abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:15:54 #226
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155569791
Tsja Craddock is een George Bennett'je. Wel goed voor de sfeer in de kleedkamer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:17:23 #227
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155569855
Maar dat betekent wel dat ze even een grote schoonmaak door de huidige ploeg gaan doen, en dat is alleen maar positief.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155569926
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel rare transfers dan, dacht dat ze zich meer op Nederland wilden richten?

Haas is wel een interessante renner. Craddock kan nog wat worden. Vanbilsen en Sprengers kan ik niet echt plaatsen. Vanbilsen stelt wel erg teleur dit jaar. Weet ook niet of ze behoefte hebben aan zo'n renner.
Sprengers snap ik nog wel. Gast kan goed heuvelop (en eigenlijk ook wel bergop) en heeft zelfs ook nog een sprint. Ze wilden aanvulling van renners in de breedte, vooral bergop om kopmannen langer bij te staan, en dan lijkt me dit een goedkope, maar nuttige aanvulling. Craddock ook, die is nog jong zat. Haas heeft een sprint en kan dus een wedstrijd winnen, dus dat snap ik ook nog wel.

Vanbilsen is voor mij ook de enige onbegrijpelijke die er tussen zit. Heeft wel gesukkeld met blessures, vooral in het voorjaar. Heeft vroeg in het jaar wat gebroken volgens mij, waardoor zijn voorjaar in duigen viel. Maar daarna was het toch ook niet veel soeps.
  woensdag 26 augustus 2015 @ 20:19:18 #229
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155569938
Ik vrees voor Tjalingii, Flens, Bulgac, Markus en van Winden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155570064
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik vrees voor Tjalingii, Flens, Bulgac, Markus en van Winden.
Misschien dat ze ook nog wel een renner extra in dienst nemen, omdat de UCI de regels over ploegverkleining op de lange baan lijkt te hebben geschoven.

Maar de kans lijkt me idd groot dat die renners eruit moeten. Misschien dat Van Winden zich nu in de Vuelta nog een contractje aan het verschaffen is, al zou die ook niet misstaan bij Roompot. Zou ik direct Van Winden ruilen voor Lammertink, want die kunnen ze er qua Nederlanders ook nog wel bij hebben. Nadeel is dat die al een contract voor volgend jaar heeft.
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 20:23:28 #231
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_155570124
Had eerder verwacht dat ze voor een Lammertink en een Oomen zouden gaan. Die kans wordt op deze manier wel klein. Groenewegen ipv Vanbilsen zou in principe ook logischer zijn.

Maar goed, even afwachten. Misschien gaan ze vanaf nu willekeurig renners volgen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_155570371
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had eerder verwacht dat ze voor een Lammertink en een Oomen zouden gaan. Die kans wordt op deze manier wel klein. Groenewegen ipv Vanbilsen zou in principe ook logischer zijn.

Maar goed, even afwachten. Misschien gaan ze vanaf nu willekeurig renners volgen.
Het is alleen wel kneiter opvallend dat bij de renners die ze zijn gaan volgen, zes renners zitten die einde contract zijn en 2 waar ze al in verband mee werden gebracht. Maar inderdaad, het zal wachten worden totdat ze zelf wat bekendmaken.

Oomen wordt in verband gebracht met BMC. Of nou ja, BMC zou één van de ploegen zijn die achter hem aan zitten. Oomen komt misschien ook nog wel, wie weet. Al zou ik de tussenstap voor Oomen om een jaar bij Roompot te gaan rijden, ook niet slecht vinden. Lekker een jaar als kopman de kleinere wedstrijden rijden en daar lekker voor een klassement gaan en af en toe in topwedstrijden jezelf laten zien om dan volgend jaar pas de overstap te maken.
pi_155571407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:29 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is alleen wel kneiter opvallend dat bij de renners die ze zijn gaan volgen, zes renners zitten die einde contract zijn en 2 waar ze al in verband mee werden gebracht. Maar inderdaad, het zal wachten worden totdat ze zelf wat bekendmaken.

Oomen wordt in verband gebracht met BMC. Of nou ja, BMC zou één van de ploegen zijn die achter hem aan zitten. Oomen komt misschien ook nog wel, wie weet. Al zou ik de tussenstap voor Oomen om een jaar bij Roompot te gaan rijden, ook niet slecht vinden. Lekker een jaar als kopman de kleinere wedstrijden rijden en daar lekker voor een klassement gaan en af en toe in topwedstrijden jezelf laten zien om dan volgend jaar pas de overstap te maken.
Oomen Van Dongen achterna? Giant-Alpecin kan het geduld opbrengen om een renner rustig te brengen.
pi_155571459
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Oomen Van Dongen achterna? Giant-Alpecin kan het geduld opbrengen om een renner rustig te brengen.
Zou ik ook interessant vinden. Bij Giant heeft ie toch niet mega veel concurrentie voor het klassementswerk. Alleen Barguil eigenlijk. En Dumoulin een beetje.
pi_155572028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:18 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sprengers snap ik nog wel. Gast kan goed heuvelop (en eigenlijk ook wel bergop) en heeft zelfs ook nog een sprint. Ze wilden aanvulling van renners in de breedte, vooral bergop om kopmannen langer bij te staan, en dan lijkt me dit een goedkope, maar nuttige aanvulling. Craddock ook, die is nog jong zat. Haas heeft een sprint en kan dus een wedstrijd winnen, dus dat snap ik ook nog wel.

Vanbilsen is voor mij ook de enige onbegrijpelijke die er tussen zit. Heeft wel gesukkeld met blessures, vooral in het voorjaar. Heeft vroeg in het jaar wat gebroken volgens mij, waardoor zijn voorjaar in duigen viel. Maar daarna was het toch ook niet veel soeps.
Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:20:07 #236
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155572609
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Hoe bedoel je precies? Dat ze niet teveel buitenlanders moeten aantrekken?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155572792
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies? Dat ze niet teveel buitenlanders moeten aantrekken?
Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 26 augustus 2015 @ 21:28:01 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155572970
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
Tsja de spoeling is blijkbaar toch net iets te dun. Ik vind het ook allemaal wel prima. Zo lang ze maar niet weer een Spaanse Armada binnen halen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155573009
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:24 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Van mij mogen ze, maar met deze sponsors wilden ze meer de Nederlandse toer op. Mochten ze bovenstaande renners halen dan lijkt dat na een seizoen over. Al zie ik bij TLJ niet 7 vd 9 renners niet Nederlands zijn in de TDF.
Sterker nog, de meeste buitenlanders zullen de Tour niet gaan rijden en zeker deze gasten die nu misschien gehaald worden niet. Denk dat voor LottoJumbo de Tour qua Nederlanders nog wel het belangrijkste is.
pi_155574041
Je kunt alleen Nederlanders in de ploeg hebben maar als je geen succes hebt dan heeft de sponsor uiteindelijk ook niks.

Bovendien zijn buitenlanders op zich geen probleem als zal ze maar uitstraling hebben. Menchov was wat dat betreft niks, maar Rasmussen daarentegen weer wel.
pi_155577657
quote:
7s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Hesjedal naar Trek
Goed dat ze daar beginnen te verjongen :Y
pi_155577787
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Je kunt alleen Nederlanders in de ploeg hebben maar als je geen succes hebt dan heeft de sponsor uiteindelijk ook niks.

Bovendien zijn buitenlanders op zich geen probleem als zal ze maar uitstraling hebben. Menchov was wat dat betreft niks, maar Rasmussen daarentegen weer wel.
En met Oscar Freire hadden ze de grootste held van allemaal _O_
  woensdag 26 augustus 2015 @ 23:25:49 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_155577808
Nounou, Ardila mocht er ook wezen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator woensdag 26 augustus 2015 @ 23:29:52 #244
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_155577949
Ik vond Kozontchuk altijd erg goed.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_155579837
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Maar ze moeten uitkijken dat het verhaal van de Nederlandse identiteit van de Ploeg net zo'n lulverhaal wordt als de Belgische identiteit van Lotto-Soudal.
Waarom is dat een lulverhaal?
pi_155581881
Van den Broeck naar Katusha en Rolland naar Cannondale
  donderdag 27 augustus 2015 @ 08:36:04 #247
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155581975
Zozo, leuk ploegje voor VDB2.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155584488
Haha, VDB2 naar Katusha, wat.
Jack does it in real time...
pi_155589220
Volgens Guercilena trekt Jungels naar Etixx.
pi_155590920
Lijkt mij nou niet iemand die Etixx nodig heeft? :?
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')