Gewoon laten hangen, droogt vanzelf weerquote:Op woensdag 29 juli 2015 14:29 schreef PureEvil het volgende:
Stortbui hier. En hagel en donder en bliksem .
En mn was hangt buiten 😩
Bergen lb
Mijn idee idd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon laten hangen, droogt vanzelf weer
Hier ook!quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:06 schreef Burner82 het volgende:
Dankzij dit weer heb ik teminste eens zin om een paar dingen te doen in huis die ik al langer wilde doen
Nadeel was dat ik daarvoor naar de praxis/gamma moest.. En natuurlijk net tijdens de buien dat ik heen en weer moest lopenquote:
Praxisquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nadeel was dat ik daarvoor naar de praxis/gamma moest.. En natuurlijk net tijdens de buien dat ik heen en weer moest lopen(uiteindelijk heb ik gevonden wat ik moest hebben bij de xenos
)
Ik ga niet naar een centerparcs, iets anders in de buurtquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zegt degene die een centerparcs op vakantie gaat
Liggen hier allemaal naast elkaarquote:
BDSM?quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liggen hier allemaal naast elkaarGamma, Praxis, Intratuin, Leenbakker, Karwei.. Ik had gehoopt daar te vinden wat ik zocht (hele kleine klemmetjes).. Uiteindelijk bij de Xenos een kaartenslinger gevonden, daar de klemmetjes afgesloopt
(vraag me niet waar ik ze voor nodig heb
)
Niet aan te raden met deze klemmetjes.. Tenzij het moet bloedenquote:
Schitterend! Hoeveel wolkensoorten staan er wel niet op die fotoquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:50 schreef Koelkastje het volgende:
Heerlijk in de zon staan met spectaculair uitzicht!
[ afbeelding ]
Als je dat hoort dan hoef je niets te doen want dan heeft ie je al gemist...quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je FFFZZZZZZZZZZZ hoort als het onweert: naar de grond duiken
Wou net zeggen, daar valt echt niet op te reageren. Uitdrukking is niet voor niets bliksemsnelquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je dat hoort dan hoef je niets te doen want dan heeft ie je al gemist...
Als je geraakt wordt dan hoor je hem niet aankomen.
Gaat erom dat je dan weet dat er dan een gigantische knal en tril komtquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als je dat hoort dan hoef je niets te doen want dan heeft ie je al gemist...
Als je geraakt wordt dan hoor je hem niet aankomen.
Noem ze eens allemaalquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:04 schreef Cassius het volgende:
[..]
Schitterend! Hoeveel wolkensoorten staan er wel niet op die foto
Moooooooi.quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:50 schreef Koelkastje het volgende:
Heerlijk in de zon staan met spectaculair uitzicht!
[ afbeelding ]
zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga niet naar een centerparcs, iets anders in de buurt
sssssssstttttquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bericht 75% gewijzigd door Klonk op 29-07-2015 21:30:48
Fake
Kom maar door, ik zit er klaar voor... (wel eerst even naar de winkel...)quote:Vanochtend is er in Zeeland tijdens buien kans op onweer. Later vanochtend en vooral vanmiddag is er ook in Noord-Brabant en Limburg kans op onweer.
gr grquote:Op donderdag 30 juli 2015 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Net als gisteren droog, grijs, winderig en af en toe een waterig zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |