quote:Op zondag 26 juli 2015 03:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet zeggen, Tate is wel de lekkerste van de WMMA'ers.
Mieshaquote:
Doen 9vd10 vechters na 3 rondes.quote:Op zondag 26 juli 2015 03:34 schreef Nober het volgende:
Eye met d'r handen omhoog en een blije kop, die kan niet tot drie tellen nee.
ze had laatst haar verhaal gedaan, dat ze altijd werd misbruikt door haar paquote:Op zondag 26 juli 2015 03:34 schreef Nober het volgende:
Eye met d'r handen omhoog en een blije kop, die kan niet tot drie tellen nee.
Villante vs Lawlor gemist?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Nog geen KO gezien, maar hopelijk straks wel.
Ik ga hard nadenken de komende dagen... this should be funquote:
En kan niet vechten ook niet, mn hond slaat nog harder.quote:
jouw hond is knapperquote:Op zondag 26 juli 2015 03:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En kan niet vechten ook niet, mn hond slaat nog harder.
Lijkt wel op Pettis.quote:Op zondag 26 juli 2015 04:05 schreef Kerftminister het volgende:
Wat loopt die Dillashit arrogant te doen?
Cruz pakt m zonder moeite he, die heeft pas voetenwerk.quote:
quote:
Zijn daar filmpjes van?quote:Op zondag 26 juli 2015 03:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze had laatst haar verhaal gedaan, dat ze altijd werd misbruikt door haar pa
Hit her up on twitterquote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Beste MMA topic diehards en ander gespuis, eindelijk is het dan zo ver!
Het (foto)verslag van mijn trip naar Las Vegas voor International Fight Week 2015.
Zal heel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk geen tijd heb om er echt een uitgebreid verslag van te maken, heb dat van 2014 nogmaals teruggelezen en dat was best epic! Denk dat je het toch anders beleefd als je het voor de 1e keer meemaakt allemaal. En vorig jaar vielen er wel heel veel puzzelstukjes precies op z’n plaats
Ok, let's get it on!
Part 1: 8 juli 2015
De eerste dag in Vegas stonden eigenlijk alleen de ‘open workouts’ op het programma, een rustig dagje. Wist van te voren nog niet zeker of ik er wel naartoe zou gaan, aan de ene kant leek het me leuk om een keer mee te maken, aan de andere kant is het nou ook weer geen hoogstaand event. Uiteindelijk toch besloten om een kijkje te gaan nemen daar ik altijd nog wel ergens aan een zwembad bruin kon liggen bakken.
Aangekomen bij de MGM Studios waar de ‘open workouts’ gehouden werden, staat er een heel leger security en politie voor de ingang. The fuck? “Sorry sir, nobody is allowed in, we are full”
Little did I know dat er al een paar honderd fans binnen waren. Wat had UFC nou verwacht tijdens ‘International Fight Week’ met McGregor in het main event.. dat er niemand zou komen? Ik helemaal pissed off, stond al klaar om een tweet naar Dana te sturen om te vragen of het amateur hour was.. zie ik opeens iemand met kop en schouders boven de menigte uitsteken. Niemand minder dan mijn naamgenoot ‘Big’ Ben Rothwell. Nadat ik uiteraard op de foto met Rothwell ging stond ik een list te bedenken om toch ongezien binnen te kunnen komen. Even later kom ik Mike Swick en een van my personal favorites Brandon Thatch tegen!! Zie overigens nu pas dat ik door een coach van Swick gephotobombed ben
[ afbeelding ]
Gelukkig besluit iemand van de UFC brass om de fans die zijn blijven wachten (tegen de orders van security in) toch nog toe te laten. Ondertussen waren er wel al zeker 200 fans teleurgesteld afgedropen. Ik probeer me een weg naar voren te banen, het staat 5-6 rijen dik, dat was me aardig gelukt, zie filmpje. Conor is de laatste fighter die zijn opwachting maakt. Hij is tevens de enige die zijn fans een hand komt schudden, nog voordat hij begint met de workout. Ik heb me ondertussen met het nodige elleboogwerk tot de tweede rij weten te manoeuvreren en ook ik krijg een boks van de 'self proclaimed king'!!!
Op weg terug naar mijn hotelkamer kom ik nog 2 bekenden tegen, Cody Garbrandt en Paige Vanzant!! Awesome! Ik vraag een 3e persoon of hij a.u.b. de foto's van mij met hun wil maken, ik sta tussen beide opgesteld, valt mijn iPhone uit!! Paige kan haar lach niet inhouden, klopt troostend op mijn schouder en zegt op een hele sexy manier: I'm sure we will meet again this week! Als Cody er niet bij was geweest had ik gedacht dat het een versierpoging was(Helaas kom ik haar die week niet meer tegen). Zo stom dat ik die dag mijn camera in het hotel had laten liggen.. gemiste kans met Paige!!
Stay tuned for a very exciting part 2!
Waarom ging je iphone uit en waarom ging die niet meer aan?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Beste MMA topic diehards en ander gespuis, eindelijk is het dan zo ver!
Het (foto)verslag van mijn trip naar Las Vegas voor International Fight Week 2015.
Zal heel eerlijk bekennen dat ik eigenlijk geen tijd heb om er echt een uitgebreid verslag van te maken, heb dat van 2014 nogmaals teruggelezen en dat was best epic! Denk dat je het toch anders beleefd als je het voor de 1e keer meemaakt allemaal. En vorig jaar vielen er wel heel veel puzzelstukjes precies op z’n plaats
Ok, let's get it on!
Part 1: 8 juli 2015
De eerste dag in Vegas stonden eigenlijk alleen de ‘open workouts’ op het programma, een rustig dagje. Wist van te voren nog niet zeker of ik er wel naartoe zou gaan, aan de ene kant leek het me leuk om een keer mee te maken, aan de andere kant is het nou ook weer geen hoogstaand event. Uiteindelijk toch besloten om een kijkje te gaan nemen daar ik altijd nog wel ergens aan een zwembad bruin kon liggen bakken.
Aangekomen bij de MGM Studios waar de ‘open workouts’ gehouden werden, staat er een heel leger security en politie voor de ingang. The fuck? “Sorry sir, nobody is allowed in, we are full”
Little did I know dat er al een paar honderd fans binnen waren. Wat had UFC nou verwacht tijdens ‘International Fight Week’ met McGregor in het main event.. dat er niemand zou komen? Ik helemaal pissed off, stond al klaar om een tweet naar Dana te sturen om te vragen of het amateur hour was.. zie ik opeens iemand met kop en schouders boven de menigte uitsteken. Niemand minder dan mijn naamgenoot ‘Big’ Ben Rothwell. Nadat ik uiteraard op de foto met Rothwell ging stond ik een list te bedenken om toch ongezien binnen te kunnen komen. Even later kom ik Mike Swick en een van my personal favorites Brandon Thatch tegen!! Zie overigens nu pas dat ik door een coach van Swick gephotobombed ben
[ afbeelding ]
Gelukkig besluit iemand van de UFC brass om de fans die zijn blijven wachten (tegen de orders van security in) toch nog toe te laten. Ondertussen waren er wel al zeker 200 fans teleurgesteld afgedropen. Ik probeer me een weg naar voren te banen, het staat 5-6 rijen dik, dat was me aardig gelukt, zie filmpje. Conor is de laatste fighter die zijn opwachting maakt. Hij is tevens de enige die zijn fans een hand komt schudden, nog voordat hij begint met de workout. Ik heb me ondertussen met het nodige elleboogwerk tot de tweede rij weten te manoeuvreren en ook ik krijg een boks van de 'self proclaimed king'!!!
Op weg terug naar mijn hotelkamer kom ik nog 2 bekenden tegen, Cody Garbrandt en Paige Vanzant!! Awesome! Ik vraag een 3e persoon of hij a.u.b. de foto's van mij met hun wil maken, ik sta tussen beide opgesteld, valt mijn iPhone uit!! Paige kan haar lach niet inhouden, klopt troostend op mijn schouder en zegt op een hele sexy manier: I'm sure we will meet again this week! Als Cody er niet bij was geweest had ik gedacht dat het een versierpoging was(Helaas kom ik haar die week niet meer tegen). Zo stom dat ik die dag mijn camera in het hotel had laten liggen.. gemiste kans met Paige!!
Stay tuned for a very exciting part 2!
Batterij leegquote:Op zondag 26 juli 2015 20:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom ging je iphone uit en waarom ging die niet meer aan?
Zou die coach van Swick nog even die pic tweeten.
Lol, weet ik veel. Dat ga ik echt niet vragen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
En hun hadden ook geen foon bij om het even door te sturen daarna?
Even een photoshop doen en tweeten naar die twee zo van we did it.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lol, weet ik veel. Dat ga ik echt niet vragen.
Ja, laten we een random fan ons nummer geven, met de kans dat hij het op twitter zet en je telefoonnummer exposed isquote:Op zondag 26 juli 2015 21:38 schreef Nober het volgende:
[..]
En hun hadden ook geen foon bij om het even door te sturen daarna?
Tate wil tegen cyborg vechtenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:49 schreef Paxlie het volgende:
TJ
Lauzon
Tatedie wnit nooit van Rousey, echt nooit
Barboza eindbaas.
Niet eens gezienquote:Op zondag 26 juli 2015 23:55 schreef McNulty het volgende:
Damn die spoiler TT
Zieke sprawl man.
https://scontent-ams2-1.c(...)325_1624150124_n.mp4
Ik had hem wel gezien in myAt. Loop je alles te ontwijken gaat een of andere joker een tt maken over het eventquote:Op maandag 27 juli 2015 08:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet eens gezien.. dat is niet netjes inderdaad.
Ohja.. dat is vrij domquote:Op maandag 27 juli 2015 08:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik had hem wel gezien in myAt. Loop je alles te ontwijken gaat een of andere joker een tt maken over het event
Vanaf 19:00.twitter:arielhelwani twitterde op maandag 27-07-2015 om 14:00:11Link to watch #themmahour with Cruz, Ludwig, Tarverdyan, Shields, Lawlor, Struve
, Gamburyan, Follis -- http://t.co/lSnF1ygd7r reageer retweet
Ze kunnen dat toch via email doorsturen.quote:Op zondag 26 juli 2015 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, laten we een random fan ons nummer geven, met de kans dat hij het op twitter zet en je telefoonnummer exposed is
Je kan ook te veel vragen van mensen die je niet eens persoonlijk kennen.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:23 schreef Nober het volgende:
Vanaf 19:00.twitter:arielhelwani twitterde op maandag 27-07-2015 om 14:00:11Link to watch #themmahour with Cruz, Ludwig, Tarverdyan, Shields, Lawlor, Struve
, Gamburyan, Follis -- http://t.co/lSnF1ygd7r reageer retweet
[..]
Ze kunnen dat toch via email doorsturen.
Oeps... vergetenquote:[b]Op maandag 27 juli 2015 19:34 schreef Geo4kant het volgende:[/b
Waar blijft die collage van de liquid pool party ?
Links naast die foto van Fertitta bedoel je? Dat is Frankie Edgar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:24 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet wie die toppers zijn (Zahabi en Miller herken ik wel maar die andere twee?) en ook niet wie er op die foto staat naast die van Fertitta.
Voorspelbare kutfilm.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Net weer eens Warrior gekeken, blijft een goede film
Dat was echt een kutfilm.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Net weer eens Warrior gekeken, blijft een goede film
Lol ja.. ik denk er nooit bij na hoe ik op de foto ga.. moet meestal in 10 sec. gebeurd zijn allemaal.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:07 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het wel mooi dat je ongeacht met wie je op de foto gaat, precies dezelfde pose hebt.Zou ik echt niet kunnen.
Kickboxers, Polen en Invictaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 01:31 schreef Kerftminister het volgende:
Maar trouwens Joannakan dus goed Nederlands nog. Vind ik extra vet he, waar heb je met dr over gepraat?
Rechtsboven is met Martin Kampmann. De heer linksonder komt me vaag bekend voor, maar ik kan even niet op de naam komenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:24 schreef Nober het volgende:
Ik weet niet wie die toppers zijn (Zahabi en Miller herken ik wel maar die andere twee?) en ook niet wie er op die foto staat naast die van Fertitta.
Shannon Briggs toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:56 schreef Vox_Populi het volgende:
[..]
Rechtsboven is met Martin Kampmann. De heer linksonder komt me vaag bekend voor, maar ik kan even niet op de naam komen
Ik heb drie kinderen, echt niet dat ik mijn wekker ga zettenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Nober het volgende:
Het gevecht waar heel Nederland zijn wekker voor zet:
Nee, Dana White, stop met hypen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Nober het volgende:
Struvequote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Nober het volgende:
En weg te cirkelen ipv achteruit te lopen tegen de fence aan zodra hij getagged wordtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Struve
Wanneer gaat hij nou eens fatsoenlijk zijn reach benutten.
Filmpje niet gezien zeker.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:39 schreef superniger het volgende:
[..]
Struve
Wanneer gaat hij nou eens fatsoenlijk zijn reach benutten.
Zal wel goed komen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:09 schreef THEFXR het volgende:
ben eens benieuwd of Ronda die weigh in gaat halen, met al haar spiermassa.
En wat vind je van Mousasi volgende tegenstander? Gaat toch nergens over man godverdomme, doe dan tegen Bisping ofzo.quote:
Van der Parrequote:
idd, hij moet hoger gerankte vechten en geen nieuwe of gatekeepers, zo duurt het een eeuwigheid voordat hij een titleshot krijgt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
En wat vind je van Mousasi volgende tegenstander? Gaat toch nergens over man godverdomme, doe dan tegen Bisping ofzo.
Dat wordt later terug kijken.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lol ja.. ik denk er nooit bij na hoe ik op de foto ga.. moet meestal in 10 sec. gebeurd zijn allemaal.
Schijnbaar is dat mijn default face
een betje kan weleens fortuinlijk uitpakkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maakt die Beth nou echt geen kans? 1:11 to win en 1:34 voor een decision, zit te denken om een aantal euro's in te zetten.. denk dat als Rousey niet binnen 2 rondes een armbar heeft dat ze het moeilijk gaat krijgen tegen wie dan ook.
Ik heb er 5 euro op staan. Wint ze niet en die kans acht ik best groot dan zij dat zo.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Maakt die Beth nou echt geen kans? 1:11 to win en 1:34 voor een decision, zit te denken om een aantal euro's in te zetten.. denk dat als Rousey niet binnen 2 rondes een armbar heeft dat ze het moeilijk gaat krijgen tegen wie dan ook.
22:00quote:
Twijfelen aan Rousey, man man man!quote:Op vrijdag 31 juli 2015 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
Helaas net al in slaap gevallenquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 20:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zin in om te kijken. Gewoon vroeg slapen en dan om vier in de ochtend wakker worden.
dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Helaas net al in slaap gevallen, beetje te vroeg.
Thanks Fyodorquote:
Heb de cola al in huisquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ooknu totaal niet moe. Kan makkelijk wakker blijven tot 04:00 probleem is meer dat als je alles gaat kijken het dan wel ff duurt voordat je kan gaan slapen. Dan is ondertussen de zon al op.
heb je LB niet in huis?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb de cola al in huiskomt vast goed
quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 23:15 schreef Jimbo het volgende:
mag toch hopen dat rousey eens he-le-maal de tyfus ingeslagen wordt
Wil ook weer kijken maar het blijft toch ellende met zo een kuttijd voor ons, net te laat om op te blijven en te vroeg om op te staanquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dat probleem heb ik ooknu totaal niet moe. Kan makkelijk wakker blijven tot 04:00 probleem is meer dat als je alles gaat kijken het dan wel ff duurt voordat je kan gaan slapen. Dan is ondertussen de zon al op.
Bigfootquote:Ronda Rousey vs. Bethe Correia
Maurício Rua vs. Antônio Rogério Nogueira
Glaico França vs. Fernando Bruno
Reginaldo Vieira vs. Dileno Lopes
Stefan Struve vs. Antônio Rodrigo Nogueira
Antônio Silva vs. Soa Palelei
Cláudia Gadelha vs. Jessica Aguilar
6:43 uur.quote:Op zondag 2 augustus 2015 00:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hoe laat begint Rousey vs. Correia ongeveer?
Is het al begonnen?quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:16 schreef Nober het volgende:
He hurt him Mike!!!
Tate is dus niet de enige die dan voor de takedown gaat.
Het begon om 1:00, die FOX pre show geeft geen fuck om de early prelims.quote:Op zondag 2 augustus 2015 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het al begonnen?Ik heb de fox pre show?
Misschien wel interessant voor Jones als hij terugkomt of voor Teddy Riner als hij de overstap zou maken.quote:
je moet nu op fightpass kijken, de main card beghint op FS4 om 4.00 uurquote:Op zondag 2 augustus 2015 01:27 schreef Henrys het volgende:
waarom kijk ik naar Miesha Tate tegen Jessica Eye op Fox 6? weer fout gegaan daar?
twitter:jim_genia twitterde op zondag 02-08-2015 om 01:46:46It takes a special fighter to let yourself get giftwrapped in 2015, but Hester is special. reageer retweet
Denk dat Holm wel kans maakt met haar lengte en kickboks achtergrond.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga echt lachen als ze verliest, al die reclames met Rhonda
Rhonda klaart die bitch binnen 1 minuut.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga echt lachen als ze verliest, al die reclames met Rhonda
Net of er een vrouwen hoofd op een mannen lichaam geplaatst isquote:
FEMEN ingelicht, ze staan binnenkort topless voor je deur. Dat zal je leren!quote:Op zondag 2 augustus 2015 03:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net of er een vrouwen hoofd op een mannen lichaam geplaatst is
Gewoon een fan die dan ook nog commentaar geeft, niks mis mee. Jammer dat hij geen duo is met Hall of Famer Bas Rutten.quote:
Als ze maar wint van Rousey.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die Bette zou als een transgender door het leven kunnen gaan en het zou nog geloofwaardig overkomen.
Gaat niet gebeurenquote:
Misschien is dit wel de Dillashaw vs Barao bij de vrouwen, een gevecht dat Rousey niet kan winnen ofzo.quote:
Ja kan altijd natuurlijkquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien is dit wel de Dillshaw vs Barao bij de vrouwen, een gevecht dat Rousey niet kan winnen ofzo.
hoe kom jij aan 12?, bij ziggo is het 25quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wel een verademing dat UFC live in Nederland te volgen is. Foxsports International is die ¤12 euro per maand dik waard met alles wat ze hebben.
Dat is inclusief Eredivisie. Het is wel degelijk om en nabij de 12 euro per maand als je alleen international neemt.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom jij aan 12?, bij ziggo is het 25
7quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:13 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel partijen komen er eigenlijk nog? Net wakker
Ik heb 150 betaald voor een jaar. Maar dat is foxsports go. Dus alleen via internet. (inclusief eredivisie)quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoe kom jij aan 12?, bij ziggo is het 25
7quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:13 schreef raptorix het volgende:
Hoeveel partijen komen er eigenlijk nog? Net wakker
Is straks wel anders wanneer ze er een paar op der bakkes heeft gehad.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:14 schreef raptorix het volgende:
Ah, wow die Jessica is wel enorm relaxed zeg, staat gewoon te geinen.
Leuk meisje, die mag wel winnen van Ronda. Correia niet en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zondag 2 augustus 2015 02:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat Holm wel kans maakt met haar lengte en kickboks achtergrond.
Misschien houdt hij wel van chokesex.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tot ze je in een dubbele nelson gooit en je keihard wurgt
Aguilar is lekkerder.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bedoelde eigenlijk die Braziliaan Claudia.
ik neem de ringgirls welquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bedoelde eigenlijk die Braziliaan Claudia.
Als je foxsport hebt gewoon de app downloaden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:19 schreef skippah01 het volgende:
Iemand een idee hoe je een stream kan zien op een tablet?
Tablet is drama met die illegale streams.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:21 schreef skippah01 het volgende:
Heb geen foxsport, daarom een stream. Op laptop kan ik het normaal wel vinden maar op de tablet doet hij overal moeilijk.
Jup, geen flashquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:22 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Tablet is drama met die illegale streams.
Zal wel gebroken zijn.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:28 schreef over_hedge het volgende:
Die neus hoort er niet zo uit te zien.
Of foxsports abbo nemen. Dan kan je gewoon op je tablet kijken.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:28 schreef skippah01 het volgende:
Kutzooi, word tijd dus voor een nieuwe laptop.
Kan dat ook zonder digitale tv? Dat je alleen fox abbo neemt en dan standaard op je pc kijkt?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of foxsports abbo nemen. Dan kan je gewoon op je tablet kijken.
jaquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kan dat ook zonder digitale tv? Dat je alleen fox abbo neemt en dan standaard op je pc kijkt?
ja. Dat doe ik ook. En dan naar mijn tv casten met chromecast.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Kan dat ook zonder digitale tv? Dat je alleen fox abbo neemt en dan standaard op je pc kijkt?
Gastquote:Op zondag 2 augustus 2015 04:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Wat is Portugees toch een lelijk taaltje eigenlijk.
Wijfen vechten en drank, wat wil je nog meer, mijn vriend ligt alleen te snurkenquote:
Struve zal wel weer zwaar ko gaan, snap ook niet waarom hij favorite is. Hoop natuurlijk dat hij wint maar zie het somber in.quote:
Je bent van de mannenliefde?quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:46 schreef raptorix het volgende:
Wat is Bigfoot lelijk zeg, die zou ik echt niet hoeven.
Hahahah, maar ik val totaal niet op stoere types, dus de kans dat er vanavond iets bij zit acht ik nihilquote:
patrick Cotequote:Op zondag 2 augustus 2015 04:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hahahah, maar ik val totaal niet op stoere types, dus de kans dat er vanavond iets bij zit acht ik nihil
Bam! Baas.quote:Op zondag 2 augustus 2015 04:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik kom hier voor een nieuwe KO van Bigfoot.
wat betekent dat uh vai morrer, toch iets van je gaat dood?quote:Op zondag 2 augustus 2015 05:01 schreef Nober het volgende:
STEFAN "THE SKYSCRAPER" STRUVE!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UH VAI MORRER!!
uh zal sterven aldus google.quote:Op zondag 2 augustus 2015 05:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
wat betekent dat uh vai morrer, toch iets van je gaat dood?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |