SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Weet je dat ik niet eens verbaasd ben?quote:
Of gewoon gedwongen naar de toppers laten luisteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleine moeite om die vlegel daar nog even de grens over te trappen.
hehequote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je dat ik niet eens verbaasd ben?
Je kunt ook onmenselijk worden he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of gewoon gedwongen naar de toppers laten luisteren.
Ik vond en vind het hele tupac vs biggie tori bullshit. Het zijn 2 grote artiesten die helaas veel te vroeg zijn heen gegaan. Als ik moet kiezen dan luister ik liever naar biggie als ik wat mary-jane op heb.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:36 schreef Triggershot het volgende: [..] Tupac heeft Biggie toch wel flink geklaard met als je het mij vraagt
![]()
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond en vind het hele tupac vs biggie tori bullshit. Het zijn 2 grote artiesten die helaas veel te vroeg zijn heen gegaan. Als ik moet kiezen dan luister ik liever naar biggie als ik wat mary-jane op heb.
Dat wel ja, zo ben je er wel gelijk van af.quote:
Thuglife, niet zeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.
Dan zal je dit vast ook wel kunnen waarderen :quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liedjes over moeders word ik altijd een beetje emotionele jongen van.
Nu nog Speculul aanpakken. Ook zo een relnicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, zo ben je er wel gelijk van af.
Gewoon veel Tarkan, dan rent hij vanzelf gillend wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu nog Speculul aanpakken. Ook zo een relnicht.
Daar versta ik dus geen reet van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zal je dit vast ook wel kunnen waarderen :
Helaas welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.
Ik kreeg juist verzoekjes per dm of ik geen 'spannende plaatjes' van Tarkan had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon veel Tarkan, dan rent hij vanzelf gillend weg
'mama mama'.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar versta ik dus geen reet van.
Hmm ... verbaast me ook weer niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik kreeg juist verzoekjes per dm of ik geen 'spannende plaatjes' van Tarkan had.
Snapje, dat moet dan een forum runnen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm ... verbaast me ook weer niks eigenlijk.
Ja je moet iets he, veel betere alternatieven zijn er niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snapje, dat moet dan een forum runnen.
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoordquote:
quote:Politie vindt 140.000 euro in auto in Roosendaal
ROOSENDAAL - De politie heeft donderdagavond 140.000 euro aangetroffen in een auto aan de Jan Vermeerlaan in Roosendaal.
De politie hield de bestuurder van de auto staande voor een controle. Tijdens de controle bleek dat de man 140.000 euro in zijn voertuig had. De politie verdenkt de man van witwassen. De man wordt aan de tand gevoeld over de herkomst van het geld.
11 was in die 2 dagen veel beter.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet iets he, veel betere alternatieven zijn er niet.
Eminem heeft hier bazenwerk geleverd.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje niet meer gehoord
Zie ik nou Lil' Kim of kijk ik niet goed?quote:
Die is gewoon als een eckte eckte gestopt op zijn hoogtepuntquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
11 was in die 2 dagen veel beter.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eminem heeft hier bazenwerk geleverd.
Sleep wellquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
Ik duik ook mijn nest in. Trusten![]()
True true.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gewoon als een eckte eckte gestopt op zijn hoogtepunt
quote:
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
Morgen moet je gewoon weer lief zijn hoor, dat ruig doen staat je nietquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
Trusten!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zeker.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snapje, dat moet dan een forum runnen.
Oh yesquote:
Kussie, sleep wellquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
Ja ik ben het weer helemaal zat.
Doei.
Vergeet je medicijnen niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:52 schreef Specularium het volgende:
Ja ik ben het weer helemaal zat.
Doei.
Ken je hun nog?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:55 schreef moemoe het volgende:
Als jong meisje waren dat soort vrouwen voorbeelden.
Mooi haar, mooie jurk etc.
Geen idee. Kan best.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zie ik nou Lil' Kim of kijk ik niet goed?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je hun nog?
had als 8/9 jarige geen idee waar ze over zongen.
Ja, tuurlijk! Had ik op cd en single volgens mij zelfs ook nog.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ken je hun nog?
had als 8/9 jarige geen idee waar ze over zongen.
Ik uitsluitend r&b destijdsquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk! Had ik op cd en single volgens mij zelfs ook nog.
Luisterde wel veel R&B.
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je weet wel, van deze eh.... Ja, kijk zelf maar naar de clip.
MJ's stukje in I Need You is wel heavenly.quote:
Die had ik net opstaanquote:
2e helft van '80?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij van dezelfde leeftijd waren.
Sleep well dearquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Heb al ruim een uur 'I Remember' op repeat staan. Ik ben nu echt n brok pure zweverige liefdeTijd om naar bed te gaan dus
![]()
Trustequote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
Heb al ruim een uur 'I Remember' op repeat staan. Ik ben nu echt n brok pure zweverige liefdeTijd om naar bed te gaan dus
![]()
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef LTVDK het volgende:
![]()
Even terug luisterenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
MJ's stukje in I Need You is wel heavenly.
Kippenvel altijd
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Even terug luisteren.
Dit is ook zo mooiii.
Eens.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
MJ's stukje in I Need You is wel heavenly.
Kippenvel altijd
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:09 schreef Kauai het volgende:
Mijn nostalgie muziek is van een stuk later.
Wel jammer dat Michael niet in de clip te zien is.quote:
Jup, echt klassieke tijden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 03:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel jammer dat Michael niet in de clip te zien is.
Dat maakt ''Why'' zo mooi vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |