abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2015 @ 19:03:55 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154653754
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

op moment van insturen was RIC ervoor
_O-. Tuurlijk jonge. Het maakt dus geen reet uit van hoe ver je komt, de auto er voor moet maar aan de kant?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 26 juli 2015 @ 19:04:38 #277
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_154653772
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat je de BBC kwalitatief beter vindt heb ik even moeite mee... Dat is echt niet meer wat het ooit geweest is.
Kwalitatief nog steeds beter dan Olav Mol. Alleen jammer dat ze iets te pro Hamilton zijn. (wel begrijpelijk natuurlijk) maar daar stoor ik me wel aan.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_154653775
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:55 schreef Izzy73 het volgende:
Beste prestatie van een Nederlander in de F1 sinds de 4e plaats van Jos op Monza (2000).
Wordt binnen paar jaar weer verbroken haha.
pi_154653793
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat je de BBC kwalitatief beter vindt heb ik even moeite mee... Dat is echt niet meer wat het ooit geweest is.
En nog altijd beter dan Olav Mol, die slaat, sorry dat ik het zeg, vaker de plank mis dan bij de BBC het geval is. Ik ben overigens wel zeer gecharmeerd altijd van die nabeschouwing door Sky.
pi_154653820
quote:
1s.gif [b]Op zondag 26 juli 2015 18:57 schreef Sinister-D-

Situatie is niet hetzelfde, de aanleiding is niet gelijk
je geeft zelf al het antwoord. Totaal andere situatie die helemaal niet vergelijk is.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:15:56 #281
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_154654087
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
Max was snel genoeg om niet op een ronde achterstand te komen, dat heeft zijn race gemaakt. Dat is belangrijk, die consistente snelheid.
:? Waar haal je die wijsheid vandaan? Verstappen heeft wel degelijk op een ronde achterstand gestaan deze race.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zondag 26 juli 2015 @ 19:17:57 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_154654141
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
Max was snel genoeg om niet op een ronde achterstand te komen, dat heeft zijn race gemaakt. Dat is belangrijk, die consistente snelheid.
ik dacht te zien dat hij al op een ronde stond tijdens de hulk actie en als eerste de pits in kwam nog vel voor de rest van het veld en zo de ronde terugpakte...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 26 juli 2015 @ 19:18:10 #283
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154654148
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam? Er was geen enkele reden voor. Ricciardo is veel te laat, schiet door en er verandert niets. Geen enkele reden voor Rosberg om ook maar iets te doen.
Om een aanrijding te voorkomen, daarom. Je doet net of Rosberg God is en iedereen voor hem aan de kant moet. Hij kan zelf ook nadenken en zo risicoloos mogelijk rijden, dat hij dat niet doet door z'n lijn te houden maakt het een race accident. Uiteraard volgens mij en blijkbaar ook volgens de race leiding.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 26 juli 2015 @ 19:20:15 #284
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154654201
Wat een race, wat een feest! Max P4, de tribune ontplofte bijna van vreugde alom :D

De laatste twee rondes schreeuwen om een drive-through voor ricciardo maargoed supervette race meegemaakt weer.

En holy crap die crash van Hulk... We zagen vanaf de andere kant van het rechte stuk de onderdelen vliegen :X
Please sir. When moon? When Mustang?
  zondag 26 juli 2015 @ 19:22:23 #285
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154654268
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:15 schreef twiFight het volgende:

[..]

:? Waar haal je die wijsheid vandaan? Verstappen heeft wel degelijk op een ronde achterstand gestaan deze race.
Oh, heb ik gemist. Dan heeft hij dat rondje ergens teruggepakt. Ook goed, mijn punt was dat hij dus echt wel de snelheid had deze race.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:23:58 #286
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_154654320
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:06 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

je geeft zelf al het antwoord. Totaal andere situatie die helemaal niet vergelijk is.
Situatie 1: coureur A rijdt achterop coureur B wegens overmoedige actie. Coureur A kapotte vleugel, coureur B lege band. Coureur A schuldig.
Situatie 2: coureur Z rijdt achterop coureur A wegens overmoedige actie. Coureur Z kapotte vleugel, coureur A lege band. Maar toch is hier coureur A schuldig :?

Volledig te vergelijken. Ondanks dat het ontstaan van de situatie anders is is er hetzelfde verloop en dus volledig met elkaar te vergelijken.

In mijn vorige reactie (het deel wat je quote) stond btw een "niet" teveel :@ was op dat moment ook even met de kleine rennende vent bezig...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zondag 26 juli 2015 @ 19:24:53 #287
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154654358
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:18 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Om een aanrijding te voorkomen, daarom. Je doet net of Rosberg God is en iedereen voor hem aan de kant moet.
Wat :?? Zo doet Ricciardo constant, die divebomb was daar weer een prachtig voorbeeld van. Jij bent juist iemand die propageert dat je dan maar aan de kant moet gaan. Tjongejonge :').

Rosberg reed risicoloos want hij reed gewoon de normale lijn. Voor de honderdste keer, er was geen enkele reden om niet de normale lijn te rijden.
pi_154654438
Rtl nieuws meldt gewoon niks in de belangrijkste punten van het nieuws over Max. Ik vind het nogal wat haha
pi_154654444
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:24 schreef Fir3fly het volgende:

Voor de honderdste keer, er was geen enkele reden om niet de normale lijn te rijden.
Volgens mij hebben we vandaag tenminste één goede reden gezien om iets meer ruimte te geven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 26 juli 2015 @ 19:29:36 #290
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_154654540
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat :?? Zo doet Ricciardo constant, die divebomb was daar weer een prachtig voorbeeld van. Jij bent juist iemand die propageert dat je dan maar aan de kant moet gaan. Tjongejonge :').

Rosberg reed risicoloos want hij reed gewoon de normale lijn. Voor de honderdste keer, er was geen enkele reden om niet de normale lijn te rijden.
Nja je zou kunnen zeggen dat een reden is dat er dus links van hem nog een auto zit. Maar goed, je bent er overtuigd van jou mening haha.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_154654616
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

_O-. Tuurlijk jonge. Het maakt dus geen reet uit van hoe ver je komt, de auto er voor moet maar aan de kant?

Hij hoeft niet aan de kant maar als je je race wil uitrijden zal je wel moeten anticiperen. Dit doet Rosberg ook in tegenstelling tot wat jij zegt. Volgens jou wist rosberg geen eens dat die er zat haha. Rosberg wist uiteraard donders goed dat die er zat, die zag hem wel aan komen hoor met blokkerend wiel en al. Stop het filmpje nu eens op 3 sec en beweer nog eens dat rosberg er altijd voor heeft gelegen :') ROS reedt helemaal niet gewoon zijn normale lijn en ging natuurlijk ook niet aan de kant :") maar reageerde wel degelijk op de divebom van RIC dmv een cutback (zie hem een fractie wachten met insturen tot RIC voorbij gaat). Dit deed die goed, zijn exit was logischerwijs veel sneller en hij had gewoon zijn positie behouden. Daarom is het ook zo dom om dan toch nog even RIC te moeten knijpen. of naja niet dom, het blijft natuurlijk racen maar dit keer pakt het niet goed uit voor hem.

Maar ik krijg een beetje het idee dat jij helemaal niet houdt van racen en risicos. zie ze liever netjes treintje rijden dan ?
  zondag 26 juli 2015 @ 19:32:09 #292
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154654637
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we vandaag tenminste één goede reden gezien om iets meer ruimte te geven.
Ruimte geven aan wie? Ricciardo was aan de andere kant van wereld. Nee, dit slaat nergens op. Ruimte geven aan iemand die niet naast je zit en er ook nooit echt naast gezeten heeft is natuurlijk belachelijk.

Je kunt trouwens het ook net zo goed omdraaien. Ricciardo maakt de super aggressieve move en ramt vervolgens Rosberg aan de achterkant. Waarom zou het niet logischer zijn dat hij degene is die moet liften om Rosberg niet te raken? Hij zat gewoon achter Rosberg en had alles kunnen voorkomen door gewoon te liften.

Waarom hoor ik daar niemand over?
  Moderator / Redactie Sport zondag 26 juli 2015 @ 19:34:53 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_154654748
Max reed achter de SC 1:41.804 terwijl de minimale tijd 1:42 is. Daar krijgt hij dan 3 strafpunten voor 8)7
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 26 juli 2015 @ 19:35:06 #294
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154654761
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Hij hoeft niet aan de kant maar als je je race wil uitrijden zal je wel moeten anticiperen. Dit doet Rosberg ook in tegenstelling tot wat jij zegt. Volgens jou wist rosberg geen eens dat die er zat haha. Rosberg wist uiteraard donders goed dat die er zat, die zag hem wel aan komen hoor met blokkerend wiel en al. Stop het filmpje nu eens op 3 sec en beweer nog eens dat rosberg er altijd voor heeft gelegen :') ROS reedt helemaal niet gewoon zijn normale lijn en ging natuurlijk ook niet aan de kant :") maar reageerde wel degelijk op de divebom van RIC dmv een cutback (zie hem een fractie wachten met insturen tot RIC voorbij gaat). Dit deed die goed, zijn exit was logischerwijs veel sneller en hij had gewoon zijn positie behouden.
Jep. En hij neemt gewoon een normale exit. Omdat hij dus gewoon weer er voor zit.
quote:
Daarom is het ook zo dom om dan toch nog even RIC te moeten knijpen.
Dat deed hij dan ook niet, hij nam gewoon zijn normale lijn.

Nogmaals, Rosberg deed niets anders dan gewoon zijn normale lijn nemen omdat hij voor Ricciardo zat. Net als elke andere ronde. Dat Ricciardo de bocht finaal mist maakte voor de exit van Rosberg niet uit. Hij deed geen opzettelijk block. Hoe duidelijk kan het zijn?
pi_154654799
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jep. En hij neemt gewoon een normale exit. Omdat hij dus gewoon weer er voor zit.

[..]

Dat deed hij dan ook niet, hij nam gewoon zijn normale lijn.

Nogmaals, Rosberg deed niets anders dan gewoon zijn normale lijn nemen omdat hij voor Ricciardo zat. Net als elke andere ronde. Dat Ricciardo de bocht finaal mist maakte voor de exit van Rosberg niet uit. Hij deed geen opzettelijk block. Hoe duidelijk kan het zijn?
dus op 0.3 0.4 van dat filmpje zat rosberg voor ric ?
  zondag 26 juli 2015 @ 19:36:48 #296
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_154654834
Wat een gezeik hier :D

Het was een race incident ja.
Maar ben het wel met Meike eens dat Rosberg zijn eigen race verknalt heeft. RIC reed al op de rand en kon niet Rosberg ontwijken zonder de baan te verlaten. ROS het daarentegen alle ruimte.
Waarom dan toch een race incident? Omdat RIC daar natuurlijk nooit had gereden als hij niet bij het ingaan van de bocht zo'n idiote actie had gedaan. Olav zal wel weer uit zijn plaat gegaan zijn, maar het was een idiote actie die nooit kan lukken als je van zo ver moet komen.
Wat mij betreft heeft de wedstrijdleiding het dan ook prima afgehandeld zo :)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zondag 26 juli 2015 @ 19:38:25 #297
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_154654890
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

dus op 0.3 0.4 van dat filmpje zat rosberg voor ric ?
Ooooh dat bedoel je. Ik dacht niet dat je zo dom was :').

Ja natuurlijk zit hij er naast en er even voor maar alleen omdat hij gewoon veel en veel te laat remt. Zo kun je altijd wel claimen dat iemand er voor zit maar iedereen met hersenen kan duidelijk zien dat hij de bocht nooit van z'n leven gaat halen. Dat is geen inhaalactie en claimen dat Ricciardo daarom een of ander recht had slaat compleet nergens op :').
pi_154654910
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:57 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

kortweg: Rosberg was schuldig. Hamilton had de voorste positie, Rosberg rijdt op hem in.

Waarom was Rosberg vandaag dan de schuldige? Hij lag toch ook voor Ricciardo en hij is diegene die van achteren op Rosberg rijdt.

Situatie is niet hetzelfde, de aanleiding is niet gelijk maar gevolgen en uitkomst ervan wel. Hoe kan het dan dat bij de eerste situatie diegene die van achteren komt schuldig is op Spa maar dat volgens jouw en Meike26 vandaag diegene die voorlag schuldig is? Bekans even inconsistent als de FIA.
Nee, het heeft niets met inconsistent te maken. Het is een race-accident, dus als FIA had ik dit ook nooit laten bestraffen.
Dat Ricciardo zich verremt en zo de apex (compleet) mist, is accident nummer 1. Dan is zij snelheid eruit en vormt geen gevaar meer, mits hij op de racelijn van Rosberg terecht zou komen en Rosberg op hem zou knallen, dan was het Ric zijn fout geweest. Dat Rosberg zich dan lek rijdt op de voorvleugel van Ricciardo staat los van het eerdere moment dat Ricciardo zich had verremt. Als Ricciardo achter hem was gebleven, zonder dive-bomb, dan had dit voorval nog steeds kunnen gebeuren. Het staat er echt los van. Net zoals dat Bottas zich lek heeft gereden op de voorvleugel van Verstappen, dar had Max ook geen dive-bomb of inhaalpoging voor nodig, kwestie van bad-luck.

En dat kan je ook bij Rosberg zeggen. Alleen Rosberg wist wel waar Ricciardo zat en Bottas niet waar Verstappen zat + dat hij zelf ook moest uitwijken, tot zover die vergelijking.

Zoals Sjemmert ook al zei, hij kon ook even van zijn 'normale' racelijn af gaan. Juist om erger te voorkomen. Maar hij bleef juist zijn racelijn houden (wat wel zijn goedrecht is) om aan Ricciardo te laten weten wie de snellere is. Dit heeft hij vaker gedaan wat ook vaker geeindigd is in tranen. Ik weet iet meer precies wanneer, maar ik meen me iets te herinneren met Hamilton op Maleisië of China?

Goed neemt niet weg dat ik het ook een beetje zinloze discussie vind en dat we ook kunnen gaan discussieren over de roddel dat Verstappen er nu 3 strafpunten bij krijgt met gedoe achter de safetycar? Maar dat een Maldonado met 4 straffen in 1 race geen 1 punt krijgt op zijn strafblad?
pi_154654920
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:36 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wat een gezeik hier :D

Het was een race incident ja.
Maar ben het wel met Meike eens dat Rosberg zijn eigen race verknalt heeft. RIC reed al op de rand en kon niet Rosberg ontwijken zonder de baan te verlaten. ROS het daarentegen alle ruimte.
Waarom dan toch een race incident? Omdat RIC daar natuurlijk nooit had gereden als hij niet bij het ingaan van de bocht zo'n idiote actie had gedaan. Olav zal wel weer uit zijn plaat gegaan zijn, maar het was een idiote actie die nooit kan lukken als je van zo ver moet komen.
Wat mij betreft heeft de wedstrijdleiding het dan ook prima afgehandeld zo :)
klopt helemaal
pi_154654953
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:38 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ooooh dat bedoel je. Ik dacht niet dat je zo dom was :').

Ja natuurlijk zit hij er naast en er even voor maar alleen omdat hij gewoon veel en veel te laat remt. Zo kun je altijd wel claimen dat iemand er voor zit maar iedereen met hersenen kan duidelijk zien dat hij de bocht nooit van z'n leven gaat halen. Dat is geen inhaalactie en claimen dat Ricciardo daarom een of ander recht had slaat compleet nergens op :').
hij haalt de bocht wel of ga je nu beweren dat ie naast de baan raakte ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')