Dat zekerquote:Op zondag 26 juli 2015 19:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou en, hij heeft een P4 achter zijn naam staan!!!
Wat de fuck zeik je danquote:Op zondag 26 juli 2015 19:38 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zoals Sjemmert ook al zei, hij kon ook even van zijn 'normale' racelijn af gaan. Juist om erger te voorkomen. Maar hij bleef juist zijn racelijn houden (wat wel zijn goedrecht is)
quote:Op zondag 26 juli 2015 19:44 schreef Geralt het volgende:
Ow crap; ik had de laatste post zie ik nu
Thanks voor het nieuwe deel openen
Ben ik met je eens, maar als ,2 nergens op slaat, slaat ,4 dan ook nergens op? En ,6 of,8? Waar leg je dan de grens?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar neemt niet weg dat het nergens op slaat.
Ze moeten hem wel hebben hé, of zijn er nog meer van dit soort strafpunten gegeven vandaag?quote:
Straf was prima op z'n plaats geweest, maar 3 strafpunten is weer lichtelijk overdreven voor zo'n kleine overtreding. Voor 5km te hard krijg je toch ook een hogere boete dan voor 1km te hard?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar als ,2 nergens op slaat, slaat ,4 dan ook nergens op? En ,6 of,8? Waar leg je dan de grens?
De regels zijn er en die grens ligt er. Al zou hij er ,001 langzamer geweest zijn. Het mag niet. Dus straf.
Je weet dat hij daar zit en de bocht zo snel mogelijk uit probeert te accelererenquote:Op zondag 26 juli 2015 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ruimte geven aan wie? Ricciardo was aan de andere kant van wereld. Nee, dit slaat nergens op. Ruimte geven aan iemand die niet naast je zit en er ook nooit echt naast gezeten heeft is natuurlijk belachelijk.
Ja, maar het gaat om centimeters. Ze schatten het net verkeerd in, en dat is duur omdat ze geen marge laten maar elke centimer willen. Het is een beetje als pennywise, poundfoolish, ze willen een meter winnen door zo scherp mogelijk te rijden, en daardoor verliezen ze kilometers. Dat geldt ook voor Rosberg.quote:Je kunt trouwens het ook net zo goed omdraaien. Ricciardo maakt de super aggressieve move en ramt vervolgens Rosberg aan de achterkant. Waarom zou het niet logischer zijn dat hij degene is die moet liften om Rosberg niet te raken? Hij zat gewoon achter Rosberg en had alles kunnen voorkomen door gewoon te liften.
huh? daar kreeg hij toch een DT penalty voor?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:34 schreef Nattekat het volgende:
Max reed achter de SC 1:41.804 terwijl de minimale tijd 1:42 is. Daar krijgt hij dan 3 strafpunten voor
Maldonado 2 voor zijn crash met Perezquote:Op zondag 26 juli 2015 19:45 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ze moeten hem wel hebben hé, of zijn er nog meer van dit soort strafpunten gegeven vandaag?
Eh, nee. Hij miste de apex volledig. Vandaar dat Rosberg er ook gewoon meteen weer voor zit. Dit is ook eigenlijk niets nieuws. Er was helemaal niets raars, Ricciardo doet een krankzinnige poging die nooit van z'n leven zou lukken, Rosberg ontwijkt en neemt verder normaal de bocht. Dat gebeurt ook wel vaker, tot zover niets vreemds. Ricciardo heeft op dat moment dit gevecht verloren maar kan het niet laten om toch zijn vleugel er in te steken. In elke andere situatie zou dit gewoon verlopen zijn zonder kleerscheuren. Dit zagen we bijvoorbeeld vaak in bocht 2 in Oostenrijk. Iemand remt laat, schiet door en wint geen plaats. Hier gebeurt gewoon hetzelfde dus is er voor Rosberg geen enkele reden om ook maar iets anders te doen.quote:
Thanks, dat is wel bizar jaquote:Op zondag 26 juli 2015 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maldonado 2 voor zijn crash met Perez
Hamilton 2 voor zijn contact met Ricciardo
Kvyat 2 voor afsnijden
Het veroorzaken van een crash levert dus minder op dan 0.2s te hard rijden[ afbeelding ]
Ja ja leuk hoor allemaal die centimetertjesquote:Op zondag 26 juli 2015 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je weet dat hij daar zit en de bocht zo snel mogelijk uit probeert te accelereren
[..]
Ja, maar het gaat om centimeters. Ze schatten het net verkeerd in, en dat is duur omdat ze geen marge laten maar elke centimer willen. Het is een beetje als pennywise, poundfoolish, ze willen een meter winnen door zo scherp mogelijk te rijden, en daardoor verliezen ze kilometers. Dat geldt ook voor Rosberg.
Zat RIC bij insturen voor ROS of niet ?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat de fuck zeik je dan? Als het zijn goed recht is zit Ricciardo dus fout.
Godverdomme, ik kan moeilijk geloven dat mensen zo verblind zijn. Laat ik het nog een keer zeggen: Rosberg maakte geen actie. Geen blok, geen 'knijpen', helemaal niets. Dat was namelijk ook niet nodig, hij zat er gewoon voor.
De suggestie dat hij maar 'aan de kant moet gaan' is natuurlijk belachelijk. Ik hoop dat je dat zelf ook inziet. Ten eerste alleen al omdat daar totaal geen reden voor was en ten tweede omdat je daarmee aangeeft dat divebombs zoals deze effectief zijn.
Was achter de SC.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die VSC is er ter bescherming van de marshalls. De straf vind ik logisch.
Dat Bottas diezelfde ronde 1:37 reed doet er niet toe natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook die is er ter bescherming van de marshalls en vind ik de straf logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |