Steek je hoofd in je reet en doe een dansje. Ik vraag alleen wat hij er boeiend aan vindt omdat ik het zelf niet begrijp.quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:48 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, domme zeikerd. Ieder z'n hobby toch? Kan me wel voorstellen dat het tof is.. Nieuwe liveries, nieuwe technieken en het is toch een blok metaal in de lucht
Komt mij iets te bekend voor. Ik had zelf drie keer een vijf voor rechtsfilosofie. Dit kostte mij een half jaar van de bachelor.quote:
was al de her. 1ste kans was een gevalletje huilend de zaal uit rennen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
MehKun je dit nog herkansen dit jaar of was dit al de laatste kans?
Bijhouden?quote:
Windows 10quote:Op donderdag 30 juli 2015 13:48 schreef Boterbartje het volgende:
Tsjok, domme zeikerd. Ieder z'n hobby toch? Kan me wel voorstellen dat het tof is.. Nieuwe liveries, nieuwe technieken en het is toch een blok metaal in de lucht
Wel anus dat je locatie op VS moet zetten voor cortana. Mijn telefoon is immer al VS en Engels, maar nu moet ik mijn pc ook zo instellen. Toch even wennen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 17:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Windows 10Die ingame opname functie is echt heerlijk.
Wat een kopquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:37 schreef Henrys het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)deling-roermond.html
Dit moet vaker gebeuren
De kans is gewoon heel groot dat er niks gaat gebeuren met je aangifte. Daar doet een art 12 procedure natuurlijk niks aan af.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:06 schreef underground1009 het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)n-door-politie.dhtml
Zeer kwalijke zaak dit. Lijkt wel alsof de politie geen zin heeft in het gedoe van het opnemen van de aangifte. Afraden om aangifte te doen omdat er waarschijnlijk geen vervolging zou volgen vind ik idioot, voor die niet-vervolging is toch de art. 12 Sv-procedure bedacht?
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:46 schreef Paxcon het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)zoektocht-mh370.html
Kwaliteitsjournalisten dit.quote:Er zijn opnieuw voorwerpen gevonden aan de kust van het Franse eiland Réunion in de Indische Oceaan, op dezelfde plek waar een wrakstuk is gevonden dat van de verdwenen vlucht MH370 kan zijn. Het gaat om twee plastic flesjes.
Dat melden het Britse Sky News en het Franse Linfo.
Het waterflesje is van een Chinees merk mineraalwater. De andere fles is groter, bevatte een schoonmaakmiddel en komt waarschijnlijk uit Indonesië.
Woensdag werd er een wrakstuk van een vliegtuig gevonden op Réunion. Het zou mogelijk gaan om een stuk van de vleugel van een Boeing 777, hetzelfde type vliegtuig als MH370.
Onderdeel
Volgens het onderzoeksteam groeit het vertrouwen dat het om een onderdeel van het vermiste vliegtuig gaat, schrijft The Guardian. "De vorm van het wrakstuk lijkt zeer veel op een specifiek onderdeel dat alleen een 777 heeft", zegt Martin Dolan van de Australische verkeersveiligheidsraad.
Dat zou betekenen dat er voor het eerst na anderhalf jaar sinds de verdwijning een wrakstuk van het vliegtuig is gevonden. Ook werd een gedeelte van een koffer gevonden.
Of de aangespoelde plastic flessen van vlucht MH370 komen, moet nog blijken. Langs de kust van Réunion varen regelmatig Aziatische vrachtschepen. De flessen kunnen daar dus ook van komen.
Dat er niks met je aangifte gebeurt snap ik welquote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
De kans is gewoon heel groot dat er niks gaat gebeuren met je aangifte. Daar doet een art 12 procedure natuurlijk niks aan af.
De politie zou mijns inziens een aangifte sowieso niet mogen weigeren. Eventueel met als uitzondering overduidelijk ongegronde of herhaalde aangiftes.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 14:08 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dat er niks met je aangifte gebeurt snap ik welMijn punt is alleen dat daartegen de art.12-procedure is bedacht, zodat er alsnog wat mee gedaan zal worden. Door de aangifte niet op te nemen ontneemt de politie het slachtoffer de kans om via die procedure berechting af te dwingen.
quote:Met een beroep op de Wet Openbaarheid van Bestuur vraagt De Telegraaf inzicht in de kosten die de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) maakte voor het Koningslied. De juridische stap is nodig omdat de NPO niet wil uitleggen waar de 550.000 euro aan is uitgegeven die het nummer heeft gekost.
In het verzoek vraagt deze krant om opheldering, omdat onduidelijkheid daarover 'niet in het belang is van de NPO, noch in het belang van de Nederlandse samenleving of het koningshuis'. Bovendien betreft het registreren van de abdicatie van koningin Beatrix en de inhuldiging van koning Willem Alexander een wettelijke taak van de publieke omroep.
De NPO zegt dat ze om 'principiële redenen' niet wil vertellen waaraan het geld is uitgegeven.
Waar halen ze het lef vandaan vraag ik me af. Wat een misselijkmakende arrogantie.quote:Opmerkelijk is verder dat de NPO eerder tegen Elsevier heeft gezegd dat het 150.000 euro had uitgegeven voor de productie van het Koningslied, betaald uit het potje ‘onvoorziene kosten’. Een woordvoerder van NPO bevestigt nu dat het naast de eerder genoemde 150.000 euro inderdaad 400.000 euro “of zoiets” van het Nationaal Comité Inhuldiging heeft ontvangen. Dit bedrag werd eerder niet genoemd, “omdat er niet naar was gevraagd”. De Rijksvoorlichtingsdienst wil niet reageren op de vraag waarom er eerder sprake was van 150.000 euro en nu van 550.000 euro.
Snap niet waarom er niet eerder een wob-verzoek is ingediend betreffende dit nummer. Lijkt mij toch niet dat er een wettelijke basis is om de informatie achter te houden?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Waar halen ze het lef vandaan vraag ik me af. Wat een misselijkmakende arrogantie.
neeeee. Dit hele topic heeft geen reet met rechtenstuderen te maken. Juist het ot maakt het mooiquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen het ga jullie goed. De studie gaat op een (te) laag pitje in verband met de gezondheid en de meer acute carrièremogelijkheden. Dan rest alleen mijn off-topic gewauwel en dat zal ik jullie besparen. Dank voor het lachen.
de ice naar Frankfurt?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:29 schreef Blistering het volgende:
Blijf, please
En Y., ik heb m'n trip gecancelled. Ik ben oververmoeid en het wordt 35c dus vliegtuigspotten wordt niets.
Weekje rust nu.
Ja. Wel de helft van dat geld teruggekregen, dat had ik niet verwachtquote:
zondequote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja. Wel de helft van dat geld teruggekregen, dat had ik niet verwacht![]()
Het is niet anders hé. M'n gezondheid gaat voor.quote:
Ik ga je missen spot.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mensen het ga jullie goed. De studie gaat op een (te) laag pitje in verband met de gezondheid en de meer acute carrièremogelijkheden. Dan rest alleen mijn off-topic gewauwel en dat zal ik jullie besparen. Dank voor het lachen.
ben je zo dik dat je met 35c geen vliegtuigjes kan kijken?quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Het is niet anders hé. M'n gezondheid gaat voor.
Dat is waar. Maar momenteel heb ik echt alleen off-topic te bieden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga je missen spot.
Ben het overigens volledig met Y eens dat het geen hol uitmaakt of je rechten studeert of niet. Het gaat hier veel vaker níet over juridische zaken. Maar goed, succes en sterkte verder.
so? Ik kan me de laatste huiswerk vraag echt niet meer heugen...quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar momenteel heb ik echt alleen off-topic te bieden.
Ah tot ziens Spotquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer man, wie moet er anders grappen maken over serveersters met brede heupen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Jammer! Maar, succes met alles en het ga je goed!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
pleonasme.quote:Op zondag 2 augustus 2015 11:45 schreef Tchock het volgende:
Marktplaatsvolk dat beloftes niet nakomt
Beetje wel hè. Maar toch altijd weer jammer als je een dag hebt vrijgemaakt en vervoer hebt geregeld en zo.quote:
quote:De zoektocht naar brokstukken van het Transavia-toestel dat zaterdag een noodlanding maakte op luchthaven Schiphol heeft nog niets opgeleverd. Het gebrek aan resultaat leidt tot wanhoop bij de bestaanden van alle 170 passagiers die horrorvlucht HV5068 overleefden.
Voor de rouwverwerking van de geslaagde landing is het van groot belang dat het wrak wordt gevonden, stelt Christel ter Brakel (27). Haar broer Jeroen (23) zat in het vliegtuig op het moment dat het toestel veilig aan de grond werd gezet door de vaardige piloot. “Ik wil weten wat Jeroen heeft moeten doormaken. Dat heeft hij me al verteld, maar ik geloof het pas als de zwarte doos gevonden is.”
Nee, niet echt. PSV gaat dit redelijk gemakkelijk winnen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Yreal het volgende:
Verwachten jullie nog wat van psv-Groningen?
Hoop dat PSV wint anders kan ik niet meer zeggen dat PEC meer prijzen heeft gewonnen dan Groningen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:57 schreef Yreal het volgende:
Verwachten jullie nog wat van psv-Groningen?
Snap niet dat Ebay niet een reputatiesysteem invoert, marktplaats is de craigslist van Nederland alleen hier worden ze niet doodgeschotenquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:45 schreef Tchock het volgende:
Er was toch iemand die dat soort lui dagvaardingen stuurde? Vanwege het niet nakomen van een overeenkomstquote:Op zondag 2 augustus 2015 11:45 schreef Tchock het volgende:
Het is vaste jurisprudentie (quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:45 schreef Accursius het volgende:
[..]
Er was toch iemand die dat soort lui dagvaardingen stuurde? Vanwege het niet nakomen van een overeenkomst
Ja dat weet ik. Maar volgens mij is het wel een overeenkomst als iemand gewoon per e-mail toezegt het product bij je thuis te komen ophalen voor bedrag X.quote:Op zondag 2 augustus 2015 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is vaste jurisprudentie () dat een bod op marktplaats geen aanbod tot het sluiten van een overeenkomst is, maar een aanbod om in onderhandeling te treden. Zelfs als het bod is geaccepteerd, totdat je een echte overeenkomst hebt.
Dus daar kom je niet ver mee. Kost je alleen maar geld voor dagvaardingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |