SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 8% gewijzigd door Deuce92 op 26-07-2015 14:05:58 ]
Ja preciesquote:Op zondag 26 juli 2015 13:59 schreef Montelly het volgende:
Die twee van recht idd, heerlijke "mediterraanse" snollenkop.
Mwah niet mijn typequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Oja Montelly die chick die je gisteren had gepost, vond dit nog op mn schijf:zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Mee eens jaquote:Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:33 schreef Faeroer het volgende:
Ok topic gaat ineens van awesome naar ziekten
TR gezet
push, vandaag 12 tot 1, 3 oefeningen borst, 2 delts, 2 triceps, finisher & 15 min hiit sprintquote:Op zondag 26 juli 2015 14:39 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vertel ons meer over dit broeder
Welke treen, wanneer en hoeveel?
Intensiteit en volume op de bench?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
push, vandaag 12 tot 1, 3 oefeningen borst, 2 delts, 2 triceps, finisher & 15 min hiit sprint
nog meer vragen over mijn treen?
Een treen zonder bank is geen treen. Je bent dik aan het sinnenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
ik bench niet vriend, ben toch geen homo ofzo (no offencsce)
Je bent vergevenquote:Op zondag 26 juli 2015 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
Doe alleen incline dumbbell met low weight en fly oefeningen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:53 schreef seto het volgende:
denk niet dat hij jou toestemming nodig heeft hoor lol
watquote:Op zondag 26 juli 2015 14:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
zij is echt 10/10, lengte, uiterlijk, lichaam alles.
3/10quote:Op zondag 26 juli 2015 15:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
wat___________!
Eerder een 3/10. Wtf is er mis met jullie kk
hjb over jbquote:Op zondag 26 juli 2015 15:20 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een 10/10 dan die andere.
Puur uit nieuwsgierigheid, maar moeten die billen dan niet een beetje in verhouding zijn met de rest?quote:
Perfecte ass.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:22 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid, maar moeten die billen dan niet een beetje in verhouding zijn met de rest?
hooguit 4/10quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 15:48 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Montelly
Filmpjes van je 10/10
Vond haar wel een stuk leuker voordat ze d'r mond open deed
https://www.tumblr.com/video/gogoloco89/89819978904/500/
https://vt.tumblr.com/tumblr_n3p1u8rMEv1rm8bji.mp4
bolle.. met je polka jurkquote:Op zondag 26 juli 2015 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed om te zien dat jullie 10/10's niet streefwaardig zijn.
ja was wel leuk opzichquote:
damnquote:Op zondag 26 juli 2015 16:23 schreef Beach het volgende:
oh en ik lees net dat de zoon van Kenan is overleden
neger...met je champignonpikquote:Op zondag 26 juli 2015 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
bolle.. met je polka jurk
[ afbeelding ]
deze comeback doequote:
8 cm omtrekquote:Op zondag 26 juli 2015 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey jeroen hoe dik is die snikkel precies.
Wil een vriend van me weten.
Die associaties kwamen vooral door jou no ofcsence.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijft jammer dat de feminazi's en fatacceptance-walvissen de vintage-stijl hebben gejat.
Neemt niet weg dat die waarschijnlijk ook niet in zouden gaan op jouw avances.
Oh. Dat valt tegen.quote:
Dat is knap aangezien je mij nooit in polkajurk hebt gezien of überhaupt figure-pics hebt gezien. Maar is cool.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die associaties kwamen vooral door jou no ofcsence.
Ehhh? Er heeft hier wel eens een figuur pic van je gestaanquote:Op zondag 26 juli 2015 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Dat valt tegen.
[..]
Dat is knap aangezien je mij nooit in polkajurk hebt gezien of überhaupt figure-pics hebt gezien. Maar is cool.
Ohja da's waar. Vergeten.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ehhh? Er heeft hier wel eens een figuur pic van je gestaan
Dit zou pijn doen als het niet zou komen van iemand die niet fapt in de hoop dat dat z'n game bij de vrouwen verbetertquote:
Beter dan die 10/10 van je no ofscnese. En dat met een make-up loos gezicht.quote:
Je hebt pics van jezelf gepost in een polka jurk.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Dat valt tegen.
[..]
Dat is knap aangezien je mij nooit in polkajurk hebt gezien of überhaupt figure-pics hebt gezien. Maar is cool.
gvd..ahahahahhahaquote:Op zondag 26 juli 2015 18:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
bolle.. met je polka jurk
[ afbeelding ]
Ja, waarvan je alleen de kraag zag. Knappe jongen als je daar een heel beeld van krijgt.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je hebt pics van jezelf gepost in een polka jurk.
Vind ik die met die dikke reet toch een stuk lekkerder.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beter dan die 10/10 van je no ofscnese. En dat met een make-up loos gezicht.
Dolled-up krijg je dit.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Not bad brad.![]()
![]()
De helft van je gezicht tot aan je knieën was in beeld eend.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, waarvan je alleen de kraag zag. Knappe jongen als je daar een heel beeld van krijgt.
Vriend laat me niet terugzoeken. Jij hebt toen lopen zeuren via dm dat ik foto moest posten, en toen heb ik een facepic in US gegooid toen ik dolled up was. Heb hier wel eens een jurkfoto gepost maar was geen polkadot.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
De helft van je gezicht tot aan je knieën was in beeld eend.
Jawel, je staat hier in volle ornaat + polkadot op.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend laat me niet terugzoeken. Jij hebt toen lopen zeuren via dm dat ik foto moest posten, en toen heb ik een facepic in US gegooid toen ik dolled up was. Heb hier wel eens een jurkfoto gepost maar was geen polkadot.
Wat is er met jouw geheugen man. Ik heb hier en niet via dm gezegd dat je een keer een dolled up foto moest plaatsten omdat je normaal altijd van die luie make-up loze foto's in US post.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vriend laat me niet terugzoeken. Jij hebt toen lopen zeuren via dm dat ik foto moest posten, en toen heb ik een facepic in US gegooid toen ik dolled up was. Heb hier wel eens een jurkfoto gepost maar was geen polkadot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 26 juli 2015 18:52 schreef Montelly het volgende:
MUAHAAHAHAH progressiepic van CC![]()
ik ga stuk kaolooo
Is ze niet ingegaan op jouw avances via DM?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no white knight
Dit is het beste waar je op kon komen? Damnquote:Op zondag 26 juli 2015 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit zou pijn doen als het niet zou komen van iemand die niet fapt in de hoop dat dat z'n game bij de vrouwen verbetert
denk het niet, heb nooit geprobeerd eigenlijk bij dr.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is ze niet ingegaan op jouw avances via DM?
no white knight
Doe eens, kijken of ze haptquote:Op zondag 26 juli 2015 18:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
denk het niet, heb nooit geprobeerd eigenlijk bij dr.
Ok je hebt gelijk. Ik geef toe. Gezien.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is er met jouw geheugen man. Ik heb hier en niet via dm gezegd dat je een keer een dolled up foto moest plaatsten omdat je normaal altijd van die luie make-up loze foto's in US post.![]()
Via dm had ik gevraagd of je een progressie pic wilde plaatsen hier. Dat was vooral omdat fripsel vanwege haar weightloss er merkbaar leuker uit is gaan zien. Vroeg me af of dat bij jou ook was gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |