O.a. doordat Sainz faalt, die moet toch sneller zijn dan die Hondaquote:Op zondag 26 juli 2015 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
Alonso in de punten, hoe is het mogelijl
http://www.formula1.com/c(...)ive.html#leaderboardquote:Op zondag 26 juli 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat plus 1 lap? Laat gewoon de tijd zien 🙈
Nee denk iedereen wel, zouden ze eens moeten veranderen. Of gewoon een 2e balk erboven met de tijd op de voorligger.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:07 schreef Geralt het volgende:
Ben ik de enige die zich stoort aan dat plus 1 lap? Laat gewoon de tijd zien 🙈
Daar gaat het feestje voor de Finnen in Hongarijequote:
Mwah, kan er wel grotere bedenken (Alesi) maar hij is van de huidige rijders wel de ergste.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:07 schreef zoem het volgende:
Kimi moet haast wel zo'n beetje de grootste pechvogel van de F1 zijn.
Als hij nu buiten de punten van is hij wel een heel grote faalhaas.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Sainz in de punten wederom door uitvallers.
Het is juist een ontzettende geluksvogel. Hij komt altijd weer in een van de snelste auto's zonder dat hij nou iets presteert om dat te rechtvaardigen.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:07 schreef zoem het volgende:
Kimi moet haast wel zo'n beetje de grootste pechvogel van de F1 zijn. Zijn jaren bij McLaren waren ook vol met problemen.
Mwa, alleen de jongens die hem op 1 ronde hebben gezet zijn naar binnen gegaan. plek 6, 7 en 8 bleven buiten dus hij pakt er niets op. Ja hij zal nu meteen achter Kyvat zitten maar hij heeft de hardere band, zal een zware worden.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als hij nu buiten de punten van is hij wel een heel grote faalhaas.
Wel goed voor Max die zijn pitstop al heeft gehad
omdat er zo'n takelwagen op de baan is.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:10 schreef caspervc het volgende:
Maar waarom VSC? Dit kan toch gewoon af met geel?
Verbaast me dat die geen lekkere band oid heeftquote:
Tering jij bent snel met de gifsquote:
De wagens zullen te ver uit elkaar rijden, waardoor er te weinig tijd zit tussen de wagens om de baan op te ruimen.quote:
Ik heb maar 1 FI onderdeel, had bijna een tweede gepaktquote:
lijkt mij wel verstandigquote:Op zondag 26 juli 2015 15:12 schreef franklop het volgende:
zal me niet verbazen als de Perez naar binnen halen en retiren
FI ook vooral twee keer gepakt gericht om Spa en Monza.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:13 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 FI onderdeel, had bijna een tweede gepakt![]()
Maar Rosberg en Sainz kunnen je nog wel redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |