Hamilton en Vettel dan, Ferrari dominant hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gewoon Hamilton samen met Rosberg nemen de rest van het seizoen.
Hamilton gaat weer elk rondje op dezelfde plekken dezelfde kansloze moves proberen.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:15 schreef Bayswater het volgende:
Massa gaat Hamilton een tijdje afhouden hopelijk
Nico is erger.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je dan iets anders verwacht van Lewis![]()
Als hij niet vooraan rijdt dan ligt het aan alles en iedereen behalve hemzelf.
Allebei vrij walgelijkquote:
Het zou wat zijn als Max zometeen voor Hamilton rijd. Dan krijgt hij een fles champagne van Ferrari opgestuurd na de racequote:
torrent stream / ace stream id.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:18 schreef Susi het volgende:
Go Max.
Wat is bc1a8c8a63fe687720a8d7e97cae15f69dd6301f ?
Vind Hamilton toch erger, ik weet niet wat het is bij die gast, hij staat me gewoon niet aan. Vooral die vader is een walgelijke ventquote:
Of effe een radiootje er tegenaan gooien!quote:Op zondag 26 juli 2015 14:18 schreef Geralt het volgende:
Max aansluiting weer. Zet sainz maar ff terug aan de kant
Bij Hamilton is ook de rest vervelend. Bij Rosberg is het echt alleen zijn gehuil in de auto wat hem vervelend maakt, die is niet zo overdreven arrogant oidquote:Op zondag 26 juli 2015 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind Hamilton toch erger, ik weet niet wat het is bij die gast, hij staat me gewoon niet aan. Vooral die vader is een walgelijke vent
Ik weet wel wat het is bij die gast, het is een verwend nest dat denkt dat de regels niet voor hem gelden en die begint te bleren als een klein kind wanneer niet alles perfect voor hem gaat.quote:Op zondag 26 juli 2015 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vind Hamilton toch erger, ik weet niet wat het is bij die gast, hij staat me gewoon niet aan.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is bij die gast, het is een verwend nest dat denkt dat de regels niet voor hem gelden en die begint te bleren als een klein kind wanneer niet alles perfect voor hem gaat.
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:21 schreef Peterselieman het volgende:
Massa had nog net iets meer moeten duwen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |