Omdat dat hele systeem naar de klote is, Wales wint van 3e rangs tegenstanders en krijgt punten toegekendquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zitten Wales en Roemenië in pot 1? Daar snap ik niks van..
omdat oefenwedstrijden veel te zwaar meewegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zitten Wales en Roemenië in pot 1? Daar snap ik niks van..
Belgie-bashquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat dat hele systeem naar de klote is, Wales wint van 3e rangs tegenstanders en krijgt punten toegekend
In de gids kan ik er niks over vinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FIFA livestreamTV geen idee tot zover ik weet.
Ik. Dan ben ik niet thuis.quote:
Goeie heinneringen aan.quote:
Ik kan weinig over die stream vinden.. Kun je me wellicht helpen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FIFA livestreamTV geen idee tot zover ik weet.
We gaan ook loten voor Afrika. Oceanië, Noord-Amerika en Zuid-Amerikaquote:
Alsof je die wilt zienquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De loting voor Afrika is dan toch al wel voorbij?
Deze tweede ronde zijn er twintig wedstrijden. Alle winnaars stromen door naar ronde drie in vijf groepen van vier landen. De winnaars van elke poule gaan naar het WK.quote:
Ze hebben al een schema vastgesteld, maar dat is tot nu toe zo:quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:56 schreef Fargo het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk geloot voor Zuid-Amerika?
correctie, 3x4 landenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Curacao - El Salvador in CONCAF.
Daar zes wedstrijden voor de laatste ronde/poulefase van twee x 5 landen.
Way to go Kluivertquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
Groep A
Mexico
Honduras
Curacao/El Salvador
Canada/Belize
Groep B
Costa Rica
Panama
Grenada/Haiti
Jamaica/Nicaragua
Groep C
USA
Trinidad/Tobago
St.Vincent Grenadines/Aruba
Antigua and Barbuda/Guatemala
En daarvan gaan de beste 2 van elke groep door naar de finalegroep, waarvan de top 3 naar het WK gaat en de nr 4 in de play-off tegen een Aziatische ploeg moet. USA en Mexico kunnen zo het WK eigenlijk vrijwel nooit mislopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
Groep A
Mexico
Honduras
Curacao/El Salvador
Canada/Belize
Groep B
Costa Rica
Panama
Grenada/Haiti
Jamaica/Nicaragua
Groep C
USA
Trinidad/Tobago
St.Vincent Grenadines/Aruba
Antigua and Barbuda/Guatemala
Baasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
Op Canvas wordt het nu op tv uitgezonden.
Met live commentaar van Fred de Bruynequote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
Thanks!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:12 schreef BillDauterive het volgende:
Het eerste wat ik dacht: wat zijn Russische vrouwen toch lelijkquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht: wat zijn Russische vrouwen toch lelijk
Haha, goeiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Russische bruiden op het internet kopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Komt net als de vorige keren als laatste. Tja, vorig wk was het hetzelfde, gewoon hopen op een goede poule en eerste worden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:21 schreef Pedroso het volgende:
Europese loting nog niet aan bod geweest zeker ?
Gaat nog pittig worden trouwens als alleen de winnaar zich direct plaatst.
Voor de WK's 1994-2014 hadden ze iedere keer hetzelfde speelschema. Dat wordt nu voor het eerst overhoop gegooid.quote:
1-7quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:21 schreef TLC het volgende:
Na die 0-7 en 0-3 neem ik Brazilie niet meer serieus
Nederland gaat niet naar het WK in Rusland, niet omdat ze het boycotten maar ze zullen zich niet kwalificeren.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:21 schreef Pedroso het volgende:
Europese loting nog niet aan bod geweest zeker ?
Gaat nog pittig worden trouwens als alleen de winnaar zich direct plaatst.
Al die mensen die riepen dat Brazilië wat wasquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:21 schreef TLC het volgende:
Na die 0-7 en 0-3 neem ik Brazilie niet meer serieus
Hangt af van de loting, veel te voorbarig om daar nu al iets over te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Nederland gaat niet naar het WK in Rusland, niet omdat ze het boycotten maar ze zullen zich niet kwalificeren.
Tegen Chili hadden ze zeker geluk jaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al die mensen die riepen dat Brazilië wat wasdie neem ik voortaan ook niet meer serieus. Kijk naar dat elftal man en wat voor geluk ze hadden. Dat zou een keer ophouden tegen een grote voetbalreus als Duitsland.
Ik nam je net bijna serieus. Bijnaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen Chili hadden ze zeker geluk ja
Kroatië werd al genaaid in die openingswedstrijd zodoende ging ik er vanuit dat de scheids Brazilië naar de titel zou leiden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Al die mensen die riepen dat Brazilië wat wasdie neem ik voortaan ook niet meer serieus. Kijk naar dat elftal man en wat voor geluk ze hadden. Dat zou een keer ophouden tegen een grote voetbalreus als Duitsland.
Speelt nu ergens voor een vage club in Japan, zondequote:
Is toch altijd dezelfde 10 landen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een flauwekul loting die Zuid Amerikaanse
Mochten ze elkaar treffen op het WK dan wint Rusland zonder te spelen om problemen te voorkomen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:27 schreef TLC het volgende:
Kunnen Oekraine en Rusland wel tegen elkaar spelen op het WK of mag dat ook niet
Ja, die spelen op belachelijke hoogte. Daar komt zelfs de tour niet op zo'n hoogte...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:28 schreef TLC het volgende:
Bolivia wint standaard altijd zijn thuiswedstrijden
Voor je voetbalnieuws naar fok.nl gaanquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Je leest het straks wel op fok.nl, tis allemaal niet zo belangrijk dat je het nu moet weten.
Sowieso de fp bezoekenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je voetbalnieuws naar fok.nl gaan
Sorry, ben even aan het dansen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor je voetbalnieuws naar fok.nl gaan
Ja en vervolgens een flut Ek spelen. Dus daarom vind ik mensen die lopen te zeiken over Oranje op dit moment dat ze beter niet kunnen gaan ook een beetje knullig.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:40 schreef TLC het volgende:
Nederland-San Marino 11-0 mooie wedstrijd was dat
Dit ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
Oh, Nederland moet verplicht in poule van 6 want money
Is dat ergens gezegd, ja?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:41 schreef Sked het volgende:
Nederland moet in een poule van 6. Heeft met tv rechten te maken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat ergens gezegd, ja?
Er zijn toch 9 poules en 9 landen in pot1?
Dat zei de Belg netquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat ergens gezegd, ja?
Er zijn toch 9 poules en 9 landen in pot1?
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Nederland moet in een poule van 6. Heeft met tv rechten te maken.
Triest inderdaad dat ze voor deze mondiale loting geen mensen neerzetten die fatsoenlijk Engels sprekenquote:
Of bij Spanje...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gooi ons een keer bij Luxemburg. Daar denkt Utrecht met veel plezier aan terug....
Wat kon Seedorf nou gebeuren toen hij van 11 meter schoot........?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:43 schreef TLC het volgende:
Die goede oude tijd van het EK 96 toen we Seedorf nog een penalty lieten nemen
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:45 schreef TLC het volgende:
Hmmm verdacht, waarom draait hij zich steeds zo om
FBI@usgoverment.comquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:45 schreef TLC het volgende:
Hmmm verdacht, waarom draait hij zich steeds zo om
Dan zijn de balletjes wel wat heter en glibberiger.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:46 schreef Pedroso het volgende:
Lekker tempo wel, mogen ze bij de andere potten wel doen.
Putin moet heel pot 5 gewoon even annexeren voor 2018...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:47 schreef Pedroso het volgende:
Bijna allemaal van die fijne Oostbloklanden in pot 5.
Daar komt Duitsland in.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hongarije in B.
B wordt steeds aantrekkelijker.
Het is voor de hand liggend dus dat België daar wordt geplaatst.quote:
Mooi poultje voor de Belgen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Groep I is wel ongelofelijk kut zeg.
Oekraïne - Finland - Turkije
A is makkelijk manquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Wie A heeft is de sjaak behalve als het Duitsland is.
Valt toch wel mee ?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:54 schreef KingRoland het volgende:
Wie A heeft is de sjaak behalve als het Duitsland is.
Die had ik even gemist ja. Liever niet dus.quote:
JAAAAAAAAA LETS GO FIFA!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:50 schreef Nober het volgende:
Nederland in poule A met Wit-Rusland en Bulgarije, lekker man.
Hattrickje Zlatan twee keerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is alleen Frankrijk een tegenvaller, de rest is te doen.
Frankrijk kan er niets meer van.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Dat zagen we voor het WK14 welquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frankrijk kan er niets meer van.
Zweden is lachwekkend slecht.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef TLC het volgende:
Dat krijg je er dus van als van Praag een grote mond opzet tegen Blatter
Wales was niet één van de zes landen waarbij dat moest.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wtf is er zo commercieel dat Wales in een poule van 6 moet dan
Warme balletjesquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Nederland weer eens in éen van de zwaarste poules. Dat gebeurd de laatste jaren vaker.
Kan niet... gaan er maar 13...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:01 schreef Nober het volgende:
België - Griekenland
Engeland - Schotland
Portugal - Zwitserland
Zweden - Frankrijk
Polen - Denemarken
Kroatië - Oekraïne
Spanje - Italië
Mooi man.
Wales en Roemenië lijken me al minder sterk dan Zweden. Zweden hoort niet in pot 3 thuis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Via play-offs haal je het wel, dan moet je tegen kleine landjes. Bovendien halen we Tsjechië nog wel in en eindigen we gewoon als nr 2.quote:
Ik kan weer gerust slapenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Via play-offs haal je het wel, dan moet je tegen kleine landjes. Bovendien halen we Tsjechië nog wel in en eindigen we gewoon als nr 2.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan spring ik uit mijn raam met gestrekt been.
Nee, ik las het verkeerd en dacht dat het om de EK play-offs ging. De WK play-offs zijn wel lastiger. Het wordt een interessante kwalificatie!quote:
Ohjaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef Brammess het volgende:
Achja, we gingen het toch boycotten, toch van Praag?
Neequote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
Overigens zie ik het België nog moeilijk hebben tegen Bosnië en Griekenland
Cyprus is ook best defensief.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:06 schreef Max23 het volgende:
Overigens zie ik het België nog moeilijk hebben tegen Bosnië en Griekenland
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Via play-offs haal je het wel, dan moet je tegen kleine landjes. Bovendien halen we Tsjechië nog wel in en eindigen we gewoon als nr 2.
edit: ow, via play-offs voor WK. Die worden wel moeilijker ja
Lekker rullevant.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog 1-1 tegen Bosnië (ek-kwalificatie)
Ja, dat was vorig jaarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorig jaar nog 1-1 tegen Bosnië (ek-kwalificatie)
Bosnië is een flink stuk zwakker geworden, de Belgen zijn nu beter op elkaar ingespeeldquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Precies, heel makkelijk zullen ze er dus niet van winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |