SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 8% gewijzigd door Deuce92 op 26-07-2015 14:05:58 ]
Ja preciesquote:Op zondag 26 juli 2015 13:59 schreef Montelly het volgende:
Die twee van recht idd, heerlijke "mediterraanse" snollenkop.
Mwah niet mijn typequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Oja Montelly die chick die je gisteren had gepost, vond dit nog op mn schijf:zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Mee eens jaquote:Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:33 schreef Faeroer het volgende:
Ok topic gaat ineens van awesome naar ziekten
TR gezet
push, vandaag 12 tot 1, 3 oefeningen borst, 2 delts, 2 triceps, finisher & 15 min hiit sprintquote:Op zondag 26 juli 2015 14:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vertel ons meer over dit broeder
Welke treen, wanneer en hoeveel?
Intensiteit en volume op de bench?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
push, vandaag 12 tot 1, 3 oefeningen borst, 2 delts, 2 triceps, finisher & 15 min hiit sprint
nog meer vragen over mijn treen?
Een treen zonder bank is geen treen. Je bent dik aan het sinnenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
ik bench niet vriend, ben toch geen homo ofzo (no offencsce)
Je bent vergevenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
Doe alleen incline dumbbell met low weight en fly oefeningen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef seto het volgende:
denk niet dat hij jou toestemming nodig heeft hoor lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |