SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Voor MGS spellen hoef ik niet op de trophy list te kijken, ik speel ze sowieso allemaal 100% uit. Daarom was ik verbaasd dat er geen platinum werd uitgereikt. Ik ken de website.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 23:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
http://psnprofiles.com/ of the trophy lijst kijken
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:53 schreef MMaRsu het volgende:
Als ik nou gvd eens kan connecten met sfv
MMaRsuquote:Waar we genieten van de beste games
Middag-drinkers.... Niks mis meequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Topgame, dat TLOU![]()
Schitterende game, in alle opzichten![]()
Nu biertijd, vanavond verder.
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige weekquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:30 schreef StateOfMind het volgende:
Topgame, dat TLOU![]()
Schitterende game, in alle opzichten![]()
Nu biertijd, vanavond verder.
En de festivals zijn afgelastquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige week
Ben dan ook enorm blij dat we afgelopen week alleen maar mooi weer gehad hebben in Nijmegen (met uitzondering van een bui gisteravond). Heb de hele week in mn korte broek rondgelopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:48 schreef jackson het volgende:
[..]
En de festivals zijn afgelast![]()
WTTF etc.
Verjaardagsfeestjequote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Retarded het volgende:
[..]
Vierdaagsefeesten zijn voorbij he, biertijd was vorige week
Dat avondje ervoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:49 schreef Rijst het volgende:
De curse van uma gelift. Nu wordt het vet.
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Journey voor de 2e keer sinds dat ik de ps3 versie gespeeld heb.... omg those feels
Het beste is om er even een uurtje of 3 voor te gaan zitten en het in een zit te ervaren. Opdelen zou zonde zijn van de ervaring denk ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?
In 1 keer even uitzitten geeft de beste ervaring, maar op zich lukt dat prima binnen 2 uurtjes ongeveer, zelfs zonder te rushen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:17 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Laatst gekocht maar moet je die game in een keer uit spelen of kan het ook verdeeld?
twitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Het zou vanaf nu moeten werken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef 2dope het volgende:
Kan heul niettwitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Ah, dat is best wel snel dan. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:06 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Het zou vanaf nu moeten werken.
6 min geleden in ieder geval. heb alleen nog niet geprobeerd.
Dronken clown . Ben trouwens blij dat ze dit 8 maanden vantevoren testenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:04 schreef 2dope het volgende:
Kan heul niettwitter:Yoshi_OnoChin twitterde op vrijdag 24-07-2015 om 16:31:14I'm very apologetic towards players.I'm sorry that I don't have enough ability about SFV beta.Plz give me chance for re-scheduling SFV beta. reageer retweet
Lolwhut? Ono bedoel je?quote:
Door zijn evo optredens kan de beste man niet echt serieus nemenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Lolwhut? Ono bedoel je?
Vind het wel vermakelijk om te lezen altijd, dat soort Tweets. Komt altijd een soort van aandoenlijk over. Volgens mij schrijft 'ie z'n Tweets gewoon zelf.
Whehe. Hij kan op foto's ook altijd maar één soort hoofd trekken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door zijn evo optredens kan de beste man niet echt serieus nemen
Blanka is sowieso kotswaardigquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Whehe. Hij kan op foto's ook altijd maar één soort hoofd trekken.
[ afbeelding ]
Damn net even gespeeld, zat er net in en toen was het alweer afgelopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
In 1 keer even uitzitten geeft de beste ervaring, maar op zich lukt dat prima binnen 2 uurtjes ongeveer, zelfs zonder te rushen.
Persoonlijk vind ik de dlc niet de moeite. Meer van hetzelfde.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:38 schreef Pinda555 het volgende:
Waddup bros
Die complete editie van Shadow of Mordor goeie game of niet?
Over het algemeen is de game zeer goed ontvangen, maar het blijft een kwestie van persoonlijke smaak.quote:Op zondag 26 juli 2015 02:38 schreef Pinda555 het volgende:
Waddup bros
Die complete editie van Shadow of Mordor goeie game of niet?
nog steeds? Wat is je psn dan?quote:Op zondag 26 juli 2015 14:23 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Ik
Je moet me nog steeds adden hč lluben ben wel pas 21:30 pas thuis.
tuurlijk mag datquote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
nog steeds? Wat is je psn dan?
[..]
tuurlijk mag dat
Geef naam dan Add ik vanaf welquote:Op zondag 26 juli 2015 14:43 schreef RRuben het volgende:
[..]
nog steeds? Wat is je psn dan?
[..]
tuurlijk mag dat
Terug naar de winkel, je hebt meer garantie in Nederland dan Sony in eerste instantie biedt.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:31 schreef Dagger87 het volgende:
Het blijft irritant dat de ps4 soms opstart zonder beeld. maar heel kort met geluid. Dit is al de 5e keer ofzo dat dit gebeurd. Dan schakel ik het uit op de normale manier, omdat ik de knoppen had onthouden om de ps4 uit te schakelen. Nogmaals opstarten, weer geen beeld.
Gisteren gewoon de stroom uitgezet. Vandaag weer de ps4 aangezet en eindelijk beeld. ps4 was niet goed afgesloten, dus systeemcheck.
Ik heb de ps4 al sinds launch en lees dat je maar 1 jaar garantie hebt. Wel kut dat het ding nu al kuren geeft. Iemand die hier ook last van heeft?
TjRubenquote:
Oh wist ik nietquote:Op zondag 26 juli 2015 16:00 schreef Cikx het volgende:
Er is ondertussen ook een Rocket League topic.
GAM / Rocket League #3 als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Als consument heb je toch gewoon 2 jaar garantie in Europa\ Nederland?quote:Op zondag 26 juli 2015 16:31 schreef Dagger87 het volgende:
Het blijft irritant dat de ps4 soms opstart zonder beeld. maar heel kort met geluid. Dit is al de 5e keer ofzo dat dit gebeurd. Dan schakel ik het uit op de normale manier, omdat ik de knoppen had onthouden om de ps4 uit te schakelen. Nogmaals opstarten, weer geen beeld.
Gisteren gewoon de stroom uitgezet. Vandaag weer de ps4 aangezet en eindelijk beeld. ps4 was niet goed afgesloten, dus systeemcheck.
Ik heb de ps4 al sinds launch en lees dat je maar 1 jaar garantie hebt. Wel kut dat het ding nu al kuren geeft. Iemand die hier ook last van heeft?
Neequote:Op zondag 26 juli 2015 16:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Kun je een externe hd aansluiten met de ntfs indeling?
exFAT bedoel je?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2015 16:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als consument heb je toch gewoon 2 jaar garantie in Europa\ Nederland?
Sowieso mag je verwachten dat een console van ¤400,- langer dan een jaar fatsoenlijk functioneert (deugdelijk product) en zou je het daar nog op kunnen gooien.
Top, denk dat ik dat maar ga doen. Eerst arkham knight uitspelen voor ik het laat repareren, want ik ben het zeker een paar weken kwijt.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Terug naar de winkel, je hebt meer garantie in Nederland dan Sony in eerste instantie biedt.
Zeker van een console van 400 euro mag je verwachten dat deze drie jaar mee gaat.
De maandelijkse plus gamesquote:Op zondag 26 juli 2015 23:41 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Bedoel je sale of daadwerkelijk nieuwe?
Is die niet net afgelopen?quote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkhopelijk komen ze dan ook gelijk met de grote summersale
Zal vast wel nietquote:Op zondag 26 juli 2015 23:45 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Ohja tuurlijkhopelijk komen ze dan ook gelijk met de grote summersale
Nee las op een blog dat dit een voorproef zou zijn op de "echte"sales. Grote kans dat die dan a.s. woensdag komenquote:
Volgens mij moet je een stukje ng+ doenquote:Op maandag 27 juli 2015 14:06 schreef DKUp het volgende:
Is het mogelijk om iedere upgrade in één playtrough te bemachtigen
Tijdens Hard en Survivor was dit niet mogelijk. Ik wil het spel een keer op Easy spelen met een walktrough, waardoor ik de platinum trophy kan halen.
Dat is een tweede playtrough op de PS4 en die moet ik dan ook op minimaal Survivor doen.quote:Op maandag 27 juli 2015 14:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je een stukje ng+ doen
Mkv's afspelen :-)quote:Op zondag 26 juli 2015 23:44 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Wat wil je eigenlijk met die schijf doen?
Je kan je survivor gameplay ook gewoon naar beneden gooien en dan de save houden om survivor+ te halenquote:Op maandag 27 juli 2015 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is een tweede playtrough op de PS4 en die moet ik dan ook op minimaal Survivor doen.
Moet FAT32 zijn?quote:Op maandag 27 juli 2015 17:29 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik heb net 2 verschillende USB hardeschijven geprobeerd (NTFS) en beide werden niet herkend.
Op FAT32 kun je geen bestanden van 4gb+ er opzetten. Dan passen er geen (goeie) Blu-Ray rips opquote:
*zucht*...quote:Op maandag 27 juli 2015 17:46 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Op FAT32 kun je geen bestanden van 4gb+ er opzetten. Dan passen er geen (goeie) Blu-Ray rips op
Oooh...quote:Op maandag 27 juli 2015 17:52 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon via mijn de USB in mijn TVIk keek alleen of NTFS wel werkte voor Tallie1982
Zie zelfs die vorige DLC niet in de store staan, vast omdat ik het spel nog niet gepatcht heb (finisher dlc).quote:Op maandag 27 juli 2015 19:28 schreef DKUp het volgende:
Laatste The Witcher 3 DLC is New Game +.
Ik ben nog niet eens op de helft van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |