Cut out his heart with a spoon!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:03 schreef Cue_ het volgende:
Sjans voelde toch dat ik wat terughoudend was. Wat klopt. Want ik probeer date te bereiken om te meeten vanavond
Noem je 'm nog steeds date?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:03 schreef Cue_ het volgende:
Sjans voelde toch dat ik wat terughoudend was. Wat klopt. Want ik probeer date te bereiken om te meeten vanavond
je hebt te veel haastquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:06 schreef Faxie het volgende:
Wat is dat met die dubbelquotes elke keer?
Achter iemand aanlopen als een hondje in onaantrekkelijk tochquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:17 schreef Cue_ het volgende:
Eig ben ik net z'n hondje ... Maarja ben me er bewust van
Zo letterlijk is t nog niet, maar wel iets om op te lettenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Achter iemand aanlopen als een hondje in onaantrekkelijk toch
* buktquote:
Gaan we vanilla vanavond?quote:
quote:
Ik wist niet dat je miljonair bent.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:19 schreef Samzz het volgende:
Het is wat he... Miljonair zijn maar nu door koopverslaving maar net je huur kunnen betalen.
Miljonair was dan...quote:
quote:
Ik lig nog.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 07:38 schreef Samzz het volgende:
Pfff, ik ga zo nog even lekker in bed liggen.
Het zou ook beginnen daar geloof ik. Wanneer je dus wegvalt hier dan weten we genoegquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:13 schreef Samzz het volgende:
Het waait hier wel hard. Maar aan de andere kant, het waait hier altijd.
Inmiddels wordt er code oranje afgegevenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:13 schreef Samzz het volgende:
Het waait hier wel hard. Maar aan de andere kant, het waait hier altijd.
Zegt me niet zoveelquote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Inmiddels wordt er code oranje afgegeven
is pas tegen het middaguur geloof ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zegt me niet zoveel. Het waait hier niet ongehoord hard of zo...
Ik zag eergisteren de trein naar Groningen staan en toen moest ik aan je denkenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:12 schreef Californium het volgende:
Zonder hoestje de nacht doorgekomen. Nu eff shit ruimen en kijken hoe snel ik deze hell hole kan inruilen voor bewoonde wereldTot vanmiddag IRL
liefjes
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren de trein naar Groningen staan en toen moest ik aan je denken
/randomonzin
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:12 schreef Californium het volgende:
Zonder hoestje de nacht doorgekomen. Nu eff shit ruimen en kijken hoe snel ik deze hell hole kan inruilen voor bewoonde wereldTot vanmiddag IRL
liefjes
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:12 schreef Californium het volgende:
liefjes
quote:
quote:
Grumpy old man!quote:
Boodschappen, hondjes dumpen, op mij wachten?quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Boodschappen, hondjes dumpen, op mij wachten?
Grumpy ok, maar oud...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Grumpy old man!Gaan we vanmiddag weer dronken lol hebben
?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Grumpy ok, maar oud...
Weet nog niet zeker of ik ga, maar niet dronken in ieder geval.
Ik reed gisteren nog naar Capelle en moest ineens aan je denken. En aan de tijd dat ik op je haatte toen je hier net binnen kwam en postte zoals El Thijs. Ik moest even twee traantjes weg pinken. Eentje vanwege schuldgevoelens en eentje uit trots over de FOK!ker tot welke je je hebt ontpopt.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik reed gisteren nog naar Capelle en moest ineens aan je denken. En aan de tijd dat ik op je haatte toen je hier net binnen kwam en postte zoals El Thijs. Ik moest even twee traantjes weg pinken. Eentje vanwege schuldgevoelens en eentje uit trots over de FOK!ker tot welke je je hebt ontpopt.
Jij haat iedereen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik reed gisteren nog naar Capelle en moest ineens aan je denken. En aan de tijd dat ik op je haatte toen je hier net binnen kwam en postte zoals El Thijs. Ik moest even twee traantjes weg pinken. Eentje vanwege schuldgevoelens en eentje uit trots over de FOK!ker tot welke je je hebt ontpopt.
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:38 schreef twi het volgende:
[..]
Hoi yats.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23[/url] schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik haat op iedereen, omdat iedereen wel eens haatwaardige dingen doet. Maar aeque toont aan dat ik het ook wel eens mis heb.quote:
Wel eens, zegt ie danquote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik haat op iedereen, omdat iedereen wel eens haatwaardige dingen doet. Maar aeque toont aan dat ik het ook wel eens mis heb.
Als jullie nu allemaal tegelijkertijd haatwaardige dingen doen, dan kan ik daar in één keer tegelijk op wijzen en ben ik de rest van de tijd de lieve persoon die ik in het dagelijks leven ben.quote:
Now where's the fun in that?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:02 schreef twi het volgende:
[..]
Als jullie nu allemaal tegelijkertijd haatwaardige dingen doen, dan kan ik daar in één keer tegelijk op wijzen en ben ik de rest van de tijd de lieve persoon die ik in het dagelijks leven ben.
Op je fiets stappen en dan richting het westen aanhoudenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Dus SCheveningen, hoe kom ik daar ook al weer?
was het maar zondag, dan had ik vakantiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 09:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Krijg er een beetje een zondagsgevoel bij.
En het westen is makkelijk aan te houden vandaag. Gewoon tegen de wind in fietsen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op je fiets stappen en dan richting het westen aanhouden
Wil jij mij eens niet onderschattenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:31 schreef UitStraling het volgende:
Veel plezier iedereen vandaag bij de stormachtige strandmeat, het was me in sporadische gevallen een waar genoegen jullie gekend te hebben en ik beloof morgen na de storm jullie opgezwollen drijvende lichamen mee te gaan zoeken![]()
www.condoleanceregister/sc.r&p.nl
Niet. Ik ben gisteren gewoon met de metro gegaan omdat ik geen zin had om 20 euro op mijn kaart te zetten puur omdat dat het instaptarief voor de trein is.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:28 schreef HostiMeister het volgende:
Dus SCheveningen, hoe kom ik daar ook al weer?
Juist welquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet. Ik ben gisteren gewoon met de metro gegaan omdat ik geen zin had om 20 euro op mijn kaart te zetten puur omdat dat het instaptarief voor de trein is.Scheveningen lijkt me trouwens echt geen zak aan met dit weer.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Zo raar hoe blij faxie wordt als het kutweer is.
beetje uit/wegwaaienquote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet. Ik ben gisteren gewoon met de metro gegaan omdat ik geen zin had om 20 euro op mijn kaart te zetten puur omdat dat het instaptarief voor de trein is.Scheveningen lijkt me trouwens echt geen zak aan met dit weer.
Als de wind goed staat hoef je alleen maar te remmenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op je fiets stappen en dan richting het westen aanhouden
Ik bind wel een touw rond je enkels.quote:
liefquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bind wel een touw rond je enkels.
Zo ben ikquote:
Klinkt als een collega van mequote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:29 schreef Samzz het volgende:
Whaha, het vrouwtje naast mij en ik zitten een kerel uit te lachen die nu al zeker een kwartier aan het klagen is over z'n zonnebrandcreme. In een vreselijke nasale en monotone kutstem.
bedankt voor het delen manquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Aight.
Ik vroeg het me af want viro in Esperanto betekent man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |