Sprengers snap ik nog wel. Gast kan goed heuvelop (en eigenlijk ook wel bergop) en heeft zelfs ook nog een sprint. Ze wilden aanvulling van renners in de breedte, vooral bergop om kopmannen langer bij te staan, en dan lijkt me dit een goedkope, maar nuttige aanvulling. Craddock ook, die is nog jong zat. Haas heeft een sprint en kan dus een wedstrijd winnen, dus dat snap ik ook nog wel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel rare transfers dan, dacht dat ze zich meer op Nederland wilden richten?
Haas is wel een interessante renner. Craddock kan nog wat worden. Vanbilsen en Sprengers kan ik niet echt plaatsen. Vanbilsen stelt wel erg teleur dit jaar. Weet ook niet of ze behoefte hebben aan zo'n renner.
Misschien dat ze ook nog wel een renner extra in dienst nemen, omdat de UCI de regels over ploegverkleining op de lange baan lijkt te hebben geschoven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vrees voor Tjalingii, Flens, Bulgac, Markus en van Winden.
Het is alleen wel kneiter opvallend dat bij de renners die ze zijn gaan volgen, zes renners zitten die einde contract zijn en 2 waar ze al in verband mee werden gebracht. Maar inderdaad, het zal wachten worden totdat ze zelf wat bekendmaken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had eerder verwacht dat ze voor een Lammertink en een Oomen zouden gaan. Die kans wordt op deze manier wel klein. Groenewegen ipv Vanbilsen zou in principe ook logischer zijn.
Maar goed, even afwachten. Misschien gaan ze vanaf nu willekeurig renners volgen.
Oomen Van Dongen achterna? Giant-Alpecin kan het geduld opbrengen om een renner rustig te brengen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is alleen wel kneiter opvallend dat bij de renners die ze zijn gaan volgen, zes renners zitten die einde contract zijn en 2 waar ze al in verband mee werden gebracht. Maar inderdaad, het zal wachten worden totdat ze zelf wat bekendmaken.
Oomen wordt in verband gebracht met BMC. Of nou ja, BMC zou één van de ploegen zijn die achter hem aan zitten. Oomen komt misschien ook nog wel, wie weet. Al zou ik de tussenstap voor Oomen om een jaar bij Roompot te gaan rijden, ook niet slecht vinden. Lekker een jaar als kopman de kleinere wedstrijden rijden en daar lekker voor een klassement gaan en af en toe in topwedstrijden jezelf laten zien om dan volgend jaar pas de overstap te maken.
Zou ik ook interessant vinden. Bij Giant heeft ie toch niet mega veel concurrentie voor het klassementswerk. Alleen Barguil eigenlijk. En Dumoulin een beetje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Oomen Van Dongen achterna? Giant-Alpecin kan het geduld opbrengen om een renner rustig te brengen.
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sprengers snap ik nog wel. Gast kan goed heuvelop (en eigenlijk ook wel bergop) en heeft zelfs ook nog een sprint. Ze wilden aanvulling van renners in de breedte, vooral bergop om kopmannen langer bij te staan, en dan lijkt me dit een goedkope, maar nuttige aanvulling. Craddock ook, die is nog jong zat. Haas heeft een sprint en kan dus een wedstrijd winnen, dus dat snap ik ook nog wel.
Vanbilsen is voor mij ook de enige onbegrijpelijke die er tussen zit. Heeft wel gesukkeld met blessures, vooral in het voorjaar. Heeft vroeg in het jaar wat gebroken volgens mij, waardoor zijn voorjaar in duigen viel. Maar daarna was het toch ook niet veel soeps.
Hoe bedoel je precies? Dat ze niet teveel buitenlanders moeten aantrekken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Dat ze niet teveel buitenlanders moeten aantrekken?
Tsja de spoeling is blijkbaar toch net iets te dun. Ik vind het ook allemaal wel prima. Zo lang ze maar niet weer een Spaanse Armada binnen halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
Sterker nog, de meeste buitenlanders zullen de Tour niet gaan rijden en zeker deze gasten die nu misschien gehaald worden niet. Denk dat voor LottoJumbo de Tour qua Nederlanders nog wel het belangrijkste is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
En met Oscar Freire hadden ze de grootste held van allemaalquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt alleen Nederlanders in de ploeg hebben maar als je geen succes hebt dan heeft de sponsor uiteindelijk ook niks.
Bovendien zijn buitenlanders op zich geen probleem als zal ze maar uitstraling hebben. Menchov was wat dat betreft niks, maar Rasmussen daarentegen weer wel.
Waarom is dat een lulverhaal?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |