Bauhaus, die was ik al bijna vergeten. Nog niet veel gezien dit jaar, eigenlijk ook wel jammer. Leek weer een nieuwe Duitse topsprinter, maar dat kan nog komen natuurlijk. Bora zal ook vast wel interesse hebben in Herklotz, zoveel goede klimmers hebben ze daar niet. Met Mühlberger nog een best groot talent gehaald, dus daar hebben ze in ieder geval wel oog voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat soort talenten hoort sowieso maar 2 jaar bij de beloften te rijden, Kämna zou ik nog een jaartje bij Stölting laten rijden en dan overstappen naar Bora/Giant. Herklotz had inderdaad samen met ploegmaat Bauhaus moeten overstappen dit jaar. Hoop wel dat hij nog aan een profcontract raakt voor volgend seizoen, zo'n 2de plaats in LBL U23 gecombineerd met z'n resultaten van de afgelopen jaren+ onmiskenbaar talent moeten toch wel volstaan voor een contract bij Bora hoop ik.
Ze moeten Johnny ook gauw wegdoen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ze halen bij Roompot nu Pieter. Ik denk ook Castelijns als leider in de Topcompetitie. Denk namelijk niet dat die een contract bij Lotto Jumbo zal krijgen. En daarnaast hoop ik bij Roompot vooral op jonge gasten die op een niveau hoger wel een kans verdienen: Poutsma, Brusselman, Ockeloen, Rodenburg als tijdrijder, Reinders, Godrie, Tim Ariesen en als ze dan toch een ervaren man willen hebben nog dan zou ik Hoogerland eruit gooien en Mol halen.
twitter:Vaughters twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:28:05Happy to announce @tomjelteslagter and @DylanvanBaarle have extended with us .....AND that @wouterwippert will be joining @Ride_Argyle! reageer retweet
Verdiende transfer voor Wippert.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:34 schreef Marcoss het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op zondag 16-08-2015 om 16:28:05Happy to announce @tomjelteslagter and @DylanvanBaarle have extended with us .....AND that @wouterwippert will be joining @Ride_Argyle! reageer retweet
Misschien dat ze hem een beter aanbod hebben gedaan toen bleek dan Daniel Martin wegging? Is nu eigenlijk de enige renner binnen de ploeg die kan scoren in de heuvelklassiekers (al moet hij dan een stuk beter zijn dan dit jaar).quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Verdiende transfer voor Wippert.![]()
![]()
Niks geen transfer voor Slagter dus.
Zou idd kunnen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 16:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien dat ze hem een beter aanbod hebben gedaan toen bleek dan Daniel Martin wegging? Is nu eigenlijk de enige renner binnen de ploeg die kan scoren in de heuvelklassiekers (al moet hij dan een stuk beter zijn dan dit jaar).
kunnen van het wielerflits droomplanlijstje afquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:37 schreef Steven184 het volgende:
WW is weinig verrassend inderdaad, had niet 123 verwacht dat van Baarle en Slagter beide zouden verlengen.
Voor TLJ wel de 2 meest interessante transfertargets nu weg.
De interessantste is nog wel beschikbaar: Danny van Poppel.quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:37 schreef Steven184 het volgende:
WW is weinig verrassend inderdaad, had niet 123 verwacht dat van Baarle en Slagter beide zouden verlengen.
Voor TLJ wel de 2 meest interessante transfertargets nu weg.
Krek is ook nog beschikbaar volgens mij.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
De interessantste is nog wel beschikbaar: Danny van Poppel.
Hij heeft alvast een Nederlandse naam.quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:11 schreef Marcoss het volgende:
Heeft Sky volgend seizoen plek voor 70 renners?
En zou wel een type renner zijn voor LottoNL, alleen geen idee of hij past tussen alleen maar Nederlandstaligen..
Die zie ik ook wel komen.quote:Op zondag 16 augustus 2015 19:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
De interessantste is nog wel beschikbaar: Danny van Poppel.
En hij ziet hoe lekker de treintjes voor Hofland lopen......quote:Op maandag 17 augustus 2015 19:55 schreef Marcoss het volgende:
Van Poppel wil zelf het liefst bij Trek blijven en hij vindt LottoNL niet echt een optie omdat "ze geen wereldtop zijn, geen ploeg zijn die bekendstaan om het goed begeleiden van sprinters en omdat z'n goede vriend Hofland daar rijdt"..
Groeit nog altijdquote:Op maandag 17 augustus 2015 20:40 schreef Szura het volgende:
Van Poppel is ook geen wereldtop dus dat scheelt
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 08:29:09Patrick Lefevere confirms Dan Martin’s move to Etixx-QuickStep http://t.co/3z1UF6uc2n reageer retweet
zouden ze dan toch naar Lotto Jumbo gaan??quote:Volgend jaar Lotto-Jumbo?
De Vuelta wordt voor de broers waarschijnlijk de laatste grote ronde in het shirt van Trek. Beiden beschikken over een aflopend contract. Interesse is er vooral uit de hoek van Lotto-Jumbo.
Betekent dit dat de Van Poppels volgend jaar in Nederlandse dienst rijden? Danny, lachend: "Dat zou kunnen. Ik denk dat dit de komende weken wel duidelijk zal worden."
Dat lijkt er sterk op. Theuns en Bonifazio namelijk definitief voor 2 jaar naar Trek. Dat zijn 2 sprinters erbij.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:37 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)ezege-in-vuelta.html
[..]
zouden ze dan toch naar Lotto Jumbo gaan??
Herklotz inderdaad naar BORAquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bauhaus, die was ik al bijna vergeten. Nog niet veel gezien dit jaar, eigenlijk ook wel jammer. Leek weer een nieuwe Duitse topsprinter, maar dat kan nog komen natuurlijk. Bora zal ook vast wel interesse hebben in Herklotz, zoveel goede klimmers hebben ze daar niet. Met Mühlberger nog een best groot talent gehaald, dus daar hebben ze in ieder geval wel oog voor.
Misschien is Ciolek ook nog wel wat voor Bora.
Herklotz, werd wel eens tijd dat die vertrok bij Stölting, de overstap naar Pro Conti status waar nu al 2 jaar op gespeculeerd wordt van die ploeg lijkt er ook niet te komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 12:57 schreef TheArt het volgende:
Herklotz voor 2 jaar naar Bora-Argon.
Trofimov definitief naar Tinkoff.
Kenneth Van Rooy naar Topsport Vlaanderen.
Lijkt me een goede stap.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Herklotz inderdaad naar BORA![]()
![]()
http://www.bora-argon18.c(...)gns-silvio-herklotz/
om een ploeg te kopen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:50 schreef OProg het volgende:
Ook leuk om te melden dat Riis met een zak geld van Saxo Bank aan het leuren is. Hij schijnt met meer dan 13 miljoen onder andere al bij MTM langs geweest te zijn, die overigens geen interesse hadden.
Saxo als sponsor en dan krijg je Riis er dus gratis bij.quote:
Gaat Tinkov alles zelf betalen?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:38 schreef OProg het volgende:
[..]
Saxo als sponsor en dan krijg je Riis er dus gratis bij.
Ja, dat bleek vorige maand al.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gaat Tinkov alles zelf betalen?
quote:Oleg Tinkov gaat met zijn Tinkoff Bank alleen verder als sponsor van zijn Russische ploeg. De excentrieke baas van de WorldTour-ploeg vertelt dat tegen het Deense BT. “Er is geen noodzaak voor twee namen op het shirt, dus tot ziens Saxo!”
Ah, dank. Knap dat Riis de banden met Saxo zo goed heeft warm gehoudenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 17:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja, dat bleek vorige maand al.
[..]
blijkt toch heel moeilijk om een WT-ploeg vanuit het niets op te zettenquote:Op woensdag 19 augustus 2015 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar met 13 miljoen kun je toch ook gewoon een eigen ploeg starten?
Over die overstap naar ProConti: er zijn sterke geruchten gaande over een fusie tussen Stölting en Cult Energy, waardoor de Deense ploeg gered zou zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 13:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Herklotz, werd wel eens tijd dat die vertrok bij Stölting, de overstap naar Pro Conti status waar nu al 2 jaar op gespeculeerd wordt van die ploeg lijkt er ook niet te komen.
Mooi, wel jammer voor de vele jonge talenten bij Stoelting die nu op zoek moeten naar een nieuwe ploeg. De ploeg zou bestaan uit zo'n 16 renners, vind ik wel relatief weinig. Lijkt me ook een goede keuze van Herklotz om naar Bora te gaan, ik zie die nieuwe fusieploeg in het eerste jaar nog niet veel grote koersen rijden.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:24 schreef TheArt het volgende:
En definitief: CULT Energy-Stölting Group vanaf 2016 t/m 2018 als ProConti-ploeg
Daar zal Lotto Jumbo niet zo blij mee zijnquote:
Horen we dus nooit meer iets van gezien de combinatie Etixx en ronderenners / klimmers.quote:
twitter:LisandroAbel twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 14:39:34Ag2r anuncia que rescindió contrato con el colombiano Carlos Betancur de "mutuo acuerdo". reageer retweet
twitter:mundociclistico twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 16:15:03@Ride_Argyle Cannondale Garmin Cada vez más cerca de firmar con @UranRigoberto para los próximos años http://t.co/yxcfT1tjy1 reageer retweet
Elke rit knechten voor Valverde.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
KUDUS moet niet naar Movistar.
Waarschijnlijk een grap dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:50 schreef Mykonos het volgende:
Iemand op CN forum: Betancur kan ook naar Jelly Belly.
Zal Renshaw dan ook meegaan? Was toch altijd wel een bazentreintje Eisel>Renshaw>Cavendishquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:23 schreef Steven184 het volgende:
Gerucht rondom Cavendish en MTN blijft hardnekkig samen met Eisel;
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 09:50 schreef Mykonos het volgende:
Iemand op CN forum: Betancur kan ook naar Jelly Belly.
twitter:siempreconusted twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 14:50:47Según reporta http://t.co/ipDSKBVU8N, Carlos Betancur habría firmado com Movistar. reageer retweet
Maar wel slecht in de Ronde van Portugal, dat maakt hem misschien iets minder verdacht.quote:Op zondag 23 augustus 2015 23:35 schreef Cavaliers het volgende:
Alberto Gallego naar Caja Rural. Zo'n obscure Spanjaard in Portugese dienst, die in Route du Sud bergop vrolijk meeging met Contador, Quintana en Latour.
quote:Etixx-Quick Step-manager Patrick Lefevere werkt in de Vuelta voort aan zijn selectie voor 2016. Hij lijkt zich daarbij vooral op snelle jongens te richten. Zo staat de Argentijnse sprinter Maximiliano Richeze dicht bij een overgang. ‘We zijn inderdaad aan het praten’, bevestigt Lefevere. Richeze heeft een bescheiden palmares en wordt wellicht een Spaanstalige gids voor het nieuwe Colombiaanse toptalent Fernando Gaviria.
Voorts mikt Etixx-Quick Step op de Italiaan Sacha Modolo en de Fransman Bryan Coquard. ‘Jongens die kunnen winnen heb je nooit genoeg’, aldus Lefevere.
Betekent de interesse voor al die sprinters dat Mark Cavendish sowieso het team verlaat? ‘Neen. Ik heb de afspraak met zijn manager dat hij mij eind deze maand een nieuw voorstel doet.’ Ook over de situatie van Tom Boonen is er nog geen duidelijkheid, maar het water zou de voorbije weken minder diep zijn geworden. ‘Eind deze maand moeten we eruit zijn’, zegt Lefevere.
Nico Verhoeven was ook ooit eens de god van RaboTT3, maar dat lukte ook niet echt meer vervolgens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede zet van Giant. Die man is al jaren enorm goed bezig bij Rabobank Development Team. Levert het ene na het andere talent af, moet wel wat kunnen dus.
Zo iemand hadden ze bij Lotto Djumbo moeten halen. Of blijven ze daar liever overgeleverd aan Jan Boven?
Goed zijn in het ene wil denk ik niet automatisch zeggen goed zijn in het andere. Zijn twee verschillende werelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nico Verhoeven was ook ooit eens de god van RaboTT3, maar dat lukte ook niet echt meer vervolgens.
Sprengers snap ik nog wel. Gast kan goed heuvelop (en eigenlijk ook wel bergop) en heeft zelfs ook nog een sprint. Ze wilden aanvulling van renners in de breedte, vooral bergop om kopmannen langer bij te staan, en dan lijkt me dit een goedkope, maar nuttige aanvulling. Craddock ook, die is nog jong zat. Haas heeft een sprint en kan dus een wedstrijd winnen, dus dat snap ik ook nog wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel rare transfers dan, dacht dat ze zich meer op Nederland wilden richten?
Haas is wel een interessante renner. Craddock kan nog wat worden. Vanbilsen en Sprengers kan ik niet echt plaatsen. Vanbilsen stelt wel erg teleur dit jaar. Weet ook niet of ze behoefte hebben aan zo'n renner.
Misschien dat ze ook nog wel een renner extra in dienst nemen, omdat de UCI de regels over ploegverkleining op de lange baan lijkt te hebben geschoven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vrees voor Tjalingii, Flens, Bulgac, Markus en van Winden.
Het is alleen wel kneiter opvallend dat bij de renners die ze zijn gaan volgen, zes renners zitten die einde contract zijn en 2 waar ze al in verband mee werden gebracht. Maar inderdaad, het zal wachten worden totdat ze zelf wat bekendmaken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had eerder verwacht dat ze voor een Lammertink en een Oomen zouden gaan. Die kans wordt op deze manier wel klein. Groenewegen ipv Vanbilsen zou in principe ook logischer zijn.
Maar goed, even afwachten. Misschien gaan ze vanaf nu willekeurig renners volgen.
Oomen Van Dongen achterna? Giant-Alpecin kan het geduld opbrengen om een renner rustig te brengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is alleen wel kneiter opvallend dat bij de renners die ze zijn gaan volgen, zes renners zitten die einde contract zijn en 2 waar ze al in verband mee werden gebracht. Maar inderdaad, het zal wachten worden totdat ze zelf wat bekendmaken.
Oomen wordt in verband gebracht met BMC. Of nou ja, BMC zou één van de ploegen zijn die achter hem aan zitten. Oomen komt misschien ook nog wel, wie weet. Al zou ik de tussenstap voor Oomen om een jaar bij Roompot te gaan rijden, ook niet slecht vinden. Lekker een jaar als kopman de kleinere wedstrijden rijden en daar lekker voor een klassement gaan en af en toe in topwedstrijden jezelf laten zien om dan volgend jaar pas de overstap te maken.
Zou ik ook interessant vinden. Bij Giant heeft ie toch niet mega veel concurrentie voor het klassementswerk. Alleen Barguil eigenlijk. En Dumoulin een beetje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oomen Van Dongen achterna? Giant-Alpecin kan het geduld opbrengen om een renner rustig te brengen.
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sprengers snap ik nog wel. Gast kan goed heuvelop (en eigenlijk ook wel bergop) en heeft zelfs ook nog een sprint. Ze wilden aanvulling van renners in de breedte, vooral bergop om kopmannen langer bij te staan, en dan lijkt me dit een goedkope, maar nuttige aanvulling. Craddock ook, die is nog jong zat. Haas heeft een sprint en kan dus een wedstrijd winnen, dus dat snap ik ook nog wel.
Vanbilsen is voor mij ook de enige onbegrijpelijke die er tussen zit. Heeft wel gesukkeld met blessures, vooral in het voorjaar. Heeft vroeg in het jaar wat gebroken volgens mij, waardoor zijn voorjaar in duigen viel. Maar daarna was het toch ook niet veel soeps.
Hoe bedoel je precies? Dat ze niet teveel buitenlanders moeten aantrekken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat ze niet teveel buitenlanders moeten aantrekken?
Tsja de spoeling is blijkbaar toch net iets te dun. Ik vind het ook allemaal wel prima. Zo lang ze maar niet weer een Spaanse Armada binnen halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
Sterker nog, de meeste buitenlanders zullen de Tour niet gaan rijden en zeker deze gasten die nu misschien gehaald worden niet. Denk dat voor LottoJumbo de Tour qua Nederlanders nog wel het belangrijkste is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
En met Oscar Freire hadden ze de grootste held van allemaalquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt alleen Nederlanders in de ploeg hebben maar als je geen succes hebt dan heeft de sponsor uiteindelijk ook niks.
Bovendien zijn buitenlanders op zich geen probleem als zal ze maar uitstraling hebben. Menchov was wat dat betreft niks, maar Rasmussen daarentegen weer wel.
Waarom is dat een lulverhaal?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Blijkbaar vonden ze hem daar niet aan de verwachtingen voldoen. Best vreemd, hij reed ijzersterk in de 3de week van de TDF en lijkt me een echte ronderenner te kunnen worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:05 schreef wimderon het volgende:
Volgens Guercilena trekt Jungels naar Etixx.
Lijkt me dat elke ploeg Jungels wel kan gebruiken. Bovendien een versterking voor de ploegentijdritten, waar ze de laatste jaren toch wel flink wat ingeleverd hadden. Wat dat laatste betreft zouden ze ook belangstelling in Oliveira hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:07 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt mij nou niet iemand die Etixx nodig heeft?
Lijkt me ook stug.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Daar gaat hij volgens mij niet aarden.
Hebben die toestemming gekregen om volgend seizoen met 88 renners te starten ofzo?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lijkt me dat elke ploeg Jungels wel kan gebruiken. Bovendien een versterking voor de ploegentijdritten, waar ze de laatste jaren toch wel flink wat ingeleverd hadden. Wat dat laatste betreft zouden ze ook belangstelling in Oliveira hebben.
Andersom lijkt me?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:29 schreef Houtenbeen het volgende:
Arnold Jeannesson leaves Cofidis for FDJ
Lijkt me ook jaquote:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 09:27:55Peter Stetina moves from BMC to Trek Factory Racing Arnold Jeannesson leaves Cofidis for FDJ reageer retweet
De mensen die het klakkeloos overnemen zijn pas prutsers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja
Die Jose kan er ook niks van
twitter:velonews twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:36:51Dan Martin signs 2-year deal with Etixx-Quick-Step. reageer retweet
En rond.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 18:11 schreef TheArt het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)-to-etixx-quickstep/
Dan Martin bijna zeker naar Etixx.
twitter:dnlbenson twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 17:24:41Lotto Jumbo linked with Daniel Moreno. Team say 'they can't confirm any riders at the moment.' reageer retweet
Dit zou echt een idiote stunt zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:25 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:dnlbenson twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 17:24:41Lotto Jumbo linked with Daniel Moreno. Team say 'they can't confirm any riders at the moment.' reageer retweet
quote:
Wordt ongetwijfeld een even groot succes als Moreno bij het andere Lotto.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:25 schreef Crocmaz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
De mensen die het klakkeloos overnemen zijn pas prutsers.
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 30-08-2015 om 17:03:46Rigoberto Uran signs with Cannondale-Garmin (via riddles by @Vaughters) #Vuelta2015 reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op zondag 30-08-2015 om 17:00:38Riddle: what will be green in 2016, has a long flowing mane, and two of the same last name? Answer tomorrow. reageer retweet
Kan ook nog Daniël Daniël uit GTST zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:07 schreef franklop het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 30-08-2015 om 17:03:46Rigoberto Uran signs with Cannondale-Garmin (via riddles by @Vaughters) #Vuelta2015 reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op zondag 30-08-2015 om 17:00:38Riddle: what will be green in 2016, has a long flowing mane, and two of the same last name? Answer tomorrow. reageer retweet
twitter:mrconde twitterde op maandag 31-08-2015 om 15:22:27I also see that @enricobattaglin is on his way to @LottoJumbo_road - That may be their best signing ever. Finally, he gets on the WT! reageer retweet
Nee. Ze volgen wel Eric Corton, misschien dat die nog gehaald wordt. Of Greg LeMond.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 11:00 schreef TheArt het volgende:
Jean-Rene Bernaudeau heeft dan toch een sponsor gevonden voor volgend jaar. Er zou ruimte in de ploeg zijn voor 22 renners. Sylvain Chavanel is al direct aangetrokken. De sponsor schijnt zelf naar buiten te gaan treden met de bekendmaking, dus vandaar dat er nog geen naam bekend is.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:14 schreef Steven184 het volgende:
Niet raar, maar Bianchi zou graag een Italiaanse renner willen hebben. Ik zou daar dan wel in elk geval een landgenoot aan toevoegen mocht het waar zijn.
Fietssponsor wil dus inderdaad een Italiaan (en Amerikaan) halen.quote:De Nederlandse Lotto-Jumbo formatie heeft van de Italiaanse fietsconstructeur Bianchi, die onlangs het contract voor 2016 verlengde, de eis gekregen om in de ploeg van volgend jaar een Italiaan en een Amerikaan op te nemen. Nadat eerder al de interesse bekend werd voor Enrico Battaglin (Bardiani-CSF) heeft het nu ook een aanbod bij het Amerikaanse talent Lawson Craddock van Giant-Alpecin neergelegd. Vooralsnog is Craddock hier nog niet op in gegaan.
Aparte transfer. Lampre is dit jaar echt een walgelijk slecht team.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:21 schreef Marcoss het volgende:
http://www.cyclingnews.co(...)s-for-lampre-merida/
Meintjes naar Lampre
Etappekoersen van een week, maar aan Lampre heb je niet zo veelquote:Op donderdag 3 september 2015 10:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Aparte transfer. Lampre is dit jaar echt een walgelijk slecht team.
Sowieso benieuwd welke kant Meintjes op gaat, echte ronderenner komt hij wat tekort voor misschien? Zal in ieder geval wel voor z'n eigen kans mogen rijden bij Lampre.
Tja, ik kan wel weer de naam van een bepaalde Amerikaan gaan noemen. Maar eigenlijk gun ik Lotto.nl deze toprenner ook niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Fietssponsor wil dus inderdaad een Italiaan (en Amerikaan) halen.
Stetina.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel weer de naam van een bepaalde Amerikaan gaan noemen. Maar eigenlijk gun ik Lotto.nl deze toprenner ook niet.
Dat is wel de enige (haalbare) Amerikaan waar beide partijen iets aan hebben. Bianchi kan nationaliteiten gaan eisen, maar het heeft ook weinig zin om een nobuddie uit de States commercieel in te zetten.quote:Op donderdag 3 september 2015 16:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel weer de naam van een bepaalde Amerikaan gaan noemen. Maar eigenlijk gun ik Lotto.nl deze toprenner ook niet.
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Chiappucci het volgende:
Hoogerland heeft toch contractverlenging gekregen.
Ray vindt dit vast uitstekend beleid!quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha.
Dat Roompot is ook maar een kansloze ploeg.
Maakt ie toch maar mooi weer een lange neus naar de tourorganisatie.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:04 schreef Chiappucci het volgende:
Hoogerland heeft toch contractverlenging gekregen.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:21 schreef Spies het volgende:
[..]
Maakt ie toch maar mooi weer een lange neus naar de tourorganisatie.
Tijd dat hij eens kapt met fietsen ja.quote:Op vrijdag 4 september 2015 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Sjonnie zonder zijn testosteronnie is ook niet zoveel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |