Interview wordt grotendeels door Doornbos gedaan, dus niet bijster hoge kwaliteit.quote:
Daar ben ik het wel mee eens, als Hamilton gewoon als eerste door de eerste twee bochten was gekomen had hij iedereen op een ronde gezet.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:19 schreef Eenskijken het volgende:
Moet zeggen dat hamilton, ondanks de foutjes die hij maakte, toch een ijzersterke race reed hoor. Hoeveel mensen heeft ie wel niet ingehaald? Een stuk of 10/15 in totaal toch... het zat hem gewoon niet mee. en dan nog toch een redelijk resultaat eruit slepen en gewoon punten halen.
Ah, thanks! Ik snapte het ook niet en de commentators hier zeiden er weer eens niets over. Ook bloedirritant dat ze steeds simultaan vertalen, dus lullen ze door het Engels heen (ja, ik begrijp het Spaans ook wel natuurlijk, maar ik hoor liever de coureur zijn verhaal doen dan dat iemand vertaalt en toch wat essentiële dingen mist).quote:
Dat ben je bijna wel aan je stand verplicht als regerend WDC in een MGP.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:19 schreef Eenskijken het volgende:
Moet zeggen dat hamilton, ondanks de foutjes die hij maakte, toch een ijzersterke race reed hoor. Hoeveel mensen heeft ie wel niet ingehaald? Een stuk of 10/15 in totaal toch... het zat hem gewoon niet mee. en dan nog toch een redelijk resultaat eruit slepen en gewoon punten halen.
"Groetjes!"quote:Op zondag 26 juli 2015 16:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Interview wordt grotendeels door Doornbos gedaan, dus niet bijster hoge kwaliteit.
Loopt die ruzie nog steeds danquote:Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
O jee... Kamphues vroeg iets aan VES. Jos gaat boos zijn...
Gesprek viel meteen wat stil.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef Jigzoz het volgende:
O jee... Kamphues vroeg iets aan VES. Jos gaat boos zijn...
Is ook de leeftijd denk ik met 17 jaar schrik je wat sneller van camera's en interviewsquote:Op zondag 26 juli 2015 16:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Standaard talk inderdaad maar hij komt toch altijd wel enthousiast over. Leuk gastje.
Ik zou hetzelfde over Rob Kamphues kunnen zeggen.quote:
twitter:EliGP twitterde op zondag 26-07-2015 om 14:57:10The last time there was a Ferrari 1-2, Max Verstappen was 12. reageer retweet
Ja oké, maar een ruzie uit 2003 en dan nog steeds daar mee bezig zijn...quote:
Hij heeft alleen een DT gekregen niks verder over 5 seconden.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef franklop het volgende:
Zag ergens staan dat Max 5e wordt vanwege nog een 5 sec penalty? Maar op geen van de officiele kanalen gezien vooralsnog
Wat gaat de tijd toch snelquote:Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef franklop het volgende:
twitter:EliGP twitterde op zondag 26-07-2015 om 14:57:10The last time there was a Ferrari 1-2, Max Verstappen was 12. reageer retweet
Ik dacht wow dat is lang geleden maar Max is natuurlijk maar 17quote:Op zondag 26 juli 2015 16:22 schreef franklop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |