Daar kon Ricciardo niets aan doen.. Was al ná zijn actie dat hij zich verremde. Juist Rosberg is af en toe zo'n bokworst dat hij even laat weten dat hij in de betere auto rijd en zich veel te breed maakt. Niet de eerste keer dat hij dit doet.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:46 schreef Izzy73 het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat Ricciardo op het podium stond na die actie van hem met Rosberg.
Rosberg laat m ook geen ruimte. Gewoon race-incident.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:46 schreef Izzy73 het volgende:
Eigenlijk belachelijk dat Ricciardo op het podium stond na die actie van hem met Rosberg.
Die was 4x under investigation ofzoquote:Op zondag 26 juli 2015 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
Maldonado reed echt belachelijk. In de F3 rijden betere coureurs.
Ik heb hem weinig fout zien doen.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
Zo'n coureurs geeft wel wat kleur aan de racequote:Op zondag 26 juli 2015 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
Max was erg verbaasd na zijn slechte start.quote:
Whut? Ricciardo maakte een Kamikaze actie om Rosberg in te halen waardoor ze elkaar raakten. Hoe kan je daar Rosberg de schuld van geven?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daar kon Ricciardo niets aan doen.. Was al ná zijn actie dat hij zich verremde. Juist Rosberg is af en toe zo'n bokworst dat hij even laat weten dat hij in de betere auto rijd en zich veel te breed maakt. Niet de eerste keer dat hij dit doet.
Ja, wel de verkeerde kleur alleen.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo'n coureurs geeft wel wat kleur aan de race
Zelfde woorden dan als op Sport 1 iddquote:Op zondag 26 juli 2015 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Max was erg verbaasd na zijn slechte start.
Daarna bleef hij positief, pushen en hij was erg tevreden over de 2de stint
Na de drive trough wa sie het overzicht wat kwijt en hij vroeg aan de pit crew waar hij voor aan het racen was, P4 zeiden ze, en hij was daar erg verbaasd over.
Jij hebt een andere race gezien dan ik...quote:Op zondag 26 juli 2015 16:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Whut? Ricciardo maakte een Kamikaze actie om Rosberg in te halen waardoor ze elkaar raakten. Hoe kan je daar Rosberg de schuld van geven?
voornamelijk geel ja.....quote:Op zondag 26 juli 2015 16:48 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zo'n coureurs geeft wel wat kleur aan de race
Ja blijkbaar.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:50 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jij hebt een andere race gezien dan ik...
Ricciardo stuurt Rosberg daar toch niet wijd? Ricciardo gaat wijd, maar zit op de kerb bijna dus als dan Rosberg nog naar buiten komt slingeren waar het niet kan...quote:Op zondag 26 juli 2015 16:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Whut? Ricciardo maakte een Kamikaze actie om Rosberg in te halen waardoor ze elkaar raakten. Hoe kan je daar Rosberg de schuld van geven?
quote:
Ricciardo remt als een idioot de bocht in en pleurt daarna blind zijn wagen weer op de baan. Lijkt me niet de fout van Rosberg.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:51 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ricciardo stuurt Rosberg daar toch niet wijd? Ricciardo gaat wijd, maar zit op de kerb bijna dus als dan Rosberg nog naar buiten komt slingeren waar het niet kan...
Zou nog eerder zeggen Rosberg zn schuld dan Ricciardo. Maar bovenal gewoon race-incident
komt ie weer met zijnquote:Op zondag 26 juli 2015 16:51 schreef hmmmz het volgende:
[..]Het zorgt ook voor spanning en onverwachte momenten. Er zijn veel mensen die F1 kijken voor het spektakel, niet voor de optocht.
Hij is nooit van de baan geraakt, hij torpedeert zn zijkant niet, Rosberg hoeft m ook niet te ontwijken. Rosberg kon daar zn eigen bocht gewoon rijden zelf en is daar zelf verantwoordelijk voor. Daarna zat Ricciardo op de lijn en Rosberg komt juist van buiten de lijn blind weer op de lijn.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ricciardo remt als een idioot de bocht in en pleurt daarna blind zijn wagen weer op de baan. Lijkt me niet de fout van Rosberg.
mja, dat kwam door al die hansworsten voor hem die zodanig met elkaar in de clinch lagen dat Max er ongemerkt voorbij kon komen. Dan mis je wel eens wat actiequote:Op zondag 26 juli 2015 16:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Max was erg verbaasd na zijn slechte start.
Daarna bleef hij positief, pushen en hij was erg tevreden over de 2de stint
Na de drive trough wa sie het overzicht wat kwijt en hij vroeg aan de pit crew waar hij voor aan het racen was, P4 zeiden ze, en hij was daar erg verbaasd over.
Ben ik het ook mee eens.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:55 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet even niet dat het richting eerste bocht steving naar beneden loopt. Je verremt je daar erg snel en gewoonlijk is Riccardo hier blijkbaar erg goed in.. dit keer iets te laat aangeremt (of te hard aan komen denderen). Dat heet menselijkheid.
Vervolgens gaat hij wijd en Rosberg kan weer langszij.. Rosberg gaat volgens mij express wijd om Ricci te blokken. Mooi, dat heet racen, maar vaak doet hij een tandje te veel verdedigen zodat er brokken komen. Ik weet niet mer wanneer, maar niet de eerste keer dat dit gebeurt met Rosberg. Race-incident indd en als je een schuldige aan moet wijzen, dan toch echt Rosberg ipv Ricciardo.
Ricciardo verremt zich gewoon waardoor de inhaalactie niet lukt. Niks aan de hand verder, Rosberg neemt zijn lijn en Ricciardo sluit weer aan om het nog een keer te proberen. Nou heeft Rosberg op zich voorrang, maar hij kan Ricciardo ook wat meer ruimte laten, gewoon om risico te vermijden.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:52 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ricciardo remt als een idioot de bocht in en pleurt daarna blind zijn wagen weer op de baan. Lijkt me niet de fout van Rosberg.
Zit er zo'n lange levertijd op dat ik nu al aan de slag moet ???quote:Op zondag 26 juli 2015 16:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Regendansje doet voor Spa, maybe dit mirakel weer herhalen voor Verstappen![]()
![]()
![]()
Zoals gewoonlijk zit je er weer compleet naast. Ricciardo doet weer een domme divebomb en Rosberg doet absoluut niets verkeerd. Hij neemt gewoon de normale lijn, Ricciardo was nergens en had gewoon weer achter aan moeten sluiten.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:55 schreef Meike26 het volgende:
Vergeet even niet dat het richting eerste bocht stevig naar beneden loopt. Je verremt je daar erg snel en gewoonlijk is Riccardo hier blijkbaar erg goed in.. dit keer iets te laat aangeremt (of te hard aan komen denderen). Dat heet menselijkheid.
Vervolgens gaat hij wijd en Rosberg kan weer langszij.. Rosberg gaat volgens mij express wijd om Ricci te blokken. Mooi, dat heet racen, maar vaak doet hij een tandje te veel verdedigen zodat er brokken komen. Ik weet niet mer wanneer, maar niet de eerste keer dat dit gebeurt met Rosberg. Race-incident indd en als je een schuldige aan moet wijzen, dan toch echt Rosberg ipv Ricciardo.
Mee eens. Het was Ricciardo zijn schuld, daarom snap ik niet dat hij geen penalty kreeg.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zit je er weer compleet naast. Ricciardo doet weer een domme divebomb en Rosberg doet absoluut niets verkeerd. Hij neemt gewoon de normale lijn, Ricciardo was nergens en had gewoon weer achter aan moeten sluiten.
Er was nul reden voor Rosberg om ook maar iets anders te doen.
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker (nee, eerder andersom natuurlijk)?quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zit je er weer compleet naast. Ricciardo doet weer een domme divebomb en Rosberg doet absoluut niets verkeerd. Hij neemt gewoon de normale lijn, Ricciardo was nergens en had gewoon weer achter aan moeten sluiten.
Die zijn allemaal fan van Lewis.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker (nee, eerder andersom natuurlijk)?
Okee, jij je gelijk. Fijne dag nog
niet helemaal mee eens. het was absoluut een risicovolle divebomb van ricciardo maar Rosberg wist dat Ricciardo er zat en liet hem gewoon te wijd lopen. Als ie een halve meter naar rechts was gebleven had ie de cutback ook wel gemaakt.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als het een inhaalactie van Max was geweest hadden de meeste hier een andere mening gehad. Ik ben het met je eens dat het niet de schuld van Ricciardo was.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker (nee, eerder andersom natuurlijk)?
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idiotenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Daarom zijn Coulthard, Brundle en Olav het ook met me eens zeker?
wat heeft dat met het incident Rosberg/Ricciardo te makenquote:
Haha, was wel in het voordeel van Lewis toch. Dat Rosberg daardoor veel punten verloor.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja, en ik kijk graag Storage Wars..
WTF heeft dat er mee te maken ??
Als als als. Als Ricciardo even van het gas was gegaan was er ook niets gebeurd. Nogmaals, Rosberg is degene die hier alles normaal doet zoals het hoort. Ricciardo maakt een halfslachtige actie en hij is er verantwoordelijk voor dat dat goed afloopt.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
niet helemaal mee eens. het was absoluut een risicovolle divebomb van ricciardo maar Rosberg wist dat Ricciardo er zat en liet hem gewoon te wijd lopen. Als ie een halve meter naar rechts was gebleven had ie de cutback ook wel gemaakt.
leuk ja maar de man van de dag is toch Vettel wat mij betreft, die heeft de race gemaaktquote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Toekito het volgende:
Max
Zonde van de slechte start en de DT maar verder gewoon goeie race. En als jijzelf een goede race rijdt kan je zomaar met een STR top 5 rijden. Als alle wagens in koers zijn is dat alleen mogelijk als je een wereldrace rijdt.
Actie 1 van Ricciardo heeft NIETS met het volgende te maken. Ricciardo is helemaal uit de lijn en Rosberg kan zonder maar ook 1 schrammetje zijn weg vervolgen. Hij is eerder de bocht uit en Ricciardo sluit aan. Rosberg besluit om te verdedigen, zijn goed recht maar hij verdedigt te aggresief zodat hij zelf er het bokkie van is. Hij had die plek sowieso terug gehad.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idioten. Zij zijn zo hongerig voor drama dat ze alles toejuichen dat ook maar enigszins in de buurt van een inhaalactie komt.
Kijk nog eens naar de herhaling vanuit Ricciardo's auto. Hij is echt veeeeeel te ver weg en dat weet hij zelf ook wel. En hij weet ook dat wel dat hij toch niet gestraft wordt als hij iemand eruit beukt (zoals Raikkonen in Monaco).
Hij was ook ver weg maar dat wil nog niet zeggen dat het contact zijn schuld was.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idioten. Zij zijn zo hongerig voor drama dat ze alles toejuichen dat ook maar enigszins in de buurt van een inhaalactie komt.
Kijk nog eens naar de herhaling vanuit Ricciardo's auto. Hij is echt veeeeeel te ver weg en dat weet hij zelf ook wel. En hij weet ook dat wel dat hij toch niet gestraft wordt als hij iemand eruit beukt (zoals Raikkonen in Monaco).
Ik vind niet dat je ze idioten kan noemen.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
Natuurlijk zijn die het met je eens, dat zijn dezelfde soort idioten .
Rosberg kan dat ontwijken toch? Hij klapt hem er zelf lomp in, kan hem gemakkelijk ontwijken.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als als als. Als Ricciardo even van het gas was gegaan was er ook niets gebeurd. Nogmaals, Rosberg is degene die hier alles normaal doet zoals het hoort. Ricciardo maakt een halfslachtige actie en hij is er verantwoordelijk voor dat dat goed afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |