Nederlandse series vind je vaker op videoland al weet ik ook niet of deze daarop staan, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:38 schreef zeefje het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb geen Netflix. Maar ik ben even benieuwd of Flikken Maastricht en Divorce () op Netflix staat. Als dat erop staat neem ik een proefabbo anders niet.
Zou iemand dat even voor mij willen bekijken en zo ja welke seizoenen?
Alvast bedankt
Er is jammer genoeg ook geen videoland topic anders kon ik het daar vragen.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nederlandse series vind je vaker op videoland al weet ik ook niet of deze daarop staan, ik heb er geen ervaring mee.
Het is er wel maar het liep niet bepaald storm: TV / Videoland Unlimited #1quote:Op maandag 27 juli 2015 18:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Er is jammer genoeg ook geen videoland topic anders kon ik het daar vragen.
Dan maak je die toch?quote:Op maandag 27 juli 2015 18:45 schreef zeefje het volgende:
[..]
Er is jammer genoeg ook geen videoland topic anders kon ik het daar vragen.
Ken ik niet. Ik ga eens kijken, bedankt.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:49 schreef Ori het volgende:
nlziet heeft die series zo te zien. en ze hebben ook een gratis proefmaand. lees wel goed de voorwaarden
thanks! Gelijk maar even gepostquote:Op maandag 27 juli 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is er wel maar het liep niet bepaald storm: TV / Videoland Unlimited #1
quote:Op maandag 27 juli 2015 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan maak je die toch?.
Maar zo te zien wel:
https://www.videoland.com/series/440/flikken-maastricht
Horizon MyPrime van Ziggo heeft ook flikken maastrichtquote:Op maandag 27 juli 2015 18:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan maak je die toch?.
Maar zo te zien wel:
https://www.videoland.com/series/440/flikken-maastricht
Volgens mij kan je op kijk.nl deze zomer veel NL series gratis kijken. Divorce misschien ook wel.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:38 schreef zeefje het volgende:
Even een vraagje.
Ik heb geen Netflix. Maar ik ben even benieuwd of Flikken Maastricht en Divorce () op Netflix staat. Als dat erop staat neem ik een proefabbo anders niet.
Zou iemand dat even voor mij willen bekijken en zo ja welke seizoenen?
Alvast bedankt
De proefmaand van NLziet stopt automatisch, dus is ook echt een gratis proefmaandquote:Op maandag 27 juli 2015 18:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik ga eens kijken, bedankt.
moet eerst op TV uitgezonden worden in Nederland en dan op DVD uit komen.quote:Op maandag 27 juli 2015 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
Toch wel beetje jammer dat bv The Blacklist seizoen twee niet er op komt nadat seizoen in usa afgelopen is. Dat was wel de bedoeling dacht ik. Nu toch weer aan het downloaden terwijl abo heb.
O ik was heel snel verslaafdquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:11 schreef Michellee het volgende:
Gisteren begonnen met Downton Abbey, kon mij niet echt pakken. Moet ik er even doorheen? Of blijft het zo?
Vond vooral het slechte acteerwerk en schrijfwerk storend, ben halverwege de 3e aflevering afgehaakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:17 schreef jackson het volgende:
Dat Marco Polo, ik weet het niet... Hoop paarden, Koningen en slaven gedoe. Volgens mij ga ik dit niet zo leuk vinden, ik geef het nog een paar afleveringen.
Dat kan ik begrijpen. Maar het wordt echt best heel goed na de derde of vierde aflevering. Totaal geen spijt gehad dat ik ben blijven kijken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vond vooral het slechte acteerwerk en schrijfwerk storend, ben halverwege de 3e aflevering afgehaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |