SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Weet je dat ik niet eens verbaasd ben?quote:
Of gewoon gedwongen naar de toppers laten luisteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleine moeite om die vlegel daar nog even de grens over te trappen.
hehequote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je dat ik niet eens verbaasd ben?
Je kunt ook onmenselijk worden he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of gewoon gedwongen naar de toppers laten luisteren.
Ik vond en vind het hele tupac vs biggie tori bullshit. Het zijn 2 grote artiesten die helaas veel te vroeg zijn heen gegaan. Als ik moet kiezen dan luister ik liever naar biggie als ik wat mary-jane op heb.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:36 schreef Triggershot het volgende: [..] Tupac heeft Biggie toch wel flink geklaard met als je het mij vraagt
![]()
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond en vind het hele tupac vs biggie tori bullshit. Het zijn 2 grote artiesten die helaas veel te vroeg zijn heen gegaan. Als ik moet kiezen dan luister ik liever naar biggie als ik wat mary-jane op heb.
Dat wel ja, zo ben je er wel gelijk van af.quote:
Thuglife, niet zeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.
Dan zal je dit vast ook wel kunnen waarderen :quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liedjes over moeders word ik altijd een beetje emotionele jongen van.
Nu nog Speculul aanpakken. Ook zo een relnicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, zo ben je er wel gelijk van af.
Gewoon veel Tarkan, dan rent hij vanzelf gillend wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu nog Speculul aanpakken. Ook zo een relnicht.
Daar versta ik dus geen reet van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zal je dit vast ook wel kunnen waarderen :
Helaas welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.
Ik kreeg juist verzoekjes per dm of ik geen 'spannende plaatjes' van Tarkan had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon veel Tarkan, dan rent hij vanzelf gillend weg
'mama mama'.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar versta ik dus geen reet van.
Hmm ... verbaast me ook weer niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kreeg juist verzoekjes per dm of ik geen 'spannende plaatjes' van Tarkan had.
Snapje, dat moet dan een forum runnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ... verbaast me ook weer niks eigenlijk.
Ja je moet iets he, veel betere alternatieven zijn er niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snapje, dat moet dan een forum runnen.
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoordquote:
quote:Politie vindt 140.000 euro in auto in Roosendaal
ROOSENDAAL - De politie heeft donderdagavond 140.000 euro aangetroffen in een auto aan de Jan Vermeerlaan in Roosendaal.
De politie hield de bestuurder van de auto staande voor een controle. Tijdens de controle bleek dat de man 140.000 euro in zijn voertuig had. De politie verdenkt de man van witwassen. De man wordt aan de tand gevoeld over de herkomst van het geld.
11 was in die 2 dagen veel beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet iets he, veel betere alternatieven zijn er niet.
Eminem heeft hier bazenwerk geleverd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord
Zie ik nou Lil' Kim of kijk ik niet goed?quote:
Die is gewoon als een eckte eckte gestopt op zijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
11 was in die 2 dagen veel beter.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eminem heeft hier bazenwerk geleverd.
Sleep wellquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ik duik ook mijn nest in. Trusten![]()
True true.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon als een eckte eckte gestopt op zijn hoogtepunt
quote:
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
Morgen moet je gewoon weer lief zijn hoor, dat ruig doen staat je nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
Trusten!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snapje, dat moet dan een forum runnen.
Oh yesquote:
Kussie, sleep wellquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
Ja ik ben het weer helemaal zat.
Doei.
Vergeet je medicijnen niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
Ja ik ben het weer helemaal zat.
Doei.
Ken je hun nog?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:55 schreef moemoe het volgende:
Als jong meisje waren dat soort vrouwen voorbeelden.
Mooi haar, mooie jurk etc.
Geen idee. Kan best.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zie ik nou Lil' Kim of kijk ik niet goed?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je hun nog?
had als 8/9 jarige geen idee waar ze over zongen.
Ja, tuurlijk! Had ik op cd en single volgens mij zelfs ook nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je hun nog?
had als 8/9 jarige geen idee waar ze over zongen.
Ik uitsluitend r&b destijdsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Had ik op cd en single volgens mij zelfs ook nog.
Luisterde wel veel R&B.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je weet wel, van deze eh.... Ja, kijk zelf maar naar de clip.
MJ's stukje in I Need You is wel heavenly.quote:
Die had ik net opstaanquote:
2e helft van '80?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij van dezelfde leeftijd waren.
Sleep well dearquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Heb al ruim een uur 'I Remember' op repeat staan. Ik ben nu echt n brok pure zweverige liefdeTijd om naar bed te gaan dus
![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Heb al ruim een uur 'I Remember' op repeat staan. Ik ben nu echt n brok pure zweverige liefdeTijd om naar bed te gaan dus
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Even terug luisterenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
MJ's stukje in I Need You is wel heavenly.
Kippenvel altijd
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even terug luisteren.
Dit is ook zo mooiii.
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
MJ's stukje in I Need You is wel heavenly.
Kippenvel altijd
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:09 schreef Kauai het volgende:
Mijn nostalgie muziek is van een stuk later.
Wel jammer dat Michael niet in de clip te zien is.quote:
Jup, echt klassieke tijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel jammer dat Michael niet in de clip te zien is.
Dat maakt ''Why'' zo mooi vind ik.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
![]()
In de zomers zijn dat soort dingen nooit een probleem toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Raar, maar leuk nummer gevonden altijd
Sowieso geen zomer zonderquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
In de zomers zijn dat soort dingen nooit een probleem toch?
Dat groeit vanzelf. Zo'n leuk proces om mee te maken en bijvoorbeeld later bij je kinderen te kunnen zien.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:09 schreef Kauai het volgende:
Mijn nostalgie muziek is van een stuk later.
Die komt dan weer te vaak voorbij op de radio.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, echt klassieke tijden.
mag niet ontbreken!
skyfm?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die komt dan weer te vaak voorbij op de radio.
Zie het zelfs al een beetje bij mn zusje ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat groeit vanzelf. Zo'n leuk proces om mee te maken en bijvoorbeeld later bij je kinderen te kunnen zien.
Of nu al bij neefjes of nichtjes?
Succes tussen de oudjes hier, af en toe je tanden laten zien en ze laten je met rustquote:
quote:
Agreed.quote:
Die werd zo vaak bij mij op de basisschool afgespeeld dat ik het kon mee zingenquote:
Toen ik nog Skyradio luisterde kwam het inderdaad heul vaak voorbijquote:
Mooi he? Het leven?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zie het zelfs al een beetje bij mn zusje ja.
Ik hoor op Skyradio alleen maarquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Toen ik nog Skyradio luisterde kwam het inderdaad heul vaak voorbij.
Ik ben nu meer naar classic fm aan het schakelen.
Jaaa, die ookquote:
Oh, ik zing het sowieso mee.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:20 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Die werd zo vaak bij mij op de basisschool afgespeeld dat ik het kon mee zingen
Discoquote:
Wanneer heb je hem mogen zien dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:27 schreef anonymoussie het volgende:
Deze was live in NL.
Wel een tof optreden.
Ja, lekker geluid. Mooi gebracht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik niet, helaas. Alleen via YouTube.
Heb je het al gezien?
Hier weet ik niets van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:35 schreef moemoe het volgende:
Ooooh, hij zou met de Dijk zingen. Er begint me wat te dagen.
Op zijn troonquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
En die muzikanten.![]()
Het hele samenspel.
Ja ook goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op zijn troon.y.
Wat vind je van B.B. King? Ik heb hem nog live gezien in Ahoy.
Ook hij is ons ontvallen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ook goed.
Heb laatst de crossroads guitar festival 2013 gezien.
Daar speelt hij ook.
Er begint een lichtje te branden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-Solomon-Burke.dhtml
Je wordt een dagje ouder he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Er begint een lichtje te branden.![]()
Da's ook niks.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:41 schreef YokiKater het volgende:
Vieze vuile teringmuggen, ben helemaal lek geprikt
He Yokiquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:41 schreef YokiKater het volgende:
Vieze vuile teringmuggen, ben helemaal lek geprikt
Pfoeh, kijk je vaker hele concerten op Youtube?quote:
Nou, ik ga ff een muziekje luisteren en dan proberen verder te pittenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Da's ook niks.
Kom je ons nu vergezellen dan?
Nope. Deze was laatst op Film1 Sundance. Echt alleen het hele optreden, zonder gelul, zonder reclame.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Pfoeh, kijk je vaker hele concerten op Youtube?
Deet erbij. Stinkt wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:45 schreef YokiKater het volgende:
Nou, ik ga ff een muziekje luisteren en dan proberen verder te pitten
Oh, nice!!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nope. Deze was laatst op Film1 Sundance. Echt alleen het hele optreden, zonder gelul, zonder reclame.
Is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, nice!!
Ik had bij mijn pluspakket van KPN (tv) op een gegeven moment ook een concertzender erbij. Kwamen ook erg vermakelijke artiesten voorbij. Ook stukken van festivals.
En ook zonder gepraat en reclame.
Die zender is nu weer weg, helaas.
Sleep wellquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is wel fijn ja.![]()
Ik ga ook. Trusten moemoe.
Voormalig non, nu vooral een religie 'expert' die probeert om godsdiensten zoals de Islam niet alleen te romantiseren, maar ook in een sociaal-historisch context te plaatsen, ze wordt vaak geciteerd en aangehaald om een weerwoord te bieden tegen Islamofoben en critici.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://imgur.com/pzmc6nl
Jij kunt me vast wat meer vertellen over deze auteur.
Hmmm. Dat begint al interessant.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voormalig non, nu vooral een religie 'expert' die probeert om godsdiensten zoals de Islam niet alleen te romantiseren, maar ook in een sociaal-historisch context te plaatsen, ze wordt vaak geciteerd en aangehaald om een weerwoord te bieden tegen Islamofoben en critici.
YT staat op zich vol met optredens van haar, met name over de Islam en ze maakt het ook wat toegankelijker voor de 'buitenstaander'. Dus zou zeker geen verkeerd keus zijn om bij te beginnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm. Dat begint al interessant.
Ik zag het staan in een boekenwinkel en het trok gelijk mijn aandacht.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voormalig non, nu vooral een religie 'expert' die probeert om godsdiensten zoals de Islam niet alleen te romantiseren, maar ook in een sociaal-historisch context te plaatsen, ze wordt vaak geciteerd en aangehaald om een weerwoord te bieden tegen Islamofoben en critici.
Heh, op zich was ik ook al begonnen in de Bhagavad Gita en de Bijbel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:13 schreef Triggershot het volgende:
YT staat op zich vol met optredens van haar, met name over de Islam en ze maakt het ook wat toegankelijker voor de 'buitenstaander'. Dus zou zeker geen verkeerd keus zijn om bij te beginnen.
Dan zou ik persoonlijk eerst de Bijbel 'afronden' en dan beginnen met de Jahiliyyah periode van de Arabieren voor je begint aan de Islam, plaatst alles net wat meer in context en biedt wat meer chronologisch tijdsbesef.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heh, op zich was ik ook al begonnen in de Bhagavad Gita en de Bijbel.
Goed hoor, beetje druk, vakantietijd en pubersquote:
ben je mama?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:18 schreef Impressme het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje druk, vakantietijd en pubers![]()
Met jou?
Heb je geen samenvatting?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk eerst de Bijbel 'afronden' en dan beginnen met de Jahiliyyah periode van de Arabieren voor je begint aan de Islam, plaatst alles net wat meer in context en biedt wat meer chronologisch tijdsbesef.
Ja, man, is verder niet besmettelijkquote:
Hmmm, Jahiliyyah is helemaal nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk eerst de Bijbel 'afronden' en dan beginnen met de Jahiliyyah periode van de Arabieren voor je begint aan de Islam, plaatst alles net wat meer in context en biedt wat meer chronologisch tijdsbesef.
Samenvattingen zijn er te vinden, maar ik ben zelf meer van de gedetailleerde diepgang.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:20 schreef Impressme het volgende:
[..]
Heb je geen samenvatting?Komt allemaal neer op respect toch..........uiteindelijk?
Heh, gelukkig hoef je pubers niet continu te vermakenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:18 schreef Impressme het volgende:
[..]
Goed hoor, beetje druk, vakantietijd en pubers![]()
Met jou?
Betrokken mama's zijn altijd een +quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:21 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ja, man, is verder niet besmettelijk
Hoe dan? Serieuze vraag. Ik vind het allemaal zo vaag. Ik heb liever......pafpaf......zo is het.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, Jahiliyyah is helemaal nieuw voor mij.
Ik voel me tot nog toe heel erg thuis bij de Bijbel. Ook in de zin dat ik er steun uit kan putten.
Daarom meldde ik me bij jou.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samenvattingen zijn er te vinden, maar ik ben zelf meer van de gedetailleerde diepgang.
In zekere zin wel, wat Mohammed vooral in essentie probeerde te bewerkstelligen was gericht op de 'Immorele Arabieren' een moraal te bieden.
Vrij vertaald betekent het 'onwetendheid' slaat op de periode van de Arabieren voor de komst van de Islam.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, Jahiliyyah is helemaal nieuw voor mij.
Ik voel me tot nog toe heel erg thuis bij de Bijbel. Ook in de zin dat ik er steun uit kan putten.
Ik houd daar wel. Al vind ik dit niet echt diep gaan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie van die diepe gesprekken?
Moe? Was 't druk?quote:
Yasmin is een blondje in ontkenning.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd daar wel. Al vind ik dit niet echt diep gaan.
IRL ben ik meer zo.
[..]
Moe? Was 't druk?
Maar wat voor de 1 verstandig is of lijkt is voor een ander toch helemaal anders. Ik kan daar zo weinig mee, ik geloof in keuzes en gevolgen. Wie bepaald wat de waarheid is?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Samenvattingen zijn er te vinden, maar ik ben zelf meer van de gedetailleerde diepgang.
In zekere zin wel, wat Mohammed vooral in essentie probeerde te bewerkstelligen was gericht op de 'Immorele Arabieren' een moraal te bieden.
Ja drukker dan verwacht, ging maar door en door en door en door etc:pquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd daar wel. Al vind ik dit niet echt diep gaan.
IRL ben ik meer zo.
[..]
Moe? Was 't druk?
Ja klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yasmin is een blondje in ontkenning.
Ik merk dat ik er nu zelfs vol van schiet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:24 schreef Impressme het volgende:
Hoe dan? Serieuze vraag. Ik vind het allemaal zo vaag. Ik heb liever......pafpaf......zo is het.En dan nog doe ik het waarschijnlijk anders. Ik ben eigenlijk jaloers op mensen die zich over kunnen geven aan iets anders, lijkt me heerlijk rustig.
Jij en niemand anders, opgelegde waarheden hebben niets te maken met de waarheid als je het mij vraagt, als het je als persoon niet voldoende aanspreekt of je hebt er verder weinig mee, dan is het gewoon niet voor jou bestemd denk ik, geforceerde betrokkenheid richting een bepaalde opvatting zal alleen maar voor (meer) afkeer zorgen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:28 schreef Impressme het volgende:
[..]
Maar wat voor de 1 verstandig is of lijkt is voor een ander toch helemaal anders. Ik kan daar zo weinig mee, ik geloof in keuzes en gevolgen. Wie bepaald wat de waarheid is?
Ja het werd steeds duidelijker dus... Maar dat nu naar buiten is gekomen veranderd er niks toch?quote:
Dat je het nog vraagt is wel typerend natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het werd steeds duidelijker dus... Maar dat nu naar buiten is gekomen veranderd er niks toch?
Met een blondje in ontkenning bedoel je dan trouwens de haarkleur of de intelligentie? :p
Ja beetje ja, nu heb ik alleen nog geen antwoord...quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat je het nog vraagt is wel typerend natuurlijk.
Ik vind het moeilijk om te omschrijven zonder al te veel uit te weiden over mijn persoonlijke ervaringen. Sowieso ben ik niet zo heel open op FOK!.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hoe dan? Serieuze vraag. Ik vind het allemaal zo vaag. Ik heb liever......pafpaf......zo is het.En dan nog doe ik het waarschijnlijk anders. Ik ben eigenlijk jaloers op mensen die zich over kunnen geven aan iets anders, lijkt me heerlijk rustig.
Klopt, maar dat is toch ook wat alle geloven doen min of meer? Je onzeker maken of je onzekerheid voeden? En daar heb ik dus een afkeer van, iedereen is waardevol al heeft hij/zij geen geloof. Ze voeden zich met de zwakheden van de mens en die heeft iedereen, niemand uitgezondert.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij en niemand anders, opgelegde waarheden hebben niets te maken met de waarheid als je het mij vraagt, als het je als persoon niet voldoende aanspreekt of je hebt er verder weinig mee, dan is het gewoon niet voor jou bestemd denk ik, geforceerde betrokkenheid richting een bepaalde opvatting zal alleen maar voor (meer) afkeer zorgen.
Je vraag is dan ook te diep.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje ja, nu heb ik alleen nog geen antwoord...
Ik zie het meer dat ze antwoorden willen hebben voor dingen die ze zelf niet kunnen verklaren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch ook wat alle geloven doen min of meer? Je onzeker maken of je onzekerheid voeden? En daar heb ik dus een afkeer van, iedereen is waardevol al heeft hij/zij geen geloof. Ze voeden zich met de zwakheden van de mens en die heeft iedereen, niemand uitgezondert.
Is het in zekere zin niet juist andersom? Probeert geloof, religie en godsdiensten juist niet een troost te bieden voor de reeds aanwezige onzekerheden door naar een utopisch groter beeld / beloning te verwijzen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch ook wat alle geloven doen min of meer? Je onzeker maken of je onzekerheid voeden? En daar heb ik dus een afkeer van, iedereen is waardevol al heeft hij/zij geen geloof. Ze voeden zich met de zwakheden van de mens en die heeft iedereen, niemand uitgezondert.
Hoe goed ben jij thuis in de Koran?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrij vertaald betekent het 'onwetendheid' slaat op de periode van de Arabieren voor de komst van de Islam.
Vooral de Bijbel is een boek wat een groot invloed heeft gehad in het vormen van het Midden Oosten en Europa en is in die zin ook niet uit te drukken in waarde idd, zeker ook wanneer je er persoonlijk inspiratie uithaalt.
Misschien wel eerder dan je denkt, want mijn interesse is gewekt. Grapje hoor, je moet niks delen wat je niet wilt en ik vind het mooi dat je steun hebt gevonden hoe dan ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te omschrijven zonder al te veel uit te weiden over mijn persoonlijke ervaringen. Sowieso ben ik niet zo heel open op FOK!.
Laat ik zeggen dat ik steun vond bij bepaalde delen uit de Bijbel toen ik dat nodig had.
Vraag dit me over een tijd nog een keer.
Jij zegt die vraag is te diep en ik zeg dat het dieper kan. Geen idee waar je het over hebt hoor. Of is dit al te diep voor je?quote:
Denk wel aardig genoeg.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe goed ben jij thuis in de Koran?
En altijd leuk om dit soort feitelijkheden van je te horen.
Que?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij zegt die vraag is te diep en ik zeg dat het dieper kan. Geen idee waar je het over hebt hoor. Of is dit al te diep voor je?
Oh dus je hebt nog een andere?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:41 schreef moemoe het volgende:
Moemoe is meer een baggeraccount.
Ik vind het niet echt bij haar passen om de diepte in te duiken.
Kan je nagaan, als ik je zelfs serieus neem, dan moet je wel heel goed trollen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:41 schreef moemoe het volgende:
Ja beetje jammer dat je daar zo aan blijft denken. Net alsof je een viespeuk bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik blijf maar haken op 'smeerlap' sorry.
Oh ja, nu gaan we de rollen omdraaien, typisch weer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja beetje jammer dat je daar zo aan blijft denken. Net alsof je een viespeuk bent.
Wat is er typisch aan? #dieptein.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh ja, nu gaan we de rollen omdraaien, typisch weer.
Desalniettemin, mooi woordquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:41 schreef moemoe het volgende:
Oh. blond.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
*Insert generalisatie over vrouwen #40393902 in, duuuh.
Zegt zijquote:
Turkse!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:49 schreef Triggershot het volgende:
Triggershot is wel sleepy, dus gaat z'n nestje in.
Truste iedereen
Dat zal ook vast wel komen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:40 schreef Impressme het volgende:
[..]
Misschien wel eerder dan je denkt, want mijn interesse is gewekt. Grapje hoor, je moet niks delen wat je niet wilt en ik vind het mooi dat je steun hebt gevonden hoe dan ook.
Trusten dearquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:49 schreef Triggershot het volgende:
Truste iedereen
Ja, dat is komisch om te aanschouwen indeedquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Katten die achter hun eigen staart aan gaan
No need to explainquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat zal ook vast wel komen.
Als ik het dan doe, wil ik het goed kunnen over brengen. En dat lukt me nu door omstandigheden niet zo goed.
Waarom niet?quote:
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:49 schreef Triggershot het volgende:
Truste iedereen
Ooh ja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb 2 logeerkatten.. Blij als ze weer weg zijn
Waar woon jij dan?quote:
Zit ook groot leeftijdsverschil tussen beide haarballen. Die oudste doet dit dus niet. Die wilt echt de hele dag slapen.quote:
Net even boven jequote:
Je zei het alsof het bij jou niet zo laat wasquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:57 schreef Impressme het volgende:
[..]
Net even boven jeZelfde tijdzone dus
Hooligans........allemaalquote:
Zelfde laken een pakquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bedoel je die kakkerlakken uit Rotterdam?
Ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kom ik nooit:P Vind je Den Haag leuk?
Waarom Rotterdam?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:59 schreef moemoe het volgende:
Oh wacht, ik wil naar Rotterdam verhuizen.
Dus ergens moet er vanbinnen iets veranderen.
De Kuip in mijn armen sluiten en de Arena de rug toekeren.
Ik ben nogal beperkt in mijn favo plekken. Eigenlijk alleen de Grote Marktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 04:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja!
Zat te doen en Chinatown is overigens ook erg leuk!
Wat zijn jouw favo plekjes?
Ik vind het zo'n trendy stad.quote:
Ik was voor AZquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:00 schreef moemoe het volgende:
Alleen ben ik dus van huis uit Ajaxgezind.
Zou het veranderen.....
Ik heb laatst die Koophal ofzo gezien. Indrukwekkend.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n trendy stad.
Anno 2015 is er heel wat te beleven en er staat een universiteit.
Shop je veel?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben nogal beperkt in mijn favo plekken. Eigenlijk alleen de Grote Markt
JAquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:03 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik was voor AZBestaat dat eigenlijk nog
Mooi he!!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb laatst die Koophal ofzo gezien. Indrukwekkend.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ga daar alleen heen om wat te drinken :p
Ja ik heb er helemaal niks meequote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:06 schreef moemoe het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Neh, ik ga me eens herorinteren, want om nou voor een voetbalclub te zijn omdat ik dat van huis uit heb meegekregen is ook weer zo.
Ja daar kan je goed mensen kijken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:07 schreef Impressme het volgende:
[..]Leuk toch, doe ik ook vaak genoeg, beetje struinen en dan ergens koffie drinken ofzo.
Wel een leuke plek op zich.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee ga daar alleen heen om wat te drinken :p
Je bedoeld tram?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel een leuke plek op zich.
Metro zo dichtbij de grote markt is ook fijn.
Goedkoper dan Artisquote:
Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat een tentje waar ik graag ging lunchen weg is in Rotterdamquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:07 schreef Impressme het volgende:
Leuk toch, doe ik ook vaak genoeg, beetje struinen en dan ergens koffie drinken ofzo.
Ik vind het altijd leuk om kleding te bekijken van anderenquote:
Ik ben niet van de healthvoedingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 05:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat een tentje waar ik graag ging lunchen weg is in Rotterdam.
Je had daar echt van die healthy voeding van deze tijd. Kon je ook meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |