Inderdaad. Ik kom heel introvert uit die test, terwijl ik in de werkelijk met iedereen over koetjes en kalfjes kan praten. Dat heb ik mijzelf wel aangeleerd.quote:Op woensdag 2 december 2015 13:53 schreef FlyDutchMan het volgende:
Mijn vriendin kwam uit de humanmetrics test als ENFP, terwijl ik d'r had ingeschat als INTJ en daarin herkende ze zichzelf ook véél meer. Nog een ding van de test: In principe is je aard altijd hetzelfde, maar deze aard brengt zwaktes met zich mee, waar je eventueel aan kunt werken. Als je dat enigszins succesvol doet, beïnvloed dat je uitslag, terwijl de beschrijving veel meer gefocust lijkt te zijn op je aard, dan op aangeleerd gedrag.
Nu weet je dat je ideale vriendin zal zijn: ISTP-tquote:Op dinsdag 1 december 2015 21:44 schreef Puntenjager het volgende:
Your personality type is:
Executive (ESTJ-a)
[ afbeelding ]
En nu!?
Oeiquote:Op woensdag 2 december 2015 22:59 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nu weet je dat je ideale vriendin zal zijn: ISTP-t
daarna ISFP-t
laatst INTP-t
Je weet wat introversie betekent?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:27 schreef Deshain het volgende:
VIRTUOSO (ISTP-A)
Kan mezelf er wel goed in vinden, alleen 57% introversie komt meer voort uit het feit van reservering/ontbrekende behoefte om me overal mee te bemoeien dan uit letterlijke introversie. Komt dan ook wel tot uiting in 90% assertiviteit...
Nogmaals die eerste en tweede test gedaan, van INTP naar INFP.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 12:40 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Villian:
[ afbeelding ]
Tweede test ook INTP
INTP
Introvert(44%) iNtuitive(41%) Thinking(13%) Perceiving(28%)
•You have moderate preference of Introversion over Extraversion (44%)
•You have moderate preference of Intuition over Sensing (41%)
•You have slight preference of Thinking over Feeling (13%)
•You have moderate preference of Perceiving over Judging (28%)
Kan dus naar believen wisselen maar IN*P ben ik sowieso.quote:INFP
Introvert(66%) iNtuitive(31%) Feeling(12%) Perceiving(12%)
You have distinct preference of Introversion over Extraversion (66%)
You have moderate preference of Intuition over Sensing (31%)
You have slight preference of Feeling over Thinking (12%)
You have slight preference of Perceiving over Judging (12%)
ISTP-t = introvert, sensing, thinking, perceiving, turbulentquote:Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Oei![]()
Waar stond die shit ook al weer voor? Interracial Double Penetration watte!?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 22:43 schreef potatopotato het volgende:
Funfact. Niet alle ENTP's zijn sociopatisch, maar bijna alle sociopaten zijn ENTP's.
Autist gespot!quote:
Welcome to the club Coolguy, kan je hier straks alvast een introductiepost makenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb even wat anders opgezocht, blijkbaar komen vooral INTJ en INTP veel voor onder mensen met autisme als ik deze steekproef mag geloven (pagina is in het Engels).
Oh, ik wist niet dat dat per definitie zo was. Maar nee, sorry, geen autist.quote:Op maandag 7 december 2015 11:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Autist gespot!
[..]
Welcome to the club Coolguy, kan je hier straks alvast een introductiepost maken![]()
![]()
Geeft niet hoor, verlegen zijn komt wel vaker voor bij autismequote:Op maandag 7 december 2015 11:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat per definitie zo was. Maar nee, sorry, geen autist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, verlegen zijn komt wel vaker voor bij autismeIk verlegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja, ja dat zal het zijn.
Je wil net een beetje te graag dat ik een autist ben. We kunnen daar leuk wat over en weer blijven posten, vink prima, maar we kunnen dat ook niet doen, natuurlijk
Breitling - Instruments for Professionals
Zie je wel, je kruipt nu al uit je autistenschulpje!quote:Op maandag 7 december 2015 12:24 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik verlegen?![]()
![]()
ja, ja dat zal het zijn.
Je wil net een beetje te graag dat ik een autist ben. We kunnen daar leuk wat over en weer blijven posten, vink prima, maar we kunnen dat ook niet doen, natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zie je wel, je kruipt nu al uit je autistenschulpje!
Gaat nog goedkomen met je jonge, ik heb je introductiepost in het ASS topic al geschreven, kom een keertje langs, gaan we samen met z'n allen alleen aan een kopje theïne-vrije thee zitten
Ik moest een soortgelijke test al eens maken voor een sollicitatieprocedure. Daar zat ook een gesprek met 2 psychologen bij, en nog wat computergebaseerde tests waarin je meerdere handelingen tegelijkertijd moest doen, en nog een soort van IQ test, etc etc. Best leuk om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dan zon heel rapport uit over wie en wat je bent en zo. Erg leuk
Breitling - Instruments for Professionals
Ik had deze ook. Vond vooral het "grote mooie ideeën naar anderen moeten het uitvoeren" heel treffendquote:Op vrijdag 24 juli 2015 02:30 schreef spierbal het volgende:
Ik ben een entp-a.
"Smart and curious thinkers who cannot resist an intellectual challenge."
Dus dames, volg vaker mijn advies op.
Dat zou kunnen, maar een verkeerde diagnose zou ook zomaar kunnen. INTP en INTJ hebben beide wat anti-social kenmerken, zijn introverted en zijn vaak erg gefocust op feiten en logica en niet zo zeer gevoelens. Kan me wel voorstellen dat dit voor sommigen als autistisch overkomt. INTP en INTJ's hebben ook erg vaak de diagnose ADD.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb even wat anders opgezocht, blijkbaar komen vooral INTJ en INTP veel voor onder mensen met autisme als ik deze steekproef mag geloven (pagina is in het Engels).
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:44 schreef Puntenjager het volgende:
Your personality type is:
Executive (ESTJ-a)
[ afbeelding ]
En nu!?
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:59 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nu weet je dat je ideale vriendin zal zijn: ISTP-t
daarna ISFP-t
laatst INTP-t
Dan ben je vast een LAZY-XL type persoonlijkheidquote:Op maandag 7 december 2015 17:27 schreef Aiciu het volgende:
Ik wilde de eerste maken maar toen ik op pagina 2 was en zag dat ik pas 10% had ben ik afgehaakt.
Ik vind engels geen fijne taal om te lezen.
quote:Op maandag 7 december 2015 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik wil eeeecht geen extraverte vriendin hebben, echt no yes way!
Klopt. Het is één van de vele van de koffiehoek- danwel biertafelwijsheden. De werkelijkheid is precies andersom (hetgeen ook wetenschappelijk bewezen is, maar het gepeupel weet het altijd beter)quote:Beetje het "opposites attract"-broodje aap-verhaal
quote:Op maandag 7 december 2015 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben je vast een LAZY-XL type persoonlijkheidIk heb dat altijd al gehad, ik moet met engels echt concentreren op wat er staat of gezegd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |