lijkt me ook niks. want ik heb ook niks met uh. grote machtige volkeren uit het verleden (romeinen, grieken, napoleon, de ruyter, etc etc etc).quote:Op zondag 26 juli 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kan je beter Game of Thrones kijken. En dan zijn de personages beter uitgewerkt waardoor het verlies beter binnenkomt
Muah er zit wel meer in Game of Thrones hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 17:53 schreef perro. het volgende:
[..]
lijkt me ook niks. want ik heb ook niks met uh. grote machtige volkeren uit het verleden (romeinen, grieken, napoleon, de ruyter, etc etc etc).
misschien ooit als het eens op een netflix regio te vinden is.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah er zit wel meer in Game of Thrones hoor
Zou het sowieso een kans geven.
"Haten op"quote:
Komt sowieso niet op Netflix aangezien het van de grote concurrent HBO isquote:Op zondag 26 juli 2015 17:56 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien ooit als het eens op een netflix regio te vinden is.
ik heb ook wekenlang gezeur van een vriend moeten aanhoren over the walking dead, dat ik het echt moest kijken. dus wie weet.
Als je dat echt denkt zal je nooit goede series kunnen waarderenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:56 schreef OMG het volgende:
[..]
"Haten op".
Zeiken over TWD, maar die saaie bende die 't alleen van tieten moet hebben wel goed vinden..
weet ik. maar dat geldt niet voor elke regio lijkt me.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt sowieso niet op Netflix aangezien het van de grote concurrent HBO is
Dat denk ik wel, aangezien Netflix de rechten moet kopen van HBO dan. En HBO wil graag zelf abonnementen afsluiten om hun series te bekostigen, dus gaan dan niet de concurrent er ook geld aan laten verdienenquote:Op zondag 26 juli 2015 17:59 schreef perro. het volgende:
[..]
weet ik. maar dat geldt niet voor elke regio lijkt me.
Dat je dat vol kan houden om het niet te downloaden.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Met GoT was ik na 1 aflevering al verkocht, had de pilot gezien bij iemand. Maar downloaden vind ik niks en een abonnement op 1 streamingdienst is genoeg, dus heb ik maar de hele tot nu toe beschikbare serie gekocht
maar is hbo ook in elk land actief waar netflix actief is?quote:Op zondag 26 juli 2015 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, aangezien Netflix de rechten moet kopen van HBO dan. En HBO wil graag zelf abonnementen afsluiten om hun series te bekostigen, dus gaan dan niet de concurrent er ook geld aan laten verdienen
Wat een onzin. Tieten zijn leuk, maar door een eerste seizoen van GoT kon ik echt niet heen komen. Saaie, nietszeggende bende.quote:Op zondag 26 juli 2015 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je dat echt denkt zal je nooit goede series kunnen waarderen
Ja dan snap je waarschijnlijk niet de familiebanden en de hele geschiedenis erachter.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:04 schreef OMG het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tieten zijn leuk, maar door een eerste seizoen van GoT kon ik echt niet heen komen. Saaie, nietszeggende bende.
Geen idee.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:03 schreef perro. het volgende:
[..]
maar is hbo ook in elk land actief waar netflix actief is?
Denk dat het bereik van HBO en Netflix wel redelijk hetzelfde is.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:06 schreef perro. het volgende:
[..]
ik gok zomaar van niet. dus wie weet is got wel ooit op een regio van netflix te zien.
Je mist alleen maar de beste serie ooitquote:Op zondag 26 juli 2015 18:09 schreef perro. het volgende:
of ik kijk het gewoon niet. ik heb namelijk niet het idee dat ik iets mis.
daarnaast; carice van houten.![]()
Nee, dat is het niet. Jij mag dat vinden, net zoals je TWD niks vind. Ik vind GoT een saaie bende, familiebanden of niet.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan snap je waarschijnlijk niet de familiebanden en de hele geschiedenis erachter.
Als je dat wel snapt is het namelijk geniaal
TWD goed vinden en GoT niks vindenquote:Op zondag 26 juli 2015 18:14 schreef OMG het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Jij mag dat vinden, net zoals je TWD niks vind. Ik vind GoT een saaie bende, familiebanden of niet.
vind jij.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mist alleen maar de beste serie ooit
Het is een serie die aardig begon (vergeleken met het origineel) maar nu rap afzakt naar middelmatig plotwerk en goedkoop effectbejag.quote:Op zondag 26 juli 2015 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mist alleen maar de beste serie ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |