abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154641733
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 09:33 schreef Michellee het volgende:
Net Rita ontdekt! Super grappige serie. Ik dacht dat ik mij zou storen aan het Deens, maar het valt reuze mee. Je kan alleen niks anders tijdens het kijken doen anders mis je van alles.
Superleuke serie inderdaad, een leuke wegkijkserie met wat diepgang. En vooral Molly O+
pi_154641799
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 02:02 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Bates Motel is awesome _O_

(Zie mijn UI :9)

Goed te horen! Vind je Penny Dreadful ook wat?
pi_154641939
Ze mogen van mij best al die psycho films erop zetten. Sluit mooi aan bij Bates Motel😁
pi_154643870
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:07 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Love/Hate - seizoen 3-5 - 2014 16
Genre: Drama
De moderne onderwereldfiguren Nidge en John Boy vechten om de zeggenschap over de drugshandel van Dublin in dit harde misdaaddrama.
Had deze serie nog helemaal niet ontdekt terwijl ik altijd genre misdaad opzoek.. Gister eerste aflevering bekeken dit gaat mijn favoriete serie worden de komende tijd. Heerlijk dat britste ^O^
pi_154643977
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:43 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:

[..]
Heerlijk dat britste ^O^
Het is toch een Ierse serie?
pi_154644727
quote:

[..]

Had deze serie nog helemaal niet ontdekt terwijl ik altijd genre misdaad opzoek.. Gister eerste aflevering bekeken dit gaat mijn favoriete serie worden de komende tijd. Heerlijk dat britste ^O^
Staat dan ook alleen onder genre 'drama' en 'duister'.
Probeer eens op dat laatste genre te zoeken: http://www.netflix.com/browse/genre/100037
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_154646232
quote:

[..]

Ook aan begonnen vandaag, zit er weer helemaal in ^O^
pi_154647949
Hallo mensen, ik heb zojuist even een maandje private VPN aangeschaft. Kan nu op diverse buitenlandse servers inloggen, maar hoe zorg ik er nu voor dat ik bijvoorbeeld het Amerikaanse aanbod krijg? Voorheen met Hola (gedeïnstalleerd) ging dat prima, maar nu kom ik dus telkens op de NL site terecht.

Zweden net even geprobeerd. Krijg wel zodra ik cookies wegrot, netjes de Zweedse login pagina te zien, maar na inloggen wordt ik toch weer geredirect naar NL

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2015 15:58:14 ]
pi_154649183
the walking dead. _O_

wellicht laat want hij staat al even op netflix, maar wat een serie. die eigenlijk alleen maar over verlies gaat. heb de 4 seizoenen binnen een paar dagen er doorheen gejaagd. :')
pi_154649715
quote:
19s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:33 schreef perro. het volgende:
the walking dead. _O_

wellicht laat want hij staat al even op netflix, maar wat een serie. die eigenlijk alleen maar over verlies gaat. heb de 4 seizoenen binnen een paar dagen er doorheen gejaagd. :')
Ik zou willen dag ik m nog niet gezien had, briljante serie. Eigenlijk een soap met lopende lijken.
  Donald Duck held zondag 26 juli 2015 @ 16:49:37 #36
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_154649739
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 15:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hallo mensen, ik heb zojuist even een maandje private VPN aangeschaft. Kan nu op diverse buitenlandse servers inloggen, maar hoe zorg ik er nu voor dat ik bijvoorbeeld het Amerikaanse aanbod krijg? Voorheen met Hola (gedeïnstalleerd) ging dat prima, maar nu kom ik dus telkens op de NL site terecht.

Zweden net even geprobeerd. Krijg wel zodra ik cookies wegrot, netjes de Zweedse login pagina te zien, maar na inloggen wordt ik toch weer geredirect naar NL
Netflix gebruikt diverse controles om te kijken in welk land je zit. Kijk op de hulppagina's van je specifieke VPN-dienst of er speciale instructies zijn voor het gebruik van Netflix.
Mocht je dit niet kunnen vinden, dan is het aan te raden om gebruik te maken van een VPN of DNS dienst die zich speciaal op Netflix richt
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held zondag 26 juli 2015 @ 16:52:16 #37
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_154649824
quote:
19s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:33 schreef perro. het volgende:
the walking dead. _O_

Dan vindt je het wellicht interessant om te weten dat er binnenkort een spinoff-serie start: Fear the Walking Dead. Start op 23 augustus op een normale zender, Netflix nog niet bekend denk ik.
Het verhaal is met andere karakters op een andere locatie en speelt los van de originele serie. Het zou zich meer richten op het begin van de apocalyps en de instortende beschaving.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 26 juli 2015 @ 16:53:28 #38
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154649853
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:48 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik zou willen dag ik m nog niet gezien had, briljante serie. Eigenlijk een soap met lopende lijken.
The Walking Dead is echt een B-serie.

Alleen maar oninteressante personages (op Daryl na), cliché gedoe en de personages doen continue achterlijke dingen in het bijzijn van zombies. Zelfs als ze al jarenlang in die wereld leven.
Oh.
pi_154650072
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:49 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Netflix gebruikt diverse controles om te kijken in welk land je zit. Kijk op de hulppagina's van je specifieke VPN-dienst of er speciale instructies zijn voor het gebruik van Netflix.
Mocht je dit niet kunnen vinden, dan is het aan te raden om gebruik te maken van een VPN of DNS dienst die zich speciaal op Netflix richt
Dank :)

Ik heb een VPN bij private internet access. Heb al ff gezocht, maar het is me nog niet duidelijk of ik nu toch nog met Hola of een ander alternatief aan de slag moet. Zal vanavond nog eens verder zoeken.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:21:40 #40
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_154650736
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Alleen maar oninteressante personages (op Daryl na), cliché gedoe en de personages doen continue achterlijke dingen in het bijzijn van zombies. Zelfs als ze al jarenlang in die wereld leven.
Dit idee heb ik ook altijd. Altijd maar ruzie maken om niks. Maar die achterlijke dingen doen is in alle zombiefilms, behalve zombieland dan. Die film is zo vet _O_
#FreeHat
pi_154650738
quote:

[..]

Je hebt gelijk, maar deze valt bij mij toch juist helemaal goed. Ik vond het ook gewoon spannend omdat ik nooit eerder horror heb gekeken. Ik vind de karakterontwikkeling van sommige personages overigens wel goed uitgewerkt.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:30:39 #42
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154651005
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:21 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Dit idee heb ik ook altijd. Altijd maar ruzie maken om niks. Maar die achterlijke dingen doen is in alle zombiefilms, behalve zombieland dan. Die film is zo vet _O_
Ja gingen ze een seizoen lang op die boerderij rondhangen :') was echt saai

Vind het beste in de serie zoals toen met seizoen 4 ze allemaal verspreid waren en door het land moesten trekken. Is dan veel dynamischer en meer afwisselend.
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:21 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar deze valt bij mij toch juist helemaal goed. Ik vond het ook gewoon spannend omdat ik nooit eerder horror heb gekeken. Ik vind de karakterontwikkeling van sommige personages overigens wel goed uitgewerkt.
Ik heb zelden een serie gezien waar de personages me zo weinig boeien als in TWD. Deed me niks toen er een paar gegrepen werden door zombies en bij sommige stond ik zelfs te juichen. En de enige karakterontwikkeling bij een personage is als hij 5 minuten later doodgaat :')
Oh.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:31:53 #43
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_154651038
quote:
Zelfs als ze al jarenlang in die wereld leven.
Ze zijn nog geen anderhalf jaar bezig he.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:36:01 #44
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154651160
quote:
3s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:31 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze zijn nog geen anderhalf jaar bezig he.
Carl is wel flink gegroeid in die anderhalf jaar dan
Oh.
pi_154651280
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja gingen ze een seizoen lang op die boerderij rondhangen :') was echt saai

Vind het beste in de serie zoals toen met seizoen 4 ze allemaal verspreid waren en door het land moesten trekken. Is dan veel dynamischer en meer afwisselend.

[..]

Ik heb zelden een serie gezien waar de personages me zo weinig boeien als in TWD. Deed me niks toen er een paar gegrepen werden door zombies en bij sommige stond ik zelfs te juichen. En de enige karakterontwikkeling bij een personage is als hij 5 minuten later doodgaat :')
Dat zie ik anders, maar begrijp het wel. Ik weet zeker dat jij sommige series boeiend vindt waarbij ik in slaap val. Gelukkig is er genoeg keuze tegenwoordig.
  zondag 26 juli 2015 @ 17:44:33 #46
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154651432
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:39 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dat zie ik anders, maar begrijp het wel. Ik weet zeker dat jij sommige series boeiend vindt waarbij ik in slaap val. Gelukkig is er genoeg keuze tegenwoordig.
Daarom, teveel series om te kijken. Daarom ben ik ook afgehaakt met the Walking Dead.

Al sluit ik niet uit dat ik het ooit weer oppik als ik me heel erg verveel. En het zombieconcept blijft wel grappig
Oh.
pi_154651493
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 16:52 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dan vindt je het wellicht interessant om te weten dat er binnenkort een spinoff-serie start: Fear the Walking Dead. Start op 23 augustus op een normale zender, Netflix nog niet bekend denk ik.
Het verhaal is met andere karakters op een andere locatie en speelt los van de originele serie. Het zou zich meer richten op het begin van de apocalyps en de instortende beschaving.
ja, ik heb zoiets gelezen inderdaad. al blijft het afwachten, niet elke spin-off is van dezelfde kwaliteit als de originele serie.

seizoen 5 van twd komt volgens mij in de herfst op netflix. :9
pi_154651541
quote:

[..]

ik vind alles wat met zombies te maken heeft echt 10x niks hoor. maar zoals ik al zei, in twd -vind ik- de zombies eigenlijk bijzaak, het gaat vooral om verlies. in de breedste zin van het woord. :)
  zondag 26 juli 2015 @ 17:49:20 #49
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_154651592
quote:
19s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:47 schreef perro. het volgende:

[..]

ik vind alles wat met zombies te maken heeft echt 10x niks hoor. maar zoals ik al zei, in twd -vind ik- de zombies eigenlijk bijzaak, het gaat vooral om verlies. in de breedste zin van het woord. :)
Ach dan kan je beter Game of Thrones kijken. En dan zijn de personages beter uitgewerkt waardoor het verlies beter binnenkomt
Oh.
pi_154651649
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ach dan kan je beter Game of Thrones kijken. En dan zijn de personages beter uitgewerkt waardoor het verlies beter binnenkomt
Nee.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')