SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door VMSDKR op 24-07-2015 13:46:18 ]
Jep, maar je hebt ook lokale banken die niet zo vaak aangevoerd worden als de grotere banken. Die laten je dan niet meer opnemen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Die limiet geldt toch alleen voor Grieken?
San Holo maakt echt vette muziek, je moet z'n BBC Radio 1 Initiation Mix maar eens checken als je thuis hebt. Hij was ook bij Slam FM laatst. Allebei vet.quote:
m'n broertje begon ook al over die Slam FM mix, ik ga ze beide checkenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
San Holo maakt echt vette muziek, je moet z'n BBC Radio 1 Initiation Mix maar eens checken als je thuis hebt. Hij was ook bij Slam FM laatst. Allebei vet.
https://soundcloud.com/sa(...)dio-1-initiation-mix
nee btje biertappen in een concertzaal en zaterdagavond nog ff kroegtochtje doen, btje laidbackquote:Op vrijdag 24 juli 2015 15:28 schreef fathank het volgende:
Sander nog lekker naar de getverderrie dit weekend?
Geen dit weekendquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nee btje biertappen in een concertzaal en zaterdagavond nog ff kroegtochtje doen, btje laidback
Pak jij nog feestje henk? Geen zwarte cross las ik?
parenclub feestjesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:18 schreef seto het volgende:
[..]
klinkt als feestjes waar fripsel ook zou komen
vertel me meerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:38 schreef madeliefff het volgende:
Wordt t nooit saai elke keer maar konten posten
En dan met een poncho rond moeten sjouwen? No thanks. Lekker op de bank Alpe d'Huez morgen.quote:
ayyy lmaoquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:53 schreef Beach het volgende:
R&P / Heel erg uitgescholden. Wie leest mijn verhaal?
haha topicwending
word het zulk kutweer dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:42 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan met een poncho rond moeten sjouwen? No thanks. Lekker op de bank Alpe d'Huez morgen.
Ben je jelly vriendquote:Op vrijdag 24 juli 2015 18:46 schreef no1uknow het volgende:
Zaterdag wordt het een onstuimige en natte dag. Er is veel bewolking en het regent van tijd tot tijd. Lokaal is nog steeds onweer mogelijk. De middagtemperatuur wordt ongeveer 18 graden, in regen is het echter maar een graad of 14. De wind draait van het westen uit naar een noordwestelijke richting en neemt fors in kracht toe. Boven land naar vrij krachtig tot krachtig, aan de kust en boven het IJsselmeer tot hard of stormachtig met vooral daar zware windstoten van 80 tot 90 km/uur.
lol, al die mensen raven in de blubber
Wat doet dat precies?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ook mooi om het verschil in geluid tussen de topteams en achterhoede teams te horen, bij topteams is het veel verfijnder
Great b8 m8 I r8 8/8quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:06 schreef McNulty het volgende:
Ik wil deze hond hebben mane. Ptibulls zijn echt mooie honden.
[ afbeelding ]
Deze sma. Ik wil d'r zo hard hebben. Fucking lekker is ze.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah oke. Hij is wel helemaal into black girls toch
hh okquote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze sma. Ik wil d'r zo hard hebben. Fucking lekker is ze.
Hey bro, back in town?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 21:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Deze sma. Ik wil d'r zo hard hebben. Fucking lekker is ze.
Yes, yes... Mijn zelf aangevraagde ban van 6 weken was best overkill achteraf gezien.quote:
Oke oke, wat heb je al die tijd gedaan dan maatje?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Yes, yes... Mijn zelf aangevraagde ban van 6 weken was best overkill achteraf gezien.
Werk, leren, hoisten. Regular stuff.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Oke oke, wat heb je al die tijd gedaan dan maatje?
Veel tokens verdiend jullie samen?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Werk, leren, hoisten. Regular stuff.
Oh, en gechaturbate met Crip. [ afbeelding ][ afbeelding ]
lig al een uur maar die big mac en chilichicken een half uur voor het slapengaan bleek toch niet zo'n succes. Afradertje!!!!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:45 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
zo, en nu gaan we allemaal het goede voorbeeld geven en naar bed!
sleepgains
Het bonnetje van ons pas aangeschafte tropisch eilandje ligt nu te shinen op mijn tafel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 01:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Veel tokens verdiend jullie samen?
Hey sap dis u?quote:
Hey nowanquote:
Hey Dima en Treinmeisjequote:Op vrijdag 24 juli 2015 20:10 schreef Dimachaerus het volgende:
ook mooi om het verschil in geluid tussen de topteams en achterhoede teams te horen, bij topteams is het veel verfijnder
Donar is boos vanwege de mosliminvasie in Europa.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:41 schreef Faeroer het volgende:
Wat hebben jullie gedaan om de Goden boos te maken? Het weer is helemaal naar de ziekte.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 11:45 schreef Deuce92 het volgende:
Ik weet enkel dat ik spange patta's heb. En dat ze meer dan genoeg doekoe kostten.
ayyy lmaoquote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik lig in gestrande walvis-mode in bed en het weer nodigt niet uit om eruit te komen.
En wij maar zeuren over de zwarte piet discussiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef Faeroer het volgende:
NSFW http://www.dailymail.co.u(...)s-sea-red-blood.html
Wat een ziektemensen
lekker boeiend zijn er maar 250quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef Faeroer het volgende:
Wat een ziektemensen
Gastquote:
Het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gast
Als je daar staat en je hoort die dieren gaat zelfs Ray een traantje weg pinken. Dat je een walvis wilt doden OK, maar de manier waarop zij dit doen is echt ziekte
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bewaar mezelf voor het huwelijk.
Gewoon naar de hoeren gaan of wat rondneuken, terwijl de vrouw puur blijft.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, dat zeggen ze allemaal, maar na een paar maanden beginnen die blauwe ballen toch enige frustratie op te wekken.
Heey Fripselquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon naar de hoeren gaan of wat rondneuken, terwijl de vrouw puur blijft.
Mathmaticalquote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Goed weer om kennis te maken met Adventure Time.
Je bedoelt na het uitzoeken van 80 modsquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Of om weer eens Skyrim te installeren. Nieuwe videokaart dus ben benieuwd hoe het nu wordt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
En dit is legit hoe ik nulty voor me zie
[ afbeelding ]
Dit moet wel een troll zijn tochquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 14:33:15 ]
En dan gefrustreerd raken als na 10 uur spelen met dezelfde mods er allerlei random crashes komen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je bedoelt na het uitzoeken van 80 mods
wat voor eentje heb je gekochtquote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:06 schreef Sapstengel het volgende:
Of om weer eens Skyrim te installeren. Nieuwe videokaart dus ben benieuwd hoe het nu wordt.
Whehehe, wat een gebrek aan zelfkennisquote:
Dit.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Whehehe, wat een gebrek aan zelfkennis
Bonuschicks zijn geen gymchicks, verder wel ok.quote:
En dit.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:20 schreef Eleiko het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar die Fok!meet in Scheveningen gegaan?
Met dit weer zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:20 schreef Eleiko het volgende:
Is er trouwens nog iemand naar die Fok!meet in Scheveningen gegaan?
Zeker al afgeprijsd?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ASUS R9 290-DC2OC
En direct een nieuwe kast en wat andere zooi erbij gehaald. Ram, voeding enz
Nee hoor. Gewoon onbetrouwbare loeders.quote:
Ja toch, gewoon een uil nemenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon onbetrouwbare loeders.
Sowieso honden.
'Hij doet echt geen vlieg kwaad hoor'
En ze stinken. Je ruikt het altijd bij mensen die een hond hebben.
Lol dat is niet waarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso honden.
Speel niet echt WoW meer, maar heb nog wat op Silvermoon - Alliancequote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:36 schreef Ethanolic het volgende:
Hey Sap nu ben je echt de baas in je Guild met die videokaart
Welke server zit je
Mjah 295 was die, verschilt niet enorm veel met tweedehands.quote:
Een opgezette hond ruik je misschien niet, maar voor de rest ruik je het altijd. Net zoals knoflook, dat ruik je ook altijd. Ook al zeggen mensen van nietquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol dat is niet waar
Maar pitbulls zijn lelijk
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:53 schreef Sapstengel het volgende:
Neem een Basenji, die hebben geen hondengeur.
nice ouwe, ga voor fallout 4 ook weer nieuwe pc bouwen denk ikquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ASUS R9 290-DC2OC
En direct een nieuwe kast en wat andere zooi erbij gehaald. Ram, voeding enz
Dat was ook mijn oorspronkelijke plan, maarja toen dacht ik kan ook gewoon nuquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:15 schreef seto het volgende:
[..]
nice ouwe, ga voor fallout 4 ook weer nieuwe pc bouwen denk ik
[ afbeelding ]
Ja was tof. Dima = baas.quote:
Gewoon zelf een hond nemen, dan ruik je het niet meerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso honden.
Ja net als met knoflook, gewoon zelf ook eten.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:25 schreef Champy het volgende:
[..]
Gewoon zelf een hond nemen, dan ruik je het niet meer
Hey Champquote:
hey drinkyquote:
lkkr mane met jouquote:
Heb je de The Cove gezien? Gaat over een groep activisten die undercover de dolfijnenslacht in Japan willen blootleggen. Het is een docu, maar het kijkt echt weg als een spannende thriller.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:33 schreef Faeroer het volgende:
Wat een ziektemensen
Wel waar dit. Niemand die een traantje wegpinkt voor de koeien die zijn gesneuveld tijdens het maken van de BeefgainZzBurger. Mensen zijn in het algemeen heel selectief met hun empathie. Als een seriemoordenaar drie hoeren vermoord dan is het van "meh" want onreine vrouwen met onrein beroep, maar als het drie huismoedertjes in een vinexwijk zijn dan is meteen het hek van de dam.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk over maakt.
Altijd die selectieve verontwaardiging
Ondertussen gaan er dagelijks duizenden kinderen dood aan oa malaria honger aids weet ik veel wat maar een paar dolfijnen zijn lekker knuffelbaar.
Volgende week weer de nieuwe hype om lekker verontwaardigd te zijn op de fok frontpage: wat voor dieren zouden het dan zijn? Mishandelde paarden? Een hond?
Bij jou is er vaker iets naar binnen gegaan dan bij de Lincolntunnel.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik bewaar mezelf voor het huwelijk.
Goede escape dit.quote:
TR gezet.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel hoe jij jezelf een superioriteitsgevoel aanmeet hè? Door anderen als tokkie te zien. Ik mag hopen dat je op z'n minst in Wassenaar woont.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:04 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Whehehe, wat een gebrek aan zelfkennis
quote:
Jij hebt katten ffs. /opinion invalid.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol dat is niet waar
Maar pitbulls zijn lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formaat en type vacht speelt ook een rol. Bij een kennis die een destijds een golden retriever had rook je het soms wel en kwam de honden walm op je af wanneer je zijn huis binnenliep. Bij mensen met een formaat mopshondje heb ik dit niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Een opgezette hond ruik je misschien niet, maar voor de rest ruik je het altijd. Net zoals knoflook, dat ruik je ook altijd. Ook al zeggen mensen van nietwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Je bedoelt na het uitzoeken van 80 mods
Je was er maar wat graag 1 van geweestquote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:52 schreef McNulty het volgende:
Bij jou is er vaker iets naar binnen gegaan dan bij de Lincolntunnel
Ik zal wel vaker gym sloop en kom maar roids bij mij kopen grapjes posten.quote:
Meh, msmessy en c_c zijn wel degene die ik opvallend met rust laat in deze draad.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Je was er maar wat graag 1 van geweest
Gewoon ff genoeg van fok.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:32 schreef Deuce92 het volgende:
Nulty waarom heb je zelf een ban aangevraagd? Was je ook bang dat je jezelf niet kon beheersen? Beetje zoals Weissman na Messygate?
Terwijl zij lichamelijk waarschijnlijk het dichtst in de buurt komen bij de vrouwen die je hier normaal post.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meh, msmessy en c_c zijn wel degene die ik opvallend met rust laat in deze draad.
Daar ben ik het dus niet mee eens. Maar mijn smaak wordt wel vaker verdraaid hier.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Terwijl zij lichamelijk waarschijnlijk het dichtst in de buurt komen bij de vrouwen die je hier normaal post.
Dat is zeker opvallend te noemen.
Gelukkig mogen dm's niet geopenbaard wordenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Meh, msmessy en c_c zijn wel degene die ik opvallend met rust laat in deze draad.
Henk pls. Doe niet suggestief.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig mogen dm's niet geopenbaard worden
Dan zou Doesie volgens mij veel meer te vrezen hebben dan Maknultiequote:Op zaterdag 25 juli 2015 19:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig mogen dm's niet geopenbaard worden
Fanta-gate anyonequote:
zal ff een bezoekje brengen danquote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan zou Doesie volgens mij veel meer te vrezen hebben dan Maknultie![]()
Al is mijn DM zo leeg dat er zelfs geen ongedierte meer in leeft.
Wat heeft dat te maken met msmessy of c_c?quote:
Ik heb jou nog nooit gedm't.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar wat heeft deuce allemaal lopen zeggen dan? LOLquote:
Niet veel. Slechts een karakterschets.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met msmessy of c_c?
Pics als je klaar bent.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Maar vond zo'n video tutorial die je het hele proces van ENB en al die mods uitlegt. Dat scheelt wel een stuk, en dan nog wat losse mods toevoegen zoals crafting overhaul enz.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:10 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als de poeppratende poepprater poep praat dan mag hij toch terecht worden gewezen op zijn poep gepraat?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet veel. Slechts een karakterschets.
Je laat je wel lekker kennen
Etha humor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:27 schreef Ethanolic het volgende:
Hey nulty wil je roids haha krijg je niet
Daar kan hij nog niet bij om de humor te pakken.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Etha humor.
Humor van de bovenste plank.
*kuch*
Hey montelly. Ging stuk om deze.quote:
Je zegt t goed. Als.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als de poeppratende poepprater poep praat dan mag hij toch terecht worden gewezen op zijn poep gepraat?
Haal ijs aminakoyimquote:
De poepprater is ook nog eens stronteigenwijs.quote:
Je hebt je dysfemisme wel gevonden of niet mijn neger.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
De poepprater is ook nog eens stronteigenwijs.
Noem maar me gewoon een taalkunstenaar. Goede afleidingsmanoeuvre trouwens.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt je dysfemisme wel gevonden of niet mijn neger.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 20:29 schreef Beach het volgende:
drop me eens een hiphop song met dikke beat
Taalkunstenaarquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Noem maar me gewoon een taalkunstenaar. Goede afleidingsmanoeuvre trouwens.
[..]
Wat screenshots gemaakt na al die recommended mods van ENBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er ingame nog wel beter uit, best gare compressie hier en aardig wat kwaliteitsverlies.
quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat screenshots gemaakt na al die recommended mods van ENBSexy. Welke nude mods heb je, vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er ingame nog wel beter uit, best gare compressie hier en aardig wat kwaliteitsverlies.
Fixed.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:29 schreef Verbosity het volgende:
Of meer in het straatje van Nulty
En voor literair hoogstandje:
Whehehquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sexy. Welke nude mods heb je, vriend?
Kom schermen dan. Jij een aantenne en ik een aantenne. May the best man win.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Taalkunstenaar
Dick Laan z'n oeuvre is een literair hoogstandje in vergelijking met die troep van jou.
Dude waarom?quote:
Herman de Schermman, ben jij het?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kom schermen dan. Jij een aantenne en ik een aantenne. May the best man win.
Jay Electronica - Exhibit Cquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fixed.
Mijn smaak is wel meer southern rap/trap music/drill music en niet van die oudbollige 80's boom bap.
Zat er op te wachten hahaquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wheheh
Die CBBE en voor mannen schlongs of skyrim nohomo
Exhibit C is zekerquote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jay Electronica - Exhibit C
Luister zelf veel naar Joey Bada$$, Action Bronson, Freddie Gibbs, Isaiah Rashad, Aesop Rock of iets oudere zoals Gang Starr, The Roots en A Tribe Called Quest.
Goed gedaan wel idd.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:46 schreef Sapstengel het volgende:
Wel ziek hoe groot die mod community is en hoe erg sommige mods zijn, als je dit ziet bijvoorbeeld
[ afbeelding ]
Haha lolquote:Op zaterdag 25 juli 2015 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
Over honden gesproken, trainingsmaatje stuurt me net deze foto
[ afbeelding ]![]()
Wat voor internetmarketing doe jij?quote:
Run je een blog ofzo?quote:
quote:
Zo'n kut nummer he. Echt van die disneymuziek maar dan met tering veel autotune en x-rated teksten.quote:
Gewoon die MyProtein Pineapple doenquote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:44 schreef McNulty het volgende:
Unflavoured whey op water is echt nasty.
oh vertel...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:52 schreef Beach het volgende:
ja en ik weet ook waar die gif vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
haha jij weet het gewoon nietquote:
jawel fedor bij de olympische spelen als ik het goed onthouden hebtquote:
Not sure if srsquote:Op zondag 26 juli 2015 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
jawel fedor bij de olympische spelen als ik het goed onthouden hebt
Weet je wat pas nasty is?quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:44 schreef McNulty het volgende:
Unflavoured whey op water is echt nasty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2015 00:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Weet je wat pas nasty is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er nu wel uit als een lelijke tranny.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
http://imgur.com/gallery/OS0GZ
Jeetje.
Een bijna uit elkaar gescheurde, gesmolten balzak idd.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:41 schreef Sapstengel het volgende:
Echt zo'n chola nu
daarvoor zag ze eruit als een balzak
maar wel goede progress
Wat zal die een shitload aan operaties hebben gehad om van de overtollige lappen huid af te komen.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje.
als je het zo ver laat komen verdien je imo niet de hulp van anderen (en de kosten die je maakt)quote:Op zondag 26 juli 2015 00:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Jeetje.
Eens.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:54 schreef Beach het volgende:
[..]
als je het zo ver laat komen verdien je imo niet de hulp van anderen (en de kosten die je maakt)
quote:Op zondag 26 juli 2015 00:23 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Weet je wat pas nasty is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
LJBFquote:Op zondag 26 juli 2015 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
hey nulty.
Ik lees dat je niets van me moet.
Doet me beetje pijn dit.
Heb je UFC 189 gezien? Sickste card in tijden man. Prelims waren ook hard.quote:Op zondag 26 juli 2015 00:54 schreef Beach het volgende:
[..]
als je het zo ver laat komen verdien je imo niet de hulp van anderen (en de kosten die je maakt)
Hey CC, sta je open voor een relatie met een donkere jongen?quote:Op zondag 26 juli 2015 00:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak me nu een beetje zorgen om je balzak, sap.
Hebben we het hier over mokka of extra puur?quote:Op zondag 26 juli 2015 10:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey CC, sta je open voor een relatie met een donkere jongen?
Hmm, mokka dan. Extra puur zou je niet trekken?quote:Op zondag 26 juli 2015 10:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben we het hier over mokka of extra puur?
Allebei eigenlijk niet echt. Mijn hormonen zijn redelijk racistisch, blijkbaar. Maar hoezo, heb je iemand in gedachten voor me?quote:Op zondag 26 juli 2015 10:59 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hmm, mokka dan. Extra puur zou je niet trekken?
Zou heel goed kunnen. Beter dan Skyrim tranny dick praat though. Hey Sapquote:Op zondag 26 juli 2015 11:11 schreef seto het volgende:
montelly heeft het de laatste tijd wel opvallend vaak over negers en cuckolds
nieuwe fetish?
viel me ook al opquote:Op zondag 26 juli 2015 11:11 schreef seto het volgende:
montelly heeft het de laatste tijd wel opvallend vaak over negers en cuckolds
nieuwe fetish?
Oven man, magnetron is echt gatvedammequote:Op zondag 26 juli 2015 12:28 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand hier weleens een aardappel gegaard in de magnetron? Vertel mij hier dan wat meer over.
Wat maakt het vies dan? Eet je het met schil of zonder?quote:Op zondag 26 juli 2015 12:28 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Oven man, magnetron is echt gatvedamme
Faka met jou, ben je een tatta ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2015 12:28 schreef McNulty het volgende:
Heeft iemand hier weleens een aardappel gegaard in de magnetron? Vertel mij hier dan wat meer over.
Krijg niets uit een magnetron weg, geen idee waarom. Maar gewoon zo'n aardappel met schil erin gooien, en paar luchtgaatjes prikken (niet teveel).quote:Op zondag 26 juli 2015 12:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat maakt het vies dan? Eet je het met schil of zonder?
Hey seto vertel wat meer over star wars enzo, zit er ook een x-wing in?quote:
er zit ook een neger in, dat vind je vast wel interessantquote:Op zondag 26 juli 2015 12:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey seto vertel wat meer over star wars enzo, zit er ook een x-wing in?
Is er weer een nieuwe, of heb je het over die trailer van een paar maanden geleden?quote:Op zondag 26 juli 2015 12:00 schreef seto het volgende:
han & chewbacca in de nieuwe star wars trailer
quote:He does this weird thing with numerous girls where he kneels down and kisses their feet. It is a bit of a beta move. It seems like he puts them on a pedestal when he does that.
Sick vacuum, die rechter.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij gaat wel naar de juiste fissa's
[ afbeelding ]
Stronk google fu broquote:
Dat gezicht van die curvy chick.quote:
Die linker is zwaar knapper man.quote:Op zondag 26 juli 2015 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Doe mij maar die 2e van rechts
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |