SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 8% gewijzigd door Deuce92 op 26-07-2015 14:05:58 ]
Ja preciesquote:Op zondag 26 juli 2015 13:59 schreef Montelly het volgende:
Die twee van recht idd, heerlijke "mediterraanse" snollenkop.
Mwah niet mijn typequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Oja Montelly die chick die je gisteren had gepost, vond dit nog op mn schijf:zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Mee eens jaquote:Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:33 schreef Faeroer het volgende:
Ok topic gaat ineens van awesome naar ziekten
TR gezet
push, vandaag 12 tot 1, 3 oefeningen borst, 2 delts, 2 triceps, finisher & 15 min hiit sprintquote:Op zondag 26 juli 2015 14:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vertel ons meer over dit broeder
Welke treen, wanneer en hoeveel?
Intensiteit en volume op de bench?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
push, vandaag 12 tot 1, 3 oefeningen borst, 2 delts, 2 triceps, finisher & 15 min hiit sprint
nog meer vragen over mijn treen?
Een treen zonder bank is geen treen. Je bent dik aan het sinnenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
ik bench niet vriend, ben toch geen homo ofzo (no offencsce)
Je bent vergevenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
Doe alleen incline dumbbell met low weight en fly oefeningen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef seto het volgende:
denk niet dat hij jou toestemming nodig heeft hoor lol
watquote:Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.
3/10quote:Op zondag 26 juli 2015 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat___________!
Eerder een 3/10. Wtf is er mis met jullie kk
hjb over jbquote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een 10/10 dan die andere.
Puur uit nieuwsgierigheid, maar moeten die billen dan niet een beetje in verhouding zijn met de rest?quote:
Perfecte ass.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, maar moeten die billen dan niet een beetje in verhouding zijn met de rest?
hooguit 4/10quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly
Filmpjes van je 10/10
Vond haar wel een stuk leuker voordat ze d'r mond open deed
https://www.tumblr.com/video/gogoloco89/89819978904/500/
https://vt.tumblr.com/tumblr_n3p1u8rMEv1rm8bji.mp4
bolle.. met je polka jurkquote:Op zondag 26 juli 2015 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed om te zien dat jullie 10/10's niet streefwaardig zijn.
ja was wel leuk opzichquote:
damnquote:Op zondag 26 juli 2015 16:23 schreef Beach het volgende:
oh en ik lees net dat de zoon van Kenan is overleden
neger...met je champignonpikquote:Op zondag 26 juli 2015 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
bolle.. met je polka jurk
[ afbeelding ]
deze comeback doequote:
8 cm omtrekquote:Op zondag 26 juli 2015 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey jeroen hoe dik is die snikkel precies.
Wil een vriend van me weten.
Die associaties kwamen vooral door jou no ofcsence.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijft jammer dat de feminazi's en fatacceptance-walvissen de vintage-stijl hebben gejat.
Neemt niet weg dat die waarschijnlijk ook niet in zouden gaan op jouw avances.
Oh. Dat valt tegen.quote:
Dat is knap aangezien je mij nooit in polkajurk hebt gezien of überhaupt figure-pics hebt gezien. Maar is cool.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die associaties kwamen vooral door jou no ofcsence.
Ehhh? Er heeft hier wel eens een figuur pic van je gestaanquote:Op zondag 26 juli 2015 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Dat valt tegen.
[..]
Dat is knap aangezien je mij nooit in polkajurk hebt gezien of überhaupt figure-pics hebt gezien. Maar is cool.
Ohja da's waar. Vergeten.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ehhh? Er heeft hier wel eens een figuur pic van je gestaan
Dit zou pijn doen als het niet zou komen van iemand die niet fapt in de hoop dat dat z'n game bij de vrouwen verbetertquote:
Beter dan die 10/10 van je no ofscnese. En dat met een make-up loos gezicht.quote:
Je hebt pics van jezelf gepost in een polka jurk.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Dat valt tegen.
[..]
Dat is knap aangezien je mij nooit in polkajurk hebt gezien of überhaupt figure-pics hebt gezien. Maar is cool.
gvd..ahahahahhahaquote:Op zondag 26 juli 2015 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
bolle.. met je polka jurk
[ afbeelding ]
Ja, waarvan je alleen de kraag zag. Knappe jongen als je daar een heel beeld van krijgt.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt pics van jezelf gepost in een polka jurk.
Vind ik die met die dikke reet toch een stuk lekkerder.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beter dan die 10/10 van je no ofscnese. En dat met een make-up loos gezicht.
Dolled-up krijg je dit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not bad brad.![]()
![]()
De helft van je gezicht tot aan je knieën was in beeld eend.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waarvan je alleen de kraag zag. Knappe jongen als je daar een heel beeld van krijgt.
Vriend laat me niet terugzoeken. Jij hebt toen lopen zeuren via dm dat ik foto moest posten, en toen heb ik een facepic in US gegooid toen ik dolled up was. Heb hier wel eens een jurkfoto gepost maar was geen polkadot.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
De helft van je gezicht tot aan je knieën was in beeld eend.
Jawel, je staat hier in volle ornaat + polkadot op.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend laat me niet terugzoeken. Jij hebt toen lopen zeuren via dm dat ik foto moest posten, en toen heb ik een facepic in US gegooid toen ik dolled up was. Heb hier wel eens een jurkfoto gepost maar was geen polkadot.
Wat is er met jouw geheugen man. Ik heb hier en niet via dm gezegd dat je een keer een dolled up foto moest plaatsten omdat je normaal altijd van die luie make-up loze foto's in US post.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend laat me niet terugzoeken. Jij hebt toen lopen zeuren via dm dat ik foto moest posten, en toen heb ik een facepic in US gegooid toen ik dolled up was. Heb hier wel eens een jurkfoto gepost maar was geen polkadot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 26 juli 2015 18:52 schreef Montelly het volgende:
MUAHAAHAHAH progressiepic van CC![]()
ik ga stuk kaolooo
Is ze niet ingegaan op jouw avances via DM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no white knight
Dit is het beste waar je op kon komen? Damnquote:Op zondag 26 juli 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit zou pijn doen als het niet zou komen van iemand die niet fapt in de hoop dat dat z'n game bij de vrouwen verbetert
denk het niet, heb nooit geprobeerd eigenlijk bij dr.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is ze niet ingegaan op jouw avances via DM?
no white knight
Doe eens, kijken of ze haptquote:Op zondag 26 juli 2015 18:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk het niet, heb nooit geprobeerd eigenlijk bij dr.
Ok je hebt gelijk. Ik geef toe. Gezien.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is er met jouw geheugen man. Ik heb hier en niet via dm gezegd dat je een keer een dolled up foto moest plaatsten omdat je normaal altijd van die luie make-up loze foto's in US post.![]()
Via dm had ik gevraagd of je een progressie pic wilde plaatsen hier. Dat was vooral omdat fripsel vanwege haar weightloss er merkbaar leuker uit is gaan zien. Vroeg me af of dat bij jou ook was gebeurd.
koeli? KOELI??? ahahhahhahahquote:Op zondag 26 juli 2015 19:10 schreef Ethanolic het volgende:
Dan heb je pech, fap jezelf maar schraal op die omschrijving, koelie.
Waarom stel je een retorische vraag om deze vervolgens zelf te beantwoorden?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:10 schreef Ethanolic het volgende:
Dan heb je pech, fap jezelf maar schraal op die omschrijving, koelie.
Hey siesie, maak je niet dik.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Montelly staat bekend als DM-stalker en nulty als allround creep, maar ik heb mezelf zodanig in de hoek geluld dat ik er het slechtst uit kom.
Today is a bad day. [ afbeelding ]
Volgende ronde beter.
Hey beach moet je niet ff aan tafel schuiven?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:17 schreef Beach het volgende:
[..]
haha hem een beetje de zwarte piet toespelen
gatverdamme man.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:20 schreef Deuce92 het volgende:
Mmmm, lekker ordinair.
Hey Corstengel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom moest dat bij de Mac dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
Was gewoon ff harde roidrage. Ik was echt niet zo dik haha ben tog geen clumsy haha ja tog
ik snap het niet?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey beach moet je niet ff aan tafel schuiven?
[ afbeelding ]
Is dat een GYMer (McNutty) op de achtergrond? "Beter gaat hij weg" met Surinaas accent.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom moest dat bij de Mac dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_heeft_honger.html
Jij digt alles wat asn is. Potayto potato.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ik snap het niet?
ik ben niet degene hier die anime kijkt
ja vooral fallouts van oa hiroshima en nagasakiquote:Op zondag 26 juli 2015 19:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij digt alles wat asn is. Potayto potato.
Die tags eronder tatas be likequote:Op zondag 26 juli 2015 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
"Ik ben een tatta, en ik ga ze ernstige ziekte nakke"
Kan wel begrijpenquote:Op zondag 26 juli 2015 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Waarom moest dat bij de Mac dan?
http://www.dumpert.nl/med(...)an_heeft_honger.html
ayyy deze is leukquote:Op zondag 26 juli 2015 19:01 schreef McNulty het volgende:
Lol @ de pogingen van mensen om de suggestie te wekken dat ik via dm hosselpogingen probeer te zetten bij niet nader te noemen clumsies.
Prachtig hequote:Op zondag 26 juli 2015 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
"Ik ben een tatta, en ik ga ze ernstige ziekte nakke"
Legitquote:Op zondag 26 juli 2015 19:30 schreef McNulty het volgende:
Ik zie awesome hier wel voor aan met etha als cameraman.
https://www.facebook.com/video.php?v=902402839783971
dit is er zeker zoeentje die entitled is voor een 10/10 man met goede baanquote:Op zondag 26 juli 2015 19:37 schreef McNulty het volgende:
Deze chick heeft wel borderliner en damaged goods over haar armen en been geschreven zeg.
[ afbeelding ]
Die volle dijen, platte buik en een aardige waist to hip ratio van haar zijn wel om te watertanden.
Ga jij ook iemand nakken?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Prachtig heik ben niet van deze straat.
Hey deuce weer lopen potloodventen?quote:
Wat is er zo schokkend aan 4chan dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 19:56 schreef seto het volgende:
lmao post meer plaatjes van 4chan aub XD echt een shocking site is dat XD
Cliffnotes?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:00 schreef no1uknow het volgende:
dat roltrapfilmpje op liveleak
ik pak straks de trap op het station wtf G
Fucking eng.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:00 schreef no1uknow het volgende:
dat roltrapfilmpje op liveleak
ik pak straks de trap op het station wtf G
haha ernstige ziekte ik ga helemaal stuk om dezequote:Op zondag 26 juli 2015 20:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Fucking eng.
Maar deze maakt het goed:
Fat woman chasing clown down the escalator
quote:Op zondag 26 juli 2015 10:37 schreef Fripsel het volgende:
Hoi
Hey frip wat ben je spannend avontuurlijk en totaal niet saai.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Joh.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:19 schreef Deuce92 het volgende:
Begint wel een beetje creepy te worden, Nutty.
Moet je niet achterhalen of er wat bij clumsy te halen valt?quote:
Vraag het haar zelf.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:21 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Cor, heb jij Clumsy al geile DM's gestuurd?
hahaha echt leuke dezequote:Op zondag 26 juli 2015 20:25 schreef Ethanolic het volgende:
lol ik hou weiszelijk mijn mond voor ik weer een ban krijg
Van al dat gesleep met je uitgerekte bejaarde scrotum over de vloer word je wel chagrijnig zeg.quote:
hahaha ja precies een naamwoordgrapje was dat. Echt heel gevat en spitsvondig van hem.quote:
quote:
Volgens Cor valt dit onder whiteknighten. Dat jullie het even weten.quote:
Ja dat dacht ik ook toen ik die eerste foto terug zag na de vakantiequote:
platte buik checkquote:
Respect, is het echt zo'n 30 kg verschil? In 1 jaar tijd?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook toen ik die eerste foto terug zag na de vakantieBen alleen maar afgevallen sindsdien ^^
31 om precies te zijn. Ben oktober vorig jaar begonnen. Wil er nu nog zo'n 3,5 kwijtquote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Respect, is het echt zo'n 30 kg verschil? In 1 jaar tijd?
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
31 om precies te zijn. Ben oktober vorig jaar begonnen. Wil er nu nog zo'n 3,5 kwijt
De meesten hier hadden er liever juist nog 31 bij gehad. 125 kg, 10/10!!!quote:Op zondag 26 juli 2015 21:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
31 om precies te zijn. Ben oktober vorig jaar begonnen. Wil er nu nog zo'n 3,5 kwijt
Nicequote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 20:17 schreef McNulty het volgende:
Gvd wat een wereld van verschil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
cuuuuuus wat een verschil en wat was je eigk best dik.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:17 schreef McNulty het volgende:
Gvd wat een wereld van verschil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooh daar is m'n favoriete fokchick op frjpsel na weer!!!quote:Op zondag 26 juli 2015 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hier het bewijs: ugly will still remain ugly.
Kan etha je niet begeleiden naar the darkside?quote:Op zondag 26 juli 2015 22:07 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nicestreefje maar ik weet wel dat mijn abs nooit zo zichtbaar gaan worden.
Mja zijn toch roids dus whatevs ik blijf tenminste aunaturale
You ugly 2.quote:Op zondag 26 juli 2015 22:56 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ooh daar is m'n favoriete fokchick op frjpsel na weer!!!
Feest
Ik show veel, maar dat weet je helaas nietquote:
Is ze zo droog ja?quote:Op maandag 27 juli 2015 00:58 schreef Beach het volgende:
stimo weegt net zoveel als gekoeld
alleen de een heeft veel meer bf
Raad jij bootcamp aan.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik show veel, maar dat weet je helaas niet
Ben het wel hoor maak je geen zorgen!
Wie the fuck ben jij???quote:Op maandag 27 juli 2015 00:58 schreef Beach het volgende:
stimo weegt net zoveel als gekoeld
alleen de een heeft veel meer bf
1 keer bootcamp gedaan, is wel een schop tegen je kont als je het niet gewend bentquote:
Hahaha nulty.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mn conditie is non existing zeg maar.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:44 schreef Champy het volgende:
[..]
1 keer bootcamp gedaan, is wel een schop tegen je kont als je het niet gewend bent
Je kan vast een keer een proeflesje meedoen. Gewoon gaan, je kan alles op eigen tempo doenquote:Op maandag 27 juli 2015 08:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn conditie is non existing zeg maar.
Volgende week ga ik. Best wat voor een autist als ik.quote:Op maandag 27 juli 2015 08:57 schreef Champy het volgende:
[..]
Je kan vast een keer een proeflesje meedoen. Gewoon gaan, je kan alles op eigen tempo doen
Gewoon doen. Maar hou je een beetje in in het begin, anders ben je na 5 minuten dood.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgende week ga ik. Best wat voor een autist als ik.
Ben zenuwachtig![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 09:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou eerst afvallen met alleen wandelen ofzo
Je gaat zo anders al je gewrichten slopen
Er zijn er hier genoeg die je conditie wel "op willen krikken".quote:Op maandag 27 juli 2015 08:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn conditie is non existing zeg maar.
Ik heb geen obesitas?quote:Op maandag 27 juli 2015 09:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou eerst afvallen met alleen wandelen ofzo
Je gaat zo anders al je gewrichten slopen
Tis voor beginners...quote:Op maandag 27 juli 2015 09:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon doen. Maar hou je een beetje in in het begin, anders ben je na 5 minuten dood.
Fixed.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:15 schreef JaqenHghar het volgende:
Je mag vast push ups op jezijn knieën doen van je PT.
Niet echt push ups maar wat anders snap je.
Niet echt rekening maar iets andersquote:Op maandag 27 juli 2015 09:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis voor beginners...![]()
Heb al aangegeven dat mijn conditie nul is en toen werd gezegd daar houden wij rekening mee.
Al die seksuele "grapjes". Get laid loser
gewoon beetje fietsenquote:Op maandag 27 juli 2015 09:34 schreef Faeroer het volgende:
Snap nooit waarom er cardio zooi wordt aangeraden
Lijkt mij echt zo ziekte saai
Gewoon barbell oppakken en compounds doen
Cardio is zo dom en boring
Kom maar haters
Het een sluit het andere uit?quote:Op maandag 27 juli 2015 09:34 schreef Faeroer het volgende:
Kom maar haters
nee, barbell cardio is wel okquote:
Dom op een loopband is wel enorm kut ja. Hier in de buurt genoeg plekken waar je een lekker rondje kan doenquote:Op maandag 27 juli 2015 09:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
nee, barbell cardio is wel ok
ik bedoel alleen cardio doen zoals rennen en zoemba en shit, ziekte saai
Idd, dan zie je nog is wat. Loopband en die fietsdingenquote:Op maandag 27 juli 2015 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dom op een loopband is wel enorm kut ja. Hier in de buurt genoeg plekken waar je een lekker rondje kan doen
ik wacht op de ware okquote:Op maandag 27 juli 2015 09:27 schreef Questular het volgende:
90% is nog maagd hier, en jullie weten allemaal over wie ik het dan heb.
Cardio is niet saai. Pfht.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:34 schreef Faeroer het volgende:
Kom maar haters
Dit. Ik heb ook nooit gesnapt waarom men cardio in een sportschool doet. Misschien 's winters, maar ik zie mensen dat ook doen als het buiten bewolkt, 15-20 graden is, m.a.w. perfect fiets/hardloopweer.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Dom op een loopband is wel enorm kut ja. Hier in de buurt genoeg plekken waar je een lekker rondje kan doen
Wat niet wil zeggen dat er niet eerst het e.e.a. (door)gesmeerd kan worden.quote:
je moet je zelf wel een beetje verwennen na de inspanningquote:Op maandag 27 juli 2015 10:03 schreef no1uknow het volgende:
cardio is ernstigeziekte saai
en wat ik al helemaal niet begrijp zijn van die mensen die met de auto naar de sportschool gaan om daar een uurtje te wandelen op een loopband en vervolgens koffie met koek gaan nuttigen daaro
Zou wel koek eten nuquote:Op maandag 27 juli 2015 10:03 schreef no1uknow het volgende:
en wat ik al helemaal niet begrijp zijn van die mensen die met de auto naar de sportschool gaan om daar een uurtje te wandelen op een loopband en vervolgens koffie met koek gaan nuttigen daaro
Een van m'n vorige gyms was tevens tenniscentrum met bijbehorende kantine. Daar werd meer bier verkocht dan sportdrank.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Eh. Hoe bedoel je dit?quote:Op maandag 27 juli 2015 10:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat niet wil zeggen dat er niet eerst het e.e.a. (door)gesmeerd kan worden.
tv kijken terwijl ik loop of fiets of roei. Afstappen en klaar als ik geen zin meer heb en niet nog terug naar huis moeten.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit. Ik heb ook nooit gesnapt waarom men cardio in een sportschool doet. Misschien 's winters, maar ik zie mensen dat ook doen als het buiten bewolkt, 15-20 graden is, m.a.w. perfect fiets/hardloopweer.
Ik doe het op de sportschool alleen als warming up.
dit dus.quote:Op maandag 27 juli 2015 10:05 schreef Questular het volgende:
Cardio op zo een apparaat is gewoon rete handig. Heb thuis een crosstrainer en hometrainer staan, lekker ff snel 30 min cardio doen.
Doen mensen datquote:Op maandag 27 juli 2015 10:03 schreef no1uknow het volgende:
Je sport toch thuisquote:Op maandag 27 juli 2015 11:36 schreef Questular het volgende:
Ik ga ook met de auto sporten, kom haten dan.
rondje ring?quote:Op maandag 27 juli 2015 11:36 schreef Questular het volgende:
Ik ga ook met de auto sporten, kom haten dan.
Met je chick?quote:Op maandag 27 juli 2015 11:43 schreef Questular het volgende:
Neen neen, ik sport in de gym (4x per week) en kan thuis ook nog cardio doen
Why? Negers zijn lelijk.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:56 schreef seto het volgende:
hey stimorol
wil jij niet eens door een neger gepaald worden
heb verder niks met cuckolding ofzo
Doe eens een pic met polkadot jurkquote:
hey montellyquote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe eens een pic met polkadot jurk
Progres-pics mogen in dm
Mag niet van mn lover.quote:Op maandag 27 juli 2015 15:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Doe eens een pic met polkadot jurk
Progres-pics mogen in dm
quote:Op maandag 27 juli 2015 15:47 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou je zeggen dat je kookt van woede door dat soort onrecht???quote:Op maandag 27 juli 2015 16:59 schreef McNulty het volgende:
Waarom wordt de term thick samen gehoopt met termen zoals fat, obese, bellied. Compleet andere categorie is dat man. Laaiend word ik om dit soort dingen.
Precies ja, klokov style.quote:Op maandag 27 juli 2015 17:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou je zeggen dat je kookt van woede door dat soort onrecht???
hey corquote:Op maandag 27 juli 2015 17:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij bent vast ook 'hnngg' in real life.
/cor
Het was awesome! Nederland lijkt opeens piepklein..de supermarkten, winkelcentra, huizen, auto's en mensen zijn enorm groot. En wat kun je goed shoppen in de outlet stores zeg, helaas had ik maar een dagjequote:
Waar in de US zat je?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
hey cor
[..]
Het was awesome! Nederland lijkt opeens piepklein..de supermarkten, winkelcentra, huizen, auto's en mensen zijn enorm groot. En wat kun je goed shoppen in de outlet stores zeg, helaas had ik maar een dagje![]()
Maar ik ben blij dat ik weer terug ben, lekker zelf koken want twee weken buiten eten is beetje teveel van het goede![]()
Portemonnee lichter en ikzelf zwaarder maar het was het waard![]()
quote:Op maandag 27 juli 2015 08:39 schreef Jahr00n het volgende:
Jammer dat ze het afval e.d. niet opgeruimd hebben. Die Sky auto met bier begooien vind ik nog wel meevallen daar hebben ze om gevraagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |