten!!!!!!quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Bottas diezelfde ronde 1:37 reed doet er niet toe natuurlijk.
Dat Bottas toen voor Max reed is natuurlijk maar een klein detail. Kvyat reed daarachter 1:38 en de volgende in het rijtje was Max. Gaat helemaal nergens over.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan moeten ze die ook maar een straf geven.
"Hij deed het ook" is een kleuterschoolreactie.
ah kijk hij ontwijkt dus hij reageerde wel nu ineens. zou die hem dan ook gezien hebben wat volgens jou niet zo was ?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, nee. Hij miste de apex volledig. Vandaar dat Rosberg er ook gewoon meteen weer voor zit. Dit is ook eigenlijk niets nieuws. Er was helemaal niets raars, Ricciardo doet een krankzinnige poging die nooit van z'n leven zou lukken, Rosberg ontwijkt en neemt verder normaal de bocht. Dat gebeurt ook wel vaker, tot zover niets vreemds. Ricciardo heeft op dat moment dit gevecht verloren maar kan het niet laten om toch zijn vleugel er in te steken. In elke andere situatie zou dit gewoon verlopen zijn zonder kleerscheuren. Dit zagen we bijvoorbeeld vaak in bocht 2 in Oostenrijk. Iemand remt laat, schiet door en wint geen plaats. Hier gebeurt gewoon hetzelfde dus is er voor Rosberg geen enkele reden om ook maar iets anders te doen.
Kijk je vaker races? Zou ik moeilijk vinden om te geloven.
ja heel leuk, maar Mehri kreeg in Bahrein 5s bovenop een pitstop of na de race en 2 punten penalty. Max krijgt er 3 + 'n drivetrough. Lekker constant weer van de FIAquote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook die is er ter bescherming van de marshalls en vind ik de straf logisch.
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef Geralt het volgende:
Ik mag geen bier meer drinken van Brennie want ik heb er al meer dan genoeg op![]()
Hmm....quote:This year’s event will see the Hungaroring
join the Netherlands’ Zandvoort in joint
ninth place on the list of most-raced
circuits in F1 history. The Dutch track
no longer features on the F1 calendar.
Immediately ahead of the Hungaroring
on the list are Brazil’s Interlagos, which
will this year host its 33rd grand prix and
Hockenheim, with 34.
hhaha ik rijd zelf dagelijks races op mijn simulator op hoog niveau. Hoeveel race ervaring heb jij ? daarbij ben ik vaste bezoeker bij zamdvoort en kijk ik f1 f3 gp2 wtcc adac gt en dtm.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kijk je vaker races? Zou ik moeilijk vinden om te geloven.
Jos leeft de goeie leven van Max zijn centenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:06 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
Jos begint wel een dikke kop te krijgen zeg.
haha hij zal zelf nog wel wat overhebben denk. en nu hoeft die max geen zakgeld meer te betalen dus dat scheelt ook :pquote:Op zondag 26 juli 2015 20:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jos leeft de goeie leven van Max zijn centen
het gros is bijna op?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:58 schreef Geralt het volgende:
Ik mag geen bier meer drinken van Brennie want ik heb er al meer dan genoeg op![]()
Dat is toch ook de uitspraak van de stewards?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja ja leuk hoor allemaal die centimetertjes. Daarom was het ook een race incident, ze hadden elkaar ook net zo goed niet kunnen raken.
Je kunt ook iets voorzichtiger zijn, leven en laten leven. Je weet dat die voorvleugels flink uitsteken en je ze niet goed kunt zien. Dan loop je een risico als je hele kleine marges aanhoudt, dan is het vaak verstandiger om iets in te leveren op je snelheid in die bocht door een tikje van je lijn af te wijken.quote:Wat is jouw suggestie? Altijd maar gewoon een meter ruimte laten voor de auto achter je? Doe niet zo belachelijk.
Dat doe ik ook. Jij doet hier alsof hij een doldwaze actie, terwijl hij gewoon te scherp probeerde te rijden na een mislukte inhaalmanoeuvre.quote:Bovendien kun je jouw hele quote ook toepassen op Ricciardo. Waarom geef je hem niet dezelfde behandeling?
Jij denkt dat ik in staat ben om bijna 144 biertjes achterover te kieperen?quote:
per week hequote:Op zondag 26 juli 2015 20:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in staat ben om bijna 144 biertjes achterover te kieperen?
Man dat red ik nog niet al zou Max de wereldtitel winnen
Maar hoe kan je in godsnaam het veroorzaken van een ongeval, met mogelijk ergere gevolgen, en in het geval van Maldonado, nog 2 andere dingen, lichter bestraffen dan het iets te snel rijden... Dat kan er bij mij echt niet in. Ja Max heeft terecht een DT gekregen, maar verder kom opquote:Op zondag 26 juli 2015 20:21 schreef twiFight het volgende:
Ik vind de strafpunten wel terecht. Hij breekt nota bene een regel die is ingevoerd na een (uiteindelijk) dodelijk ongeluk van iemand die fucking 2 dagen geleden begraven is. En ja, dan moet je ergens een grens trekken. Liever 1 milliseconde te snel en gelijk maximale straf dan 1-2 tienden en dat coureurs dan gaan lopen miepen bij de stewards. Dit is tenminste duidelijk.
Ik weet niet wat de situatie was bij de andere coureurs, maar als die onterecht ook te snel zijn gegaan moeten die gelijke straffen krijgen (post-race dan welteverstaan). Maar goed, wij hebben niet het hele beeld. Als anderen niet gestraft zijn, dan zal daar een reden voor zijn. De FIA is soms wel eens wispelturig, maar niet zo wispelturig
Omdat een VSC en de bijbehorende rondetijd direct een veiligheidsmaatregel is. En daar is de FIA erg streng in, dat is niet nieuw (en ja, door kunnen stampen bij dubbel geel was daar een onfortuinlijke uitzondering in, maar die hebben ze nu juist met de VSC aangepakt).quote:Op zondag 26 juli 2015 20:26 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je in godsnaam het veroorzaken van een ongeval, met mogelijk ergere gevolgen, en in het geval van Maldonado, nog 2 andere dingen, lichter bestraffen dan het iets te snel rijden... Dat kan er bij mij echt niet in. Ja Max heeft terecht een DT gekregen, maar verder kom op
Cool man. Ik aanbid je. Neuken?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
hhaha ik rijd zelf dagelijks races op mijn simulator op hoog niveau. Hoeveel race ervaring heb jij ? daarbij ben ik vaste bezoeker bij zamdvoort en kijk ik f1 f3 gp2 wtcc adac gt en dtm.
Moofert? Montfort bedoel je hehe.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:49 schreef Geralt het volgende:
Zijn er overigens mensen in moofert geweest vandaag? Zal daar ook wel redelijk een gekkenhuis geweest zijn denk ik.
En er was deze keer niet eens regen voor nodigquote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Net lekker gehardloopt en tijdens 't lopen nog even 'nagenoten' van de race. Los van de eindpositie van Max (wat natuurlijk ook wel gewoon een boel geluk was, maar ik zou ook niet klagen!), wat gebeurde er een hoop!Echt, super om naar te kijken. De hele boel op de schop, en dat is van tijd tot tijd zo leuk
![]()
Nee, de nabijheid (25km) ervan was al genoegquote:Op zondag 26 juli 2015 20:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
En er was deze keer niet eens regen voor nodig
Wel op de hotelkamers van de MGP coureurs..quote:Op zondag 26 juli 2015 20:38 schreef twiFight het volgende:
[..]
En er was deze keer niet eens regen voor nodig
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
hhaha ik rijd zelf dagelijks races op mijn simulator op hoog niveau. Hoeveel race ervaring heb jij ? daarbij ben ik vaste bezoeker bij zamdvoort en kijk ik f1 f3 gp2 wtcc adac gt en dtm.
True, mooi dat de F1 het nog heeft 👍👍quote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef motorbloempje het volgende:
Net lekker gehardloopt en tijdens 't lopen nog even 'nagenoten' van de race. Los van de eindpositie van Max (wat natuurlijk ook wel gewoon een boel geluk was, maar ik zou ook niet klagen!), wat gebeurde er een hoop!Echt, super om naar te kijken. De hele boel op de schop, en dat is van tijd tot tijd zo leuk
![]()
tuurlijk niet maar je leert er wel wat clean racen inhoudt. iig veel meer dan van er naar te kijken.quote:
Daar heb je zeker wel gelijk in ja. Ook krijg je met simracen wel door dat wanneer je op een ronde achterstand komt, hoe lastig het soms is een veilige plek te vinden om de snellere voorbij te laten. Wat dat betreft ook wel respect voor de jongens van Manor bijvoorbeeld, doen dat heel netjes en elke keer weer even met de billen knijpen als er zo'n Ferrari of Mercedes in je spiegels kom knallen.. Gaat enorm hard..quote:Op zondag 26 juli 2015 20:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar je leert er wel wat clean racen inhoudt. iig veel meer dan van er naar te kijken.
En dan nog divebombs verdedigenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar je leert er wel wat clean racen inhoudt. iig veel meer dan van er naar te kijken.
Kom op man.. Jij verlangt echt naar slotracing of niet.. iedereen braaf in een treintje ? Die dive-bomb zoals jij het steeds noemt, staat praktisch los van die actie later in de bocht... Met of zonder die actie van Ricciardo heeft dit ook kunnen gebeuren tussen Rosberg en Ricciardo..quote:
Mag ik je aanraken omdat je in een simulator hebt gezeten?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
tuurlijk niet maar je leert er wel wat clean racen inhoudt. iig veel meer dan van er naar te kijken.
Exactly... Bedankt voor dit slotwoordquote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef Rembrand21 het volgende:
Tussen Rosberg en Riccardo is voor mij wel duidelijk...
RIC haalt inderdaad van ver in waardoor hij de apex niet meer haalt. ROS heeft de juiste apex waardoor deze weer voor RIC komt. Als ROS 2 sec in zijn spiegel had gekeken dan waren ze beide een hoop ellende bespaart.
Al met al is het voor mij een race incident
Ik heb ook ooit in een simulator gezeten. Wil je mij aanraken? :dquote:Op zondag 26 juli 2015 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag ik je aanraken omdat je in een simulator hebt gezeten?
Bedankt voor de tip. Hiermee komen ze de zomerstop wel weer door.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef twiFight het volgende:
Hey, wat vonden jullie eigenlijk van dat Verstappen tegen Grosjean aanreed in Monaco?
Domme opmerking. Ricciardo miste de bocht. Daarom gebeurde het.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kom op man.. Jij verlangt echt naar slotracing of niet.. iedereen braaf in een treintje ? Die dive-bomb zoals jij het steeds noemt, staat praktisch los van die actie later in de bocht... Met of zonder die actie van Ricciardo heeft dit ook kunnen gebeuren tussen Rosberg en Ricciardo..
Apex of bocht niet halen is nogal een verschil. Bocht haalde hij gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Domme opmerking. Ricciardo miste de bocht. Daarom gebeurde het.
Als Ricciardo had gelift ook.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef Rembrand21 het volgende:
Tussen Rosberg en Riccardo is voor mij wel duidelijk...
RIC haalt inderdaad van ver in waardoor hij de apex niet meer haalt. ROS heeft de juiste apex waardoor deze weer voor RIC komt. Als ROS 2 sec in zijn spiegel had gekeken dan waren ze beide een hoop ellende bespaart.
Semantiek. Hij miste de apex, vooruit.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Apex of bocht niet halen is nogal een verschil. Bocht haalde hij gewoon.
Nou, gewoon...quote:Op zondag 26 juli 2015 21:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Apex of bocht niet halen is nogal een verschil. Bocht haalde hij gewoon.
Middels een block pass om dan met wat meer drive uit de bocht te komen, zie je wel vaker.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nou, gewoon...
Gewoon zou ik dat niet noemen.
Dit kun je überhaupt geen pass noemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:45 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Middels een block pass om dan met wat meer drive uit de bocht te komen, zie je wel vaker.
Poging tot block pass, was niks raars aan. Vervolgens een race incidentje bij de exit, part of the game.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit kun je überhaupt geen pass noemen.
Waarom amateurfout? Hij had alleen nog gebruikte softs liggen en het leek een VSC te worden, dan had hij een achterstand van 20s toch nooit meer dicht kunnen rijden.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:57 schreef DS4 het volgende:
Wat een heerlijke race. Vettel laat m.i. weer eens zien dat hij de beste is van het stel is. En ook leuk om te zien dat de rode stieren in de basis hele goede auto's zijn... Met te weinig vermogen aan boord.
En tsjonge... Wat een slechte dag van Mercedes... Niet de juiste band klaar hebben staan voor Rosberg. Amateurfout.
heb ik ook zwaar respect voor inderdaad want dat vereist ook behoorlijk wat inzicht.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker wel gelijk in ja. Ook krijg je met simracen wel door dat wanneer je op een ronde achterstand komt, hoe lastig het soms is een veilige plek te vinden om de snellere voorbij te laten. Wat dat betreft ook wel respect voor de jongens van Manor bijvoorbeeld, doen dat heel netjes en elke keer weer even met de billen knijpen als er zo'n Ferrari of Mercedes in je spiegels kom knallen.. Gaat enorm hard..
Nauwelijks een poging, maar goed. De rest klopt. En toch zijn er nog mensen die Rosberg de schuld gevenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Poging tot block pass, was niks raars aan. Vervolgens een race incidentje bij de exit, part of the game.
Sommigen zijn in staat om te maximeren als zich een kans voordoet, anderen zijn te laat om het buitenkansje te grijpen...quote:Op zondag 26 juli 2015 22:01 schreef M.Melandri het volgende:
Waarom amateurfout? Hij had alleen nog gebruikte softs liggen en het leek een VSC te worden, dan had hij een achterstand van 20s toch nooit meer dicht kunnen rijden.
Ga je bed eens in... het is al lang donker geworden..quote:Op zondag 26 juli 2015 22:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nauwelijks een poging, maar goed. De rest klopt. En toch zijn er nog mensen die Rosberg de schuld geven.
En dan nog zit je compleet verkeerd. Helaas.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:19 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ga je bed eens in... het is al lang donker geworden..Ik heb al eerder gezegd dat ik het niet echt 'de schuld' geven wil noemen, het was een race incident, beide onbestraft. Ik heb het alleen over 'de aanleiding' en wie het het best had kunnen voorkomen, dan wijs ik Rosberg aan ja, niet meer dan dat.
Leg dan eens uit wat er amateuristisch was. Moment dat hij ging stoppen was het een VSC, en met 20s achter op de leider kon hij niks meer winnen. 5s achter Rosberg zat Hamilton, maximale wat hij dus kon doen was die plek verdedigen. Was maar de vraag of de option band het tot het eind zou houden dus hij kon daarmee alleen verliezen. Dat het vervolgens een gewone SC wordt konden ze niet weten...quote:Op zondag 26 juli 2015 22:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Sommigen zijn in staat om te maximeren als zich een kans voordoet, anderen zijn te laat om het buitenkansje te grijpen...
Je mag raden welke van de twee succesvol is.
Ik vind het derhalve amateuristisch.
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef twiFight het volgende:
Hey, wat vonden jullie eigenlijk van dat Verstappen tegen Grosjean aanreed in Monaco?
Jij hoort de verklaring dat ze gewoon niet klaarstonden en jij vindt dat redelijk?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:24 schreef M.Melandri het volgende:
Leg dan eens uit wat er amateuristisch was. Moment dat hij ging stoppen was het een VSC, en met 20s achter op de leider kon hij niks meer winnen. 5s achter Rosberg zat Hamilton, maximale wat hij dus kon doen was die plek verdedigen. Was maar de vraag of de option band het tot het eind zou houden dus hij kon daarmee alleen verliezen. Dat het vervolgens een gewone SC wordt konden ze niet weten...
haha man het zit echt diep bij je he ?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan nog zit je compleet verkeerd. Helaas.
Het had makkelijk voorkomen kunnen worden als Ricciardo gewoon geduldig was geweest.
Nee de keuze voor primes vond ik zo gek nog niet, omdat het toen een VSC was en even later werd het een SC, maar daar kun je niet op gokken als je in gevecht bent voor het WK.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij hoort de verklaring dat ze gewoon niet klaarstonden en jij vindt dat redelijk?
Op dat moment weet je idd niet of het een SC gaat worden, maar je weet wel dat het op ieder moment beslist kan worden. De optie niet hebben is dus wat amateuristisch is.
Bij jou ook blijkbaar, want je blijft op 'm in gaan. Wees de betere man en laat het hierbij. Jullie discussie kent alleen verliezers.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
haha man het zit echt diep bij je he ?
Je heb helemaal gelijk man.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Bij jou ook blijkbaar, want je blijft op 'm in gaan. Wees de betere man en laat het hierbij. Jullie discussie kent alleen verliezers.
Max had zelf ook al gezegd dat P3 met z'n kapotte voorvleugel en bandenstaat niet heel waarschijnlijk was. Nou ja, wel even 'rijden' misschien, maar zeker niet finished, want RIC was er écht nog wel voorbij gegaan!quote:Op zondag 26 juli 2015 22:42 schreef Nattekat het volgende:
Laat het nou lekker voor wat het is, wat boeit het nou wie wat had kunnen doen om het te voorkomen? Rosberg kwam idioot terug op de racelijn en Ricciardo maakte een foutje bij het insturen. Beiden hadden het kunnen voorkomen en beiden hebben een rol gespeeld.
Wees lekker blij dat we een spannende race hebben gezien en dat Max door dit incident zomaar eventjes in de top 3 had kunnen rijden zonder die DT.
Compleet verkeerd.. Zozo..quote:Op zondag 26 juli 2015 22:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dan nog zit je compleet verkeerd. Helaas.
Het had makkelijk voorkomen kunnen worden als Ricciardo gewoon geduldig was geweest.
Ja je hebt gelijk... Maar vuurvliegjes in het donker leiden nogal af..quote:Op zondag 26 juli 2015 22:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Bij jou ook blijkbaar, want je blijft op 'm in gaan. Wees de betere man en laat het hierbij. Jullie discussie kent alleen verliezers.
Minimaal 3 autolengtes afstand houden, altijd, en netjes in een rijtje de race uitrijden!quote:Op zondag 26 juli 2015 22:46 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Compleet verkeerd.. Zozo..
Wat heeft Verstappen dan verkeerd gedaan dat hij de band van Bottas kapot heeft gemaakt. Jij koppelt nog steeds zijn do or die actie aan het hele gebeuren, eerlijk waar, HET STAAT ER LOS VAN !
Ik zie het gewoon als pech voor beide, so far so good. Eigenlijk zeg jij dus dat er niet gekleefd mag worden in de F1 ?!
Het gezeur en gezuig op Lewis valt me nog mee eerlijk gezegd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |