SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Weet je dat ik niet eens verbaasd ben?quote:
Of gewoon gedwongen naar de toppers laten luisteren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kleine moeite om die vlegel daar nog even de grens over te trappen.
hehequote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Weet je dat ik niet eens verbaasd ben?
Je kunt ook onmenselijk worden he.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of gewoon gedwongen naar de toppers laten luisteren.
Ik vond en vind het hele tupac vs biggie tori bullshit. Het zijn 2 grote artiesten die helaas veel te vroeg zijn heen gegaan. Als ik moet kiezen dan luister ik liever naar biggie als ik wat mary-jane op heb.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:36 schreef Triggershot het volgende: [..] Tupac heeft Biggie toch wel flink geklaard met als je het mij vraagt
![]()
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik vond en vind het hele tupac vs biggie tori bullshit. Het zijn 2 grote artiesten die helaas veel te vroeg zijn heen gegaan. Als ik moet kiezen dan luister ik liever naar biggie als ik wat mary-jane op heb.
Dat wel ja, zo ben je er wel gelijk van af.quote:
Thuglife, niet zeuren.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.
Dan zal je dit vast ook wel kunnen waarderen :quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liedjes over moeders word ik altijd een beetje emotionele jongen van.
Nu nog Speculul aanpakken. Ook zo een relnicht.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wel ja, zo ben je er wel gelijk van af.
Gewoon veel Tarkan, dan rent hij vanzelf gillend wegquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu nog Speculul aanpakken. Ook zo een relnicht.
Daar versta ik dus geen reet van.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan zal je dit vast ook wel kunnen waarderen :
Helaas welquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
true, maar d bullshit heeft ze beiden wel het leven gekost natuurlijk.
Ik kreeg juist verzoekjes per dm of ik geen 'spannende plaatjes' van Tarkan had.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon veel Tarkan, dan rent hij vanzelf gillend weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |