SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Voor MGS spellen hoef ik niet op de trophy list te kijken, ik speel ze sowieso allemaal 100% uit. Daarom was ik verbaasd dat er geen platinum werd uitgereikt. Ik ken de website.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://psnprofiles.com/ of the trophy lijst kijken
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik nou gvd eens kan connecten met sfv
MMaRsuquote:Waar we genieten van de beste games
Middag-drinkers.... Niks mis meequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Topgame, dat TLOU![]()
Schitterende game, in alle opzichten![]()
Nu biertijd, vanavond verder.
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige weekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Topgame, dat TLOU![]()
Schitterende game, in alle opzichten![]()
Nu biertijd, vanavond verder.
En de festivals zijn afgelastquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige week
Ben dan ook enorm blij dat we afgelopen week alleen maar mooi weer gehad hebben in Nijmegen (met uitzondering van een bui gisteravond). Heb de hele week in mn korte broek rondgelopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
En de festivals zijn afgelast![]()
WTTF etc.
Verjaardagsfeestjequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige week
Dat avondje ervoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:49 schreef Rijst het volgende:
De curse van uma gelift. Nu wordt het vet.
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Journey voor de 2e keer sinds dat ik de ps3 versie gespeeld heb.... omg those feels
Het beste is om er even een uurtje of 3 voor te gaan zitten en het in een zit te ervaren. Opdelen zou zonde zijn van de ervaring denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?
In 1 keer even uitzitten geeft de beste ervaring, maar op zich lukt dat prima binnen 2 uurtjes ongeveer, zelfs zonder te rushen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?
twitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Het zou vanaf nu moeten werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef 2dope het volgende:
Kan heul niettwitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Ah, dat is best wel snel dan. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:06 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Het zou vanaf nu moeten werken.
6 min geleden in ieder geval. heb alleen nog niet geprobeerd.
Dronken clown . Ben trouwens blij dat ze dit 8 maanden vantevoren testenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef 2dope het volgende:
Kan heul niettwitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Lolwhut? Ono bedoel je?quote:
Door zijn evo optredens kan de beste man niet echt serieus nemenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lolwhut? Ono bedoel je?
Vind het wel vermakelijk om te lezen altijd, dat soort Tweets. Komt altijd een soort van aandoenlijk over. Volgens mij schrijft 'ie z'n Tweets gewoon zelf.
Whehe. Hij kan op foto's ook altijd maar één soort hoofd trekken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door zijn evo optredens kan de beste man niet echt serieus nemen
Blanka is sowieso kotswaardigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe. Hij kan op foto's ook altijd maar één soort hoofd trekken.
[ afbeelding ]
Damn net even gespeeld, zat er net in en toen was het alweer afgelopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In 1 keer even uitzitten geeft de beste ervaring, maar op zich lukt dat prima binnen 2 uurtjes ongeveer, zelfs zonder te rushen.
Persoonlijk vind ik de dlc niet de moeite. Meer van hetzelfde.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:38 schreef Pinda555 het volgende:
Waddup bros
Die complete editie van Shadow of Mordor goeie game of niet?
Over het algemeen is de game zeer goed ontvangen, maar het blijft een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:38 schreef Pinda555 het volgende:
Waddup bros
Die complete editie van Shadow of Mordor goeie game of niet?
nog steeds? Wat is je psn dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:23 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Ik
Je moet me nog steeds adden hč lluben ben wel pas 21:30 pas thuis.
tuurlijk mag datquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
nog steeds? Wat is je psn dan?
[..]
tuurlijk mag dat
Geef naam dan Add ik vanaf welquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
nog steeds? Wat is je psn dan?
[..]
tuurlijk mag dat
Terug naar de winkel, je hebt meer garantie in Nederland dan Sony in eerste instantie biedt.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:31 schreef Dagger87 het volgende:
Het blijft irritant dat de ps4 soms opstart zonder beeld. maar heel kort met geluid. Dit is al de 5e keer ofzo dat dit gebeurd. Dan schakel ik het uit op de normale manier, omdat ik de knoppen had onthouden om de ps4 uit te schakelen. Nogmaals opstarten, weer geen beeld.
Gisteren gewoon de stroom uitgezet. Vandaag weer de ps4 aangezet en eindelijk beeld. ps4 was niet goed afgesloten, dus systeemcheck.
Ik heb de ps4 al sinds launch en lees dat je maar 1 jaar garantie hebt. Wel kut dat het ding nu al kuren geeft. Iemand die hier ook last van heeft?
TjRubenquote:
Oh wist ik nietquote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Cikx het volgende:
Er is ondertussen ook een Rocket League topic.
GAM / Rocket League #3 als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Als consument heb je toch gewoon 2 jaar garantie in Europa\ Nederland?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:31 schreef Dagger87 het volgende:
Het blijft irritant dat de ps4 soms opstart zonder beeld. maar heel kort met geluid. Dit is al de 5e keer ofzo dat dit gebeurd. Dan schakel ik het uit op de normale manier, omdat ik de knoppen had onthouden om de ps4 uit te schakelen. Nogmaals opstarten, weer geen beeld.
Gisteren gewoon de stroom uitgezet. Vandaag weer de ps4 aangezet en eindelijk beeld. ps4 was niet goed afgesloten, dus systeemcheck.
Ik heb de ps4 al sinds launch en lees dat je maar 1 jaar garantie hebt. Wel kut dat het ding nu al kuren geeft. Iemand die hier ook last van heeft?
Neequote:Op zondag 26 juli 2015 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Kun je een externe hd aansluiten met de ntfs indeling?
exFAT bedoel je?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als consument heb je toch gewoon 2 jaar garantie in Europa\ Nederland?
Sowieso mag je verwachten dat een console van ¤400,- langer dan een jaar fatsoenlijk functioneert (deugdelijk product) en zou je het daar nog op kunnen gooien.
Top, denk dat ik dat maar ga doen. Eerst arkham knight uitspelen voor ik het laat repareren, want ik ben het zeker een paar weken kwijt.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terug naar de winkel, je hebt meer garantie in Nederland dan Sony in eerste instantie biedt.
Zeker van een console van 400 euro mag je verwachten dat deze drie jaar mee gaat.
De maandelijkse plus gamesquote:Op zondag 26 juli 2015 23:41 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Bedoel je sale of daadwerkelijk nieuwe?
Is die niet net afgelopen?quote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkhopelijk komen ze dan ook gelijk met de grote summersale
Zal vast wel nietquote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkhopelijk komen ze dan ook gelijk met de grote summersale
Nee las op een blog dat dit een voorproef zou zijn op de "echte"sales. Grote kans dat die dan a.s. woensdag komenquote:
Volgens mij moet je een stukje ng+ doenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:06 schreef DKUp het volgende:
Is het mogelijk om iedere upgrade in één playtrough te bemachtigen
Tijdens Hard en Survivor was dit niet mogelijk. Ik wil het spel een keer op Easy spelen met een walktrough, waardoor ik de platinum trophy kan halen.
Dat is een tweede playtrough op de PS4 en die moet ik dan ook op minimaal Survivor doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een stukje ng+ doen
Mkv's afspelen :-)quote:Op zondag 26 juli 2015 23:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk met die schijf doen?
Je kan je survivor gameplay ook gewoon naar beneden gooien en dan de save houden om survivor+ te halenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is een tweede playtrough op de PS4 en die moet ik dan ook op minimaal Survivor doen.
Moet FAT32 zijn?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 verschillende USB hardeschijven geprobeerd (NTFS) en beide werden niet herkend.
Op FAT32 kun je geen bestanden van 4gb+ er opzetten. Dan passen er geen (goeie) Blu-Ray rips opquote:
*zucht*...quote:Op maandag 27 juli 2015 17:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Op FAT32 kun je geen bestanden van 4gb+ er opzetten. Dan passen er geen (goeie) Blu-Ray rips op
Oooh...quote:Op maandag 27 juli 2015 17:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via mijn de USB in mijn TVIk keek alleen of NTFS wel werkte voor Tallie1982
Zie zelfs die vorige DLC niet in de store staan, vast omdat ik het spel nog niet gepatcht heb (finisher dlc).quote:Op maandag 27 juli 2015 19:28 schreef DKUp het volgende:
Laatste The Witcher 3 DLC is New Game +.
Ik ben nog niet eens op de helft van het spel.
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #6quote:
Jammer dat het niet gebalanceerd is, 2 of 3 hero cards en je walst over iedereen heen, heb volgens mij maar 1 of 2 keer verloren, en dat was in de eerste 5 uur van het spel.quote:Op maandag 27 juli 2015 21:32 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vandaag een paar uur Gwent gespeeld
Ontiegelijk kutspel is het!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
V&A / [CENTRAAL] Playstation 4-games ruil/verkooptopic #6
Zat er zelfs nog over te twijfelen want 7 euro is niks, maar toch maar niet gedaan
Was 10 bij de MM deze weekquote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ontiegelijk kutspel is het!
Grinden in een totaal onzinnige wereld zonder verhaal.
En zo hard in prijs gezakt (nieuw 15e) dat ik er anders niet van af kom
jij bent 10quote:
jaquote:
Winter is juist het beste stuk van het spelquote:Op maandag 27 juli 2015 22:51 schreef Ixnay het volgende:
Halverwege TLOU op Grounded+.
Eerste playthrough op Grounded was goed te doen, tot dat winter level, dat al mijn minste favoriete stuk van het spel was en hierna al zeker.
Ik kom er nu btw pas achter hoe handig die rookbommen op sommige punten zijn.
Dat vindt echt een meerderheid volgens mij, overal lees ik dat.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Winter is juist het beste stuk van het spel
Je weet het wel te verkopen.quote:Op maandag 27 juli 2015 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ontiegelijk kutspel is het!
Grinden in een totaal onzinnige wereld zonder verhaal.
En zo hard in prijs gezakt (nieuw 15e) dat ik er anders niet van af kom
Boeien, we hebben Rocket League al.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:28 schreef Yi-Long het volgende:
Krijgen we nou deze week eindelijk échte zomer-aanbiedingen op PSN? En worden deze week ook de PS+ titels voor volgende week bekend gemaakt!?
Binnenkort gratis DLC voor Rocket League (plus betaalde, maar dat is minder boeiend...). Nieuw stadion om in te spelen.quote:
Klopt! Morgen maar even een Rocket League pauze inlassen om de nieuwe aflevering van Life is Strange te spelen.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Binnenkort gratis DLC voor Rocket League (plus betaalde, maar dat is minder boeiend...). Nieuw stadion om in te spelen.
Komt dat in de buurt van het niveau van Telltale? Het zag er een beetje tienersoap-achtig uitquote:Op maandag 27 juli 2015 23:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt! Morgen maar even een Rocket League pauze inlassen om de nieuwe aflevering van Life is Strange te spelen.
Is net zo gayquote:Op maandag 27 juli 2015 23:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Komt dat in de buurt van het niveau van Telltale? Het zag er een beetje tienersoap-achtig uit
Het is vrij anders dan Telltale. Er zijn meer stukken dat je kunt rondlopen en allemaal nutteloze dingen kunt bekijken bijvoorbeeld en het lijkt alsof de keuzes hier wat meer invloed hebben, maar dat valt nog te bezien. Het is niet zo meeslepend als een The Walking Dead, maar vind het verhaal tot dusver wel tof en het is inderdaad high school drama-achtig met de nodige stereotype karakters en hip taalgebruik. Eigenlijk zou ik het niet leuk moeten vinden, maar kijk toch steeds weer uit naar een nieuwe episode.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Komt dat in de buurt van het niveau van Telltale? Het zag er een beetje tienersoap-achtig uit
quote:
Het is veel beter dan Telltale.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
hoe dichter bij de 0...quote:
En toen kwam Knack voor jouquote:Op maandag 27 juli 2015 23:56 schreef Jimbo het volgende:
ohja morgen of overmorgen de nieuwe PS+ games al he
niet dat ze deze maand evenaren
Rocket league
En dan te bedenken dat mensen nog jaloers waren op fucking black flag bij de maandelijkse games van Microsoft aflopen maandquote:Op maandag 27 juli 2015 23:56 schreef Jimbo het volgende:
niet dat ze deze maand evenaren
Rocket league
Fuck yes. Ik ga woensdag een week op vakantie, ben blij dat ik die episode morgen nog mee kan pakken.quote:Op maandag 27 juli 2015 23:35 schreef Cikx het volgende:
[..]
Klopt! Morgen maar even een Rocket League pauze inlassen om de nieuwe aflevering van Life is Strange te spelen.
The Dark Room weejooooquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fuck yes. Ik ga woensdag een week op vakantie, ben blij dat ik die episode morgen nog mee kan pakken.
Nee dit wordt episode 4 van de 5.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:39 schreef Friday12 het volgende:
Na dit is het seizoen klaar van life is strange toch?
Ik voel je broeder.... Even geduld nog.quote:
Clickers zien niks meer, maar horen goed. De andere vijanden zien je lichtstraal volgens mij welquote:Op dinsdag 28 juli 2015 02:59 schreef Pinda555 het volgende:
Bij TLOU wat ik mij nou afvroeg hé
Horen de vijanden het als ik klik met de zaklamp en "zien" ze mijn lichtstraal?
Dus ze horen wel het geklik van je zaklamp?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:53 schreef Retarded het volgende:
[..]
Clickers zien niks meer, maar horen goed. De andere vijanden zien je lichtstraal volgens mij wel
1 sept komt 5quote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:39 schreef Friday12 het volgende:
Na dit is het seizoen klaar van life is strange toch?
Dat is ook de enige manier om de game op survivor of grounded uit te spelen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:40 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Dus ze horen wel het geklik van je zaklamp?
Ben nu als een echte ninja overal voorbij aan het sluipen
En ook de realisatie van wat je hebt gedaan en de gevolgen die het heeft. Super tof spel en kan niet wachten op episode 5quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:39 schreef maniack28 het volgende:
Life is strange is btw een hele vette game. Vooral vanwege het feit dat je keuzes kan terugdraaien. Precies de vinger op de zere plek van wat wij mensen niet kunnen
knackquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:10 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat mensen nog jaloers waren op fucking black flag bij de maandelijkse games van Microsoft aflopen maand
instabuyquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:09 schreef Rossdale het volgende:
Dragon Quest... tsja... Dan dit!
[ afbeelding ]
Zit op normaal nu.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier om de game op survivor of grounded uit te spelen.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck Japanse games en Indiesquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:09 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo sinds de EU updates ook op dinsdag zijn. Goeden zaak natuurlijk aangezien we hier in de EU leven. Heb episode 4 ook al uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 14:46 schreef Cikx het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig dat games eerder in de EU Store zijn dan in de US Store
1 bedoel je toch? 2 was veel te kort in een open wereld waar je niks kon doen. Wel vet verhaal dat wel.quote:
Heb bijna alles uit de US Store dus voor mij niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat is zo sinds de EU updates ook op dinsdag zijn. Goeden zaak natuurlijk aangezien we hier in de EU leven. Heb episode 4 ook al uit
Donderdag de LE ge pre-orderedquote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:59 schreef Drankster het volgende:
Dragon Quest XI aangekondigd voor PlayStation 4, Nintendo 3DS en Nintendo NX
[ afbeelding ] x1000
Hopelijk niet, lijkt me erg saai.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er best leuk uit eigenlijkMag best een ps plus game worden wat mij betreft!
Dat ziet er idd tof uitquote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Ziet er best leuk uit eigenlijkMag best een ps plus game worden wat mij betreft!
*kuch verslaafd kuch*quote:Op dinsdag 28 juli 2015 13:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ook de realisatie van wat je hebt gedaan en de gevolgen die het heeft. Super tof spel en kan niet wachten op episode 5
Ja, heb 4 al uit
Nee, een episode is gewoon niet zo langquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, een episode is gewoon niet zo lang![]()
Hoi
Echt maar een paar uurtjes, stelt niet zoveel voor. Maar moet nog wel even terug want zie dat ik nog niet alle trofeeën heb.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hoe lang duurt zo'n episode?
Hoi Mar![]()
Trophyhunterquote:Op dinsdag 28 juli 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Echt maar een paar uurtjes, stelt niet zoveel voor. Maar moet nog wel even terug want zie dat ik nog niet alle trofeeën heb.
1 van de weinige spellen waarbij (voor mij) 100% haalbaar isquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
1 van de weinige spellen waarbij (voor mij) 100% haalbaar is
Gamemania. Jongen daar zet me op de hoogst mogelijk te krijgen editie (doet ie voor alle games die ik daar bestel).quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:18 schreef Drankster het volgende:
[..]
waar?
Ik zit echt al de hele dag DQ VIII en de DQ IX soundtrack te luisteren.
#HYPE #HYPE
Nice, ik heb ooit de blauwe slime PS2 controller (van DQ VIII) geimport welke mijn moeder vervolgens op de koninginnenmarkt heeft verkocht voor een paar euro.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Gamemania. Jongen daar zet me op de hoogst mogelijk te krijgen editie (doet ie voor alle games die ik daar bestel).
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nice, ik heb ooit de blauwe slime PS2 controller (van DQ VIII) geimport welke mijn moeder vervolgens op de koninginnenmarkt heeft verkocht voor een paar euro.![]()
![]()
Klopt, nieuwe games kun je beter over slaan maar soms zijn de deals wel heel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:44 schreef Manke het volgende:
Totale Playstation noob hier, maar de psn store is niet bepaald steam wat prijzen betreftvolgens mij is veel duurder dan in de winkel.
En steam is niet duurder dan de winkel?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:44 schreef Manke het volgende:
Totale Playstation noob hier, maar de psn store is niet bepaald steam wat prijzen betreftvolgens mij is veel duurder dan in de winkel.
Nee, die zijn er niet. Illegale keys zijn er vrijwel niet voor PlayStation.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:57 schreef Manke het volgende:
Nou ja, schrok een beetje van de prijzen70 euro voor een spel terwijl ik pc prijzen gewend ben. Zijn er sites om psn keys te kopen, zoals kinguin.net voor de pc? Sony's kennende zullen er weer regio restricties zijn.
Gewoon 2ehands kopen. Of je moet het meteen op dag 1 willen spelen. Ik betaal nooit meer meer dan 30 a 35 euro voor een nieuwe game.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:57 schreef Manke het volgende:
Nou ja, schrok een beetje van de prijzen70 euro voor een spel terwijl ik pc prijzen gewend ben. Zijn er sites om psn keys te kopen, zoals kinguin.net voor de pc? Sony's kennende zullen er weer regio restricties zijn.
2e hands of hardcopy is vaak goedkoper!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:57 schreef Manke het volgende:
Klopt; anders koopt niemand meer in de winkel... en dan krijg je boze winkeliers.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:44 schreef Manke het volgende:
En zelfs dan: ik kom geregeld na de eerste week van release al de game in de 2de hands sectie.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Gewoon 2ehands kopen. Of je moet het meteen op dag 1 willen spelen. Ik betaal nooit meer meer dan 30 a 35 euro voor een nieuwe game.
Kennis van me had Batman voor 60 euro gekocht. Ik zei nog tegen hem wacht gewoon voortaan een paar dagen. En ja hoor ik zag hem 2 a 3 dagen later al voor 35 euro staan op tweakers en marktplaats. Daarom koop ik niks meer op dag 1 , maar wacht ik gewoon een paar dagen. Behalve Fallout 4 koop ik op dag 1, maar de rest wacht ik tot ik het voor 30 a 35 euro kan kopenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
En zelfs dan: ik kom geregeld na de eerste week van release al de game in de 2de hands sectie.
Heb zo Saints Row the GAT edition (naam zal niet helemaal kloppen) gescoord. Was 45 euro ipv 70.
Tja, ik dacht met de verhuizing een paar jaar geleden van dat soort dingen laat ik wel bij mijn moeder op zolder in de doos, lekker ruimte besparen. Paar maanden geleden zocht ik de doos en kreeg ik een ''oh dat heb ik allemaal op de markt verkocht.'' te horen. kon wel janken.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Amai. Dat is wel erg zuur. Ik bedenk me nu trouwens dat ik niet eens weet of ik die controller nou wel of niet heb gekocht toentertijd? Zal de leeftijd zijn.
Games zijn bijna altijd wel 45 euro hardcopy...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:15 schreef wdn het volgende:
[..]
En zelfs dan: ik kom geregeld na de eerste week van release al de game in de 2de hands sectie.
Heb zo Saints Row the GAT edition (naam zal niet helemaal kloppen) gescoord. Was 45 euro ipv 70.
Ik koop jRPGs op pre-order en liefst de LE. Als het fantasy is ook (DQ11 bijvoorbeeld en Tales of Zestiria).quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:18 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Kennis van me had Batman voor 60 euro gekocht. Ik zei nog tegen hem wacht gewoon voortaan een paar dagen. En ja hoor ik zag hem 2 a 3 dagen later al voor 35 euro staan op tweakers en marktplaats. Daarom koop ik niks meer op dag 1 , maar wacht ik gewoon een paar dagen. Behalve Fallout 4 koop ik op dag 1, maar de rest wacht ik tot ik het voor 30 a 35 euro kan kopen
Spuit11quote:Op dinsdag 28 juli 2015 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU voor een tientje
gamedealdaily.com
US versie, dus weet wat je doet.
Morgen begint de Ps summer sale dus wellicht zit er dan iets leuks bijquote:Op dinsdag 28 juli 2015 20:57 schreef Manke het volgende:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:19 schreef Aurelius het volgende:
Opgehouden met Sleeping Dogs. Leuke setting, maar eentonige missies en het vechtsysteem zit niet goed in elkaar.
Eindelijk iemand die dat ook inzietquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:19 schreef Aurelius het volgende:
Opgehouden met Sleeping Dogs. Leuke setting, maar eentonige missies en het vechtsysteem zit niet goed in elkaar.
Bij mij is dat spel al drie keer vastgelopen beter fixen ze dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:19 schreef Aurelius het volgende:
De combinaties die je moet uitvoeren zijn onlogisch. Meestal een combinatie van vierkantje klikken en vasthouden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij mij is dat spel al drie keer vastgelopen beter fixen ze dat.
Dat vechtsysteem is niet heel verkeerd toch of is het te moeilijk ?
Dat viel mij ook al op met die standbeelden die je moest verzamelen en die training die je daarna krijgt ja. Gelukkig kan je vrijwel de meeste mannetjes wel uitschakelen met rondje en die omgeving kills. Verder is het gewoon een GTA kloon waarin je kan vechten en wat politie missies hebt natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef Aurelius het volgende:
[..]
De combinaties die je moet uitvoeren zijn onlogisch. Meestal een combinatie van vierkantje klikken en vasthouden.
Als die ooit komtquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het is een beetje stil omtrent de singleplayer DLC.
Fuckersquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als die ooit komtze lijken zich echt te focussen op het GTA Online gedeelte
Nicequote:Op woensdag 29 juli 2015 12:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Als die ooit komtze lijken zich echt te focussen op het GTA Online gedeelte
Yep. Om online te komen helemaalquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:40 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Nice
Alleen die laadtijden zijn nog steeds kut
Wel wolf en twd maar geen GoTquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Summer Sale 2015 : https://store.playstation(...)508-SUMMERSALE15_PS4
Far Cry 4 voor 31,50.. is dat het waard?quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Die zal wel 13 augustus komen bij de tweede lading. Nu wel Tales of the Borderlands voor een tientjequote:
Premium is idd met season pass, 54,99 is de summer sale prijs, 49,49 dezelfde prijs maar dan nog met Plus korting.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:10 schreef Cikx het volgende:
Wat is het verschil tussen de premium en de gewone editie van MKX? Dacht dat bij die premium editie de season pass erbij zat en dat die iets van 80 euro kostte.
Het is een mooi spel, maar het verhaal is gewoon saai en slecht. Ik ben nog steeds ergens in het begin. Ik ga er weer aan beginnenquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Far Cry 4 voor 31,50.. is dat het waard?
Hmmm lijkt me wel de moeite waard dan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Premium is idd met season pass, 54,99 is de summer sale prijs, 49,49 dezelfde prijs maar dan nog met Plus korting.
Top! Thanksquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Topgame en nog volop gespeeld online.
Die game ligt al voor ongeveer die prijs in de normale winkel geloof ik. Als ze er nou de GOTY van hadden gemaakt, dan was het aantrekkelijk geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Far Cry 4 voor 31,50.. is dat het waard?
Kennelijk zit er een fout in de ps4 video output automatic settingsquote:Op zondag 26 juli 2015 16:31 schreef Dagger87 het volgende:
Ja, heb het over GTA offline. Heb dat nieuwe huis met Franklin, maar daar kan je dus niet je vehicle in bewaren volgens GTA.....quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:43 schreef Rossdale het volgende:
Als je een huis koopt zit daar een garage bij
Trieste prijzen weerquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Zitten prima prijzen bij hoor imo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:45 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Trieste prijzen weer
Vorig jaar op de US sale beide Walking Dead games gekocht voor 6 dollar
Bijna alles is te duur voor een grote salequote:Op woensdag 29 juli 2015 13:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zitten prima prijzen bij hoor imo.
Volgens mij kan je offline geen garages kopen. Maar je hebt bij alle 3 de characters naast de garage bij je huis ook nog een lose garage. Die zitten in de buurt van je huis en worden met kleur van de personages aangegeven. Zo zit die van Michael een paar straten verderop (lange straat van west naar oost)quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:39 schreef 1312-FRFC het volgende:
Jongens een vraagje.
Met GTA 5 kan je bepaalde gebouwen kopen, zoals een theater, huis en een garage. Ik ben langs alle gebouwen geweest, maar ik zie maar geen garage. Nu kan ik geen auto's kopen van internet, omdat ik dus geen vehicle storage heb, zeggen ze.
Wie kan me helpen?
Gewoon doen, wat is het ergste wat er kan gebeuren..quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef Manke het volgende:
Zijn het echt alleen maar ps4 games, of komen er ook psn of ps3 games bij? Zie trouwens wel een goede reden om een ps4 aan te schaffen: bloodborne, maar ik zit nog in de ontkenningsfase dat ik met bijna verlamde handen kan gamen, kutzooi.
Bloodborne kirjgt binnenkort DLC en wellicht dus een nieuwe release inclusief die DLC, dus als ik jou was zou ik dan daar nog eventjes op wachten, nog even los van de nieuwe bundels die uitkomen (rode MGS5) en de nieuwe hardware in de PS4.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:38 schreef Manke het volgende:
Zijn het echt alleen maar ps4 games, of komen er ook psn of ps3 games bij? Zie trouwens wel een goede reden om een ps4 aan te schaffen: bloodborne, maar ik zit nog in de ontkenningsfase dat ik met bijna verlamde handen kan gamen, kutzooi.
Gisteren werd hier gezegd dat ze dat donderdag bekend zouden maken. Hoezo? Op welke kut-indie zit je te wachten?quote:
Die komt al in september dus ik zou even wachten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:51 schreef Hermanna het volgende:
[..]
Hmm, halen of wachten op PES 2016 ..?
Pauzeren, 5 sec wachten, hervatten. Tot je een snelle mirror hebtquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef Cikx het volgende:
Eerst 4 uur lang een 2GB versie van MKX gedownload en nu de 33GB application data van 37 uur.
Het wil niet echt vlotten helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Pauzeren, 5 sec wachten, hervatten. Tot je een snelle mirror hebt
het blijft PSN natuurlijkquote:
Welcome to 2015...(!)quote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef Cikx het volgende:
Eerst 4 uur lang een 2GB versie van MKX gedownload en nu de 33GB application data van 37 uur.
http://www.videogamer.com(...)_xi_to_the_west.htmlquote:Square Enix doesn't have a 'concrete plan' to bring Dragon Quest XI to the West
US and European release being considered, but Square isn't making any promises.
Square Enix doesn't yet have a "concrete plan" to bring Dragon Quest XI to the US or Europe, but it has not ruled out a Western release altogether, the publisher has said.
Taking to Twitter following yesterday's announcement, the official Dragon Quest account told fans:
"Hi everyone! I know a lot of people have been asking if Dragon Quest XI is coming to the West but sadly we don't have a concrete plan [at the moment]"
"I've been told the team will consider bringing DQ XI to the West as we've done in the past for other DQ games but I don't know anything else."
Dragon Quest XI was announced for PS4 and Nintendo 3DS yesterday, and is being considered for Nintendo's upcoming NX.
The game is being developed using Unreal Engine 4, although a release date has yet to be confirmed.
Source: @DragonQuest
damn, via wifi of ethernet? Het blijft een console, en daar hoort een cartridge of schijfje inquote:Op woensdag 29 juli 2015 16:08 schreef Cikx het volgende:
Hij was vanaf het begin al 25e hardcopy.. Is het niet goedkoper ondertussen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:42 schreef VelitoX het volgende:
Metro redux voor 15e.... best wel verleidelijk..... Maarja kan ik ook de hardcopy kopen voor 25 euro ergens lol.
40e is de standaardprijs hardcopyquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hij was vanaf het begin al 25e hardcopy.. Is het niet goedkoper ondertussen?
Hele lijstje hierquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:34 schreef Jorwol het volgende:
Limbo, Sound Shapes, Stealth Inc 2 en Lara Croft Temple of Osiris
quote:PlayStation Plus in Augustus:
Lara Croft and the Temple of Osiris (PS4)
God of War: Ascension (PS3)
Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS4, PS3 and PS Vita)
CastleStorm Complete Edition (PS3 and PS Vita)
Sound Shapes (PS4, PS3 and PS Vita)
Limbo (PS4)
30e volgens budgetgaming nu... Terwijl ik voor 25e gekocht hadquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
40e is de standaardprijs hardcopykan best dattie natuurlijk ergens anders goedkoper was tho
.
Dat je dan überhaupt twijfeltquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:42 schreef VelitoX het volgende:
Metro redux voor 15e.... best wel verleidelijk..... Maarja kan ik ook de hardcopy kopen voor 25 euro ergens lol.
Elke keer downloadenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat je dan überhaupt twijfeltdigitaal is zoveel chiller, elke keer die kut schijfjes wisselen
Die wil ik wel hebbenquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Jammer dat die seasonpass voor Dying Light niet in de aanbieding is. De rest van de dlc is wel 5 euro per stuk, maar de seasonpass kost nog steeds 20 euro. Als je de dlc's (zijn er 3 tot nu toe) los koop ben je voordeliger uit nu. Het zijn niet hele boeiende dlc's maar toch.
Komt trouwens binnenkort nieuwe dlc aan voor Dying Light. The Follwing gaat die heten. Die map wordt groter dan de maps (Slums en Old Town) Dying Light nu heeft bij elkaar. En je kan met buggy's rijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik niet een 2tb schijf erin had gegooid was digitaal zowieso geen optie, maar nu heb ik wat meer ruimtequote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat je dan überhaupt twijfeltdigitaal is zoveel chiller, elke keer die kut schijfjes wisselen
Gewoon internetkabel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:41 schreef Manke het volgende:
[..]
damn, via wifi of ethernet? Het blijft een console, en daar hoort een cartridge of schijfje in
Tot 4 maanden geleden eens.quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja ik ook. In het begin vond ik de game niet echt boeiend, maar ben toch blij dat ik het een 2e kans heb gegeven. Vind het spel echt awesome nu. Lekker free runnen en zombies afslachten. Helaas wordt het spel wel erg makkelijk als je steeds meer skills unlockt, maar nog steeds blijft het een super leuk spel. Misschien koop ik hem ook wel gewoon die seasonpass. Je krijgt die dlc dan toch erbij.quote:
beetje jammer dat zo'n groot bedrijf steam niet kan evenaren wat dat betreft. Downloadde gisteren een ps3 spel van 6gb over wifi, duurde meer dan een uur, dacht dat een kabel het wel zal oplossen, blijkbaar niet dus.quote:
Wat een kut line up zegquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:59 schreef DKUp het volgende:
http://blog.eu.playstation.com/2015/...th-inc-2-more/
Entering PS Plus on 4th August:
Limbo (PS4)
God of War Ascension (PS3)*
Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS4, PS3, PS Vita)
Sound Shapes (PS4, PS3, PS Vita)**
CastleStorm Complete Edition (PS3, PS Vita)
*Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE. Replacement title: Flow (PS4, PS3, PS Vita)
**Not available in Saudi Arabia, Kuwait, Qatar, UAE, India and Turkey. Replacement title: Flower (PS4, PS3, PS Vita)
Klinkt als essentiële DLC, ik wacht de GOTY editie wel afquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:48 schreef Vault-Boy het volgende:
Jammer dat die seasonpass voor Dying Light niet in de aanbieding is. De rest van de dlc is wel 5 euro per stuk, maar de seasonpass kost nog steeds 20 euro. Als je de dlc's (zijn er 3 tot nu toe) los koop ben je voordeliger uit nu. Het zijn niet hele boeiende dlc's maar toch.
Komt trouwens binnenkort nieuwe dlc aan voor Dying Light. The Follwing gaat die heten. Die map wordt groter dan de maps (Slums en Old Town) Dying Light nu heeft bij elkaar. En je kan met buggy's rijden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is ook niet moeilijk ofzo.. Maar gewoon lekker rennen en rellen in die stadquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ja ik ook. In het begin vond ik de game niet echt boeiend, maar ben toch blij dat ik het een 2e kans heb gegeven. Vind het spel echt awesome nu. Lekker free runnen en zombies afslachten. Helaas wordt het spel wel erg makkelijk als je steeds meer skills unlockt, maar nog steeds blijft het een super leuk spel. Misschien koop ik hem ook wel gewoon die seasonpass. Je krijgt die dlc dan toch erbij.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:59 schreef DKUp het volgende:
http://blog.eu.playstation.com/2015/...th-inc-2-more/
Entering PS Plus on 4th August:
Limbo (PS4)
God of War Ascension (PS3)*
Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS4, PS3, PS Vita)
Sound Shapes (PS4, PS3, PS Vita)**
CastleStorm Complete Edition (PS3, PS Vita)
*Not available in Bahrain, Kuwait, Lebanon, Oman, Qatar, Saudi Arabia, UAE. Replacement title: Flow (PS4, PS3, PS Vita)
**Not available in Saudi Arabia, Kuwait, Qatar, UAE, India and Turkey. Replacement title: Flower (PS4, PS3, PS Vita)
quote:Op woensdag 29 juli 2015 17:47 schreef Friday12 het volgende:
quote:
PlayStation Plus in Augustus:
God of War: Ascension (PS3)
Stealth Inc 2: A Game of Clones (PS4, PS3 and PS Vita)
CastleStorm Complete Edition (PS3 and PS Vita)
Sound Shapes (PS4, PS3 and PS Vita)
Limbo (PS4)
Ik verkoop spellen nooitquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tot 4 maanden geleden eens.
Nu zit ik met Battlefield: hardliner, Diablo 3 en Call of Duty en nog een zooi spellen die ik niet leuk vind en niet meer door kan verkopen.
Maar ik snap je punt, lekker spel switchen zonder van de bank te springen
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Note me.
Ze zagen het pas toen ik het postte
PS3?quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staat Far Cry 4 in de display van de psn store voor 17,49 en als je er op klikt kan je alleen een versie downloaden van 31,49?
Zoiets raars was dr ook met NFS Rivals 2 weken geleden, stond dat ie 6 euro was, terwijl het 15 moest zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom staat Far Cry 4 in de display van de psn store voor 17,49 en als je er op klikt kan je alleen een versie downloaden van 31,49?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
PS3?
Weet niet eens of deze wel op de PS3 was
Ze hadden beter die fout andersom gemaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:08 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Zoiets raars was dr ook met NFS Rivals 2 weken geleden, stond dat ie 6 euro was, terwijl het 15 moest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |