Ik ben zelf ook zo'n 'hypocriet figuur'.quote:
Als jij hier een jaar lang zo ongeveer elke dag zou roepen dat roken verschrikkelijk is en allerlei anti-rookpropaganda uit komt storten, dan zou ik dat ook hypocriet vinden ja. Jij mag dat uiteraard anders zien. Als persoonlijke groei ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:21 schreef Deisyy het volgende:
Dus omdat ik ooit heb gezegd nooit meer te zullen roken ben ik ook hypocriet?
Wat kortzichtig.
Ik rook alleen met extra toevoegingen, verder nooit.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zo'n 'hypocriet figuur'.
Als voormalig verstokte kettingroker rook ik na 4 jaar totaal niet roken nu alleen nog bij speciale gelegenheden. Ik hoop wel dat het daarbij blijft, maar ook ik zal niet 'nooit meer' zeggen...
Mooi dat je dat kan, dat was ook mijn bedoeling, maar bij mij is het alles of niets.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook zo'n 'hypocriet figuur'.
Als voormalig verstokte kettingroker rook ik na 4 jaar totaal niet roken nu alleen nog bij speciale gelegenheden. Ik hoop wel dat het daarbij blijft, maar ook ik zal niet 'nooit meer' zeggen...
Dat doe ik al 30 jaar niet meer, dat hoef ik ook niet meer.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rook alleen met extra toevoegingen, verder nooit.
Hypocriet zijn is soms heerlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij hier een jaar lang zo ongeveer elke dag zou roepen dat roken verschrikkelijk is en allerlei anti-rookpropaganda uit komt storten, dan zou ik dat ook hypocriet vinden ja. Jij mag dat uiteraard anders zien. Als persoonlijke groei ofzo.
Ook heel knapquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik rook alleen met extra toevoegingen, verder nooit.
Wel zonde, maar na woensdag is de stress wel gezakt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kan, dat was ook mijn bedoeling, maar bij mij is het alles of niets.
Persoonlijke groei, die ga ik onthouden voor als mensen in mijn omgeving weer wat te zeuren hebben over mijn rokenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij hier een jaar lang zo ongeveer elke dag zou roepen dat roken verschrikkelijk is en allerlei anti-rookpropaganda uit komt storten, dan zou ik dat ook hypocriet vinden ja. Jij mag dat uiteraard anders zien. Als persoonlijke groei ofzo.
Veel mensen verbazen zich dat ik uitgerekend nu weer ben begonnen.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel zonde, maar na woensdag is de stress wel gezakt...
Jij bent echt een kwijl.quote:Op maandag 3 augustus 2015 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms zegt ze wel eens iets zinnigs....
Succes morgenquote:Op maandag 3 augustus 2015 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel mensen verbazen zich dat ik uitgerekend nu weer ben begonnen.
Ik ben niet van stress gaan roken, ik heb een paar pittige stressjaren achter de rug en toen heb ik er nooit behoefte aan gehad. Ik associeer roken met gezelligheid, toen de stress minder werd ben ik gaan roken.
Te aardig de slijmbalquote:
Bedankt souryquote:
Jawel, en laat ze vechten morgenquote:Op maandag 3 augustus 2015 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt soury![]()
Alweer een tijdje geleden dat jij hier was. Alles goed?
Tof!quote:
Iedereen is vertrokken, dus we konden weer naar huis. Er zijn 13 stellen geweest, het leek we een invasie, zei de makelaar.quote:
Leuk zo'n parenavond...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Iedereen is vertrokken, dus we konden weer naar huis. Er zijn 13 stellen geweest, het leek we een invasie, zei de makelaar.
Nu afwachten...... En daar ben ik zo slecht in
Er was niets aan, ze waren binnen een uur al wegquote:
Ik zal zo een liedje voor je draaien bij R49...quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er was niets aan, ze waren binnen een uur al weg
Margriet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo een liedje voor je draaien bij R49...
hij doet het weerquote:
spannendquote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Dinsdag de voorlopige koopovereenkomst tekenen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef Deisyy het volgende:
wow, dat ging snel, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 augustus 2015 17:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik durfde er vanmiddag niet automatisch vanuit te gaan.quote:
ga maar oefenen op de serenade die je vanuit je gondel gaat brengenquote:Op woensdag 5 augustus 2015 18:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik durfde er vanmiddag niet automatisch vanuit te gaan.
Maar met 13 koppels moest het ook wel lukken...
Potverdomme, binnenkort een uitzicht over de haven.
Als ze er maar geen bruggen gaan vervangen...
Dat lijkt me gaaf! Zing ik wel mee hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2015 20:24 schreef sacha het volgende:
ik heb een boot, ik kom langs voor een serenade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |