En WEC is weer te trots om toe te geven dat ze het van Huub Vermeulen/DNRT hebben?quote:Op zondag 26 juli 2015 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Zucht. Waarom voeren ze niet gewoon de Code 60 in zoals in WEC? Zijn ze te trots om toe te geven dat ze dat niet zelf hebben bedacht?
die was net geweest,wss zooi in zijn wagen, of wellicht lek ?quote:
Maar ja, dan mogen ze wel flink aan de auto werkenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
FI ook vooral twee keer gepakt gericht om Spa en Monza.
Volgens mij zeggen ze dat gewoon.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En WEC is weer te trots om toe te geven dat ze het van Huub Vermeulen/DNRT hebben?
ik heb ze in de manager genomen, dus ze zullen nog wel uitvallenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Verstappen op 7 en Sainz op 9. Op eerste gezicht geen heel slecht resultaat voor STR
Van mij mogen ze afvlaggen, Ferrari 1+2 nico op 3, en Max en Sainz samen in de punten, leuk weekend danquote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
Verstappen op 7 en Sainz op 9. Op eerste gezicht geen heel slecht resultaat voor STR
Sainz mag van mij wel opflikkeren, Max moet blijven rijden op de 7e plaats!quote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb ze in de manager genomen, dus ze zullen nog wel uitvallen
Ze doen het goed op snelle banen met lange stukken. Zolang de voorvleugel er niet vanzelf onder vandaan valtquote:Op zondag 26 juli 2015 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ja, dan mogen ze wel flink aan de auto werken
Zometeen krijgt iedereen 9 pitstops achter hun naamquote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Hahahahaha, de toeristische route
KVyatt op options, zal 8e wordenquote:
Misschien nog even het centrum van Budapest ingaan voor een kleine paradequote:Op zondag 26 juli 2015 15:15 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Rondje over de parkeerplaats zo meteen
Of 6de als Raikkonen wegvalt.quote:
Dan moet hij wel bij de les blijven tijdens de herstart!quote:
6de zou mooi zijn dat zijn 'echte punten'quote:
Op de meest zinloze plek van het circuitquote:Op zondag 26 juli 2015 15:16 schreef hmmmz het volgende:
Hahah die gast die met die vlaggen staat te zwaaien
Jep, die gaat er makkelijk voorbij.quote:
Die hebben zo'n button op de klantenauto's waar onderdelen vanaf vallen om een SC te veroorzakenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:16 schreef VacaLoca het volgende:
Er zijn maar twee bezems?![]()
Maar Mercedes kan dus gewoon een bommetje laten ontploffen bij hun klantenteams als ze een SC willen, handig.
ja zat ik ook met stijgende verbazing naar te kijken. Geef die man promotiequote:Op zondag 26 juli 2015 15:16 schreef hmmmz het volgende:
Hahah die gast die met die vlaggen staat te zwaaien
Ook nog iemand die in het ouderwetse systeem denktquote:Op zondag 26 juli 2015 15:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
6de zou mooi zijn dat zijn 'echte punten'
nee, want enkel Kvyatt zit nog in zelfde ronde. En ook op de zachte band, dus die zal hem normaal gesproken nog passerenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:17 schreef caspervc het volgende:
[..]
Of 9e als hij weer zijn start vermikt
nog nooit iemand zo over zijn eigen vleugel heen zien rijden.....quote:
Dat was een belachelijk puntensysteem.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nog iemand die in het ouderwetse systeem denkt
Dan kijk je weinig F1, want Raikkonen deed het vrijdag nogquote:Op zondag 26 juli 2015 15:17 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nog nooit iemand zo over zijn eigen vleugel heen zien rijden.....
Naar options denk ik. Slim.quote:
Was wel te bedenken, anders krijgen ze misschien gezeik met de FIA als Perez die neus heeft.quote:
Dat was de beste puntentelling, toen die van 9-6-4-3-2-1 naar 10-6-4-3-2-1 ging.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook nog iemand die in het ouderwetse systeem denkt
Indertijd was dat een systeem dat prima werkte, tot aan 1991. Het 10-6-4 systeem was iets te buitenproportioneel inderdaad.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat was een belachelijk puntensysteem.
Max zou het logisch zijn. Die heeft nog setje softs over toch. En niks te verliezen aangezien iedereen achter hem een ronde achterstand hadquote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Bandenwissel bij Max of was dat bij Sainz?
toen keek ik tour de francequote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan kijk je weinig F1, want Raikkonen deed het vrijdag nog
hij lag een ronde voor.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dommer dan dom, want je ligt nu laatste.
Dat achterblijvers in mogen halen vind ik een prima regel. Ze hadden wel de pits moeten sluiten toen de SC door de pits reed.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Fir3fly het volgende:
Belachelijke regel. Dit verneukt de hele race.
Hij ligt veel verder naar achter 19e of zo. Sainz rijd hem zo uit in de punten, Trollen natuurlijk weer feest, en Max buiten de puntenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Fir3fly het volgende:
Max naar options. Heel slim, dan kan hij Kvyat nog aanvallen.
In dit systeem kregen alleen de kampioenskandidaten punten en de rest moest maar hopen dat deze massaal uitvielen. Was een bazen systeem, maar werkte alleen met een hoop grote automerken die ook geld in de wat kleinere teams konden pompen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Indertijd was dat een systeem dat prima werkte, tot aan 1991. Het 10-6-4 systeem was iets te buitenproportioneel inderdaad.
slim? Hij moet 20+ laps en staat ver achteraan. Hij was net gestopt en had vers hard om uit te rijden?!quote:
Maar als je dan elke race als 7e eindigde had je na het seizoen 0 punten terwijl iemand die een keer 6e was maar de rest DNF had meer punten. Belachelijk was dat.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Indertijd was dat een systeem dat prima werkte, tot aan 1991. Het 10-6-4 systeem was iets te buitenproportioneel inderdaad.
Lees eens man.. hij lag een RONDE VOORquote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hij ligt veel verder naar achter 19e of zo. Sainz rijd hem zo uit in de punten, Trollen natuurlijk weer feest, en Max buiten de puntenzeer slechte keuze van het team, zeer zeer zeer slechte keuze!!!
Waarom? Vettel wordt gewoon twee keer keihard genaaid. Eerst zijn voorsprong kwijt en dan krijgen al die lui achter hem ook nog gratis inhaalacties cadeau.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat achterblijvers in mogen halen vind ik een prima regel.
De rest had een rondje achterstand op de top 8quote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hij ligt veel verder naar achter 19e of zo. Sainz rijd hem zo uit in de punten, Trollen natuurlijk weer feest, en Max buiten de puntenzeer slechte keuze van het team, zeer zeer zeer slechte keuze!!!
Sainzquote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
In die seizoenen haalden normaal zo'n 10-12 teams punten, pas rond 2000 werden er dat af en toe 8 a 9. Toen is het ook aangepast. In die tijdsgeest werkte het meer dan prima.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dit systeem kregen alleen de kampioenskandidaten punten en de rest moest maar hopen dat deze massaal uitvielen. Was een bazen systeem, maar werkte alleen met een hoop grote automerken die ook geld in de wat kleinere teams konden pompen.
Goh.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Geralt het volgende:
Ow wel gestopt maar niet achteraan? Ik ben het ff kwijt
Hij lag dan ook laatste van diegene die niet op een ronde achter staan. Die gasten zijn allemaal weg nu, en hij kan weer direct aansluiten bij Kvyat met verse banden.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:18 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Dommer dan dom, want je ligt nu laatste.
Max is op dit moment achtste met zachte banden en sainz achter zich op 9.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ow damn, ik heb niks gezegd, als het klopt wat Olav zegt dan ligt Max idd 8e met zachte banden
Als je gewoon gelezen had wat iedereen hier tegen je zei, had je niet zo in de stress hoeven schietenquote:Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ow damn, ik heb niks gezegd, als het klopt wat Olav zegt dan ligt Max idd 8e met zachte banden
lees gewoon eerst hier, wij weten dat sowieso 3 minuten sneller dan Molquote:Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Mooi he, F1quote:Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Geralt het volgende:
Ow wel gestopt maar niet achteraan? Ik ben het ff kwijt
Ja en iemand die 10x 11e is haalt minder punten dan iemand die 1x 10e is enz enz.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als je dan elke race als 7e eindigde had je na het seizoen 0 punten terwijl iemand die een keer 6e was maar de rest DNF had meer punten. Belachelijk was dat.
We worden het niet eens.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In die seizoenen haalden normaal zo'n 10-12 teams punten, pas rond 2000 werden er dat af en toe 8 a 9. Toen is het ook aangepast. In die tijdsgeest werkte het meer dan prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |