Kloptquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:33 schreef Michellee het volgende:
Net Rita ontdekt! Super grappige serie. Ik dacht dat ik mij zou storen aan het Deens, maar het valt reuze mee. Je kan alleen niks anders tijdens het kijken doen anders mis je van alles.
Rita was een onverwacht toffe serie!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:33 schreef Michellee het volgende:
Net Rita ontdekt! Super grappige serie. Ik dacht dat ik mij zou storen aan het Deens, maar het valt reuze mee. Je kan alleen niks anders tijdens het kijken doen anders mis je van alles.
Galactica.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke serie is beter om nu aan te beginnen, Battlestar Galactica of Stargate Atlantis?
Dat was ik ook al van plan maar misschien dat de serie na een paar seizoenen kut werd, of een slecht einde had (zoals Lost waar iedereen op zeikt, al heb ik die na de pilot niet verder gekeken).quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Galactica.
Niet de jaren 70/80 maar de nieuwe.
Hier kun je titels uit je actieve lijst verwijderenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
Sinds een ruime week heb ik ook Netflix... inmiddels Broadchurch en the Returned gekeken. Van beide series alles gezien, alleen Netflix blijft ze in de lijst zetten om verder te kijken... hoe krijg ik ze daar uit?.
Log in op je account via de website.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
Sinds een ruime week heb ik ook Netflix... inmiddels Broadchurch en the Returned gekeken. Van beide series alles gezien, alleen Netflix blijft ze in de lijst zetten om verder te kijken... hoe krijg ik ze daar uit?.
Beiden zijn gaaf. BSG is rauw en duister. Imperfecte karakters die constant met anderen en zichzelf overhoop liggen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Welke serie is beter om nu aan te beginnen, Battlestar Galactica of Stargate Atlantis?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hier kun je titels uit je actieve lijst verwijderen
https://www.netflix.com/WiViewingActivity
Thanksquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Log in op je account via de website.
Vanuit de hoofdpagina, klik op het pijltje rechstboven, naast je naam.
Kies Mijn Account
Bij jouw profiel, kies Kijkactiviteit
Klik op de kruisjes om dingen te verwijderen.
Batlestar galactica is een veel betere serie. Blijft boeien, 4 seizoenen lang 1 verhaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:36 schreef MacorgaZ het volgende:
BSG spreekt me dan wel wat meer aan, thanks!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:46 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beiden zijn gaaf. BSG is rauw en duister. Imperfecte karakters die constant met anderen en zichzelf overhoop liggen.
Stargate Atlantis is frisser en lichter van toon. Het is wel een spinoff van een andere serie, Stargate SG-1. Dat is op eigen beurt weer een direct vervolg op de film Stargate.
Ah oké, dat verschil is wel belangrijk, dan is BSG ook leuker voor me.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:24 schreef Soohr het volgende:
[..]
Batlestar galactica is een veel betere serie. Blijft boeien, 4 seizoenen lang 1 verhaal.
Stargate is meer per aflevering een verhaaltje die beginnen te vervelen na 10 afleveringen
Bates Motel is awesomequote:Op zondag 26 juli 2015 01:27 schreef Ciscus het volgende:
Na Penny Deadfulnu begonnen aan Bates Motel...eerste twee afleveringen zijn veelbelovend.
Met The following ben ik na 12 afleveringen gestopt. Vind het niet slecht (behalve het ongeloofwaardige acteren van de grote zogenaamd-charismatische slechterik), maar het boeit me te weinig om er nog 35 aflevringen van te kijken.
Heb ik ook de laatste wekenquote:Op zondag 26 juli 2015 02:16 schreef SacreCoeur het volgende:
Ugh ik snap er niets van... Elke keer bij het volgen van series en weer verder willen kijken geeft Netflix de verkeerde aflevering aan. Bijvoorbeeld Weeds blijft hangen op seizoen drie, maar ik zit al in 8.
Rita is leuk!Ik ben nu begonnen met Hjørdis. Maar da's meer braaf voor het hele gezinquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:33 schreef Michellee het volgende:
Superleuke serie inderdaad, een leuke wegkijkserie met wat diepgang. En vooral Mollyquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:33 schreef Michellee het volgende:
Goed te horen! Vind je Penny Dreadful ook wat?quote:Op zondag 26 juli 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bates Motel is awesome
(Zie mijn UI)
Had deze serie nog helemaal niet ontdekt terwijl ik altijd genre misdaad opzoek.. Gister eerste aflevering bekeken dit gaat mijn favoriete serie worden de komende tijd. Heerlijk dat britstequote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Love/Hate - seizoen 3-5 - 2014 16
Genre: Drama
De moderne onderwereldfiguren Nidge en John Boy vechten om de zeggenschap over de drugshandel van Dublin in dit harde misdaaddrama.
Staat dan ook alleen onder genre 'drama' en 'duister'.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:43 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Had deze serie nog helemaal niet ontdekt terwijl ik altijd genre misdaad opzoek.. Gister eerste aflevering bekeken dit gaat mijn favoriete serie worden de komende tijd. Heerlijk dat britste
Ook aan begonnen vandaag, zit er weer helemaal inquote:Op zondag 26 juli 2015 13:43 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Had deze serie nog helemaal niet ontdekt terwijl ik altijd genre misdaad opzoek.. Gister eerste aflevering bekeken dit gaat mijn favoriete serie worden de komende tijd. Heerlijk dat britste
Ik zou willen dag ik m nog niet gezien had, briljante serie. Eigenlijk een soap met lopende lijken.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:33 schreef perro. het volgende:
the walking dead.
wellicht laat want hij staat al even op netflix, maar wat een serie. die eigenlijk alleen maar over verlies gaat. heb de 4 seizoenen binnen een paar dagen er doorheen gejaagd.
Netflix gebruikt diverse controles om te kijken in welk land je zit. Kijk op de hulppagina's van je specifieke VPN-dienst of er speciale instructies zijn voor het gebruik van Netflix.quote:Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hallo mensen, ik heb zojuist even een maandje private VPN aangeschaft. Kan nu op diverse buitenlandse servers inloggen, maar hoe zorg ik er nu voor dat ik bijvoorbeeld het Amerikaanse aanbod krijg? Voorheen met Hola (gedeïnstalleerd) ging dat prima, maar nu kom ik dus telkens op de NL site terecht.
Zweden net even geprobeerd. Krijg wel zodra ik cookies wegrot, netjes de Zweedse login pagina te zien, maar na inloggen wordt ik toch weer geredirect naar NL
Dan vindt je het wellicht interessant om te weten dat er binnenkort een spinoff-serie start: Fear the Walking Dead. Start op 23 augustus op een normale zender, Netflix nog niet bekend denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:33 schreef perro. het volgende:
the walking dead.
wellicht laat want hij staat al even op netflix, maar wat een serie. die eigenlijk alleen maar over verlies gaat. heb de 4 seizoenen binnen een paar dagen er doorheen gejaagd.
The Walking Dead is echt een B-serie.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik zou willen dag ik m nog niet gezien had, briljante serie. Eigenlijk een soap met lopende lijken.
Dankquote:Op zondag 26 juli 2015 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Netflix gebruikt diverse controles om te kijken in welk land je zit. Kijk op de hulppagina's van je specifieke VPN-dienst of er speciale instructies zijn voor het gebruik van Netflix.
Mocht je dit niet kunnen vinden, dan is het aan te raden om gebruik te maken van een VPN of DNS dienst die zich speciaal op Netflix richt
Dit idee heb ik ook altijd. Altijd maar ruzie maken om niks. Maar die achterlijke dingen doen is in alle zombiefilms, behalve zombieland dan. Die film is zo vetquote:Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Walking Dead is echt een B-serie.
Alleen maar oninteressante personages (op Daryl na), cliché gedoe en de personages doen continue achterlijke dingen in het bijzijn van zombies. Zelfs als ze al jarenlang in die wereld leven.
Je hebt gelijk, maar deze valt bij mij toch juist helemaal goed. Ik vond het ook gewoon spannend omdat ik nooit eerder horror heb gekeken. Ik vind de karakterontwikkeling van sommige personages overigens wel goed uitgewerkt.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen maar oninteressante personages (op Daryl na), cliché gedoe en de personages doen continue achterlijke dingen in het bijzijn van zombies. Zelfs als ze al jarenlang in die wereld leven.
Ja gingen ze een seizoen lang op die boerderij rondhangenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook altijd. Altijd maar ruzie maken om niks. Maar die achterlijke dingen doen is in alle zombiefilms, behalve zombieland dan. Die film is zo vet
Ik heb zelden een serie gezien waar de personages me zo weinig boeien als in TWD. Deed me niks toen er een paar gegrepen werden door zombies en bij sommige stond ik zelfs te juichen. En de enige karakterontwikkeling bij een personage is als hij 5 minuten later doodgaatquote:Op zondag 26 juli 2015 17:21 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar deze valt bij mij toch juist helemaal goed. Ik vond het ook gewoon spannend omdat ik nooit eerder horror heb gekeken. Ik vind de karakterontwikkeling van sommige personages overigens wel goed uitgewerkt.
Ze zijn nog geen anderhalf jaar bezig he.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zelfs als ze al jarenlang in die wereld leven.
Carl is wel flink gegroeid in die anderhalf jaar danquote:Op zondag 26 juli 2015 17:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze zijn nog geen anderhalf jaar bezig he.
Dat zie ik anders, maar begrijp het wel. Ik weet zeker dat jij sommige series boeiend vindt waarbij ik in slaap val. Gelukkig is er genoeg keuze tegenwoordig.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja gingen ze een seizoen lang op die boerderij rondhangenwas echt saai
Vind het beste in de serie zoals toen met seizoen 4 ze allemaal verspreid waren en door het land moesten trekken. Is dan veel dynamischer en meer afwisselend.
[..]
Ik heb zelden een serie gezien waar de personages me zo weinig boeien als in TWD. Deed me niks toen er een paar gegrepen werden door zombies en bij sommige stond ik zelfs te juichen. En de enige karakterontwikkeling bij een personage is als hij 5 minuten later doodgaat
Daarom, teveel series om te kijken. Daarom ben ik ook afgehaakt met the Walking Dead.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat zie ik anders, maar begrijp het wel. Ik weet zeker dat jij sommige series boeiend vindt waarbij ik in slaap val. Gelukkig is er genoeg keuze tegenwoordig.
ja, ik heb zoiets gelezen inderdaad. al blijft het afwachten, niet elke spin-off is van dezelfde kwaliteit als de originele serie.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan vindt je het wellicht interessant om te weten dat er binnenkort een spinoff-serie start: Fear the Walking Dead. Start op 23 augustus op een normale zender, Netflix nog niet bekend denk ik.
Het verhaal is met andere karakters op een andere locatie en speelt los van de originele serie. Het zou zich meer richten op het begin van de apocalyps en de instortende beschaving.
ik vind alles wat met zombies te maken heeft echt 10x niks hoor. maar zoals ik al zei, in twd -vind ik- de zombies eigenlijk bijzaak, het gaat vooral om verlies. in de breedste zin van het woord.quote:Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kan je beter Game of Thrones kijken. En dan zijn de personages beter uitgewerkt waardoor het verlies beter binnenkomtquote:Op zondag 26 juli 2015 17:47 schreef perro. het volgende:
[..]
ik vind alles wat met zombies te maken heeft echt 10x niks hoor. maar zoals ik al zei, in twd -vind ik- de zombies eigenlijk bijzaak, het gaat vooral om verlies. in de breedste zin van het woord.
Nee.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kan je beter Game of Thrones kijken. En dan zijn de personages beter uitgewerkt waardoor het verlies beter binnenkomt
lijkt me ook niks. want ik heb ook niks met uh. grote machtige volkeren uit het verleden (romeinen, grieken, napoleon, de ruyter, etc etc etc).quote:Op zondag 26 juli 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kan je beter Game of Thrones kijken. En dan zijn de personages beter uitgewerkt waardoor het verlies beter binnenkomt
Muah er zit wel meer in Game of Thrones hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 17:53 schreef perro. het volgende:
[..]
lijkt me ook niks. want ik heb ook niks met uh. grote machtige volkeren uit het verleden (romeinen, grieken, napoleon, de ruyter, etc etc etc).
misschien ooit als het eens op een netflix regio te vinden is.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er zit wel meer in Game of Thrones hoor
Zou het sowieso een kans geven.
"Haten op"quote:
Komt sowieso niet op Netflix aangezien het van de grote concurrent HBO isquote:Op zondag 26 juli 2015 17:56 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien ooit als het eens op een netflix regio te vinden is.
ik heb ook wekenlang gezeur van een vriend moeten aanhoren over the walking dead, dat ik het echt moest kijken. dus wie weet.
Als je dat echt denkt zal je nooit goede series kunnen waarderenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:56 schreef OMG het volgende:
[..]
"Haten op".
Zeiken over TWD, maar die saaie bende die 't alleen van tieten moet hebben wel goed vinden..
weet ik. maar dat geldt niet voor elke regio lijkt me.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt sowieso niet op Netflix aangezien het van de grote concurrent HBO is
Dat denk ik wel, aangezien Netflix de rechten moet kopen van HBO dan. En HBO wil graag zelf abonnementen afsluiten om hun series te bekostigen, dus gaan dan niet de concurrent er ook geld aan laten verdienenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
weet ik. maar dat geldt niet voor elke regio lijkt me.
Dat je dat vol kan houden om het niet te downloaden.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Met GoT was ik na 1 aflevering al verkocht, had de pilot gezien bij iemand. Maar downloaden vind ik niks en een abonnement op 1 streamingdienst is genoeg, dus heb ik maar de hele tot nu toe beschikbare serie gekocht
maar is hbo ook in elk land actief waar netflix actief is?quote:Op zondag 26 juli 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien Netflix de rechten moet kopen van HBO dan. En HBO wil graag zelf abonnementen afsluiten om hun series te bekostigen, dus gaan dan niet de concurrent er ook geld aan laten verdienen
Wat een onzin. Tieten zijn leuk, maar door een eerste seizoen van GoT kon ik echt niet heen komen. Saaie, nietszeggende bende.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je dat echt denkt zal je nooit goede series kunnen waarderen
Ja dan snap je waarschijnlijk niet de familiebanden en de hele geschiedenis erachter.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:04 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tieten zijn leuk, maar door een eerste seizoen van GoT kon ik echt niet heen komen. Saaie, nietszeggende bende.
Geen idee.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:03 schreef perro. het volgende:
[..]
maar is hbo ook in elk land actief waar netflix actief is?
Denk dat het bereik van HBO en Netflix wel redelijk hetzelfde is.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
ik gok zomaar van niet. dus wie weet is got wel ooit op een regio van netflix te zien.
Je mist alleen maar de beste serie ooitquote:Op zondag 26 juli 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
of ik kijk het gewoon niet. ik heb namelijk niet het idee dat ik iets mis.
daarnaast; carice van houten.![]()
Nee, dat is het niet. Jij mag dat vinden, net zoals je TWD niks vind. Ik vind GoT een saaie bende, familiebanden of niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan snap je waarschijnlijk niet de familiebanden en de hele geschiedenis erachter.
Als je dat wel snapt is het namelijk geniaal
TWD goed vinden en GoT niks vindenquote:Op zondag 26 juli 2015 18:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Jij mag dat vinden, net zoals je TWD niks vind. Ik vind GoT een saaie bende, familiebanden of niet.
vind jij.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mist alleen maar de beste serie ooit
Het is een serie die aardig begon (vergeleken met het origineel) maar nu rap afzakt naar middelmatig plotwerk en goedkoop effectbejag.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mist alleen maar de beste serie ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |