Omdat dat hele systeem naar de klote is, Wales wint van 3e rangs tegenstanders en krijgt punten toegekendquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zitten Wales en Roemenië in pot 1? Daar snap ik niks van..
omdat oefenwedstrijden veel te zwaar meewegen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom zitten Wales en Roemenië in pot 1? Daar snap ik niks van..
Belgie-bashquote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Omdat dat hele systeem naar de klote is, Wales wint van 3e rangs tegenstanders en krijgt punten toegekend
In de gids kan ik er niks over vinden.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FIFA livestreamTV geen idee tot zover ik weet.
Ik. Dan ben ik niet thuis.quote:
Goeie heinneringen aan.quote:
Ik kan weinig over die stream vinden.. Kun je me wellicht helpen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 05:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FIFA livestreamTV geen idee tot zover ik weet.
We gaan ook loten voor Afrika. Oceanië, Noord-Amerika en Zuid-Amerikaquote:
Alsof je die wilt zienquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De loting voor Afrika is dan toch al wel voorbij?
Deze tweede ronde zijn er twintig wedstrijden. Alle winnaars stromen door naar ronde drie in vijf groepen van vier landen. De winnaars van elke poule gaan naar het WK.quote:
Ze hebben al een schema vastgesteld, maar dat is tot nu toe zo:quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:56 schreef Fargo het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk geloot voor Zuid-Amerika?
correctie, 3x4 landenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Curacao - El Salvador in CONCAF.
Daar zes wedstrijden voor de laatste ronde/poulefase van twee x 5 landen.
Way to go Kluivertquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
Groep A
Mexico
Honduras
Curacao/El Salvador
Canada/Belize
Groep B
Costa Rica
Panama
Grenada/Haiti
Jamaica/Nicaragua
Groep C
USA
Trinidad/Tobago
St.Vincent Grenadines/Aruba
Antigua and Barbuda/Guatemala
En daarvan gaan de beste 2 van elke groep door naar de finalegroep, waarvan de top 3 naar het WK gaat en de nr 4 in de play-off tegen een Aziatische ploeg moet. USA en Mexico kunnen zo het WK eigenlijk vrijwel nooit mislopenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
Groep A
Mexico
Honduras
Curacao/El Salvador
Canada/Belize
Groep B
Costa Rica
Panama
Grenada/Haiti
Jamaica/Nicaragua
Groep C