wat een drama zeg. Alleen achter het ene goal de groningers was nog wat. Ook de enige plek waar de 2de ring open was. Verder echt een heel droevig gebeuren...quote:Op zondag 2 augustus 2015 15:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoop dat PSV wint anders kan ik niet meer zeggen dat PEC meer prijzen heeft gewonnen dan Groningen.
Moet je werken? Stadion is half leeg las ik al.
Leuke seriequote:Op maandag 3 augustus 2015 23:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Net Death in Paradise seizoen 1 en 2 besteld.
Geen idee om eerlijk te zijn. Ik wilde de eerste twee seizoenen eerst terugkijken. Ook al heb ik van het tweede seizoen al een paar afleveringen gezien bij de KRO.quote:Op maandag 3 augustus 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke serie
Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk?
ziet er wel dramatisch uit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met ooggetuigen van dat gebeuren in Alphen ad Rijn
Zal wel tenenkrommend worden
vrienden zijn er nog heen gereden om te kijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, heb je ook die beelden vanuit die cocktailbar gezien? Die man was echt net op tijd weg.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 01:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
vrienden zijn er nog heen gereden om te kijken
weinig nieuwe aanwas. De grote hype hier was toen pax onder iedere post op fok over rechten studeren schreef dat mensen hier moesten komenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dit topic is ook wel een beetje doodgebloed zeg.
Verkansie hequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Windows 10quote:
De duizend zal nooit meer gehaald worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Het was een mooie tijdquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
De duizend zal nooit meer gehaald worden.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
De duizend zal nooit meer gehaald worden.
Van de regen in de drup.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd
Nu ik je toch aanspreek. In het najaar ga ik richting bestuursrecht.
Christus. Toch de bijstand in?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het was een mooie tijd
Nu ik je toch aanspreek. In het najaar ga ik richting bestuursrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |