Zit er zo'n lange levertijd op dat ik nu al aan de slag moet ???quote:Op zondag 26 juli 2015 16:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Regendansje doet voor Spa, maybe dit mirakel weer herhalen voor Verstappen![]()
![]()
![]()
Zoals gewoonlijk zit je er weer compleet naast. Ricciardo doet weer een domme divebomb en Rosberg doet absoluut niets verkeerd. Hij neemt gewoon de normale lijn, Ricciardo was nergens en had gewoon weer achter aan moeten sluiten.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:55 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet even niet dat het richting eerste bocht stevig naar beneden loopt. Je verremt je daar erg snel en gewoonlijk is Riccardo hier blijkbaar erg goed in.. dit keer iets te laat aangeremt (of te hard aan komen denderen). Dat heet menselijkheid.
Vervolgens gaat hij wijd en Rosberg kan weer langszij.. Rosberg gaat volgens mij express wijd om Ricci te blokken. Mooi, dat heet racen, maar vaak doet hij een tandje te veel verdedigen zodat er brokken komen. Ik weet niet mer wanneer, maar niet de eerste keer dat dit gebeurt met Rosberg. Race-incident indd en als je een schuldige aan moet wijzen, dan toch echt Rosberg ipv Ricciardo.
Mee eens. Het was Ricciardo zijn schuld, daarom snap ik niet dat hij geen penalty kreeg.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zit je er weer compleet naast. Ricciardo doet weer een domme divebomb en Rosberg doet absoluut niets verkeerd. Hij neemt gewoon de normale lijn, Ricciardo was nergens en had gewoon weer achter aan moeten sluiten.
Er was nul reden voor Rosberg om ook maar iets anders te doen.
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker (nee, eerder andersom natuurlijk)?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zit je er weer compleet naast. Ricciardo doet weer een domme divebomb en Rosberg doet absoluut niets verkeerd. Hij neemt gewoon de normale lijn, Ricciardo was nergens en had gewoon weer achter aan moeten sluiten.
Die zijn allemaal fan van Lewis.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker (nee, eerder andersom natuurlijk)?
Okee, jij je gelijk. Fijne dag nog
niet helemaal mee eens. het was absoluut een risicovolle divebomb van ricciardo maar Rosberg wist dat Ricciardo er zat en liet hem gewoon te wijd lopen. Als ie een halve meter naar rechts was gebleven had ie de cutback ook wel gemaakt.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het een inhaalactie van Max was geweest hadden de meeste hier een andere mening gehad. Ik ben het met je eens dat het niet de schuld van Ricciardo was.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker (nee, eerder andersom natuurlijk)?
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idiotenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker?
wat heeft dat met het incident Rosberg/Ricciardo te makenquote:
Haha, was wel in het voordeel van Lewis toch. Dat Rosberg daardoor veel punten verloor.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja, en ik kijk graag Storage Wars..
WTF heeft dat er mee te maken ??
Als als als. Als Ricciardo even van het gas was gegaan was er ook niets gebeurd. Nogmaals, Rosberg is degene die hier alles normaal doet zoals het hoort. Ricciardo maakt een halfslachtige actie en hij is er verantwoordelijk voor dat dat goed afloopt.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens. het was absoluut een risicovolle divebomb van ricciardo maar Rosberg wist dat Ricciardo er zat en liet hem gewoon te wijd lopen. Als ie een halve meter naar rechts was gebleven had ie de cutback ook wel gemaakt.
leuk ja maar de man van de dag is toch Vettel wat mij betreft, die heeft de race gemaaktquote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Toekito het volgende:
Max
Zonde van de slechte start en de DT maar verder gewoon goeie race. En als jijzelf een goede race rijdt kan je zomaar met een STR top 5 rijden. Als alle wagens in koers zijn is dat alleen mogelijk als je een wereldrace rijdt.
Actie 1 van Ricciardo heeft NIETS met het volgende te maken. Ricciardo is helemaal uit de lijn en Rosberg kan zonder maar ook 1 schrammetje zijn weg vervolgen. Hij is eerder de bocht uit en Ricciardo sluit aan. Rosberg besluit om te verdedigen, zijn goed recht maar hij verdedigt te aggresief zodat hij zelf er het bokkie van is. Hij had die plek sowieso terug gehad.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idioten. Zij zijn zo hongerig voor drama dat ze alles toejuichen dat ook maar enigszins in de buurt van een inhaalactie komt.
Kijk nog eens naar de herhaling vanuit Ricciardo's auto. Hij is echt veeeeeel te ver weg en dat weet hij zelf ook wel. En hij weet ook dat wel dat hij toch niet gestraft wordt als hij iemand eruit beukt (zoals Raikkonen in Monaco).
Hij was ook ver weg maar dat wil nog niet zeggen dat het contact zijn schuld was.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idioten. Zij zijn zo hongerig voor drama dat ze alles toejuichen dat ook maar enigszins in de buurt van een inhaalactie komt.
Kijk nog eens naar de herhaling vanuit Ricciardo's auto. Hij is echt veeeeeel te ver weg en dat weet hij zelf ook wel. En hij weet ook dat wel dat hij toch niet gestraft wordt als hij iemand eruit beukt (zoals Raikkonen in Monaco).
Ik vind niet dat je ze idioten kan noemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idioten .
Rosberg kan dat ontwijken toch? Hij klapt hem er zelf lomp in, kan hem gemakkelijk ontwijken.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als als als. Als Ricciardo even van het gas was gegaan was er ook niets gebeurd. Nogmaals, Rosberg is degene die hier alles normaal doet zoals het hoort. Ricciardo maakt een halfslachtige actie en hij is er verantwoordelijk voor dat dat goed afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |