SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Zonder wrijving geen glans
Het is toch al een tijd geleden, ik weet het niet precies meer, maar laat ik gokken tussen 7 en 10 jaar geleden?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die weg nou relatief recent geasfalteerd?
Thnx, dan zal het de regen zijn die het zo vers deed lijken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:23 schreef djkoelkast het volgende:
Nog een paar hi-res foto's van die andere boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Het is toch al een tijd geleden, ik weet het niet precies meer, maar laat ik gokken tussen 7 en 10 jaar geleden?
Van Anrooystraatquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Altijd wordt Den Haag voorbij gegaan met stormen en alles. Ben ik eens 3 dagen niet in Den Haag, is dit het heftigste wat ik zie![]()
[ afbeelding ]
Terwijl er thuis in de straat meerdere bomen zijn gaan liggen, gasleidingen en electra kapotgetrokken zijn![]()
Soms heb je het maar te slikkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:10 schreef GekkePoes het volgende:
Een kennis die woont op het laagste gedeelte van de woonwijk, en die stond al klaar met de ontstopper om het gat van de beneden wc dicht te duwen als het water omhoog komt te borrelen. Had 1 keertje dat alle drek daar naar binnen kwam lopen bij een storm met hevige regenval..
Gast... Den Haag was één groot bos geworden met al die omgewaaide bomen en bladeren overal...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Altijd wordt Den Haag voorbij gegaan met stormen en alles. Ben ik eens 3 dagen niet in Den Haag, is dit het heftigste wat ik zie![]()
[ afbeelding ]
Terwijl er thuis in de straat meerdere bomen zijn gaan liggen, gasleidingen en electra kapotgetrokken zijn![]()
Kan deze foto niet de standaard WKN-anticlimaxfoto worden vanaf nu?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zegt ie toch ookquote:Op zondag 26 juli 2015 00:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gast... Den Haag was één groot bos geworden met al die omgewaaide bomen en bladeren overal...
Damnquote:Op zondag 26 juli 2015 08:26 schreef beantherio het volgende:
Angstige momenten voor passagiers bij noodlanding Schiphol
Met video van de Transavia-vlucht die een noodlanding moest maken zonder flaps. Da's de snelste landing die ik heb gezien: je vraagt je af of de landingsbaan wel lang genoeg is voor zoiets. Maar blijkbaar wel.
Kans is erg klein, maar uitsluiten kan je het nooit natuurlijk.quote:Op zondag 26 juli 2015 08:46 schreef computergirl het volgende:
Volgens Staatsbosbeheer kn je beter geen boswandeling maken vandaag ivm takken en bomen die alsnog kunnen vallen
Alleen maar zon in augustus.quote:Op zondag 26 juli 2015 10:38 schreef Dven het volgende:
NL gaat voor verbetering op de LT. Keert de zomer toch nog terug?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |