Heerlijk dat getrollquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:24 schreef Tim86 het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/to(...)b7-ba79-0640e6799f63
Dit moment![]()
![]()
Het is goedgekomenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:28 schreef LPFAN het volgende:
oops ik had em gesloten, had het niet door ;p
haha ja ;pquote:
Lekker stressen en falenquote:
Geef ze un pain du stok met boursinquote:
whahah jaquote:
Ze zijn allemaal aan het kutten....quote:Op maandag 27 juli 2015 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Niet genoeg hebben en gewoon doorgaan met glazen vullen
nou idd! Die slome van de vorige was alweer sloom. Dat jurylid stond zich volgens mij kapot te ergeren aan die gozer.quote:
ja en dat is ook degene die dat gouden schort kreeg. hebben ze wel spijt van denk ik nuquote:Op maandag 27 juli 2015 18:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
nou idd! Die slome van de vorige was alweer sloom. Dat jurylid stond zich volgens mij kapot te ergeren aan die gozer.
Och, het zijn niet Henk en Ingrid die komen etenquote:Op maandag 27 juli 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
Het verhaaltje van 'betalende gasten' neem ik altijd maar met een korreltje zout. Kan me niet voorstellen dat er dan klokken van de sponsor zouden hangen
quote:Op maandag 27 juli 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Bij vol au vent moet ik altijd even denken wat is dat ook alweerGewoon ragoutbakjes dus.
Nou iddquote:Op maandag 27 juli 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
Zo een poeha maken over 6 minuten wachten
Gek genoeg smaakt het allemaal wel prima.quote:Op maandag 27 juli 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Ze hebben allemaal zo lopen klooien dat ze allemaal wel naar huis mogen van mij
Blijkbaar heeft hij de aanwijzingen van die knakker beter opgevolgd dan die twee genomineerde.quote:
Nee hoor, hoefde het alleen beter te doen dan degene uit zijn eigen team, leuk dat je meekijktquote:Op maandag 27 juli 2015 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij de aanwijzingen van die knakker beter opgevolgd dan die twee genomineerde.
heftig idd, wel heel mooi dat ze dat doenquote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:24 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/videos/4(...)verleden-docent.html
Ook dat is Nieuw-Zeeland... 1700 leerlingen en leraren die de Haka doen voor een overleden docent. Je krijgt er bijna een brok van in je keel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |