SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof iemand naar beneden kijkt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, je hebt van die lampjes heh .. maar ik bescherm je wel.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alsof iemand naar beneden kijkt.
Die TT en dan de fipo over een BBQ....daar gaan de laatste aanmeldingen
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Timmmmm heeft al gezegd dat hij graag mensen op de bbq gooit.
Dat kun jij wel zeggen, maar jij gaat stiekem je verjaardag vieren in een tent met 10kg TNT zonder ons.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:08 schreef YokiKater het volgende:
Dat is gewoon gekkigheid, timmmmm is echt een lieve jongen.
Nee, maar het vliegt wel.quote:
Niets mis met Frans Duijts.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Zijn je tokkieburen weer Frans Duijts aan het afspelen in hun partytent?
Dat is morgen of overmorgen, bij de achterburen van mijn ouders (daar zit ik nu). Dus ik peer hem morgen gewoon weer naar mijn eigen huis.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Zijn je tokkieburen weer Frans Duijts aan het afspelen in hun partytent?
oh gelukkigquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]Nou ja, anyways, ik vier mijn verjaardag niet in een tent en gewoon zonder TNT.
Noquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
Niemand Dracula Untold gezien, potverdikkeme?!
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
Dat kan ik misschien wel kijken.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
Boek 6000x gelezen hoor, maar dan spreken de films me niet zo aan.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn veel vrouwen niet kek van die Bram Stoker?
Nahquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:24 schreef anonymoussie het volgende:
Zijn veel vrouwen niet kek van die Bram Stoker?
Zou ik doen...zonder dat gare snorretje.quote:
6000?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Boek 6000x gelezen hoor, maar dan spreken de films me niet zo aan.
Maar welke Leo?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom vind ik hem op leo lijken
ja echt heel veel keren, ok misschien iets minder.quote:
Gezien in de bioscoop. Wat een kuteinde.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:21 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht even die vrachtwagenchauffeur.
Oh jammer.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gezien in de bioscoop. Wat een kuteinde.
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om die een x te kijken?quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Trusten Uccie.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Mooi moment om te gaan slapen, tot morgen
Ik zie je morgen weer!quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Wats ditquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga drie maal tot God bidden.
Gewoon 50/50 toch. Je kan niet helemaal verzuipen.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sleep tight!quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Rodriguez, Rolland, Fuglsang en Sanchez zijn niet afhankelijk dus daar reken ik wel op.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon 50/50 toch. Je kan niet helemaal verzuipen.
Yoki trollt je.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah, geen verstand van. Enige wat ik een beetje meepikte was over die max verstappen
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voetballers in the strakke witte shirts.
Echt he, maar vind het ook serieus een leuke sport om te kijken qua spel.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voetballers in the strakke witte shirts.
Mannen vinden het nooit leuk als een vrouw dat zegt.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Echt he, maar vind het ook serieus een leuke sport om te kijken qua spel.
Neh, alleen wk en ek vind ik leuk, rest boeit me niet echtquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:59 schreef Kauai het volgende:
[..]
Echt he, maar vind het ook serieus een leuke sport om te kijken qua spel.
Jawohl.quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar is het de moeite waard om die een x te kijken?
Dat boeit me dus nog wel het minstquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neh, alleen wk en ek vind ik leuk, rest boeit me niet echt
Ik ben toch al te jong voor jullie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mannen vinden het nooit leuk als een vrouw dat zegt.
Sanchezquote:Op donderdag 23 juli 2015 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is de enige vaste klant van de SC waar je niet te jong voor bent natuurlijkquote:
Op vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
Waar is die jongen eigenlijk? Ik begin hem zowaar te missen.
Vakantiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
Waar is die jongen eigenlijk? Ik begin hem zowaar te missen.
Volgens mij ergens op de camping met paps en mams, maar dat weet ik allemaal niet zekerquote:
Hopen dat zijn tentje groot genoeg is.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Fylax zal vast wel weer een hoop flows hebben op de camping.
Niet meer origineel tim.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar Fylax is dus niks voor jou?Zonde dit
LTKDV en Yasmin, dat is niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik kan anders hier ook wel 2 tortelduifjes aanwijzen.
Oelalaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
LTKDV en Yasmin, dat is niet zo moeilijk.
Waar is niks van waar? Ik stel helemaal niets, ik vraag het alleen. Wat een teergevoelige zieltjes allemaal hier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze is het gewoon zat dat het tig keer wordt gevraagd terwijl er niets van waar is.
Nah ik krijg diezelfde vraag zegmaar elke dag, vandaarquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Waar is die eigenlijk ineens?
Alsof hij de gordijnen wel open heeft.
Jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nah ik krijg diezelfde vraag zegmaar elke dag, vandaarWat Opso zegt. Maar nee dus.
Ander onderwerp
Misschien hebben we ergens op FOK! nog wel een ander twaalfjarig jongetje voor jequote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nah ik krijg diezelfde vraag zegmaar elke dag, vandaarWat Opso zegt. Maar nee dus.
Ander onderwerp
En anders zijn er ook nog wel wat figuren van rond de 50 die zouden willen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien hebben we ergens op FOK! nog wel een ander twaalfjarig jongetje voor je
Ik vind BabeWatcher echt een hele enge user.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En anders zijn er ook nog wel wat figuren van rond de 50 die zouden willen.
Ja dit eerder inderdaad. Ik ga mn FOK! geslacht misschien eens ombouwen tot man, die DMs.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En anders zijn er ook nog wel wat figuren van rond de 50 die zouden willen.
Je loopt achter op de FOK!-trends.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:27 schreef timmmmm het volgende:
O, dus we moeten kauai vunzige DM's sturen, dat wist ik niet
Verstandige jongen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Ik denk dat ik daar wel mee kan leven
Maar jij bent dus ook twaalf, net als fylax? Voel jij je dan ook stoer als je tot diep in de nacht doorpost terwijl je eigenlijk gewoon na sesamstrat naar bed moet?quote:
Waarom zo gemeen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij bent dus ook twaalf, net als fylax? Voel jij je dan ook stoer als je tot diep in de nacht doorpost terwijl je eigenlijk gewoon na sesamstrat naar bed moet?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
Maarja, ik ben het zelf ook alweer te laat aan het maken want ik wilde eigenlijk vroeg opstaan. Dus ik doe dr uit, Gr Gr.
Geen idee, vind het vrij kut.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb echt heel de week al dit nummer in mijn kop, heb alleen geen idee waar ik het van zou moeten kennen
Ik zie het al, is een remix van in Tokyo Drift, al heb ik die al een hele tijd niet meer gezienquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
Maarja, ik ben het zelf ook alweer te laat aan het maken want ik wilde eigenlijk vroeg opstaan. Dus ik doe dr uit, Gr Gr.
Op religie en geld na de domste uitvinding van de mens ooit ja.quote:
Golddiggerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op religie en geld na de domste uitvinding van de mens ooit ja.
Dat niet ,maar geld betekent macht, en macht corrumpeertquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:23 schreef Specularium het volgende:
LTKDV ruilt graag 15 kippen voor een koe.
Hippiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
Nu klink ik wel als een enorme linkse hippie eigenlijkDan liever gewoon een fascist
Hippiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:26 schreef LTVDK het volgende:
Nu klink ik wel als een enorme linkse hippie eigenlijkDan liever gewoon een fascist
Normaal begint rond deze tijd hier de fissa pas.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:27 schreef Viro het volgende:
Normaal liggen jullie rond dit tijdstip in bed een fapje of sopje te doen, maar vandaag posten jullie gezellig door. Zijn jullie ziek?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal begint rond deze tijd hier de fissa pas.
Ook doordeweeks?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal begint rond deze tijd hier de fissa pas.
AHAHAHAHAHA NEE ik had het over polskaquote:
Ja, kijk de reeks maar terug. Eckte rellen beginnen vaak pas na 2 uurquote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHA NEE ik had het over polska
Alleen voor de die hards.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, kijk de reeks maar terug. Eckte rellen beginnen vaak pas na 2 uur
Je komt zelf met Polska aanzettenquote:
Zie jij dat al als een aanval ja?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja I knoww, ik zei dan ook niks tegen jou? Waarom zo aangevallen voelen
Nou ja, 'Nederlands'quote:
Nee, gewoon nee!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, 'Nederlands'
Polska is alleen maar leuk vanwege de bazige beats van Boaz
We gaan het wel over je lievelingszanger hebben. Rinus.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:41 schreef Viro het volgende:
Wat een drama vandaag, jullie stellen mij zwaar teleur
Niks mis met de vuige trap beats van Boaz jaquote:
Wie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We gaan het wel over je lievelingszanger hebben. Rinus.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks mis met de vuige trap beats van Boaz ja
Nee, gewoon nee!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, 'Nederlands'
Polska is alleen maar leuk vanwege de bazige beats van Boaz
There is still hope for you, young grasshopperquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:42 schreef Kauai het volgende:
Maar sowieso Engelse hip hop > Nederlandse.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zanger Rinus. Jij bent volbloed tatta toch
Kendrick is gewoon een baas.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:44 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
[..]
There is still hope for you, young grasshopper
Ken hem niet en mijn gevoel zegt dat ik het zo moet houden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zanger Rinus. Jij bent volbloed tatta toch
Gewoon wel, hij werkt niet voor niks tegenwoordig met Diplo samen.quote:
Jij moët het wel kennen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Ken hem niet en mijn gevoel zegt dat ik het zo moet houden.
Assumptions is the mother of all fuck-ups!
Ja daarom werk ik 30 tot 40 uur per week en ga ik 5x per week naar de sportschool. Jij hebt je lolbroek aan vandaagquote:
Jij neemt alles wel erg serieus is het niet? Was gewoon een grapje joh, aanstellerquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja daarom werk ik 30 tot 40 uur per week en ga ik 5x per week naar de sportschool. Jij hebt je lolbroek aan vandaag
Ben je nou suri of cheesy.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja daarom werk ik 30 tot 40 uur per week en ga ik 5x per week naar de sportschool. Jij hebt je lolbroek aan vandaag
Wie?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon wel, hij werkt niet voor niks tegenwoordig met Diplo samen.
Diplo. Major Lazer, zegt je dat wel wat?quote:
Anderd jii wel, zie smiley aan einde van mijn post meathead!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij neemt alles wel erg serieus is het niet? Was gewoon een grapje joh, aansteller
Schiet dan niet gelijk in de verdediging.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Anderd jii wel, zie smiley aan einde van mijn post meathead!
Ik weet het Arnoquote:
Zijn het artiesten uit de Top 40? Zo ja dan is het terecht dat ze in die lijst staan. Top 40quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Diplo. Major Lazer, zegt je dat wel wat?
Of jij doet weer normaal ipv de lolbroek uithangenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet dan niet gelijk in de verdediging.
Tegenwoordig wel ja. Vroeger was Major Lazer een project van Diplo & Switch, muziek was vaak een combinatie van house en reggae en lekker experimenteel. Nu is het allemaal zo spannend niet meer. #hipsterquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn het artiesten uit de Top 40? Zo ja dan is het terecht dat ze in die lijst staan. Top 40![]()
Trek jij je grapjurk dan ook weer uit, kunnen we weer gewoon normaal doen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Of jij doet weer normaal ipv de lolbroek uithangen
Neem je tijd anonymuissie.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik moet altijd ff wennen hoor, Kano.
Ik vraag me eerder af hoe je hier aan komt.quote:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af hoe je hier aan komt.
Ah oke, mis dus niet veelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja. Vroeger was Major Lazer een project van Diplo & Switch, muziek was vaak een combinatie van house en reggae en lekker experimenteel. Nu is het allemaal zo spannend niet meer. #hipster
Ik heb net in mijn kast gekeken en zag geen jurk, ik leen er wel 1 van yasmin volgend keer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trek jij je grapjurk dan ook weer uit, kunnen we weer gewoon normaal doen.
Ik had hier een jurkgrap willen maken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn kast gekeken en zag geen jurk, ik leen er wel 1 van yasmin volgend keer.
quote:
Mwa, best leuke muziek hoorquote:
Nee ik heb ook geen jurk aan.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had hier een jurkgrap willen maken.
[..]
Fatima in een jurkquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb net in mijn kast gekeken en zag geen jurk, ik leen er wel 1 van yasmin volgend keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:11 schreef Viro het volgende:
Als we toch muziek postenDat albumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet mijn smaak qua muziek maar het is iig beter dan nederlands rap.quote:
quote:
Triggertjequote:
Ewaquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Triggertjetenminste een normale relturk
Wil je even aan zijn billetjes zitten?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Triggertjetenminste een normale relturk
Kan niet, volgeboekt tot oktober.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je even aan zijn billetjes zitten?
Die zijn toch veel te harig joh, zit waarschijnlijk ook nog eens zand tussen. Dus nee bedanktquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je even aan zijn billetjes zitten?
Wat voor muziek vind jij leuk dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb op geen een youtube video in dit topic geklikt.
Vind het niet zo leuk dat jij steeds mijn grapjes gebruikt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zijn toch veel te harig joh, zit waarschijnlijk ook nog eens zand tussen. Dus nee bedankt
Hij heeft het nog best lang volgehouden het niet-stalken.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:23 schreef Specularium het volgende:
Triggerturk ligt onder vuur in dat topic over Turkije en IS.
Beter matig gejat dan slecht bedacht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij steeds mijn grapjes gebruikt.
Niet te vaak he anders gaan we denken dat je ziek bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb mijn momenten dat ik een kwaliteitsuser kan zijn
Is het daar niet een beetje te laat voor?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet te vaak he anders gaan we denken dat je ziek bent.
Bounty.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat mij het beste uitkomt afhankelijk van de situatie waar ik me in bevind op dat moment.
Eigenlijk wel maar het is je vergeven.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het daar niet een beetje te laat voor?
Gewoon brief opgesteld en aangetekend gestuurd naar Danny.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je weer een mail gestuurd over mijn racistische benadering?
Racistisch witmens dat je er bent.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je weer een mail gestuurd over mijn racistische benadering?
Biggie was nooit een waardig rivaal.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:32 schreef Viro het volgende:
Geen biggie fans hier? Zie alleen maar tupac voorbij komen.
quote:
quote:
quote:
Tupac is chill maar biggie is chiller imo.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Biggie was nooit een waardig rivaal.
Tupac heeft Biggie toch wel flink geklaard met als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Tupac is chill maar biggie is chiller imo.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
He niet haten, dat met koptelefoon =![]()
Wat luister jij dan
Kleine moeite om die vlegel daar nog even de grens over te trappen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |