Grote tegenstelling arm-rijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:17 schreef arjan1112 het volgende:
Ja als je over de economie gaat beginnen is er maar 1 land mogelijk, en dat is de Verenigde Staten.
Alle andere landen die genoemd zijn door anderen zijn wel perfect? Of heb je dat niet gevraagd?quote:
Voor mij is dat thuiskomen. Het is land van mijn voorouders en ik voel me daar heel goed en ben daar heel gelukkig. Dat is het allerbelangrijkste. En ja, dan maar minder luxe..maar daat weegt niet op tegen het geluksgevoel dat ik daar ervaar.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:19 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ga eens de pluspunten van Marokko uitleggen dan.
Momenteel minder, maar ben er vaak ja. Maar dat staat los van jouw vraag. Alsof je anderen die vraag ook stelde.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:20 schreef arjan1112 het volgende:
Je woont toch 8 maanden per jaar al daar ?
Ai, Ik heb het inderdaad gehoord van Brazilië, maar dingen komen en dingen kunnen ook gaan.. Het is wel een mooi en groot land!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:16 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dan zou ik wel een paar jaartjes wachten want op het moment gaat het niet best hier, dankzij onze fijne presidente en haar grijpgrage vrienden.
Nou. okequote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Momenteel minder, maar ben er vaak ja. Maar dat staat los van jouw vraag. Alsof je anderen die vraag ook stelde.
Ja oke. alles meewegend schijnen Zwitserland en Oostenrijk het op allerlei punten toch erg goed te doen.quote:
De achtergestelde vraag is natuurlijk: waar is het objectief gesproken voor een gemiddeld mensen eigenlijk het beste wonen op deze planeet. Wie hebben de zaakjes het best voor elkaar, als het ware.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alle andere landen die genoemd zijn door anderen zijn wel perfect? Of heb je dat niet gevraagd?
Wat doet het ertoe of het land perfect is? De vraag is waar je zou willen wonen.
Dat klopt en ik woon er dan ook al zeer veel jaren met groot plezier.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:21 schreef Daniel11x het volgende:
[..]
Ai, Ik heb het inderdaad gehoord van Brazilië, maar dingen komen en dingen kunnen ook gaan.. Het is wel een mooi en groot land!
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:25 schreef highender het volgende:
1) Cyprus, omdat het makkelijk emigreren is en het (fiscale) klimaat vooralsnog uitstekend is.
2) Uruguay, Zuid-Amerika bevalt sowieso uitstekend voor wat betreft de sfeer, specifiek Uruguay vanwege het liberale drugsbeleid, de uitstekende steaks, en de mooie Argentijnse vrouwen die daar op vakantie gaan.
3) Mauritius, Bahama's, Kaaimaneilanden of vergelijkbaar, ik hou van het tropische en fiscale klimaat.
4). Botswana, Namibië of een ander Zuid-Afrikaans land vanwege de natuur, eigen logde of zo...
Betaal je op Cyprus na de crisis werkelijk minder belasting als in Nederland?quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:25 schreef highender het volgende:
1) Cyprus, omdat het makkelijk emigreren is en het (fiscale) klimaat vooralsnog uitstekend is.
2) Uruguay, Zuid-Amerika bevalt sowieso uitstekend voor wat betreft de sfeer, specifiek Uruguay vanwege het liberale drugsbeleid, de uitstekende steaks, en de mooie Argentijnse vrouwen die daar op vakantie gaan.
3) Mauritius, Bahama's, Kaaimaneilanden of vergelijkbaar, ik hou van het tropische en fiscale klimaat.
4). Botswana, Namibië of een ander Zuid-Afrikaans land vanwege de natuur, eigen logde of zo...
Dus eigenlijk gewoon Argentinie met marihuana.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:25 schreef highender het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:38 schreef arjan1112 het volgende:
1 Nederland
2 Duitsland
3 Belgie
4 Luxemburg
5 Oostenrijk
6 ergens in Afrika
7 Laos ofzo
Cuba niet meer.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:30 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zie Chili, China, de Emiraten, Singapore, Maleisië en Hong Kong zoal voorbij komen door de usual suspects.
Laat ik dan eens een lijstje gaan maken met Noord-Korea en Cuba
1. De eerste 20k zijn nog steeds belastingvrij.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
Betaal je op Cyprus na de crisis werkelijk minder belasting als in Nederland?
Waarom Uraguay en niet Peru ofzo
3. onbetaalbaar
4. zijn mensen van het noord europese ras daar welkom ?
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:27 schreef qwerty_x het volgende:
Dus eigenlijk gewoon Argentinie met marihuana.
Homo's veel ook hè. Weet ik toevallig uit Brideshead Revisited (van Evelyn Waugh). In de 19de eeuw gingen al die homo's uit Engeland, en kennelijk waren er daar veel van, lekker naar Marokko. Was het Thailand van de 19de tot begin 20ste eeuw, voor rijke homo's. Casablanca ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
Tanger
Schijnt magisch te zijn. Daarom was / is het ook zo populair bij hippies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |