Heerlijk dat getrollquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/to(...)b7-ba79-0640e6799f63
Dit moment![]()
![]()
Het is goedgekomenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
oops ik had em gesloten, had het niet door ;p
haha ja ;pquote:
Lekker stressen en falenquote:
Geef ze un pain du stok met boursinquote:
whahah jaquote:
Ze zijn allemaal aan het kutten....quote:Op maandag 27 juli 2015 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Niet genoeg hebben en gewoon doorgaan met glazen vullen
nou idd! Die slome van de vorige was alweer sloom. Dat jurylid stond zich volgens mij kapot te ergeren aan die gozer.quote:
ja en dat is ook degene die dat gouden schort kreeg. hebben ze wel spijt van denk ik nuquote:Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
nou idd! Die slome van de vorige was alweer sloom. Dat jurylid stond zich volgens mij kapot te ergeren aan die gozer.
Och, het zijn niet Henk en Ingrid die komen etenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Het verhaaltje van 'betalende gasten' neem ik altijd maar met een korreltje zout. Kan me niet voorstellen dat er dan klokken van de sponsor zouden hangen
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Bij vol au vent moet ik altijd even denken wat is dat ook alweerGewoon ragoutbakjes dus.
Nou iddquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Zo een poeha maken over 6 minuten wachten
Gek genoeg smaakt het allemaal wel prima.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben allemaal zo lopen klooien dat ze allemaal wel naar huis mogen van mij
Blijkbaar heeft hij de aanwijzingen van die knakker beter opgevolgd dan die twee genomineerde.quote:
Nee hoor, hoefde het alleen beter te doen dan degene uit zijn eigen team, leuk dat je meekijktquote:Op maandag 27 juli 2015 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij de aanwijzingen van die knakker beter opgevolgd dan die twee genomineerde.
heftig idd, wel heel mooi dat ze dat doenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:24 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/videos/4(...)verleden-docent.html
Ook dat is Nieuw-Zeeland... 1700 leerlingen en leraren die de Haka doen voor een overleden docent. Je krijgt er bijna een brok van in je keel.....
Ergens te zien, of achter een decoder?quote:
Op SBS6 he. Vandaar dat ik erop kwam.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ergens te zien, of achter een decoder?
nee er zijn alleen desserts dingen in de voorraadkamer ;pquote:
Ow ok, ik vind die reclames zo irritant dat ik er niks van meekrijg/zie/hoor...quote:
Nietusquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee er zijn alleen desserts dingen in de voorraadkamer ;p
Oh dat is wel leuk. Was me niet opgevallen net. Al zit hij dan nu te liegenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:30 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee er zijn alleen desserts dingen in de voorraadkamer ;p
LP liegtquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel leuk. Was me niet opgevallen net. Al zit hij dan nu te liegen
Ik had vorig jaar kaartjes, maar ja toen deed Ajax mee. Nu kijk ik wel thuis.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
zondag johan cruijffschaal op fox open kanaal.
(zat storage wars te kijken)
ja maar ja maar FCG!!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar kaartjes, maar ja toen deed Ajax mee. Nu kijk ik wel thuis.
Ik ga weer voetbal kijken tijdens het trainen.. Of ernaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
zondag johan cruijffschaal op fox open kanaal.
(zat storage wars te kijken)
oh ja ik had het verkeerd idd ;pquote:
ach ja, Stan, de zielquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Pakjes en blikjesDe grote Downfall van Stan in MC NL
whahah jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Alleen mogen ze nu wel pakken wat ze willen. Scheelt toch wel.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
bevroren vlees is een beetje lastig, dat laat je hier ontdooien voor je begint....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Maar ik snap het niet, zijn de verse producten daar zo goedkoop allemaal? Ik denk dat de gemiddelde Nederlander wel een goede maaltijd kan maken van diepvries/pakjes/blik ingredienten.. En de meeste daar hebben toch wel een gezin.
Blauw mag topic-kapen... Ik krijg dan een waarschuwing of een ban.. (en ik ben zeer goed in topic-kapenquote:
misschien willen ze wat ideeën laten zien voor de mensen die thuis zitten te kijken ofzo ;pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Maar ik snap het niet, zijn de verse producten daar zo goedkoop allemaal? Ik denk dat de gemiddelde Nederlander wel een goede maaltijd kan maken van diepvries/pakjes/blik ingredienten.. En de meeste daar hebben toch wel een gezin.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blauw mag topic-kapen... Ik krijg dan een waarschuwing of een ban.. (en ik ben zeer goed in topic-kapen![]()
)
Volgens mij heb ik weleens gelezen dat diepvries of uit een pot soms nog gezonder is omdat het meteen wordt verwerkt. Spinazie of zo.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Gehakt is makkelijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
bevroren vlees is een beetje lastig, dat laat je hier ontdooien voor je begint....
ik vind het dan lang niet zo lekker er uit zien.. heel plakkerig.....quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gehakt is makkelijkIn een hete pan gooien, en steeds de gare stukjes eraf schrapen
duurt 5-10 minuten, maar dan heb je goed gehakt
heb jij een nieuwe baan??????????????????quote:
Nee hoor. Als je het goed doetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het dan lang niet zo lekker er uit zien.. heel plakkerig.....
Ow, hebben we een scoop?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij mag over je nieuwe baan praten hoor
Heb ik een nieuwe baan?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij mag over je nieuwe baan praten hoor
al het vlees was vriesdiepquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
Haha
Weet niet of er diepvries bij zat eigenlijk, zag vooral pakjes en blikjes.
tsss... dood mus en meer van zulksquote:
In de war dusquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zal m'n baas van 5 jaar even informeren dan
burner was aan het sollicidingessen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Paars had toch een andere baan dacht ik? Of ben ik nu in de war
Jou baas is 5 jaar? Voor een lolly krijg je opslag of zo?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik zal m'n baas van 5 jaar even informeren dan
Hij was wel erg grappigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
In de war dusIk weet het alweer, dat was tim.
net als een moeder van 2, ook zo vreemd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jou baas is 5 jaar? Voor een lolly krijg je opslag of zo?
Was dat maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jou baas is 5 jaar? Voor een lolly krijg je opslag of zo?
Maak mij maar blauw hoorquote:
quote:
Euhm, om het even recht te zetten, ik zei alleen dat blauw mag topic-kapen en topic-voetballenquote:
Dat bedoelden we ook niet hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Euhm, om het even recht te zetten, ik zei alleen dat blauw mag topic-kapen en topic-voetballen![]()
En ik was niet degene die zei dat het een topic-kaap (voetbal-topic) was
nee dat heb jij nu al gedaan door over topickaaps te beginnenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Euhm, om het even recht te zetten, ik zei alleen dat blauw mag topic-kapen en topic-voetballen![]()
ahhhhhhh we hebben je niet op de sollicitatielijst voor notes gezet ofzo hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoelden we ook niet hoorAlleen dat jij ook met ander werk bezig was.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat heb jij nu al gedaan door over topickaaps te beginnen
Huh, ok, naja, ik maak me geen zorgen over notes hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ahhhhhhh we hebben je niet op de sollicitatielijst voor notes gezet ofzo hoor
hahaha ik zie dat ze gelukkig nog wel iets meer creativiteit gebruikenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Taart is makkelijk. Je neemt gewoon zo een pak van Dr Oetker om kwarktaart te maken
Notes zeggen sowieso niks. Ik heb er 10 maar die stellen niks voorquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Huh, ok, naja, ik maak me geen zorgen over notes hoorooit 1 ban gehad geloof ik, nan Yvonne herself
lijkt me best saai heel stiekem.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Het lijkt me trouwens wel tof als ze eens een keer live 60 of 90 minuten zouden uitzenden als de kandidaten aan het koken zijn...
kikkererwten geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Zag net iets met een soort bonen of erwten? van die rastajongen. Weet niet wat dat nou was.
Ik heb zolang gereld en geschopt in Utoquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Notes zeggen sowieso niks. Ik heb er 10 maar die stellen niks voor
lijkt me langdradigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Het lijkt me trouwens wel tof als ze eens een keer live 60 of 90 minuten zouden uitzenden als de kandidaten aan het koken zijn...
Mwoa, om het gewoon eens te zien, jury die rond loopt etc...quote:
Misschien wel, maar je ziet dan wel wat ze doen, wat er fout gaat...quote:
ja dat wel... maar dan wel versneld afspelenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, om het gewoon eens te zien, jury die rond loopt etc...
[..]
Misschien wel, maar je ziet dan wel wat ze doen, wat er fout gaat...
En dan kunnen ze niet liegen
Ik denk dat met 10 kandidaten onder hoogspanning genoeg te zien is eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat wel... maar dan wel versneld afspelen
Hoi Sandraquote:
heeft hij ook een schaar?quote:
ja ik dacht al wat doet ze moeilijk ;pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Goh, aan de binnenkant kunt je het eruit duwen... Komt ze per ongeluk achter als ze met ray aan het praten is
Guinness met drop... Dat kan nog wel...quote:
Het lijkt me echt helemaal nietsquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Guinness met drop... Dat kan nog wel...
mij ook niet maar ik heb een gruwelijke hekel aan drop ;pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niets
Toevallig zit ik net dubbelzoute te eten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
mij ook niet maar ik heb een gruwelijke hekel aan drop ;p
Die echte zware black stout, zou het wel moeten kunnen hebben, iets van zout erbij..quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:54 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niets
bah :pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig zit ik net dubbelzoute te eten.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:01 schreef Karina het volgende:
Dat van Matt ziet er een beetje raar uit. Oh en blijkbaar smaakt het ook raar.
Dar komt omdat sommigen dan niet eens meer weten hoe die box eruit zietquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Beetje flauw... Ze moeten altijd out of the box denken.. Als je dat dan doet, krijg je op je flikker, dat je dat doet
Daarom is het leuker als je een voordeel kunt verdienen bij zo een mysterie-challenge, ipv iedere keer iemand eruit... Dan kunnen ze een keer wat geks doen, zonder consequenties.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dar komt omdat sommigen dan niet eens meer weten hoe die box eruit ziet
beetje raar iddquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
In een invention test niet mogen experimenteren?
Nee, want dan experimenteer je natuurlijk... Dat vind ik ook zo lullig hieraan... Je kunt alleen maar afvallen. Dus echt wat nieuws doen/proberen, zit er niet inquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
In een invention test niet mogen experimenteren?
Niet als het zo wordt afgefikt. De vernieuwing zou hier juist voorop moeten staan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, want dan experimenteer je natuurlijk... Dat vind ik ook zo lullig hieraan... Je kunt alleen maar afvallen. Dus echt wat nieuws doen/proberen, zit er niet in
Dat is het nadeel van iedere keer iemand naar huis...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet als het zo wordt afgefikt. De vernieuwing zou hier juist voorop moeten staan.
Gelukkig geen camera's in de kleedkamer....quote:
Over and over and over and over againquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja er waren best een aantal die het nogal verprutst hadden.
hahaha jaquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Dit ging om creativiteit, maar ow wee als je het was![]()
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
Dit ging om creativiteit, maar ow wee als je het was![]()
Zo vaag mogelijk blijven idd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon niet vertellen wat je maakt, als het dan anders uitpakt dan hoort het gewoon zo.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Je moet gewoon een stamppot maken... En als ze het niet lekker vinden, zeg je gewoon: dan ben je nog nooit in NL geweest!!
heb vandaag stamppot zuurkool gemaakt... Water van de zuurkool was er alleen een beetje te weinig... dus heel klein beetje droog gekookt...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
Je moet gewoon een stamppot maken... En als ze het niet lekker vinden, zeg je gewoon: dan ben je nog nooit in NL geweest!!
Ik heb op de agf afdeling gewerkt van een supermarkt... De zuurkool komt dan in grote tonnen... En dat moet je ompakken, alles stinkt ernaar, inclusief ik... En ik vond het zo verschrikkelijk ruiken... Ik moest regelmatig naar buiten om niet te kotsen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag stamppot zuurkool gemaakt... Water van de zuurkool was er alleen een beetje te weinig... dus heel klein beetje droog gekookt...
Irritant dat je dat pas ruikt als het mis is
ben je ook in één keer van het stel af iddquote:
Dat ben je nu ookquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben je ook in één keer van het stel af idd
het ruikt zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb op de agf afdeling gewerkt van een supermarkt... De zuurkool komt dan in grote tonnen... En dat moet je ompakken, alles stinkt ernaar, inclusief ik... En ik vond het zo verschrikkelijk ruiken... Ik moest regelmatig naar buiten om niet te kotsen.
nu heb je nog een half stel overquote:
Vraag eens aan je lokale agf-chef of je een uur erbij mag staan als hij midden in de winkel de zuurkool verpakt uit de grote tonquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ruikt zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
neujquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vraag eens aan je lokale agf-chef of je een uur erbij mag staan als hij midden in de winkel de zuurkool verpakt uit de grote ton
Een half stel is alsnog een stel? Vertel mijn exen het nietquote:
quote:
peper en zoutstel is ook nog half over als je 1 weg haaltquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een half stel is alsnog een stel? Vertel mijn exen het niet
Een auto bestaat ook uit een motor en een chassis, werkt ook niet zonder elkaarquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
peper en zoutstel is ook nog half over als je 1 weg haalt
mag toch hopen dat Matt wel blijft werken nu hij zonder zijn andere steldeel verder moetquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een auto bestaat ook uit een motor en een chassis, werkt ook niet zonder elkaar
Lijkt me wel, maar niet meer als een stel. Voor een stel heb je 2 onafhankelijke delen nodigquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch hopen dat Matt wel blijft werken nu hij zonder zijn andere steldeel verder moet
hmm, oke... ik ben omgekletstquote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar niet meer als een stel. Voor een stel heb je 2 onafhankelijke delen nodig
gelukkig kwam je er op tijd achter ;pquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
Ik kan lang wachten als ik de verkeerde zender op heb staan
Ja, het NCIS tunetje hoort niet echt bij MCquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, het NCIS tunetje hoort niet echt bij MC
ja idd ;pquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
50 dollar en een half uur om te shoppen.... Dat is toch zo gedaan? (en 50 lijkt me wat weinig voor een uitgebreid diner, maar geen idee hoe duur daar alles is)
ik lust ze allebei niet ;pquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Die verse asperges... Mwoa, groene vind ik toch echt niet zo lekker als die dikke grote witte...
Ik alleen de kopjes... In veel botersaus, ei, hamquote:
haha ;pquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik alleen de kopjes... In veel botersaus, ei, ham
nou idd ja ;pquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
Dat is geen BBQ meer, dat is gewoon een buitenkeuken.
Mijn pa heeft ook zo een ding onder z'n "afdak"quote:
hahahaquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft ook zo een ding onder z'n "afdak"5 gaspitten, warmhoud-rek, wokpit, groot BBQ-gedeelte
![]()
Ding is uitgebreider dan mijn keuken
Coolquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
Over keuken gesproken, ik heb vandaag een nieuwe keuken uitgekozen( of nah ja de kleuren ;p de rest is gewoon standaard van de woningbouw
) maar toch ;p hopelijk komen ze het snel er in zetten haha
kastjes een houtkleur en het aanrechtblad zwart graniet. en mocht ook nog de handgrepen uitkiezen ;pquote:
Leuke combiquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
kastjes een houtkleur en het aanrechtblad zwart graniet. en mocht ook nog de handgrepen uitkiezen ;p
ja ben erg benieuwd naar het resultaat ;p en omg ik geloof je gelijk dat dat lelijk is. ongeveer deze handgrepen heb ik gekozen:quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Leuke combiwat voor handgrepen heb je gekozen?
(toen ik heel vroeger interieurspuiter was (ja, ik heb echt van alles gedaan) Heb ik een keer een keuken gespoten in hoogglans groen... LELIJK!!!!! En verschrikkelijk om te doen.. alles 3 keer moeten schuren, plamuren, spuiten....)
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
Die slome bolle vind dat de tijd vliegt.... Ja, dat krijg je als je de tijd hebt om iedere asperge recht te leggen
Modern icm het rustieke van het hout(kleur)quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja ben erg benieuwd naar het resultaat ;p en omg ik geloof je gelijk dat dat lelijk is. ongeveer deze handgrepen heb ik gekozen: [ afbeelding ]
haha jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Modern icm het rustieke van het hout(kleur)
quote:Op woensdag 29 juli 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
Josh kan echt kijken alsof hij net te horen heeft gekregen dat hij net baby gegeten heeft of zo
Als het zo vers is, kun je er nog tartaar van makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het merendeel van die lam mekkert nog
Lam is lekker, vooral zo een lams-beenhamquote:Op woensdag 29 juli 2015 18:59 schreef LPFAN het volgende:
ik moet bekennen dat ik nog nooit lam op heb
oh nee ik ben er totaal niet gevoelig voor ;p vlees is vleesquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Lam is lekker, vooral zo een lams-beenhamMaar het heeft een aparte smaak, je vind het heerlijk, of je vind het niks. En je moet niet gevoelig zijn voor lieve lammetjes die springen in een mooie groene weide
vleeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
jij hebt het getroffen met je pa ;p mijn ouders kunnen totaal niet koken ;p en helaas denkt mijn ma van wel ;pquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Als pap uitpakt met eten maken, staan er 3 soorten salades op tafel, een pasta salade, 4 soorten saus... En enige dat ik dan eet is: vlees, nog meer vlees, heb je nog vlees? en geitenkaas
absoluut, alleen lief vindt het zielig dus daarom eet ik het niet vaak, eigenlijk alleen bij uit eten gaan.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
jij hebt het getroffen met je pa ;p mijn ouders kunnen totaal niet koken ;p en helaas denkt mijn ma van wel ;p
mjam dat ziet er goed uit!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vlees is niet echt te zien, dat werd gemaakt op de buitenkeuken/BBQ... En als ik achterom keek:
[ afbeelding ]
nicee!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het vlees is niet echt te zien, dat werd gemaakt op de buitenkeuken/BBQ... En als ik achterom keek:
[ afbeelding ]
Dus als je het niet zelf maakt, is het niet zieligquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut, alleen lief vindt het zielig dus daarom eet ik het niet vaak, eigenlijk alleen bij uit eten gaan.
Jammie
Neuj het is meer dat ik het als enige moet eten dus. En ik vertik t om 2 soorten vlees te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus als je het niet zelf maakt, is het niet zielig
Ziet er goed uit!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel liefquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj het is meer dat ik het als enige moet eten dus. En ik vertik t om 2 soorten vlees te maken.
Net als dat zij geen kip eet, dat eet ik dus thuis ook niet.
Wel bij pap en mam
Zoals ik tegen iedereen op het werk zei en altijd zeg: eerst goed, dan pas snelquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die slome heeft het weer goed gedaan
waar vandaan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
Waarom staan ze erg zo ontiegelijk ver vandaan?
Nou idd! Misschien omdat het heel warm is? De deelnemers staan onder een afdakje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
Waarom staan ze erg zo ontiegelijk ver vandaan?
bij de jury.quote:
ow das wel liev bedachtquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:19 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou idd! Misschien omdat het heel warm is? De deelnemers staan onder een afdakje.
Zag er vaag uit, maar ja. Als het dan goed smaakt...quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:20 schreef Nizno het volgende:
Ondanks het ontzettend rommelige bord toch nog erg veel complimenten.
Presentatie kun je leren.. Smaak niet.quote:
truequote:Op woensdag 29 juli 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Presentatie kun je leren.. Smaak niet.
iddquote:
Nee echt, hou het niet binnen. Vertel anders Hoe je er echt over denkt!quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb vanuit mijn hart en ziel gekookt... Nou, dat is dus blijkbaar slecht... YOU WITCH!!! BURN!!!!
ja vooral niet langer mogen blijven dan nodigquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ze willen wel erg graag van haar af, staat al een auto klaar
Als je met hart en ziel kookt, en je valt dan af omdat het slecht is... Tsjaquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee echt, hou het niet binnen. Vertel anders Hoe je er echt over denkt!
absoluut, vind het ook jammer dat ik het eerste deel gemist heb.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
Tot morgen! Programma's zoals dit worden veel leuker met het commentaar van andere FOK-kers erbij![]()
Hamburgerquote:
taart en vlaai allebei blegh ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hamburger![]()
Taart![]()
Vlaai(soms, als het moet
)
Rijstevlaai of aarbeienvlaai met pudding en krokante bodem zijn lekkerquote:
mwah ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rijstevlaai of aarbeienvlaai met pudding en krokante bodem zijn lekker
ze houden vast niet veel mensen over die nog willen langskomen of ze wil hebben ;pquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Alweer die knakker... Die komt ook bijna iedere week langs
Ze prutsen lekker jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Taarten bakken trouwens... met dit stel!Chaos in 3, 2, 1....
Burger King?quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:36 schreef Nizno het volgende:
Onze hoogstaande maaltijd is opperdepop... En nu lekker tv met de laptop
bijna, cafetaria bezorgservicequote:
Thuisbezorgd.nlquote:
ik had om kw over 5 nog geen aardappels geschild (vlees was wel al ontdooit en ook de wiflof was al gekookt....quote:
idd, zag alleen dat marstercard cashback het niet meer doet op hun sitequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |