Als ik alcohol zou drinken, zou ik dat zeker doenquote:
Stel je voor dat je ineens een vliegtuig moet spotten en je je camera niet meer stil kan houden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als ik alcohol zou drinken, zou ik dat zeker doen
Dat moeten we niet hebben natuurlijk hé.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je ineens een vliegtuig moet spotten en je je camera niet meer stil kan houden.
Prachtig. Haar dag is ook weer goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
niks. Gewoon omdat jij het bent.
Net om de oren geslagen door een stagiaire met jurisprudentie dat verzoeken om stukken inzake verkeersboetes geen wob-verzoeken zijn. En dat ik dus geen dwangsom krijg.
Bestaan er ook nuttige wob-verzoeken? Allemaal geneuzel in de marge.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah, je beticht me er van loze wob-verzoeken te doen?
Mwah, het pb van een overtreding is wel nuttig als je in bezwaar wil gaan...quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bestaan er ook nuttige wob-verzoeken? Allemaal geneuzel in de marge.
Burgers flippen bij de Mac?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:02 schreef Yreal het volgende:
Toch maar weer eens gesolliciteerd op wat dingetjes. ben benieuwd.
Stage nummer 10?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:02 schreef Yreal het volgende:
Toch maar weer eens gesolliciteerd op wat dingetjes. ben benieuwd.
Waar ben je?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens, genieten jullie al van Windows 10?
Veel vliegtuigen gezien vandaag blistering!
Misschien toch bij de gemeente?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar ben je?
Ik heb net m'n database bijgewerkt. Vorige week 518 vliegtuigen gezien, een mooi aantal.
Gaan we volgende week dunnetjes overdoen.
Wat is er zo boeiend aan vliegtuigen spotten? Zeker als het er meer dan 500 zijn snap ik het niet echt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar ben je?
Ik heb net m'n database bijgewerkt. Vorige week 518 vliegtuigen gezien, een mooi aantal.
Heb net voor het eerst in mijn leven een windows-licensie gekocht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
Jongens, genieten jullie al van Windows 10?
Veel vliegtuigen gezien vandaag blistering!
Auto, maat stond zowel bij orly als gaule in de file, haha.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:33 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar ben je?
Netjes! Bij sommige illegale versies die geactiveerd werden met autokms bijv. Maakte de update ze zelf legitiem. Maar voor clean instal is key makkelijkste. Kost ook niet veel.. En win10 is het waard!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb net voor het eerst in mijn leven een windows-licensie gekocht.
Nog even profiteren van het studentenvoordeel. 8.1 gekocht, even schone install doen en upgraden naar 10.
Als ik het maar snap. Ieder vliegtuig gaat in mijn database, met een eigengemaakte foto. Daarom weet ik nu dus precies hoeveel ik er gezien heb. En ik vind het gewoon toffe dingen, dus het komt mooi uit dat ik zo 3 hobby's kan combineren: vliegtuigen, fotografie & fotobewerking.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan vliegtuigen spotten? Zeker als het er meer dan 500 zijn snap ik het niet echt.
Wat doe je dan met die database?quote:Op donderdag 30 juli 2015 07:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
Als ik het maar snap. Ieder vliegtuig gaat in mijn database, met een eigengemaakte foto. Daarom weet ik nu dus precies hoeveel ik er gezien heb. En ik vind het gewoon toffe dingen, dus het komt mooi uit dat ik zo 3 hobby's kan combineren: vliegtuigen, fotografie & fotobewerking.
En netjes BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |